Om je uit de waan te halen, om dit nieuws zal niemand verdrietig zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Slecht nieuws voor milieu huilie's
De angst industrie zal dit niet leuk vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:06 schreef RichardQuest het volgende:
Om je uit de waan te halen, om dit nieuws zal niemand verdrietig zijn.
Ik denk eerder dat het een welbewuste actie van de radikalen van de Islamitische Jihad is om het conflict verder op te drijven... die hebben voordeel bij een verdergaande radicalisatie en zouden graag zien dat de Syriers gedwongen worden volledig bij te treden in het kamp der 'terroristen' ... als het makkelijk lukt om daden van door hen gesteunde organisaties op het krediet van een land te schrijven en de regering ervan daarop af te rekenen, kan dat idd zo zijn ...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef Monidique het volgende:
Naar verluid heeft de Islamitische Jihad de aanslag van vandaag gepleegd in Israël. Syrië wordt er altijd - terecht - van beschuldigd deze organisatie onderdak te verlenen. Zal Israël de toegenomen druk op Syrië gebruiken om het land nóg meer onder druk te zetten?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Slecht nieuws voor milieu huilie's
De angstindustrie bestaat niet, dat is een fabricatie van recht-conservatieve elementen in de samenleving, die gebruikt wordt om maar niet in te hoeven grijpen en om te verklaren waarom er zoveel feiten zijn die hun meningen en visies tegenspreken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De angst industrie zal dit niet leuk vinden.
Stijgende wereldtemperaturen, smeltende gletsjers. Goed nieuws, kennelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef du_ke het volgende:
[..]de trend is nog altijd niet prettig
.
Nee milieu lobby bedoelde ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:11 schreef RichardQuest het volgende:
Zoiets als de "Joodse lobby"?
Waarschijnlijk ben jij te sterk beinvloed door die angstindustrie maar feiten van de angstindustrie zijn geen feiten maar waanbeelden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:11 schreef Monidique het volgende:
De angstindustrie bestaat niet, dat is een fabricatie van recht-conservatieve elementen in de samenleving, die gebruikt wordt om maar niet in te hoeven grijpen en om te verklaren waarom er zoveel feiten zijn die hun meningen en visies tegenspreken.
Heb jij De Genocide nog? Ik bedoel het volledige topic, het laat zich niet vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:17 schreef Monidique het volgende:. M'n plaat is een beetje stukkig. Het slaat over.
Je haalt twee dingen door elkaar: milieufanatici, waarvan ik de betekenis wel kan raden, en een vermeende angstindustrie. Milieufanatici bestaan en gebruiken vaak een soort angstcampagne om hun punt, dat overigens uiterst valide is: de mens verandert de aarde en het klimaat op een negatieve wijze, te maken. De angstindustrie bestaat echter niet, het bestaan daarvan is niet bewezen, en lijkt, zoals RichardQuest inderdaad duidelijk maakt, meer op paranoïde samenzweringstheorieën als de Joodse Lobby, de NWO of de angst voor communisten in Amerika.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij te sterk beinvloed door die angstindustrie maar feiten van de angstindustrie zijn geen feiten maar waanbeelden.
Feiten kunnen onderbouwd worden. Bij milieu fanatici komt het vaak niet verder dan bangmakerij en laster.
Milieufanatici maken onderdeel uit van de angstindustrie om mensen bang te maken dat het zo enorm slecht gaat met het milieu.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef Monidique het volgende:
Je haalt twee dingen door elkaar: milieufanatici, waarvan ik de betekenis wel kan raden, en een vermeende angstindustrie. Milieufanatici bestaan en gebruiken vaak een soort angstcampagne om hun punt, dat overigens uiterst valide is: de mens verandert de aarde en het klimaat op een negatieve wijze, te maken. De angstindustrie bestaat echter niet, het bestaan daarvan is niet bewezen, en lijkt, zoals RichardQuest inderdaad duidelijk maakt, meer op paranoïde samenzweringstheorieën als de Joodse Lobby, de NWO of de angst voor communisten in Amerika.
Maart 2005 was ik geen crew. Ik was crew van maart 2004 tot half december en eind april begin mei 2005 werd ik weer mod van NWS. Half juni werd ik FA.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Bedankt, precies zoals ik het me herinner. Dagonet die willens en wetens een discussie loopt te verzieken, de hypocriet. Was hij toen al toezichtshouder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |