quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op die foto's waar ik het over heb, ben ik toch echt de enige vrouw in het geheel...
Of wacht... ben jij die grote neger die zich voorstelde als Bubba???
![]()
Klachten gehad?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond "Beter in bed" gekeken heeft?.
Ja,, Ik keek net Ton wat een dikke kerelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond "Beter in bed" gekeken heeft?.
Het ging over SM en daar heb ik nou nét geen ervaring mee.quote:
Fucking Amalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Jij doet nooit aan petsen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Het ging over SM en daar heb ik nou nét geen ervaring mee..
Mooie film.quote:
Dat doe je ook als je niet dronken bentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:30 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe wel eens typetjes na als ik gedronken heb.
Ik bedoel bekende Nederlanders, enzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat doe je ook als je niet dronken bentOf gebruik je eigen klonen alleen als je dronken bent?
Je sig, je onderschriftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:32 schreef BVO het volgende:
Nou, wat staat er dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je sig, je onderschriftArabisch
Ik kan het lezen
en begrijpen
En je schrijft het foutje moet ook getallen gebruiken voor bepaalde uitspraken
![]()
Laat het me wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, wat staat er dan?.
Ja, en die tekens heb ik hier niet he, dus doe ik het op z'n Westers..
Jambers nadoen als een buddie bezig is in de slaapkamer en filmen met foon is wel een terugkerend fenomeenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:30 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe wel eens typetjes na als ik gedronken heb.
Maar voor de rest geen rare fratsen.
Niet in het gezichtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:32 schreef BVO het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker is..
Ze moesten ook echt tegenover elkaar gaan zitten en elkaar in het gezicht gaan slaan.![]()
.
En die rollenspellen.![]()
.
Het zal best spannend zijn, maar dat kan je toch niet serieus doen.. Ik zou mezelf compleet belachelijk voelen.
.
Klopt wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:43 schreef Dizer het volgende:
I'm halfway home klopt niet, maar de rest klopt inderdaad
Wacht, Qarieben is met een Q. Ik dacht dat er een G stondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt wel.. Of Hind moet het verkeerd doen.
.
Ik zal het eens vragen straks..
quote:
“atten”????!?!?!??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah Latijn voor veel en snel zuipen dus
Ik ken het alleen van spreektaalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
“atten”????!?!?!??![]()
![]()
![]()
Voor dit soort kwesties moeten jullie toch echt bij mij, de doorgewinterde gymnasiast EN verenigingskaerel, zijn!![]()
De correcte term is namelijk “adten”, jawel met DT! Een beetje vreemd, maar wel lekker! De term komt inderdaad uit het Latijn en wel van “ad fundum” wat “tot de bodem” betekent. Maar dat hadden jullie al uitgevogeld geloof ik.
EN NU NIET MEER FOUT DOEN!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:35 schreef PeRi het volgende:
Oh men, ik weet nog dat ik een keer ging adten, ik lag bijna in de sloot met een vriendin, zij rolde er bijna in en ik wilde haar tegenhouden
Oh ja, nu snap ook ik eindelijk de linkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:28 schreef Zhenar het volgende:
“ad fundum”
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, nu snap ook ik eindelijk de link.
Dat lijkt me inderdaad helemaal niets. Cappuccino met brokjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef PeRi het volgende:
Onthoudt het people; Crunchy Caffiato Ammaretto is vies. Er drijven stukjes zacht spul in mn cappucino.
In de vuilnisbak pleuren dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:59 schreef PeRi het volgende:
Ze deelden gister zakjes uit in het centrum. Ik heb er nog een stuk of 4 liggen ofzo
Hmmm... Brokjes!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad helemaal niets. Cappuccino met brokjes.
Dat is zonde joh. Ik geef ze wel weg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de vuilnisbak pleuren dan.
't Is niet alsof je er zelf voor hebt betaald, sprak mijn Hollandse geest.
Ik wil wel ff in je koffie kotsen, hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |