quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op die foto's waar ik het over heb, ben ik toch echt de enige vrouw in het geheel...
Of wacht... ben jij die grote neger die zich voorstelde als Bubba???
![]()
Klachten gehad?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond "Beter in bed" gekeken heeft?.
Ja,, Ik keek net Ton wat een dikke kerelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond "Beter in bed" gekeken heeft?.
Het ging over SM en daar heb ik nou nét geen ervaring mee.quote:
Fucking Amalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Jij doet nooit aan petsen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Het ging over SM en daar heb ik nou nét geen ervaring mee..
Mooie film.quote:
Dat doe je ook als je niet dronken bentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:30 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe wel eens typetjes na als ik gedronken heb.
Ik bedoel bekende Nederlanders, enzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat doe je ook als je niet dronken bentOf gebruik je eigen klonen alleen als je dronken bent?
Je sig, je onderschriftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:32 schreef BVO het volgende:
Nou, wat staat er dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je sig, je onderschriftArabisch
Ik kan het lezen
en begrijpen
En je schrijft het foutje moet ook getallen gebruiken voor bepaalde uitspraken
![]()
Laat het me wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, wat staat er dan?.
Ja, en die tekens heb ik hier niet he, dus doe ik het op z'n Westers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |