Ik hoop niet savondslaat, want dan slaap ik niet meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:36 schreef Plotinus het volgende:
Hoe laat wordt dit uitgezonden?
Ow, die ga ik gewoon kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:40 schreef Billy_Mack het volgende:
ik dacht 22.00 uur
Schijnt waargebeurd te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:22 schreef Xalopalyps het volgende:
Yez, *zien moet*
Is het bij de weg een echt gebeurd verhaal of gewoon nep?
Edit:
Lekker 2 uur lang
Gezellig![]()
*Verzet zijn tv maar alvast
Volgens mij zit jij echt trillend en met klamme handen achter de buis op het moment, telkens op je horloge kijkendquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef Xalopalyps het volgende:
Nog 4 uur en 6 minuten te gaan~!111111`~!11!~!11uno!!1
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij echt trillend en met klamme handen achter de buis op het moment, telkens op je horloge kijkend![]()
![]()
Dan pleur ik morgen van m'n fiets afquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef Billy_Mack het volgende:
Gast! Laat jezelf ff over een flesje bier zakken!
* matrix aan het kijken is op zijn laptop in afwachting van 10uquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
32 min om precies te zijn![]()
![]()
![]()
*laptop haalt om erbij te zetten
Wordt het in elk geval niet zo'n standaard sceptisch verhaal zoals je helaas bijna altijd ziet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef ixio het volgende:
The narrator intones breathtaking claims like 'Science has proven that strong geomagnetic fields are associated with ghosts.'
Despite its ludicrous aspects, "A Haunting in Georgia" merits skeptics' serious concern - and the attention of anyone who cares about the documentary form's power to transmit genuine knowledge (or harmful misinformation). Haunting presents highly questionable paranormal claims as fact, and does so in a "newish" way that will discourage many viewers from expecting any skeptical rejoinder, or from finding its absence remarkable. By eroding the already-porous boundaries of documentary technique, Haunting undercuts the last stylistic clues most viewers can rely on to estimate the possible veracity of any given shot or sequence.
Nou, dat belooft wat hoor.
Hmja, ga dan een film kijken als je graag onzin als feit gepresenteerd ziet worden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wordt het in elk geval niet zo'n standaard sceptisch verhaal zoals je helaas bijna altijd ziet.
het stuk dat jij neerzette is ook maar een méning van iemand.. zet dat hier dan ook niet als feit neer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef ixio het volgende:
[..]
Hmja, ga dan een film kijken als je graag onzin als feit gepresenteerd ziet worden?
Meestal vind ik juist die sceptische opmerkingen grote onzinquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef ixio het volgende:
[..]
Hmja, ga dan een film kijken als je graag onzin als feit gepresenteerd ziet worden?
"Science has proven that strong geomagnetic fields are associated with ghosts"quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
het stuk dat jij neerzette is ook maar een méning van iemand.. zet dat hier dan ook niet als feit neer.![]()
We zullen zien.![]()
Hahaha, wat is dan zo bijzonder aan deze specifieke aflevering? Ik was het trouwens bijna vergeten had ik mijn active topics niet even nagelopenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef ImTheBase het volgende:
Godvershoerigkutforumsoftware!
Op de laptop wou mijn goede wachtwoord steeds niet, dus ik denk, even de passmailer gebruiken.
Oke, zo gezegt zo gedaan, alleen ik krijg heel erg lief geen mailtje
Dus nu zit ik maar ff op m'n kloon, ik ben btw Xalopalyps...
Het begint weer =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |