Nou, een ShowChat logo, met zo'n aanpasbaar nummer erinquote:
doe me dat dus maar nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:40 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij maar een avontuurlijke baan waarbij ik heel stoer een pager krijg en dan op de meest rare tijden wordt opgepiept
Gooi maar een plaatje naar me toe!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, een ShowChat logo, met zo'n aanpasbaar nummer erin!
Of iemand die lijken op moet halen *ril* .quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:03 schreef tonks het volgende:
Dus je wilt dokter worden Geqxon?
Je moet niet denken dat ik op je sig ga klikken hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:14 schreef blrrrt het volgende:
Ach en wee
dat rijmt op teeveepeequote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:14 schreef blrrrt het volgende:
Ach en wee
http://www.buyshit.nl/fok/dzxv1l.rarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:07 schreef Svensational het volgende:
http://tinypic.com/dzxv1l.png
Die, maar dan dus niet transparant, want dat werkte niet he...
Hey lekkerdingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of iemand die lijken op moet halen *ril* .
Nou, dan ben ik hier wel een mannetjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:39 schreef tonks het volgende:
Als er een andere vrouw hier is.. word mtm altijd boos.
mmm... stoere wijvenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik hier wel een mannetje!
uhh..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik hier wel een mannetje!
Maar die zou wel terugkomen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar dies hier niet blijven hangen
Ja die heb jij hier ook heen gehaaltquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:44 schreef tonks het volgende:
Alle meisjes zijn weg.. we hadden ooit saaw en muck.
Ja ik haal de wijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die heb jij hier ook heen gehaalt
Oh, ik blijf ook niet langquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:44 schreef tonks het volgende:
Alle meisjes zijn weg.. we hadden ooit saaw en muck.
We zijn druk bezig om het te laten werken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.buyshit.nl/fok/dzxv1l.rar
Deze bestanden zet je op een webserver (vraag het even iemand lief) en roep het aan met "dzxv1l.php?deelnummer=XX".
Ik wil hem wel hosten voor je, kan hier alleen geen rar bestanden openenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zijn druk bezig om het te laten werken..
Ah, dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik wil hem wel hosten voor je, kan hier alleen geen rar bestanden openen![]()
Had ik ook gedaan met mijn Almelo's weekbladquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:54 schreef tonks het volgende:
Ik ga in december best veel geld verdienen. met me normale werk 200 euro.. en dan voor oud en nieuw langs de deuren voor de kranten (ja klinkt kansloos.. is het ook.. maar toch 200 euro) en dan nog geld voor mijn verjaardag.
Dus misschien eind december wel een leuke video iPod.
Ik heb iets van 110 huizen en als iedereen 2 euro geeft (gebeurt meestal ook.. sommige mensen geven ook 10 of 1 euro.) tikt dat wel lekker aan.. lekker verdiend in 2 uurtjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan met mijn Almelo's weekblad
Toch 300 gulden opgehaalt toen.
Geen idee hoe dat moet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:58 schreef tonks het volgende:
Moet je hem wel ff inzippen, binnen nu en 3 minuten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |