abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31705022
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De angst industrie zal dit niet leuk vinden.
Die draait op volle toeren door zogenaamde terreurdreigingen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31705034
Je krijgt een melding als je naam ergens wordt gepost?
pi_31705049
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:39 schreef du_ke het volgende:
Die draait op volle toeren door zogenaamde terreurdreigingen.
Laten we niet afdwalen van het onderwerp.
pi_31705056
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Milieufanatici maken onderdeel uit van de angstindustrie om mensen bang te maken dat het zo enorm slecht gaat met het milieu.
Ja, milieufanatici doen dat, maar waar is die vermeende angstindustrie nu?
quote:
Er zijn totaal geen bewijzen dat het slecht gaat met de wereld
Jawel.
quote:
en dat we met zijn alle ten onder gaan en dat overmorgen de olie op is.
Kun je wat citaten tonen waarin dit wordt gezegd en tevens enkele uitspraken waarmee de bevolking zogenaamd bang gemaakt wordt. En aangeven wie waarom milieufanatici zijn zou ook handig zijn.
pi_31705110
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Milieufanatici maken onderdeel uit van de angstindustrie om mensen bang te maken dat het zo enorm slecht gaat met het milieu.

Er zijn totaal geen bewijzen dat het slecht gaat met de wereld en dat we met zijn alle ten onder gaan en dat overmorgen de olie op is.
Het is enkel om de angst in mensen te wekken zodat ze geld geven om angst te blijven zaaien. Je zult van milieu fanatici ook nooit horen dat het goed gaat met het milieu.
Het wordt tijd dat je zelf eens met onderbouwing en feiten komt .

overigens gaat het met de natuur rondom Tsjernobyl prima, vooral omdat er zo weinig mensen rondlopen. En de milieukwaliteit in west europa is de afgelopen decennia op een aantal vlakken flink toegenomen (er zijn zat milieubewegingen die dat ook erkennen, logisch zelfs aangezien het voor een aanzienlijk deel hun eigen succesen zijn). Echter er zit nog een grote hoop rotzooi in onze bodem en onze lucht.

Als ik het zo bekijk ben jij degene met de oogkleppen. Zodra het woord milieu tevoorschijn komt heb je nog maar 1 reactie.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:46:41 #106
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31705182
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:40 schreef MrX1982 het volgende:
Je krijgt een melding als je naam ergens wordt gepost?
Ik lees heel regelmatig mee hier hoor.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31705244
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Laten we niet afdwalen van het onderwerp.
Jij begint over angstindustrie en daar vind ik dit een stuk meer onder vallen dan het milieubeleid.
pi_31705252
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:41 schreef Monidique het volgende:
Ja, milieufantatici doen dat, maar waar is die vermeende angstindustrie nu?
Door te zeggen hoe vreselijk slecht het allemaal wel niet gaat terwijl dat gewoon bullshit is.
quote:
Kun je wat citaten tonen waarin dit wordt gezegd en tevens enkele uitspraken waarmee de bevolking zogenaamd bang gemaakt wordt.
Recentelijk voorbeeld over het leugenachtige karakter van milieudefensie.
Die vereniging kwam met een 'zwarte lijst' met de tweehonderd smerigste straten van Nederland. In die straten wordt de norm weliswaar overschreden maar ze vertellen er niet bij dat zelfs in die tweehonderd straten de luchtvervuiling nog maar een fractie is van wat het was vroeger.

Het gaat uitstekend met het milieu in dit land maar nee dat hoor je organisaties als milieudefensie niet zeggen, waarom niet? juist omdat ze dan geen geld meer krijgen van bange mensen die het einde der tijden vrezen.

Ter illustratie de volgende grafiek:
pi_31705266
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik lees heel regelmatig mee hier hoor.
Eng idee eigenlijk dat er hier ook mensen meelezen zonder te posten. Wie weet zitten er wel bekenden tussen .
pi_31705313
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Door te zeggen hoe vreselijk slecht het allemaal wel niet gaat terwijl dat gewoon bullshit is.
[..]
Waar, wie en hoe?
quote:
Recentelijk voorbeeld over het leugenachtige karakter van milieudefensie.
Die vereniging kwam met een 'zwarte lijst' met de tweehonderd smerigste straten van Nederland. In die straten wordt de norm weliswaar overschreden maar ze vertellen er niet bij dat zelfs in die tweehonderd straten de luchtvervuiling nog maar een fractie is van wat het was vroeger.

Het gaat uitstekend met het milieu in dit land maar nee dat hoor je organisaties als milieudefensie niet zeggen, waarom niet? juist omdat ze dan geen geld meer krijgen van bange mensen die het einde der tijden vrezen.

Ter illustratie de volgende grafiek:
[[url=http://img405.imageshack.us/img405/4056/dsc000900oy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ondanks dat ze niet meer zo smerig zijn als 30 jaar geleden zijn nog altijd wel smerig. En waarom zou je de vervuiling niet verder terug willen dringen? Zeker wanneer er zoals nu steeds meer bekend wordt overde schadelike gevolgen van b.v. fijn stof of bepaalde chemische stoffen?
pi_31705333
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Eng idee eigenlijk dat er hier ook mensen meelezen zonder te posten. Wie weet zitten er wel bekenden tussen .
Zou de moeder van onze huisdokter deze URL in de geschiedenis gezien hebben en heeft ze daarna gevraagd om een ban...

Dagonet?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31705488
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waar is die angstindustrie dan?
quote:
Dat is toch zoiets als zeggen dat op sommige plaatsen op Groenland meer sneeuw zal vallen, maar vergeten te melden dat de temperatuur desalniettemin blijft stijgen en gletsjers blijven smelten? Milieudefensie ís er om misstanden aan de kaak te stellen. Slecht nieuws melden is inherent aan zulke organisaties. Niets mis mee dus. Maar goed, Milieudefensie dus, nog meer?
pi_31705500
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:52 schreef du_ke het volgende:
Waar, wie en hoe?
Voorbeeld in bovenstaande post.
quote:
Ondanks dat ze niet meer zo smerig zijn als 30 jaar geleden zijn nog altijd wel smerig. En waarom zou je de vervuiling niet verder terug willen dringen? Zeker wanneer er zoals nu steeds meer bekend wordt overde schadelike gevolgen van b.v. fijn stof of bepaalde chemische stoffen?
In die 200 straten wordt de norm overschreden maar zo zwart als milieudefensie het voorstelt is het helemaal niet.
Het gaat gewoon goed met het milieu maar van gekkigheid worden er allerlei vreselijke dingen bedacht om vooral mensen bang te maken.

Daarnaast heeft Nederland een hoge bevolkingsdichtheid, wellicht zou men daar iets aan moeten doen maar daar hoor ik de milieubeweging niet over.

Ik moet iig niets hebben van die bangmakerij zeker niet als je de achtergrond kent van de voeders van die angst. Neem Wijnand Duyvendak, die vent is intriest en heeft heel zijn leven niets anders gedaan dan parasiteren op de gemeenschap en die vertelt mij dan dat ik mijn auto moet laten staan. Ik denk het niet.
pi_31705531
Je verwijzing naar de angstindustrie ging niet over smerige straten, maar over mondiale klimaatverandering.
pi_31705534
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
Welke angsten over het milieu neem jij serieus, MrX?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31705549
.
pi_31705612
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 12:18 schreef Dagonet het volgende:
Finder_elf_towns is voorstander van segregatie. Hij mag nu even achterin de bus plaats nemen waar het POL&NWS betreft.

Weekban
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het opheffen van de apartheidswetten heeft overigens geleid tot de vleeswording van het feit dat de Amerikanen niet alleen absoluut, maar ook absoluut gezien het meeste in onderwijs stoppen om er gezien de kosten er de laagste kwaliteit uit te halen.

Een wijze les voor de Nederlandse regering dus, de onderwijs segegratie tussen immigranten uit kansloze landen en echte Nederlanders in stand houden omwille van de kwaliteit.
"absoluut, maar ook absoluut"?
Misschien is de stelling dat "de Amerikanen" (USA?) "het meeste in onderwijs stoppen" aanvechtbaar (*wat* stoppen ze erin eigenlijk?), of de stelling dat ze "er de laagste kwaliteit uithalen". In ieder geval zie ik in de eerste zin geen propaganda van segregatie. Ik zie een aanvechtbaar verband gesuggereerd tussen opheffen van apartheid en de kosten en kwaliteit van onderwijs.

In de tweede zin staat dat de NL regering de segregatie in het onderwijs in stand houdt. Je kan van mening verschillen of het huidige onderwijs gesegregeerd is, maar in de 2e zin wordt gepleit voor continuering van de huidige situatie. Omdat dit de kwaliteit ten goede komt.

Kortom, er wordt gepleit de situatie in het onderwijs in NL niet te veranderen.

Nou kunnen emoties hoog oplopen, maar iemand een week bannen omdat ie tevreden is over het Nederlands onderwijs vind ik overdreven. Maar wie ben ik?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31705622
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:00 schreef Monidique het volgende:
Dat is toch zoiets als zeggen dat op sommige plaatsen op Groenland meer sneeuw zal vallen, maar vergeten te melden dat de temperatuur desalniettemin blijft stijgen en gletsjers blijven smelten? Milieudefensie ís er om misstanden aan de kaak te stellen. Slecht nieuws melden is inherent aan zulke organisaties. Niets mis mee dus. Maar goed, Milieudefensie dus, nog meer?
Milieudefensie is er om leugens te promoten, dat blijkt uit mijn voorbeeld als jij dat niet ziet is dat verder niet mijn probleem. Ik voel me verder niet geroepen om milieu fanatici te bekeren.

Het tegenhouden van biobrandstof door oa de milieulobby. dat is beter voor het milieu dan fossiele brandstof maar toch hebben we dat nog niet, vreemd
Het feit dat we niet meer gebruik maken van kernenergie of nog een centrale bijbouwen maar gewoon gebruik blijven maken van fossiele brandstoffen om energie op te wekken.
pi_31705664
Jessus, de hele avond Maartje van Weegen die gaat bedelen om geld .
pi_31705684
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:37 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maart 2005 was ik geen crew. Ik was crew van maart 2004 tot half december en eind april begin mei 2005 werd ik weer mod van NWS. Half juni werd ik FA.
Bedankt.

Tot over een week?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:10:01 #121
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31705688
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

hmmm, die confrontatie heb ik al eens gehad
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31705726
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Argumenten die niet komen van fundamentalisten als Wynand Duyvendak, het type idealistische dromer/drammer.

Ik maak me over het algemeen weinig zorgen om het milieu. Ik geloof dat de natuur véél sterker is dan wij denken en kunnen denken. De mens is nietig en weet vrij weinig.
pi_31705753
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
Dat wordt dus een hele avond geen tv kijken.
Zoals vrijwel elke dag
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:14:50 #124
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31705796
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
En Fok! is straks down...
pi_31705813
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:14 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Zodat je op het SP-forum je gal moet spuwen.
pi_31705823
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Argumenten die niet komen van fundamentalisten als Wynand Duyvendak, het type idealistische dromer/drammer.

Ik maak me over het algemeen weinig zorgen om het milieu. Ik geloof dat de natuur véél sterker is dan wij denken en kunnen denken. De mens is nietig en weet vrij weinig.
Weinig zorgen? Welke wel dan?
pi_31705828
Doorgestoken kaart. Ze doen echt alles om geld op te halen voor Pakistan

Dan ga ik wel een film kijken
pi_31705846
Ga dan naar de benefietwedstrijd.
pi_31705885
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:14 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Met pakke een rijstevloeitje.....
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:19:02 #130
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31705901
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zodat je op het SP-forum je gal moet spuwen.
Been there, done that

Zaterdag is de grote ALV dag
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:20:02 #131
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31705926
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Met pakke een rijstevloeitje.....
en een telefoonrekening van 145 euries ... Ik kan het gewoon niet geloven, t-mobile verlangt 145 euro voor nog geen 10 uur bellen in 1 maand tijd..

Wie zou hier de schuld voor moeten krijgen...
pi_31705929
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:19 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Been there, done that

Zaterdag is de grote ALV dag
Vandaar die telefoonrekening. .
pi_31705946
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef Tafkahs het volgende:

Heb jij alle ideologische veren afgeschud, ofzo?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:21:26 #134
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31705956
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Heb jij alle ideologische veren afgeschud, ofzo?
aha, een vrijwilliger
pi_31705985
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:21 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

aha, een vrijwilliger
Ik krijg toch overal de schuld al van. Je moet iets, als vertegenwoordiger van het militair-industrieel complex.
pi_31705987
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

en een telefoonrekening van 145 euries ... Ik kan het gewoon niet geloven, t-mobile verlangt 145 euro voor nog geen 10 uur bellen in 1 maand tijd..

Ik heb in een half jaar 5 euro opgebeld....
pi_31705988
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef RichardQuest het volgende:
Weinig zorgen? Welke wel dan?
De manier waarop we met dieren omgaan zou wel beter mogen. Dieren vormen een essentieel onderdeel van de natuur.

Ik heb respect voor de natuur. Maar ik verval niet meteen in fundamentalisme en leugens om de natuur zogenaamd te beschermen. In zekere zin kan je de natuur wel beschermen door natuurparken voor dieren op te richten maar voor een groot gedeelte is de mens te nietig zoals ik al eerder zei.
pi_31706023
De natuur is een pedofiele moordenaar met temporaalkwab-epilepsie. Daar moet je geen respect voor hebben.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:26:18 #139
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31706077
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik heb in een half jaar 5 euro opgebeld....
viespeuk!
pi_31706086
Met zes miljard mensen kun je best wat veranderen aan de natuur hoor...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:27:00 #141
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31706097
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik krijg toch overal de schuld al van. Je moet iets, als vertegenwoordiger van het militair-industrieel complex.
het ideale kruiwagentje zeker?
pi_31706115
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:26 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

viespeuk!
Ik bel niet graag, ik laat anderen altijd betalen. Die hebben toch allemaal een abonnement en zo.
pi_31706133
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

het ideale kruiwagentje zeker?
Kruiwagentje van Kok.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:31:18 #144
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31706201
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik bel niet graag, ik laat anderen altijd betalen. Die hebben toch allemaal een abonnement en zo.
hoe rijm je dat met Howard Marks' filosofie?
pi_31706235
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:31 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

hoe rijm je dat met Howard Marks' filosofie?
Dat hoeft allemaal niet op mijn kosten....
pi_31706277
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:26 schreef RichardQuest het volgende:
Met zes miljard mensen kun je best wat veranderen aan de natuur hoor...
Zelfs met 6 miljard mensen houd je sommige dingen echt niet tegen. Daar ligt meteen het probleem. Mensen denken dat ze veel kunnen maar dat valt tegen.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:34:37 #147
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31706282
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:32 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat hoeft allemaal niet op mijn kosten....
Pass the dutchie on the left hand side.. en dan aan de rechterkant gaan staan zeker
pi_31706331
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zelfs met 6 miljard mensen houd je sommige dingen echt niet tegen. Daar ligt meteen het probleem. Mensen denken dat ze veel kunnen maar dat valt tegen.
Je kunt niets tegenhouden nee, maar als we willen kunnen we deze hele planeet vernietigen.

Ken je de Southpark-aflevering Goobacks?
pi_31706371
quote:
Door de aanhoudende aandacht van de media voor de aardbeving in Pakistan komt de donatiestroom voor de slachtoffers na een trage start op gang. Dat zegt Jaap 't Gilde, actiecoördinator van de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO).
Zo werkt dat dus. Je geeft iets lang genoeg aandacht en mensen geven geld. Geven mensen dan nog uit liefdadigheid of vanwege de indoctrinatie?
pi_31706401
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:36 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt niets tegenhouden nee, maar als we willen kunnen we deze hele planeet vernietigen.
Maar dat kan de natuur nog veel beter. En dat maakt mensen bang omdat ze graag zekerheid hebben.
quote:
Ken je de Southpark-aflevering Goobacks?
Ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')