Ik wilde het wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet waar, want Peri was AOP, en jij wou dat niet!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Alleen ging peri er met de oprichters-rechten vandoor![]()
![]()
:R r:R:RR:
:R1
Wat ik zei in #SHO.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kut, nu is het forum online, nu is #sho straks vast niet meer gezellie.
Gelukkig is het nu allemaal geregeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde het wel.Maar ik wist niet hoe het moest.
Ja, dat zei je al in #SHO.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
Wat ik zei in #SHO.
SHO is te algemeen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu allemaal geregeld.! Weg met dat stomme hoofdletterloze kanaal
.
Is nietquote:
He, machtsmisbruiker, laat me maar weer toe, okè.quote:
Nooit de verkeerde mensen aan de macht laten.quote:
Pijpenbeffenneukennaaie is de keyquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
He, machtsmisbruiker, laat me maar weer toe, okè.
Ik doe niet mee aan zulke vieze praat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pijpenbeffenneukennaaie is de key.
Die klopt niet, lamlul.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan zulke vieze praat.!
Ik kom eraan![]()
Je kan me wat met je stomme features.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
Sorry, hij stond nog op invite..
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
Sorry Bupatih, het zal niet weer gebeuren.Ik heb spijt voor heel mijn leven.
.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef PeRi het volgende:
Buup huil niet zo man.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
nou moe, ik kreeg nog de hele tijd meldingen dat ie 't niet deed..... was 't gewoon gelogen.....
Zomaar wat dingen die ik naar mijn kop krijg geslingerd.quote:#SHO unable to join channel (need correct key)
#SHO unable to join channel (address is banned)
#SHO You need voice (+v) (#SHO)
Hij heeft er heel de avond uit gelegen hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
thanx Svennie, nu kan ik rustig slapen
en ja ik krijg onderhoudsgezeik, maar via forum.fok.nl deed ie 't kennelijk gewoon..... naja...
Tanja wegquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef BVO het volgende:
Tanjaaaaaaaaaaaaaa..
Voor de rest ben ik een beetje afgehaakt, de bewoners boeien me totaal niet.
Jij bent altijd direct weer weg op IRC.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
Een downtime geweest?.
Even zwaaien hier..
dus.
Moet je wel eerst wat zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Ja, na 5 minuten wachten totdat iemand wat terugzegt, wat dan niet gebeurt, heb ik het wel gehad hoor.
Maar je zei niksquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Ja, na 5 minuten wachten totdat iemand wat terugzegt, wat dan niet gebeurt, heb ik het wel gehad hoor.
Niet in #SHO hoorquote:
Wel dus.quote:
quote:
Ik zag ook niks hoor.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel dus.. Met jou, Miss en Tom met @.
Liegebeestje!quote:[22:55] * bvo (FokIRC@kf-ron-cb01-0468.dial.kabelfoon.nl) has joined #SHO
[22:59] * bvo (FokIRC@kf-ron-cb01-0468.dial.kabelfoon.nl) Quit (Quit: Leaving)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |