Ik hoop niet savondslaat, want dan slaap ik niet meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:36 schreef Plotinus het volgende:
Hoe laat wordt dit uitgezonden?
Ow, die ga ik gewoon kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:40 schreef Billy_Mack het volgende:
ik dacht 22.00 uur
Schijnt waargebeurd te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:22 schreef Xalopalyps het volgende:
Yez, *zien moet*
Is het bij de weg een echt gebeurd verhaal of gewoon nep?
Edit:
Lekker 2 uur lang
Gezellig![]()
*Verzet zijn tv maar alvast
Volgens mij zit jij echt trillend en met klamme handen achter de buis op het moment, telkens op je horloge kijkendquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef Xalopalyps het volgende:
Nog 4 uur en 6 minuten te gaan~!111111`~!11!~!11uno!!1
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij echt trillend en met klamme handen achter de buis op het moment, telkens op je horloge kijkend![]()
![]()
Dan pleur ik morgen van m'n fiets afquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Billy_Mack het volgende:
Gast! Laat jezelf ff over een flesje bier zakken!
* matrix aan het kijken is op zijn laptop in afwachting van 10uquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
32 min om precies te zijn![]()
![]()
![]()
*laptop haalt om erbij te zetten
Wordt het in elk geval niet zo'n standaard sceptisch verhaal zoals je helaas bijna altijd ziet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef ixio het volgende:
The narrator intones breathtaking claims like 'Science has proven that strong geomagnetic fields are associated with ghosts.'
Despite its ludicrous aspects, "A Haunting in Georgia" merits skeptics' serious concern - and the attention of anyone who cares about the documentary form's power to transmit genuine knowledge (or harmful misinformation). Haunting presents highly questionable paranormal claims as fact, and does so in a "newish" way that will discourage many viewers from expecting any skeptical rejoinder, or from finding its absence remarkable. By eroding the already-porous boundaries of documentary technique, Haunting undercuts the last stylistic clues most viewers can rely on to estimate the possible veracity of any given shot or sequence.
Nou, dat belooft wat hoor.
Hmja, ga dan een film kijken als je graag onzin als feit gepresenteerd ziet worden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wordt het in elk geval niet zo'n standaard sceptisch verhaal zoals je helaas bijna altijd ziet.
het stuk dat jij neerzette is ook maar een méning van iemand.. zet dat hier dan ook niet als feit neer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef ixio het volgende:
[..]
Hmja, ga dan een film kijken als je graag onzin als feit gepresenteerd ziet worden?
Meestal vind ik juist die sceptische opmerkingen grote onzinquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef ixio het volgende:
[..]
Hmja, ga dan een film kijken als je graag onzin als feit gepresenteerd ziet worden?
"Science has proven that strong geomagnetic fields are associated with ghosts"quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
het stuk dat jij neerzette is ook maar een méning van iemand.. zet dat hier dan ook niet als feit neer.![]()
We zullen zien.![]()
Hahaha, wat is dan zo bijzonder aan deze specifieke aflevering? Ik was het trouwens bijna vergeten had ik mijn active topics niet even nagelopenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef ImTheBase het volgende:
Godvershoerigkutforumsoftware!
Op de laptop wou mijn goede wachtwoord steeds niet, dus ik denk, even de passmailer gebruiken.
Oke, zo gezegt zo gedaan, alleen ik krijg heel erg lief geen mailtje
Dus nu zit ik maar ff op m'n kloon, ik ben btw Xalopalyps...
Het begint weer =)
Me too!!! Te bizar... ik vond die gozer met die baard en holle ogen ook pretty scary...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb op sommige momenten tussen m'n vingers door zitten kijken.
En ik stond redelijk verbaasd over het feit dat die ouders hun kinderen niet geloofden.
Als zoiets al maanden speelt dan neem je ze toch serieus?
Verder vroeg ik me af waarom er niks meer over die oudste zoon Paul werd gezegd, alleen op het eind even dat hij gezond verklaard weer uit die inrichting kwam, niets over dat die ouders hem direct nadat ze bewijs hadden er uit hebben gehaald, niets over een eventuele diagnose of iets van communicatie tussen hem en zijn ouders hierover, erg vreemd en onvolledig.
Je gaat de vloer dweilen en opeens sta je met je voeten in een plas bloed, en dan denk je: "Goh, typisch, zeg, zal wel het verkeerde schoonmaakmiddel zijn voor deze vloer."
Ik was het huis niet uitgelopen, maar uitgerénd.
Hier ook !quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb op sommige momenten tussen m'n vingers door zitten kijken.
En ik stond redelijk verbaasd over het feit dat die ouders hun kinderen niet geloofden.
Als zoiets al maanden speelt dan neem je ze toch serieus?
Mijn ervaring (mijn overgrootoma) zag ook dingen. Zij is opgenomen geweest. Ook al zou de omgeving op een gegeven moment wel gelooft hebben dat wat ze zag echt is, dan nog zou zij op haar plek hebben gezeten in de inrichting. Gewoon om even bij te komen en te herstellen, want juist door de dingen die ze zag is ze uiteindelijk ook echt geknapt.quote:Verder vroeg ik me af waarom er niks meer over die oudste zoon Paul werd gezegd, alleen op het eind even dat hij gezond verklaard weer uit die inrichting kwam, niets over dat die ouders hem direct nadat ze bewijs hadden er uit hebben gehaald,
Als dit mij zou overkomen zou ik nog heel nuchter zijn. (als ik eerlijk ben)quote:niets over een eventuele diagnose of iets van communicatie tussen hem en zijn ouders hierover, erg vreemd en onvolledig.
Je gaat de vloer dweilen en opeens sta je met je voeten in een plas bloed, en dan denk je: "Goh, typisch, zeg, zal wel het verkeerde schoonmaakmiddel zijn voor deze vloer."
Ik vond het heel leuk/interessant om te zien.quote:Ik was het huis niet uitgelopen, maar uitgerénd.
http://www.tangledforest.com/tangledf/parkersnedx.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:27 schreef milagro het volgende:
Tja...... het feit dat de Warrens hier bij betrokken waren als getuigen, het echtpaar demonologen dat ingeschakeld was ook bij de Amityville hauntings, maakt het wel erg ongeloofwaardig wmb.
Niettemin lekker griezel entertainment
Wat op die site van die moeder ook al voorzichtig toegegeven wordt..quote:If you want further information on this haunting do not read the book: In a Dark Place: The Story of a True Haunting by Ed and Lorraine Warren, and Ray Garton. The author Ray Garton was told by Ed Warren himself to "make it up and make it scary." There are many details in the book that are factious
quote:Why were some things embellished or exaggerated in the book or movie?
Once a film or book is finished and released, it can be difficult to verify that it will portray exactly the sequence of events accurately. For the most part, the book and the movie portrayed the actual events of the case, but there was some embellishment.
Exact!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:02 schreef Marietje_34 het volgende:
heb het ook gemist![]()
alles wordt altijd 80 keer herhaald op Discovery maar nu ineens niet ?!?![]()
ahhhhhhh vandaar dat ze zeiden dat het programma niet overeen kwam met wat in de bladen stond!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
Trouwens, ik zie nu dat wat er gisteren is uitgezonden A Haunting in Connetticut is en niet A Haunting in Georgia
quote:
Inderdaad.... en zelfs daar kon ik me al niet voorstellen dat die twee jongens (en dan te bedenken dat een van hen een half terminaal geval is) in de kelder moesten slapen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef milagro het volgende:
In de docu zag het er allemaal een stuk luxer uit, huis, inrichting, gezin
dat zal je altijd blijven houden idd, en daarom ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig waar de originele opnamen zijn en waaorm die niet gebruikt zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef Enyalius het volgende:
of er dan ook daadwerkelijk wat zit das weer wat anders. kan het niet zeggen tenzij je er zelf bij was geweest of zelf kan kijken. als paragnost/onderzoeker whatever
ik hang me nergens aan op, hoor, liever nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef Mirage het volgende:
om het portal to hell te noemen is weer iets persoonlijks.
De één zal in de hel geloven en het slechte dus interpreteren als iets vanuit de hel, de ander geeft diezelfde dingen weer een ander naampje.
Hang je dus niet op aan de term die een ander gebruikt.
Ik denk dat dat een verstandige keuze is.... ik had de schaar al klaar liggen om je los te knippenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef milagro het volgende:
[..]
ik hang me nergens aan op, hoor, liever niet![]()
Ik vind het interessant spannend, maar om nou mijn ogen dicht te knijpen of dat ik het echt griezelig vond (zoals ik uit sommige voorgaande reacties op denk te kunnen maken)......quote:ik vind dit soort verhalen gewoon compleet ongeloofwaardig
wel rete spannend en lekker griezelig, maar voor de rest complete larie.
Ik heb het echtpaar nog niet opgezocht, maar de naam komt mij bekend voor en als het linkje dat ik leg klopt, dan heb ik ook dubbele gevoelens bij dit koppeltje.quote:dat echtpaar Warren was ook betrokken bij het Amityville verhaal en daar zat ook een luchtje aan, je reinste hellestank
Al zou het fictie zijn... dat zijn boeken en films vaak.quote:Ik zie het niet anders als hysterie en geldklopperij.
quote:En de katholieke kerk en haar exorcisme ...ach ja... go figure
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef Enyalius het volgende:
ik zal je wel even verlichting. man ze kunnen niet eens het knopje van de lamp vinden.
't Is vanochtend om 07:00 en vandaag om 13.00 herhaald als het goed is. Tenminste, dat wist teletekst te vertellen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:02 schreef Marietje_34 het volgende:
heb het ook gemist![]()
alles wordt altijd 80 keer herhaald op Discovery maar nu ineens niet ?!?![]()
quote:
Toch denk ik dat je hun hulp erg graag accepteert als je zoiets evils in je huis hebt als daar rondwaarde.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef Enyalius het volgende:
wat voor link als je het niet erg vindt om te zeggen?
de meeste docu's en films op waargebeurde verhalen worden altijd aangepast naar een wat meer "acceptabele" werkelijkheid. moet natuurlijk rekening houden dat niet iedereen open staat voor dit soort zaken. en het moet vooral geen gelovige, lees, christenen voor de kop stoten. heb je zo een stel gekken die je aanklagen. zeker in amerika.
dus ja dan krijg je zaken die wat meer "mainstream" zijn en automatisch meer geld in het laten gaan brengen.
kerken en hun excorcisme...pfft. amateurs zijn het.![]()
ik zal je wel even verlichting. man ze kunnen niet eens het knopje van de lamp vinden.
Kerken laat ik hier terzijde, maar ik sluit mezelf wel bij mijn bovenstaander aan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef Enyalius het volgende:
kerken en hun excorcisme...pfft. amateurs zijn het.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef Metro2005 het volgende:
Sweetgirly:
The professionals:
[afbeelding]
Hehe, ok, vroeg het mezelf even af.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:32 schreef Enyalius het volgende:
onder proffesionals versta ik mensen die niet meteen zeggen van hier is een kwade geest. we weten niet wat voor entiteit het is, we weten niet waarom het hier is, we weten niet of we met iemands levensles zitten te kutten, we gaan ons er verder ook niet in verdiepen en eventuele alternatieve manieren verzinnen om die entiteit op een wat vriendelijkere manier weg te halen. we zeggen gewoon dat het een demoon is en drijven het het huis uit met wat weesgegroetjes, gewijde water, wat jezus roepingen en een lapje latijnse tekst..
Tja, dat weet ik niet, dat is het gissen.quote:dat het dan een paar dagen stil is en het gezeik weer van voor af aan begint dat zien we dan niet. das dan weer een nieuwe demoon. mevrouw de inwoner trekt de demonen aan zeggen we dan maar, want ja das de logische conclusie. laten we mevrouw gaan uitdrijven kijken of dat helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |