Hmm, er ging wel meer mis in dat kanaalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Ik zei WEL wat.
Ik kreeg alleen een melding dat ik niks zeggen kohooooonnnnnnnnnnn.![]()
![]()
.
Dat is raar, want alle instellingen stonden op standaard.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Ik zei WEL wat.
Ik kreeg alleen een melding dat ik niks zeggen kohooooonnnnnnnnnnn.![]()
![]()
.
quote:[23:24:14] <bvo> dan lieg ik
[23:24:18] <bvo> toe
[23:24:18] <bvo>
[23:24:20] <bvo> de
[23:24:21] <bvo>
[23:24:22] <bvo> loe
[23:24:23] <bvo>
[23:24:24] * bvo (FokIRC@kf-ron-cb01-0468.dial.kabelfoon.nl) Quit (Quit: Leaving)
Wat een debiele broek.quote:
Je had het idd moeten zien denk ik jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef BVO het volgende:
Nou ja, een vrij deuzig paar wilde SM leren..
Dus je zag ze allerlei rollenspellen doen (wat ik ook al zo onzin vind, dat die mensen zich nog echt serieus kunnen nemen als hij als zijnde monteur de verwarming komt repareren en met haar in bed beland.), ze gingen in het park zitten samen met de therapeur en moesten elkaar steeds harder in het gezicht slaan, hij werd vastgebonden in een spinnenrag, enz.
. Dat mensen zich zo diep laten zinken op tv.
.
Ook mooi, hij lag vastgebonden en zegt opeens helemaal in paniek "Nu moet je ECHT even iets voor me doen, je moet nu echt even aan m'n neus komen krabben.." Nou goed, je had het moeten zien denk ik.
.
Nou ja, zo ging het dus de hele uitzending door..
Zou jij meedoen met Beter in Bed NL? dus.
Heel die serie was briljant.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je had het idd moeten zien denk ik ja![]()
Och, dat is niet het enige hoor.quote:
Ik voelde al dat er een erotische aanwezigheid in Amsterdam was!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:10 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij zag ik die Wytske van de week lopen op Amsterdam Centraal...
Ik zag iig een meisje met een raar hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |