Die draait op volle toeren door zogenaamde terreurdreigingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De angst industrie zal dit niet leuk vinden.
Laten we niet afdwalen van het onderwerp.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:39 schreef du_ke het volgende:
Die draait op volle toeren door zogenaamde terreurdreigingen.
Ja, milieufanatici doen dat, maar waar is die vermeende angstindustrie nu?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Milieufanatici maken onderdeel uit van de angstindustrie om mensen bang te maken dat het zo enorm slecht gaat met het milieu.
Jawel.quote:Er zijn totaal geen bewijzen dat het slecht gaat met de wereld
Kun je wat citaten tonen waarin dit wordt gezegd en tevens enkele uitspraken waarmee de bevolking zogenaamd bang gemaakt wordt. En aangeven wie waarom milieufanatici zijn zou ook handig zijn.quote:en dat we met zijn alle ten onder gaan en dat overmorgen de olie op is.
Het wordt tijd dat je zelf eens met onderbouwing en feiten komtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Milieufanatici maken onderdeel uit van de angstindustrie om mensen bang te maken dat het zo enorm slecht gaat met het milieu.
Er zijn totaal geen bewijzen dat het slecht gaat met de wereld en dat we met zijn alle ten onder gaan en dat overmorgen de olie op is.
Het is enkel om de angst in mensen te wekken zodat ze geld geven om angst te blijven zaaien. Je zult van milieu fanatici ook nooit horen dat het goed gaat met het milieu.
Ik lees heel regelmatig mee hier hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:40 schreef MrX1982 het volgende:
Je krijgt een melding als je naam ergens wordt gepost?
Jij begint over angstindustrie en daar vind ik dit een stuk meer onder vallen dan het milieubeleid.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laten we niet afdwalen van het onderwerp.
Door te zeggen hoe vreselijk slecht het allemaal wel niet gaat terwijl dat gewoon bullshit is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:41 schreef Monidique het volgende:
Ja, milieufantatici doen dat, maar waar is die vermeende angstindustrie nu?
Recentelijk voorbeeld over het leugenachtige karakter van milieudefensie.quote:Kun je wat citaten tonen waarin dit wordt gezegd en tevens enkele uitspraken waarmee de bevolking zogenaamd bang gemaakt wordt.
Eng idee eigenlijk dat er hier ook mensen meelezen zonder te posten. Wie weet zitten er wel bekenden tussenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik lees heel regelmatig mee hier hoor.
Waar, wie en hoe?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Door te zeggen hoe vreselijk slecht het allemaal wel niet gaat terwijl dat gewoon bullshit is.
[..]
Ondanks dat ze niet meer zo smerig zijn als 30 jaar geleden zijn nog altijd wel smerig. En waarom zou je de vervuiling niet verder terug willen dringen? Zeker wanneer er zoals nu steeds meer bekend wordt overde schadelike gevolgen van b.v. fijn stof of bepaalde chemische stoffen?quote:Recentelijk voorbeeld over het leugenachtige karakter van milieudefensie.
Die vereniging kwam met een 'zwarte lijst' met de tweehonderd smerigste straten van Nederland. In die straten wordt de norm weliswaar overschreden maar ze vertellen er niet bij dat zelfs in die tweehonderd straten de luchtvervuiling nog maar een fractie is van wat het was vroeger.
Het gaat uitstekend met het milieu in dit land maar nee dat hoor je organisaties als milieudefensie niet zeggen, waarom niet? juist omdat ze dan geen geld meer krijgen van bange mensen die het einde der tijden vrezen.
Ter illustratie de volgende grafiek:
[[url=http://img405.imageshack.us/img405/4056/dsc000900oy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zou de moeder van onze huisdokter deze URL in de geschiedenis gezien hebben en heeft ze daarna gevraagd om een ban...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eng idee eigenlijk dat er hier ook mensen meelezen zonder te posten. Wie weet zitten er wel bekenden tussen.
Waar is die angstindustrie dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Door te zeggen hoe vreselijk slecht het allemaal wel niet gaat terwijl dat gewoon bullshit is.
Dat is toch zoiets als zeggen dat op sommige plaatsen op Groenland meer sneeuw zal vallen, maar vergeten te melden dat de temperatuur desalniettemin blijft stijgen en gletsjers blijven smelten? Milieudefensie ís er om misstanden aan de kaak te stellen. Slecht nieuws melden is inherent aan zulke organisaties. Niets mis mee dus. Maar goed, Milieudefensie dus, nog meer?quote:Het gaat uitstekend met het milieu in dit land maar nee dat hoor je organisaties als milieudefensie niet zeggen, waarom niet? juist omdat ze dan geen geld meer krijgen van bange mensen die het einde der tijden vrezen.
Voorbeeld in bovenstaande post.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:52 schreef du_ke het volgende:
Waar, wie en hoe?
In die 200 straten wordt de norm overschreden maar zo zwart als milieudefensie het voorstelt is het helemaal niet.quote:Ondanks dat ze niet meer zo smerig zijn als 30 jaar geleden zijn nog altijd wel smerig. En waarom zou je de vervuiling niet verder terug willen dringen? Zeker wanneer er zoals nu steeds meer bekend wordt overde schadelike gevolgen van b.v. fijn stof of bepaalde chemische stoffen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
Welke angsten over het milieu neem jij serieus, MrX?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:18 schreef Dagonet het volgende:
Finder_elf_towns is voorstander van segregatie. Hij mag nu even achterin de bus plaats nemen waar het POL&NWS betreft.
Weekban
"absoluut, maar ook absoluut"?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het opheffen van de apartheidswetten heeft overigens geleid tot de vleeswording van het feit dat de Amerikanen niet alleen absoluut, maar ook absoluut gezien het meeste in onderwijs stoppen om er gezien de kosten er de laagste kwaliteit uit te halen.
Een wijze les voor de Nederlandse regering dus, de onderwijs segegratie tussen immigranten uit kansloze landen en echte Nederlanders in stand houden omwille van de kwaliteit.
Milieudefensie is er om leugens te promoten, dat blijkt uit mijn voorbeeld als jij dat niet ziet is dat verder niet mijn probleem. Ik voel me verder niet geroepen om milieu fanatici te bekeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:00 schreef Monidique het volgende:
Dat is toch zoiets als zeggen dat op sommige plaatsen op Groenland meer sneeuw zal vallen, maar vergeten te melden dat de temperatuur desalniettemin blijft stijgen en gletsjers blijven smelten? Milieudefensie ís er om misstanden aan de kaak te stellen. Slecht nieuws melden is inherent aan zulke organisaties. Niets mis mee dus. Maar goed, Milieudefensie dus, nog meer?
Bedankt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maart 2005 was ik geen crew. Ik was crew van maart 2004 tot half december en eind april begin mei 2005 werd ik weer mod van NWS. Half juni werd ik FA.
hmmm, die confrontatie heb ik al eens gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eng idee eigenlijk dat er hier ook mensen meelezen zonder te posten. Wie weet zitten er wel bekenden tussen.
Argumenten die niet komen van fundamentalisten als Wynand Duyvendak, het type idealistische dromer/drammer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat wordt dus een hele avond geen tv kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
Jessus, de hele avond Maartje van Weegen die gaat bedelen om geld.
En Fok! is straks down...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
Jessus, de hele avond Maartje van Weegen die gaat bedelen om geld.
Weinig zorgen? Welke wel dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Argumenten die niet komen van fundamentalisten als Wynand Duyvendak, het type idealistische dromer/drammer.
Ik maak me over het algemeen weinig zorgen om het milieu. Ik geloof dat de natuur véél sterker is dan wij denken en kunnen denken. De mens is nietig en weet vrij weinig.
Been there, done thatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zodat je op het SP-forum je gal moet spuwen.
en een telefoonrekening van 145 euries ... Ik kan het gewoon niet geloven, t-mobile verlangt 145 euro voor nog geen 10 uur bellen in 1 maand tijd..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met pakke een rijstevloeitje.....
Vandaar die telefoonrekening.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
Zaterdag is de grote ALV dag![]()
Heb jij alle ideologische veren afgeschud, ofzo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef Tafkahs het volgende:
Wie zou hier de schuld voor moeten krijgen...
aha, een vrijwilligerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij alle ideologische veren afgeschud, ofzo?
Ik krijg toch overal de schuld al van. Je moet iets, als vertegenwoordiger van het militair-industrieel complex.quote:
Ik heb in een half jaar 5 euro opgebeld....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en een telefoonrekening van 145 euries ... Ik kan het gewoon niet geloven, t-mobile verlangt 145 euro voor nog geen 10 uur bellen in 1 maand tijd..
Wie zou hier de schuld voor moeten krijgen...
De manier waarop we met dieren omgaan zou wel beter mogen. Dieren vormen een essentieel onderdeel van de natuur.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef RichardQuest het volgende:
Weinig zorgen? Welke wel dan?
viespeuk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb in een half jaar 5 euro opgebeld....
het ideale kruiwagentje zeker?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik krijg toch overal de schuld al van. Je moet iets, als vertegenwoordiger van het militair-industrieel complex.
Ik bel niet graag, ik laat anderen altijd betalen. Die hebben toch allemaal een abonnement en zo.quote:
hoe rijm je dat met Howard Marks' filosofie?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik bel niet graag, ik laat anderen altijd betalen. Die hebben toch allemaal een abonnement en zo.
Dat hoeft allemaal niet op mijn kosten....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hoe rijm je dat met Howard Marks' filosofie?
Zelfs met 6 miljard mensen houd je sommige dingen echt niet tegen. Daar ligt meteen het probleem. Mensen denken dat ze veel kunnen maar dat valt tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:26 schreef RichardQuest het volgende:
Met zes miljard mensen kun je best wat veranderen aan de natuur hoor...
Pass the dutchie on the left hand side.. en dan aan de rechterkant gaan staan zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat hoeft allemaal niet op mijn kosten....
Je kunt niets tegenhouden nee, maar als we willen kunnen we deze hele planeet vernietigen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zelfs met 6 miljard mensen houd je sommige dingen echt niet tegen. Daar ligt meteen het probleem. Mensen denken dat ze veel kunnen maar dat valt tegen.
Zo werkt dat dus. Je geeft iets lang genoeg aandacht en mensen geven geld. Geven mensen dan nog uit liefdadigheid of vanwege de indoctrinatie?quote:Door de aanhoudende aandacht van de media voor de aardbeving in Pakistan komt de donatiestroom voor de slachtoffers na een trage start op gang. Dat zegt Jaap 't Gilde, actiecoördinator van de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO).
Maar dat kan de natuur nog veel beter. En dat maakt mensen bang omdat ze graag zekerheid hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:36 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt niets tegenhouden nee, maar als we willen kunnen we deze hele planeet vernietigen.
Jaquote:Ken je de Southpark-aflevering Goobacks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |