Och, die heb ik al zovaak gekregen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn eeuwige dankbaarheid natuurlijk![]()
Shit, ik hoopte dat dat niet zou opvallen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, die heb ik al zovaak gekregen...
Dus, nog een keer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Shit, ik hoopte dat dat niet zou opvallen..
Moet ik dan HW maar vragen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus, nog een keer.
Wát schuift het?
Lekken is permban.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Moet ik dan HW maar vragen?
Het is je kans om te patsen met je rechten natuurlijk
Dan moeten jullie er niet over beginnenquote:
Ja, echt he altijd de schuld van anderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:49 schreef Copycat het volgende:
[dh pauze]
Ik ben nooit dronken.
Behalve dan vorige week zaterdag en twee weken daarvoor, maar dat was de schuld van Stoli
[/dh pauze]
Nee, de rest ga ik hier niet posten. Mijn voorbeeldfunctie moet ik natuurlijk wel een beetje omhoog houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik was zondag dronken en nu weet ik niet meer waar mn geld gebleven is. Ik had op wonderbaarlijke wijze al 45 euro in mn portemonnee waar ik niks van wist (die ik dus zaterdag -toen ik ook dronken was- kennelijk ergens gepind heb). Maar maandagochtend was dat nog maar 5 euro.
Heb ik ergens betaald?Ben ik het verloren?
Ik weet nog wel dat ik 3,50 euro aan een zwerver gegeven heb, maar de rest is foetsie..
Zo saai verhaal, ga jij nu maar verder Duiveltja![]()
Ga je me nu echt vertellen dat HeatWave jou nooit z'n notes heeft laten zien?quote:
Jawelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je me nu echt vertellen dat HeatWave jou nooit z'n notes heeft laten zien?
![]()
Inderdaad, reclame op Net5.
Atspul? Wat is 'at'?quote:
Uhm neequote:
Ik ken het ook niet...quote:
Ah Latijn voor veel en snel zuipen dusquote:
>> Zie MB.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:31 schreef Copycat het volgende:
MSN jeugd![]()
Ik vat 'm nog steeds niet, hoor...![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:31 schreef Copycat het volgende:
MSN jeugd![]()
Ik vat 'm nog steeds niet, hoor...![]()
't Zal wel aan mij liggen, maar ik vat 'm nog nietquote:
Bottoms upquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:36 schreef Duiveltja het volgende:
Atten is simpelweg je glas in een keer opdrinken.
De TS is in zijn eentje verantwoordelijk voor iets van 8 kloon accaunts.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
't Zal wel aan mij liggen, maar ik vat 'm nog niet.
Veni, vidi, ni Vici zeg maar...
En Maikel, wat is het probleem?
Ja en?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De TS is in zijn eentje verantwoordelijk voor iets van 8 kloon accaunts.
Adem in... en adem uit...quote:En is de meest smerige en achterbakse user die ooit op fok! heeft gepost..
Oi, msn-logs zijn verbodenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20051025/bloos.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20051025/biggrin.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20051025/heart.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20051025/emo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20051025/sadley.JPG]afbeelding][/URL]
Een impressie van Fok!-smiley door MissBliss, 8 jaar oud
Ach, loop niet te miepenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oi, msnlogs zijn verboden [afbeelding]
En ik zag je edit, meneertje!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oi, msn-logs zijn verboden [afbeelding]
Nou ja, we zitten toch in het roddelforum dus kom maar opquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, loop niet te miepen
Of moet ik al die roddels over SHO'ers ook hier posten?!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik zag je edit, meneertje! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Meneertje?![]()
* Note zet voor beledigen van mod
Jaja, en tóch blijft er maar zielig (2) achter mijn naam staanquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, we zitten toch in het roddelforum dus kom maar op
quote:Leonie zegt: Hey, Bupa
Bupa zegt: Wat mot je?
Leonie zegt: Ik weet wat over Duiveltja en Cc! Heb ik van HW.
Bupa zegt: * Bupatih is stil.!
Leonie zegt: Ja, echt. Ik heb ook de foto's gezien. Zal ik je ze sturen?
Bupa zegt: JaVan Cc dan hè
Leonie probeert CcDuif_fotos.zip naar Bupa te versturen
CcDuif_fotos.zip is ontvangen
Bupa zegt: Thanks. En nu blokkeer ik je weer!
Leonie zegt:!
