Jambers nadoen als een buddie bezig is in de slaapkamer en filmen met foon is wel een terugkerend fenomeenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:30 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe wel eens typetjes na als ik gedronken heb.
Maar voor de rest geen rare fratsen.
Niet in het gezichtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:32 schreef BVO het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker is..
Ze moesten ook echt tegenover elkaar gaan zitten en elkaar in het gezicht gaan slaan.![]()
.
En die rollenspellen.![]()
.
Het zal best spannend zijn, maar dat kan je toch niet serieus doen.. Ik zou mezelf compleet belachelijk voelen.
.
Klopt wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:43 schreef Dizer het volgende:
I'm halfway home klopt niet, maar de rest klopt inderdaad
Wacht, Qarieben is met een Q. Ik dacht dat er een G stondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt wel.. Of Hind moet het verkeerd doen.
.
Ik zal het eens vragen straks..
quote:
“atten”????!?!?!??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah Latijn voor veel en snel zuipen dus
Ik ken het alleen van spreektaalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
“atten”????!?!?!??![]()
![]()
![]()
Voor dit soort kwesties moeten jullie toch echt bij mij, de doorgewinterde gymnasiast EN verenigingskaerel, zijn!![]()
De correcte term is namelijk “adten”, jawel met DT! Een beetje vreemd, maar wel lekker! De term komt inderdaad uit het Latijn en wel van “ad fundum” wat “tot de bodem” betekent. Maar dat hadden jullie al uitgevogeld geloof ik.
EN NU NIET MEER FOUT DOEN!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:35 schreef PeRi het volgende:
Oh men, ik weet nog dat ik een keer ging adten, ik lag bijna in de sloot met een vriendin, zij rolde er bijna in en ik wilde haar tegenhouden
Oh ja, nu snap ook ik eindelijk de linkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:28 schreef Zhenar het volgende:
“ad fundum”
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, nu snap ook ik eindelijk de link.
Dat lijkt me inderdaad helemaal niets. Cappuccino met brokjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef PeRi het volgende:
Onthoudt het people; Crunchy Caffiato Ammaretto is vies. Er drijven stukjes zacht spul in mn cappucino.
In de vuilnisbak pleuren dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:59 schreef PeRi het volgende:
Ze deelden gister zakjes uit in het centrum. Ik heb er nog een stuk of 4 liggen ofzo
Hmmm... Brokjes!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad helemaal niets. Cappuccino met brokjes.
Dat is zonde joh. Ik geef ze wel weg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de vuilnisbak pleuren dan.
't Is niet alsof je er zelf voor hebt betaald, sprak mijn Hollandse geest.
Ik wil wel ff in je koffie kotsen, hoor.quote:
Zucht... als dat zou kunnen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil wel ff in je koffie kotsen, hoor.![]()
![]()
![]()
quote:
Bij mij staat er ook een logootje (dus niet 'handgeschreven').quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook een logootje (dus niet 'handgeschreven').
Maar ik heb de Nederlandse versie.
En zo is het maar net.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef babette21 het volgende:
ik kijk bijna nooit Will & Grace,
maar IMO kun je niet iets over KD tegenkomen en 't níet aan Bupie doorgeven
Ik zou wel willenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er staat ook bij mij in koeieletters BETA achter
Kan je mij jouw versie niet sturen dan?
joh KD en ik, twee handen op 1 buik....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:58 schreef Bupatih het volgende:
Je kunt ook niet iets over Bupie tegenkomen, zonder dat aan KD door te geven natuurlijk.
heb je kristendavis@hotmail.com als eens geprobeerd???quote:Misschien dat we elkaar dan eindelijk treffen in LA.
![]()
Geen ideequote:
Trio?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
joh KD en ik, twee handen op 1 buik....![]()
*mail verstuurt*quote:heb je kristendavis@hotmail.com als eens geprobeerd???![]()
Ik vind KD wel iemand die meat KD@yahoo.com mailt...!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:00 schreef babette21 het volgende:
heb je kristendavis@hotmail.com als eens geprobeerd???![]()
Ik sla setups bijna nooit op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee
De setup sturen of is dat een hele rare suggestie van mij?
Het is weer zo ver,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:06 schreef Bupatih het volgende:
Hoe kom ik erachter?
Wie schakel ik in?
Wie is nu eigenlijk mijn beste vriendin?
Ik moet het echt weten
Ik red het zo niet
Ik doe steeds zo stuuuuupid
Telkens als hij mij zietTess
!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sla setups bijna nooit op.
Maar hier kun je mijn versie (7.0.0816) vinden.![]()
Prachtig tochquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is weer zo ver,
kriebels in mijn maag
Ofzoiets
Blijft echt de hele dag in je hoofd hangen![]()
Ja dat zeg ik maar niet meer voorlopigquote:
Huh? Hoezo dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik maar niet meer voorlopig
da's d'r schuilnaam, als ze kristindavis@hotmail.com zou doen, krijgt ze teveel fanmail....quote:
Heel knap uitgeluld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's d'r schuilnaam, als ze kristindavis@hotmail.com zou doen, krijgt ze teveel fanmail....
Goed idee. Want dan ben jij ook weer een paar jaartjes ouder.quote:en eh, over dat trio: kom over een paar jaar maar terug
Het wordt ongeloofwaardigquote:
Tuurlijkquote:
en Kristin ook!!! nou zeg, zal dat even de dag van je leven wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
Goed idee. Want dan ben jij ook weer een paar jaartjes ouder.
Uhuh.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Kristin ook!!! nou zeg, zal dat even de dag van je leven worden
Oh.quote:btw: die sig heb ik pas net aangepast, dus dat heb je juist opvallend snel gezien!!![]()
Voor betalenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zoek iemand die gek genoeg is om er eentje te betalen dan wil ik het wel uitproberen![]()
We hebben het hier over de Nederlandse deelneemster hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Wel lullig voor Tess. Mag je meedoen aan het kindersongfestival, leuk naar het buitenland toe, wordt het in België gehouden, waar ze zelf woont.
Zo denkt iedereen er dus over en nu heb ik nog niemand die zo gek isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Voor betalen![]()
Tamagotchi's waren wel tof.
Eindelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:32 schreef babette21 het volgende:
een godswonderBabette heeft een dvd-recorder!!!
en een nieuwe tv... maar die komt zaterdag pas....
[maar toch: jeeeeeh!!
]
Hmm, hmm.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:56 schreef PeRi het volgende:
Bupie. Zaterdag 29 oktober om 23:00 uur Net 5 Three Days met KD.
dank jequote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Eindelijk
Welkom in de 21ste eeuw, tante Babs.
ahum..... wélke eeuw zaten we in?!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Wim Sonneveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |