abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31704273
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Goed nieuws.
Slecht nieuws voor milieu huilie's
Om je uit de waan te halen, om dit nieuws zal niemand verdrietig zijn.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31704275
Eerst moeten ze Iran van de kaart vegen.
pi_31704325
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:06 schreef RichardQuest het volgende:
Om je uit de waan te halen, om dit nieuws zal niemand verdrietig zijn.
De angst industrie zal dit niet leuk vinden.
pi_31704344
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef Monidique het volgende:
Naar verluid heeft de Islamitische Jihad de aanslag van vandaag gepleegd in Israël. Syrië wordt er altijd - terecht - van beschuldigd deze organisatie onderdak te verlenen. Zal Israël de toegenomen druk op Syrië gebruiken om het land nóg meer onder druk te zetten?
Ik denk eerder dat het een welbewuste actie van de radikalen van de Islamitische Jihad is om het conflict verder op te drijven... die hebben voordeel bij een verdergaande radicalisatie en zouden graag zien dat de Syriers gedwongen worden volledig bij te treden in het kamp der 'terroristen' ... als het makkelijk lukt om daden van door hen gesteunde organisaties op het krediet van een land te schrijven en de regering ervan daarop af te rekenen, kan dat idd zo zijn ...

Een aloude 'you're with us or against us'-tactiek, die de Islamitische Jihad graag bedrijft, zoals eigenlijk alle radikalen dat doen

Wat dat betreft is het m.i. opvallend dat er weinig aandacht is voor de positieve ontwikkelingen in Syrie na die moord op de Libanese ex-premier, waarvan iedereen al gelijk wist dat de Syrische geheime dienst erachterzat; bv het terugtrekken uit de Beka-vallei van de laatste Syrische troepen ..., wat aantoont dat ook krachten binnen Syrie zeker niet zaten te wachten op een verdere escalatie.

Het zou voor de VN goed zijn om niet te vergeten dat het om een lokaal conflict gaat en niet om 'grootse politiek gebaren'... de VN moet niet vergeten dat het eerste belang is stabiliteit in Libanon, en voorkomen dat er weer een inval of verdere onttakeling optreed, waarvan altijd radikalen (in de 80'er jaren de PLO en radikale Israelische Havik-legerleiders, als Ariel Sharon) bij uitsteek weten te profiteren (en voor je het weet ben je twintig jaar verder en wordt er nog steeds gevochten)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31704352
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Goed nieuws.
Slecht nieuws voor milieu huilie's
de trend is nog altijd niet prettig .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31704376
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De angst industrie
Zoiets als de "Joodse lobby"?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31704388
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De angst industrie zal dit niet leuk vinden.
De angstindustrie bestaat niet, dat is een fabricatie van recht-conservatieve elementen in de samenleving, die gebruikt wordt om maar niet in te hoeven grijpen en om te verklaren waarom er zoveel feiten zijn die hun meningen en visies tegenspreken.
pi_31704435
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

de trend is nog altijd niet prettig .
Stijgende wereldtemperaturen, smeltende gletsjers. Goed nieuws, kennelijk.
pi_31704466
De situatie in Libanon heeft trouwens mooi aangetoond hoe de Verenigde Naties succesvol
(kunnen) zijn als het gaat om dat soort zaken.
pi_31704469
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:11 schreef RichardQuest het volgende:
Zoiets als de "Joodse lobby"?
Nee milieu lobby bedoelde ik
pi_31704516
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee milieu lobby bedoelde ik
Ik doelde op het fantasierijke karakter van deze samenzweringstheorie.
pi_31704533
. M'n plaat is een beetje stukkig. Het slaat over.
pi_31704539
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:11 schreef Monidique het volgende:
De angstindustrie bestaat niet, dat is een fabricatie van recht-conservatieve elementen in de samenleving, die gebruikt wordt om maar niet in te hoeven grijpen en om te verklaren waarom er zoveel feiten zijn die hun meningen en visies tegenspreken.
Waarschijnlijk ben jij te sterk beinvloed door die angstindustrie maar feiten van de angstindustrie zijn geen feiten maar waanbeelden.

Feiten kunnen onderbouwd worden. Bij milieu fanatici komt het vaak niet verder dan bangmakerij en laster.
pi_31704548
Ik heb nog een best of-lp van Kate Bush, draai het nooit .
pi_31704573
WEG MET AMERIKA!
pi_31704581
ghehe
pi_31704597
Weg met Nederland.

Oh dat gebeurt vanzelf met het broeikaseffect. Wie zegt dat het broeikaseffect erg is?
pi_31704634
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:17 schreef Monidique het volgende:
. M'n plaat is een beetje stukkig. Het slaat over.
Heb jij De Genocide nog? Ik bedoel het volledige topic, het laat zich niet vinden.
pi_31704642
Rotterdam in de Noordzee
pi_31704702
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben jij te sterk beinvloed door die angstindustrie maar feiten van de angstindustrie zijn geen feiten maar waanbeelden.

Feiten kunnen onderbouwd worden. Bij milieu fanatici komt het vaak niet verder dan bangmakerij en laster.
Je haalt twee dingen door elkaar: milieufanatici, waarvan ik de betekenis wel kan raden, en een vermeende angstindustrie. Milieufanatici bestaan en gebruiken vaak een soort angstcampagne om hun punt, dat overigens uiterst valide is: de mens verandert de aarde en het klimaat op een negatieve wijze, te maken. De angstindustrie bestaat echter niet, het bestaan daarvan is niet bewezen, en lijkt, zoals RichardQuest inderdaad duidelijk maakt, meer op paranoïde samenzweringstheorieën als de Joodse Lobby, de NWO of de angst voor communisten in Amerika.
pi_31704712
Welke angsten over het milieu neem jij serieus, MrX?
pi_31704812
Bedankt, precies zoals ik het me herinner. Dagonet die willens en wetens een discussie loopt te verzieken, de hypocriet. Was hij toen al toezichtshouder?
pi_31704967
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef Monidique het volgende:
Je haalt twee dingen door elkaar: milieufanatici, waarvan ik de betekenis wel kan raden, en een vermeende angstindustrie. Milieufanatici bestaan en gebruiken vaak een soort angstcampagne om hun punt, dat overigens uiterst valide is: de mens verandert de aarde en het klimaat op een negatieve wijze, te maken. De angstindustrie bestaat echter niet, het bestaan daarvan is niet bewezen, en lijkt, zoals RichardQuest inderdaad duidelijk maakt, meer op paranoïde samenzweringstheorieën als de Joodse Lobby, de NWO of de angst voor communisten in Amerika.
Milieufanatici maken onderdeel uit van de angstindustrie om mensen bang te maken dat het zo enorm slecht gaat met het milieu.

Er zijn totaal geen bewijzen dat het slecht gaat met de wereld en dat we met zijn alle ten onder gaan en dat overmorgen de olie op is.
Het is enkel om de angst in mensen te wekken zodat ze geld geven om angst te blijven zaaien. Je zult van milieu fanatici ook nooit horen dat het goed gaat met het milieu.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:37:03 #100
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31704971
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Bedankt, precies zoals ik het me herinner. Dagonet die willens en wetens een discussie loopt te verzieken, de hypocriet. Was hij toen al toezichtshouder?
Maart 2005 was ik geen crew. Ik was crew van maart 2004 tot half december en eind april begin mei 2005 werd ik weer mod van NWS. Half juni werd ik FA.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')