Hey, ik wou er een topic over openen! Doe dan spoilertagsquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
Julian Thomas![]()
Wow... wat een stem, wat een cd
Beter bekend van het nummer My Friend
Heerlijk nummer
[afbeelding]
* Dizer gaat morgen even langs de FreeRecordShop
@#$*!!%%@*&!!?!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Hey, ik wou er een topic over openen! Doe dan spoilertags
Die foto's ken ik allang, IK STA ER TOCH ZELF OP MUTSquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
@#$*!!%%@*&!!?!!
Die HeatWave van jou kan zijn bek ook niet houden, hè!
Maar over zijn aandeel in het geheel zwijgt ie zeker in alle toonaarden?
Nou... ook ík heb foto's!
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef MissBliss het volgende:
Die foto's ken ik allang, IK STA ER TOCH ZELF OP MUTS![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op die foto's waar ik het over heb, ben ik toch echt de enige vrouw in het geheel...
Of wacht... ben jij die grote neger die zich voorstelde als Bubba???
![]()
Klachten gehad?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond "Beter in bed" gekeken heeft?.
Ja,, Ik keek net Ton wat een dikke kerelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond "Beter in bed" gekeken heeft?.
Het ging over SM en daar heb ik nou nét geen ervaring mee.quote:
Fucking Amalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Jij doet nooit aan petsen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Het ging over SM en daar heb ik nou nét geen ervaring mee..
Mooie film.quote:
Dat doe je ook als je niet dronken bentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:30 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe wel eens typetjes na als ik gedronken heb.
Ik bedoel bekende Nederlanders, enzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat doe je ook als je niet dronken bentOf gebruik je eigen klonen alleen als je dronken bent?
Je sig, je onderschriftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:32 schreef BVO het volgende:
Nou, wat staat er dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je sig, je onderschriftArabisch
Ik kan het lezen
en begrijpen
En je schrijft het foutje moet ook getallen gebruiken voor bepaalde uitspraken
![]()
Laat het me wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, wat staat er dan?.
Ja, en die tekens heb ik hier niet he, dus doe ik het op z'n Westers..
Jambers nadoen als een buddie bezig is in de slaapkamer en filmen met foon is wel een terugkerend fenomeenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:30 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe wel eens typetjes na als ik gedronken heb.
Maar voor de rest geen rare fratsen.
Niet in het gezichtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:32 schreef BVO het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker is..
Ze moesten ook echt tegenover elkaar gaan zitten en elkaar in het gezicht gaan slaan.![]()
.
En die rollenspellen.![]()
.
Het zal best spannend zijn, maar dat kan je toch niet serieus doen.. Ik zou mezelf compleet belachelijk voelen.
.
Klopt wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:43 schreef Dizer het volgende:
I'm halfway home klopt niet, maar de rest klopt inderdaad
Wacht, Qarieben is met een Q. Ik dacht dat er een G stondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt wel.. Of Hind moet het verkeerd doen.
.
Ik zal het eens vragen straks..
quote:
“atten”????!?!?!??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah Latijn voor veel en snel zuipen dus
Ik ken het alleen van spreektaalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
“atten”????!?!?!??![]()
![]()
![]()
Voor dit soort kwesties moeten jullie toch echt bij mij, de doorgewinterde gymnasiast EN verenigingskaerel, zijn!![]()
De correcte term is namelijk “adten”, jawel met DT! Een beetje vreemd, maar wel lekker! De term komt inderdaad uit het Latijn en wel van “ad fundum” wat “tot de bodem” betekent. Maar dat hadden jullie al uitgevogeld geloof ik.
EN NU NIET MEER FOUT DOEN!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:35 schreef PeRi het volgende:
Oh men, ik weet nog dat ik een keer ging adten, ik lag bijna in de sloot met een vriendin, zij rolde er bijna in en ik wilde haar tegenhouden
Oh ja, nu snap ook ik eindelijk de linkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:28 schreef Zhenar het volgende:
“ad fundum”
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, nu snap ook ik eindelijk de link.
Dat lijkt me inderdaad helemaal niets. Cappuccino met brokjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef PeRi het volgende:
Onthoudt het people; Crunchy Caffiato Ammaretto is vies. Er drijven stukjes zacht spul in mn cappucino.
In de vuilnisbak pleuren dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:59 schreef PeRi het volgende:
Ze deelden gister zakjes uit in het centrum. Ik heb er nog een stuk of 4 liggen ofzo
Hmmm... Brokjes!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad helemaal niets. Cappuccino met brokjes.
Dat is zonde joh. Ik geef ze wel weg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de vuilnisbak pleuren dan.
't Is niet alsof je er zelf voor hebt betaald, sprak mijn Hollandse geest.
Ik wil wel ff in je koffie kotsen, hoor.quote:
Zucht... als dat zou kunnen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil wel ff in je koffie kotsen, hoor.![]()
![]()
![]()
quote:
Bij mij staat er ook een logootje (dus niet 'handgeschreven').quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook een logootje (dus niet 'handgeschreven').
Maar ik heb de Nederlandse versie.
En zo is het maar net.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef babette21 het volgende:
ik kijk bijna nooit Will & Grace,
maar IMO kun je niet iets over KD tegenkomen en 't níet aan Bupie doorgeven
Ik zou wel willenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er staat ook bij mij in koeieletters BETA achter
Kan je mij jouw versie niet sturen dan?
joh KD en ik, twee handen op 1 buik....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:58 schreef Bupatih het volgende:
Je kunt ook niet iets over Bupie tegenkomen, zonder dat aan KD door te geven natuurlijk.
heb je kristendavis@hotmail.com als eens geprobeerd???quote:Misschien dat we elkaar dan eindelijk treffen in LA.
![]()
Geen ideequote:
Trio?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
joh KD en ik, twee handen op 1 buik....![]()
*mail verstuurt*quote:heb je kristendavis@hotmail.com als eens geprobeerd???![]()
Ik vind KD wel iemand die meat KD@yahoo.com mailt...!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:00 schreef babette21 het volgende:
heb je kristendavis@hotmail.com als eens geprobeerd???![]()
Ik sla setups bijna nooit op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee
De setup sturen of is dat een hele rare suggestie van mij?
Het is weer zo ver,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:06 schreef Bupatih het volgende:
Hoe kom ik erachter?
Wie schakel ik in?
Wie is nu eigenlijk mijn beste vriendin?
Ik moet het echt weten
Ik red het zo niet
Ik doe steeds zo stuuuuupid
Telkens als hij mij zietTess
!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sla setups bijna nooit op.
Maar hier kun je mijn versie (7.0.0816) vinden.![]()
Prachtig tochquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is weer zo ver,
kriebels in mijn maag
Ofzoiets
Blijft echt de hele dag in je hoofd hangen![]()
Ja dat zeg ik maar niet meer voorlopigquote:
Huh? Hoezo dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik maar niet meer voorlopig
da's d'r schuilnaam, als ze kristindavis@hotmail.com zou doen, krijgt ze teveel fanmail....quote:
Heel knap uitgeluld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's d'r schuilnaam, als ze kristindavis@hotmail.com zou doen, krijgt ze teveel fanmail....
Goed idee. Want dan ben jij ook weer een paar jaartjes ouder.quote:en eh, over dat trio: kom over een paar jaar maar terug
Het wordt ongeloofwaardigquote:
Tuurlijkquote:
en Kristin ook!!! nou zeg, zal dat even de dag van je leven wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
Goed idee. Want dan ben jij ook weer een paar jaartjes ouder.
Uhuh.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Kristin ook!!! nou zeg, zal dat even de dag van je leven worden
Oh.quote:btw: die sig heb ik pas net aangepast, dus dat heb je juist opvallend snel gezien!!![]()
Voor betalenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zoek iemand die gek genoeg is om er eentje te betalen dan wil ik het wel uitproberen![]()
We hebben het hier over de Nederlandse deelneemster hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Wel lullig voor Tess. Mag je meedoen aan het kindersongfestival, leuk naar het buitenland toe, wordt het in België gehouden, waar ze zelf woont.
Zo denkt iedereen er dus over en nu heb ik nog niemand die zo gek isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Voor betalen![]()
Tamagotchi's waren wel tof.
Eindelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:32 schreef babette21 het volgende:
een godswonderBabette heeft een dvd-recorder!!!
en een nieuwe tv... maar die komt zaterdag pas....
[maar toch: jeeeeeh!!
]
Hmm, hmm.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:56 schreef PeRi het volgende:
Bupie. Zaterdag 29 oktober om 23:00 uur Net 5 Three Days met KD.
dank jequote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Eindelijk
Welkom in de 21ste eeuw, tante Babs.
ahum..... wélke eeuw zaten we in?!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Wim Sonneveld
quote:
Nee, dít is gevat:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
!
Ja euh..hij zat hier ergens verstopt op mijn harde schijf.
En die oude cabaretiers zijn überflauw.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef babette21 het volgende:
* Babette maakt Kip Tandoori...
...potjandoori
Inderdaad, over 'überflauw' gesproken, hè...quote:
* Bupatih submitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
Dat is idd wereldnieuws babette![]()
!
Dat doe ik al voor jou.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:03 schreef babette21 het volgende:
nou zeg, mag ik niet eens meer rijmen ofzo?!?
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:11 schreef babette21 het volgende:
't zal allemaal wel....... ik ga eten![]()
Huh?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* Bupatih] [url=http://frontpage.fok.nl/submit.fok]submit[/url
Ik heb het gesubmit.quote:
Maar je link klopte niet, ik heb toch niks gesub-mit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het gesubmit.
Wereldnieuws moet je submitten!
Dat zou jij toch moeten weten als sportnieuws-crewmember
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je link klopte niet, ik heb toch niks gesub-mit..
Toevallig door Brainpower?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
Ikben
met
de
dood
bedreigd
.
Hier opFOK!
nog wel.
.
Jij was toch fan van haar.quote:
Na die foto's al niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij was toch fan van haar.
Niet miepen dan!
Ey dan ga ik weer kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Tanja eruit
JEUHquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Tanja eruit
Ik heb haar net even vermanend toegesproken.quote:
Welkom op de uni, my mên.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben net 7 uur bezig geweest met een kutopdracht en nog niet klaar.
Is ze nou een kloon of niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb haar net even vermanend toegesproken.!
Ik ben ook al uren bezig, waar slaan die opdrachten op als ze vrijwel onmogelijk zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef PeRi het volgende:
Welkom op de uni, my mên.
Mij ook niet, zonder Tanja zal het wel helemaal saai wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef BVO het volgende:
Tanjaaaaaaaaaaaaaa..
Voor de rest ben ik een beetje afgehaakt, de bewoners boeien me totaal niet.
Klinkt bekend in de orenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb het ook al een tijdje niet meer gevolgd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef BVO het volgende:
Tanjaaaaaaaaaaaaaa..
En dan weer gekickt wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
FOK DOWN?
KOM DAN NAAR IRC!!
#showchat!
#SHO mag ook, hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
De ene keer is het #SHO, de andere keer is het #showchat. Verwarrend!
Hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
FOK DOWN?
KOM DAN NAAR IRC!!
#showchat!
Het nut van #showchat is mij ook niet echt duidelijk, daarvoor moet je bij PeRi zijn...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
De ene keer is het #SHO, de andere keer is het #showchat. Verwarrend!
Dat doet Sven ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En dan weer gekickt worden
Geef mijn portie maar aan fikkie![]()
Jij bent gewoon een machtsgeile, machtsmisbruikende OP.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het nut van #showchat is mij ook niet echt duidelijk, daarvoor moet je bij PeRi zijn...
n00b.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doet Sven ja.
Daarom heb ik #showchat opgericht!
Alleen ging peri er met de oprichters-rechten vandoor![]()
![]()
:R r:R:RR:
:R1
Niet waar, want Peri was AOP, en jij wou dat nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een machtsgeile, machtsmisbruikende OP.
Ik wilde het wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet waar, want Peri was AOP, en jij wou dat niet!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Alleen ging peri er met de oprichters-rechten vandoor![]()
![]()
:R r:R:RR:
:R1
Wat ik zei in #SHO.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kut, nu is het forum online, nu is #sho straks vast niet meer gezellie.
Gelukkig is het nu allemaal geregeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde het wel.Maar ik wist niet hoe het moest.
Ja, dat zei je al in #SHO.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
Wat ik zei in #SHO.
SHO is te algemeen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu allemaal geregeld.! Weg met dat stomme hoofdletterloze kanaal
.
Is nietquote:
He, machtsmisbruiker, laat me maar weer toe, okè.quote:
Nooit de verkeerde mensen aan de macht laten.quote:
Pijpenbeffenneukennaaie is de keyquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
He, machtsmisbruiker, laat me maar weer toe, okè.
Ik doe niet mee aan zulke vieze praat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pijpenbeffenneukennaaie is de key.
Die klopt niet, lamlul.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan zulke vieze praat.!
Ik kom eraan![]()
Je kan me wat met je stomme features.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
Sorry, hij stond nog op invite..
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
Sorry Bupatih, het zal niet weer gebeuren.Ik heb spijt voor heel mijn leven.
.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef PeRi het volgende:
Buup huil niet zo man.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
nou moe, ik kreeg nog de hele tijd meldingen dat ie 't niet deed..... was 't gewoon gelogen.....
Zomaar wat dingen die ik naar mijn kop krijg geslingerd.quote:#SHO unable to join channel (need correct key)
#SHO unable to join channel (address is banned)
#SHO You need voice (+v) (#SHO)
Hij heeft er heel de avond uit gelegen hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
thanx Svennie, nu kan ik rustig slapen
en ja ik krijg onderhoudsgezeik, maar via forum.fok.nl deed ie 't kennelijk gewoon..... naja...
Tanja wegquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef BVO het volgende:
Tanjaaaaaaaaaaaaaa..
Jij bent altijd direct weer weg op IRC.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
Een downtime geweest?.
Even zwaaien hier..
dus.
Moet je wel eerst wat zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Ja, na 5 minuten wachten totdat iemand wat terugzegt, wat dan niet gebeurt, heb ik het wel gehad hoor.
Maar je zei niksquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Ja, na 5 minuten wachten totdat iemand wat terugzegt, wat dan niet gebeurt, heb ik het wel gehad hoor.
Niet in #SHO hoorquote:
Wel dus.quote:
quote:
Ik zag ook niks hoor.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel dus.. Met jou, Miss en Tom met @.
Liegebeestje!quote:[22:55] * bvo (FokIRC@kf-ron-cb01-0468.dial.kabelfoon.nl) has joined #SHO
[22:59] * bvo (FokIRC@kf-ron-cb01-0468.dial.kabelfoon.nl) Quit (Quit: Leaving)
Hmm, er ging wel meer mis in dat kanaalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Ik zei WEL wat.
Ik kreeg alleen een melding dat ik niks zeggen kohooooonnnnnnnnnnn.![]()
![]()
.
Dat is raar, want alle instellingen stonden op standaard.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Ik zei WEL wat.
![]()
.
quote:[23:24:14] <bvo> dan lieg ik
[23:24:18] <bvo> toe
[23:24:18] <bvo>
[23:24:20] <bvo> de
[23:24:21] <bvo>
[23:24:22] <bvo> loe
[23:24:23] <bvo>
[23:24:24] * bvo (FokIRC@kf-ron-cb01-0468.dial.kabelfoon.nl) Quit (Quit: Leaving)
Wat een debiele broek.quote:
Je had het idd moeten zien denk ik jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef BVO het volgende:
Nou ja, een vrij deuzig paar wilde SM leren..
Dus je zag ze allerlei rollenspellen doen (wat ik ook al zo onzin vind, dat die mensen zich nog echt serieus kunnen nemen als hij als zijnde monteur de verwarming komt repareren en met haar in bed beland.), ze gingen in het park zitten samen met de therapeur en moesten elkaar steeds harder in het gezicht slaan, hij werd vastgebonden in een spinnenrag, enz.
. Dat mensen zich zo diep laten zinken op tv.
.
Ook mooi, hij lag vastgebonden en zegt opeens helemaal in paniek "Nu moet je ECHT even iets voor me doen, je moet nu echt even aan m'n neus komen krabben.." Nou goed, je had het moeten zien denk ik.
.
Nou ja, zo ging het dus de hele uitzending door..
Zou jij meedoen met Beter in Bed NL? dus.
Heel die serie was briljant.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je had het idd moeten zien denk ik ja![]()
Och, dat is niet het enige hoor.quote:
Ik voelde al dat er een erotische aanwezigheid in Amsterdam was!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:10 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij zag ik die Wytske van de week lopen op Amsterdam Centraal...
Ik zag iig een meisje met een raar hoofd
PS: Ik bedoel natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik voelde al dat er een erotische aanwezigheid in Amsterdam was!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik voelde al dat er een erotische aanwezigheid in Amsterdam was!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vrijdag weerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
PS: Ik bedoel natuurlijkjou
, niet
Wietske
![]()
Niet zo snel quoten PeRi..quote:
Iemand???quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.buyshit.nl/fok/dzxv1l.rar
Deze bestanden zet je op een webserver (vraag het even iemand lief) en roep het aan met "dzxv1l.php?deelnummer=XX".
Hoe tof!quote:
Dat komt omdat bepaalde mensen met knopjes zitten te kloten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Ik zei WEL wat.
![]()
.
Beetje voorspelbaar, Buup.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt omdat bepaalde mensen met knopjes zitten te kloten.
Uhhh....nee.quote:
Want dit gebeurt niet zomaar.quote:#SHO unable to join channel (need correct key)
#SHO unable to join channel (address is banned)
#SHO You need voice (+v) (#SHO)
Toen bij jou ja. Maar dat met BVO lag niet aan mij.quote:
Dat ben ik jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe tof!
Ik zal proberen je te stalken, mits je buiten kantooruren op het centraal bent.![]()
What de neuk is 'aanroepen met'quote:
WTF, Linda erin?!?!?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:33 schreef babette21 het volgende:
G'day mates
er staat ons een mooie avond te wachten: Linda erin, Tanja eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |