als de eigenaar net zo veel drinktquote:
ach.. ik heb ze gelijk allemaal maar gepakt, lijken toch teveel op elkaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:25 schreef lipje het volgende:
Die Flying Spur had ik net ook te pakken..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je een woord niet begrijpt is het ook mogelijk niet te reageren.
Joh...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:28 schreef lipje het volgende:
[..]
![]()
Obesitas is een vreetziekte, eigenlijk beter bekend vanwege het (grote) overgewicht.
Lul je er maar weer uitquote:Maar gezien het grote gewicht en de royale cilinderinhoud, zal deze auto toch wel een aardig slokje lusten. Dus 2 stapjes verder denken![]()
Hugo is offline nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:34 schreef BoJo het volgende:
Gefeliciteerd ijsmeis![]()
Hugo, sorry werd ineens druk
Heb je me nog nodig?![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben msn nog aan het downloaden met 13 kb/s![]()
die word gebruikt voor intern lullenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen windows messenger dan?
Goed idee! Wie weet hoe lang het nog duurt voordat het weer plenst!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:47 schreef M5 het volgende:
zo.. gewoon strak blauwe lucht hier
* ff naar buiten gaat.
de storm is er hier wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:01 schreef BoJo het volgende:
Ik dacht vanochtend van er komt storm en regen enzo, dus neem de Jeep (zit liever in 1700 kilo staal dan 700 kilo blik) schijnt de zon nu gewoon![]()
die bal gaat vanzelf wel ergens naartoequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:37 schreef Fugie het volgende:
hallo
ik ga even met windkracht 12 voetballen zometeen
En wéér een bal 't bos inquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:37 schreef Fugie het volgende:
hallo
ik ga even met windkracht 12 voetballen zometeen
denk dat we vooral gaan lopen, die bal waait gewoon voor je voeten weg met deze wind. En ons complex is net een paar jaar oud en ligt tussen allemaal weilanden in, is dus helemaal open nix geen boompje of bos die de wind tegenhoudenquote:
pagina 9 vorige deel, mist 25 posts per pagina ingesteld... of ergens daar in de buurtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:07 schreef BoJo het volgende:
volgens mij mis ik de posts van sjoewe want Mukie bedankte hem gisteren met iets maar kon niet terug vinden met wat en nu jij met hetzelfde probleem, doe jij ook een paper over pim ?![]()
![]()
![]()
zeg dat dan, dat je ouwe koeien uit de sloot aan het schoppen bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pagina 9 vorige deel, mist 25 posts per pagina ingesteld... of ergens daar in de buurt
Daar vetreld hij dat hij bijna 21 word, maar nog geen meter in een auto heeft gereden.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:24 schreef PeuRac het volgende:
Kan Herm je misschien nog wat roddels vertellen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:24 schreef PeuRac het volgende:
Kan Herm je misschien nog wat roddels vertellen
toch welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:54 schreef Hugster het volgende:
bossen hebben ze toch heul niet in zeeland!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg dat dan, dat je ouwe koeien uit de sloot aan het schoppen bent![]()
Mijn probleem is wat minder tijdelijk, helaasquote:
Hoe kan een probleem nu vervelend zijn maar uiteindelijk weer leuk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn probleem is wat minder tijdelijk, helaasmaar dat wordt ook wel weer opgelost
en erg leuk uiteindelijk
![]()
en zodra het probleem gaat puberen dan is het weer vervelend als watquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kan een probleem nu vervelend zijn maar uiteindelijk weer leuk?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
en zodra het probleem gaat puberen dan is het weer vervelend als wat![]()
Peu's chick zwanger?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Das best kut ja, maar eerst lekker strond scheppenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij is aan het fietsen, je kunt lang wachten op antwoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar sloeg die opmerking dan op?
slaan mijn opmerkingen weleens ergens op dan ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar sloeg die opmerking dan op?
en toch een antwoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
slaan mijn opmerkingen weleens ergens op dan ?![]()
Is je vriendin echt zwanger dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Das best kut ja, maar eerst lekker strond scheppen![]()
ik heb nog geen zinquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hij is aan het fietsen, je kunt lang wachten op antwoord
Meestal niet neequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
slaan mijn opmerkingen weleens ergens op dan ?![]()
tsja best kut als je hond puppies krijgtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Das best kut ja, maar eerst lekker strond scheppen![]()
hermiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid!!
Goedenavond kleintje!
Je hebt nog geen half jaar een relatie manquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
we gaan samen wonen en krijgen een huisdiertje
gefeliciteertquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hermie
soms heb je van die dagen he![]()
sinds wanneer noem je een baby een huisdierquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, helaas allemaal NVT.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
dan heb ik nu de volgedne opties:
* Peu zn vriendin is zwanger
* het meisje dat peu 'er bij had' is zwanger
* Peu zn zus is zwanger
*Peu zn moeder is zwanger
* Peu is heel gaan man, en is zelf zwanger (maar hij heeft een mannenkop)
* ijsmeis is zwanger, al dan niet van Peu
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sinds wanneer noem je een baby een huisdier![]()
rug gaat helemaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt!
Ik alleen vandaag niet, heb morgen een tentamen en daar gaat op zeker niets van terechtkomen.
Hoe is het met je rucke?
M'n pa behandeld mij ook met meer respect dan dat iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sinds wanneer noem je een baby een huisdier![]()
Wat een levenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rug gaat helemaal, donderdag een leuke date
, + optie op beter werk/meer verdienen
![]()
Zitten andere redenen achter, ik leg t allemaal nog wel uit maar we moeten eerst alles regelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt nog geen half jaar een relatie man.
Ga je Alexxxxx achterna?.
foto.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rug gaat helemaal, donderdag een leuke date
, + optie op beter werk/meer verdienen
![]()
Ben je een baby dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
M'n pa behandeld mij ook met meer respect dan dat idd![]()
Ze is toch zwanger ehquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zitten andere redenen achter, ik leg t allemaal nog wel uit maar we moeten eerst alles regelen![]()
GRISTENHONDENquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zitten andere redenen achter, ik leg t allemaal nog wel uit maar we moeten eerst alles regelen![]()
half bij dezelfde werkgever....flink stuk hoger op de ladder dan iigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een leven!
Wel blij dezelfde werkgever of niet?
En heb je feuteux van die chick?.
Necrofielquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:35 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een doos gevonden op zolder die ik al 2 jaar kwijt ben![]()
![]()
What the fuck did you do...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mailen danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
half bij dezelfde werkgever....flink stuk hoger op de ladder dan iig![]()
pics ga ik niet spammenzo ben ik niet
![]()
![]()
Chillquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
half bij dezelfde werkgever....flink stuk hoger op de ladder dan iig![]()
't was te proberenquote:pics ga ik niet spammenzo ben ik niet
![]()
![]()
De humorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
What the fuck did you do...
ow wacht, misschien is dat juist hetgeen wat je gedaan hebt..
Nadeel van jaren vertoeven op engelse fora etcetc.. Sommige uitspraken leer je dan zo moeilijk af..quote:
Tja, niet normaal ehquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nadeel van jaren vertoeven op engelse fora etcetc.. Sommige uitspraken leer je dan zo moeilijk af..
net als een accent overhouden aan een maandje vakantie in de states zeker...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nadeel van jaren vertoeven op engelse fora etcetc.. Sommige uitspraken leer je dan zo moeilijk af..
Hai Jugow, haw ya doeing mate? Elles lekkerr dair an Mearssen men?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
net als een accent overhouden aan een maandje vakantie in de states zeker... [afbeelding]
moet je ook geen gezamenlijk msn adres nemenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ineens allemaal fok strip mongolen in mn MSN lijst
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:06 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.2xceler8.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=23574#23574
![]()
![]()
dat ging goed tot er ineens allemaal fok strip mongolen in de lijst kwamen. de vrachtwagenmensen in de lisjt snappen het ten minste dat ze sandra neit moeten aanspreken, maar die strippers zeuren de hele tidj aan mn kop met dingen voor sandraquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:07 schreef M5 het volgende:
[..]
moet je ook geen gezamenlijk msn adres nemen
![]()
installeer norton systemworks maar eens en doe disk doctorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bestaan die nog dan?
Achja, nu vragen Word en MSN ook niet al teveel van je PCtje ehquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef BoJo het volgende:
ik heb er nog nooit eentje gehad op mijn pc nu 5 a 6 jaar tijd![]()
Ligt het niet aan de decoder?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:46 schreef BoJo het volgende:
wat is canal + bagger zeg, steeds schokken in beeld en overslaan![]()
Dacht ik ook, maar niets is minder waarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
bsod is toch bijna onmogelijks mits je xp draait.....
Wordquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, nu vragen Word en MSN ook niet al teveel van je PCtje eh.
nee aan canal +quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ligt het niet aan de decoder?
Tofquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
dan heb ik nu de volgedne opties:
* Peu zn vriendin is zwanger
* het meisje dat peu 'er bij had' is zwanger
* Peu zn zus is zwanger
*Peu zn moeder is zwanger
* Peu is heel gaan man, en is zelf zwanger (maar hij heeft een mannenkop)
* ijsmeis is zwanger, al dan niet van Peu
bij mij loopt alleen explorer.exe soms vast als de pc lang aanstaat achter elkaar......minimaal een week.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar niets is minder waar![]()
.
Hij draait nu ook gewoon weer stabiel....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij mij loopt alleen explorer.exe soms vast als de pc lang aanstaat achter elkaar......minimaal een week.....
oja, de bekenste serial van de hele wereld! Binnenkort vast weer met Windows Vista![]()
[afbeelding]
je wilt toch niet zeggen dat je dat plaatje nog niet kende hequote:
ben praktisch noooooooooi online op dat adresquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, even flink de bezem door de MSN lijst gehaald. staat niemand meer in die we niet kennen
wel maar liefst 9 fok PTA-ersinclusief TF
nooit geweten dat we die er in hadden
9?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, even flink de bezem door de MSN lijst gehaald. staat niemand meer in die we niet kennen
wel maar liefst 9 fok PTA-ersinclusief TF
nooit geweten dat we die er in hadden
Ehm... jawel....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat je dat plaatje nog niet kende he![]()
heb jij ons/mij dan toegevoegd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben praktisch noooooooooi online op dat adres![]()
heel af en toe om te kijken voor nieuwe mailtjes.....
Nee. dit zijn ze:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Veel... Of heb je mij ook toegevoegd enzo...?
er is een ding wat zeker is maar heb jullie niet toegevoegd, en zou me niets verbazen als ik zelf niemand aan dat adres heb toegevoegd!quote:
zou ik de vriend van me zus eens vragen hoeveel precies via de site, er komt ook een hoop mail binnen via marktplaats binnen......quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
TF, hoeveel van die hoezen heb je BTW al verpatst?
vind je dat veelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Veel... Of heb je mij ook toegevoegd enzo...?
LOLquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij mij loopt alleen explorer.exe soms vast als de pc lang aanstaat achter elkaar......minimaal een week.....
oja, de bekenste serial van de hele wereld! Binnenkort vast weer met Windows Vista![]()
[afbeelding]
Hm, dan zal ik het zlef hebben gedaan, en het weer vergetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
er is een ding wat zeker is maar heb jullie niet toegevoegd, en zou me niets verbazen als ik zelf niemand aan dat adres heb toegevoegd!
Is Joran niet die Belgische dude met chromen velgen onder zijn Astra Coupe?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. dit zijn ze:
BazzoS --> geeft mooie foto's soms
Henoch --> Tatra fan
Joran oid -->
ook_gek --> permenent op de blok
remlof --> wilde iets weten over de lelijkste auto verkiezing en is blijven hangen
Tjabbo --> spreekt voor zich
ijsmeis --> zie Tjabbo
Jofuno-kun --> ivm het meerijden bij de meeting
klonk --> mn barrel-vriendje
ThaFreak --> hoe komt die daar?
En dan ook nog de PTA userts LordAnger, Gabberhead en Wezli, maar die staan in het BuzzyBee hokje, die komen vaker op buzzybee als in PTAen Googolplexian, maar die staat onder het kopje Fok!strip
Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n hoes wil hebben maar goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
er is een ding wat zeker is maar heb jullie niet toegevoegd, en zou me niets verbazen als ik zelf niemand aan dat adres heb toegevoegd!
[..]
zou ik de vriend van me zus eens vragen hoeveel precies via de site, er komt ook een hoop mail binnen via marktplaats binnen......
ik doe voornamelijk alleen de website
maar loopt redelijk volgens mij, geweldig is het niet dat wel maar site krijgt ook steeds meer hits zonder veel aan aandacht eraan te geven!
Ik vind dat veel ja... Ik heb er maar een paar vaste SC'ers in staan, verder niets qua FOK!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vind je dat veel![]()
ik heb er precies 20 instaanvraag me alleen niet wie het allemaal zijn want dat weet ik ook niet
![]()
edit:
12 ervan weet ik wel wie het zijn (nick dan tenminste) de rest weet ik helemaal niets van
Remlof is een van mn nachtbaggermaatjes ja, maar tot eind ditjaar zal ik niet meer kunnen nachtbaggeren hequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is Joran niet die Belgische dude met chromen velgen onder zijn Astra Coupe?
Henoch ken ik niet. Remlof is toch je vaste zpêmvriendje van de nacht? En die andere users ken ik niet eens
.
vuilniszakquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n hoes wil hebben maar goed.
Een grote zak doet het ook prima volgens mij.
klopt niet want laatst hebben we elkaar nog op msn gesproken. Was het niet gisterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek --> permenent op de blok
En dan ook nog de PTA userts LordAnger, Gabberhead en Wezli, maar die staan in het BuzzyBee hokje, die komen vaker op buzzybee als in PTAen Googolplexian, maar die staat onder het kopje Fok!strip
je ZOU 't kunnen vragen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Remlof is een van mn nachtbaggermaatjes ja, maar tot eind ditjaar zal ik niet meer kunnen nachtbaggeren heTenzij we straks in ploegendienst gaan werken, maar dat weet ik verder nog niet.
Henoch zn username hier is btw Hertogh, foutje van mij. maar hij post niet veel.
Wat doet die Joran danin 's hemelsnaam in mn lijst vraga ik me af
Nog wat stats:
BuzzyBee (4/23)
Fok!PTA (5/10)
Fok!Strip (3/5)
Overig (1/3) (schoonmoeder, het meisje waar ik een cavia van heb gekocht en iemadn waarvan we geen idee hebben wie het is)
Trucks (3/22)
hoes is beter en lijperquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n hoes wil hebben maar goed.
Een grote zak doet het ook prima volgens mij.
[..]
Ik vind dat veel ja... Ik heb er maar een paar vaste SC'ers in staan, verder niets qua FOK!.
En ze zullen jou wel hebben toegevoegd om eens even flink te zeiken op een slotje ofzo.
zeg dat je nog een aparte msn voor irl hebtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog wat stats:
BuzzyBee (4/23)
Fok!PTA (5/10)
Fok!Strip (3/5)
Overig (1/3) (schoonmoeder, het meisje waar ik een cavia van heb gekocht en iemadn waarvan we geen idee hebben wie het is)
Trucks (3/22)
Ja, klopt. je wilde sandra spreken, maar kwam mij tegen, en ging door ouwehoeren op het moment dat ik aangaf dat ik al met iemand anders in gesprek was, waarbij ik mn volle concentratie nodig had (het engels van de meeste polen is niet al te bestquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klopt niet want laatst hebben we elkaar nog op msn gesproken. Was het niet gisteren
Je hebt dus geen vrienden van buiten internet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Remlof is een van mn nachtbaggermaatjes ja, maar tot eind ditjaar zal ik niet meer kunnen nachtbaggeren heTenzij we straks in ploegendienst gaan werken, maar dat weet ik verder nog niet.
Henoch zn username hier is btw Hertogh, foutje van mij. maar hij post niet veel.
Wat doet die Joran danin 's hemelsnaam in mn lijst vraga ik me af
Nog wat stats:
BuzzyBee (4/23)
Fok!PTA (5/10)
Fok!Strip (3/5)
Trucks (3/22)
wel zo handig jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, klopt. je wilde sandra spreken, maar kwam mij tegen, en ging door ouwehoeren op het moment dat ik aangaf dat ik al met iemand anders in gesprek was, waarbij ik mn volle concentratie nodig had (het engels van de meeste polen is niet al te best) en toen heb ik je, wederom, op de permanente blok gezet.
maar voor Sandra is dat misschien wat minder permanent
@BassoZ: dat was ik ook van plan, met remlof bijvoorbeeld ook gedaan, maar dan moet deze persoon eerst online komen
Ik had pas op mijn werk iemand uit dat gehucht van je aan de telefoon. MAAR MAN WAT MOET JE JE BEST DOEN OM DIE GASTEN TE VERSTAANquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Collega van mijn vader zei wel eens: "A-j an sex doot, wed i-j ok wat d'r van komm'n kan."
ik zei niet dat 't niet kon, maar ik zag t helemaal voor mequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Moet je maar online blijven.
.
jij bent nooit onlinequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoes is beter en lijper![]()
zeiken om slotjes isje hebt er gewoon mee te leven
![]()
zijn vrij vaste pta'ers
peurac
hermanperman
bazzos
ook_gek
jozef444
d-devil
alexxxxx
jofuno
knot
mutz
t0n
xtreem
mercy-symbol (motormuis)
die zijn allemaal OF lid van buzzybee, OF vrachtwagengek, OF ze zitten zelden op internet En vaak zelfs een combi van twee of drie van die driequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt dus geen vrienden van buiten internet?
Gelukkig heb ik al even niet meer aan seks gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Collega van mijn vader zei wel eens: "A-j an sex doot, wed i-j ok wat d'r van komm'n kan."
een tukker zeker?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had pas op mijn werk iemand uit dat gehucht van je aan de telefoon. MAAR MAN WAT MOET JE JE BEST DOEN OM DIE GASTEN TE VERSTAAN![]()
![]()
!
Dat is toch geen Nederlands meer.
Kneus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent nooit online
ik heb effe denken de volgende mensen in mijn msn lijst
PeuRac
Hugster
Thafreak
tjabbo
T0n
Sjoewe
Hermandeperman
Alexxxxxxxxxxxx
ijsmeis <-- die heeft me geblockt omdat ze boos op me is. ze is echter vergeten me te blocken op mijn werk MSN
Voor de rest kan ik er even niet zo snel op komen.
Op mijn werk MSN heb ik Mukie staan maar daar lul ik bijna niet mee.
Voor de rest niet veel speciale mensen.
En dat geloof je zelf wel? Top!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die zijn allemaal OF lid van buzzybee, OF vrachtwagengek, OF ze zitten zelden op internet En vaak zelfs een combi van twee of drie van die drie
bijna op bed trouwens![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:05 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Wel een sportief kinderzitje monteren straks dan
"Lichtenvoorde" was het toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
een tukker zeker?
en nee, dat is niet iemand uit dat gehucht van mij
RadioCentrum?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
ik moet een verloop kabel van 8 polig din ( male ) naar 2X tulp(male ) audio hebben a 5 meter.
Waar oh waar te krijgen?
Iemand een idee?
Prijs onbelangrijk als het maar goed is![]()
Ja, dat geloof ik zelf welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat geloof je zelf wel? Top!.
Die wagen is anders behoorlijk stijlvol zei een klantquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:05 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Wel een sportief kinderzitje monteren straks dan
Pff daar vraag je watquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
ik moet een verloop kabel van 8 polig din ( male ) naar 2X tulp(male ) audio hebben a 5 meter.
Waar oh waar te krijgen?
Iemand een idee?
Prijs onbelangrijk als het maar goed is![]()
Volgens mij sta jij er bij mij 2x in? 1x onder prive en een keer werkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent nooit online
PeuRac
Hugster
Thafreak
tjabbo
T0n
Sjoewe
Hermandeperman
Alexxxxxxxxxxxx
ijsmeis <-- die heeft me geblockt omdat ze boos op me is. ze is echter vergeten me te blocken op mijn werk MSN
Ik weet wel wat vrienden zijn ja. Maak je absoluut geen zorgen. Ik hoef ze niet te ontmoeten in een raar kroegje met heksenmuziek echter. En dat bier komt wel goed... Maar je daar ook vooral geen zorgen om.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik zelf welAangezine buzzybee is begonnen als vriendenforum
de meeste van die 23 zijn dus ook irl vrienden. je weet wel, van die menen waar je zo nu en dan bij op bezoek gaat, en waarvoor je bier in de kelder hebt staan
naar bed, ik woue anderhalf uur gelden al liggen
truste kinders
En dan weggooienquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
Mark: is dit misschien wat voor je?
quote:
heb ik m'n speakers ook gekochtquote:
Handigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:34 schreef lipje het volgende:
DelftHet ironische is dat ik na mijn studie pas in Delft ben gaan wonen
Leuke stad ookquote:
ik kreeg een mooi huisje aangebodenquote:
Zo van, hier aub, heb je een mooie crib....?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:41 schreef lipje het volgende:
[..]
ik kreeg een mooi huisje aangeboden![]()
ja zo van we geven m liever aan jou dan aan dat gespuisquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo van, hier aub, heb je een mooie crib....?
Ze kenden je niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:49 schreef lipje het volgende:
[..]
ja zo van we geven m liever aan jou dan aan dat gespuis![]()
![]()
![]()
Jha dat is hem ja. Staat weer geen prijs bij en ze versturen niet onder remboursquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
Mark: is dit misschien wat voor je?
Je kunt ook gewoon langsgaan bij de Correct natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jha dat is hem ja. Staat weer geen prijs bij en ze versturen niet onder rembours
Nou ja dan ga ik maar donderdag naar een B&O dealer
Bedankt
Nou hij is al van mij, ik heb hem alleen nog nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
Goede shit Tjab!
Jij pimpt tenminste met spullen die van jezelf zijn of binnenkort van jou zijn.
!
Nah deze ga ik alleen schoonmaken denk ik.quote:
Peu heeft ook iets dan van hem is en binnenkort komtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
Goede shit Tjab!
Jij pimpt tenminste met spullen die van jezelf zijn of binnenkort van jou zijn.
!
En daar pimpt hij dan net weer niet meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Peu heeft ook iets dan van hem is en binnenkort komt
zijn eigen wiener.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Te ver wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon langsgaan bij de Correct natuurlijk.
Geen idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
Goed dingtje dus Tjab!
En wat moet jij met AMD in je lijst![]()
![]()
?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daar pimpt hij dan net weer niet mee![]()
!
Rotterdam te ver weg?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:12 schreef ook_gek het volgende:
ik wil ook ondeugend in mijn msn lijst
Ballebek heb ik natuurlijk ook
[..]
Te ver weg
iets heeft gemistquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:21 schreef Tjabbo het volgende:
ah ik hoor net dat peu hem de eerste tijd in een knoop heeft zitten![]()
![]()
![]()
ik kom niet meer bij man
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
werken hequote:
Liegebeestquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent nooit online
PeuRac
Hugster
Thafreak
tjabbo
T0n
Sjoewe
Hermandeperman
Alexxxxxxxxxxxx
a gossie... aai geeftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 07:13 schreef BoJo het volgende:
ik sta op geen enkele lijst en bij diegene waar ik wel sta word ik vergeten.
waar is de tijd dat ik een hele vrachtwagen SC kon bannen en iedereen achter me stond ?![]()
nobody loves me anymore![]()
vaarwel
Helaas nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:33 schreef lipje het volgende:
je leed nu wegspoelen met bier?
Ah dan word je d'r ook vast niet op beoordeeldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vragen over hoofdstukken die ik niet belangrijk/boeiend vond.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ah dan word je d'r ook vast niet op beoordeeld
Nee, mijn auto is nog niet klaar én ik heb vrij vandaagquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:50 schreef lipje het volgende:
Mogguh Meis:W
ben je al met de auto naar school?
Mag ik vragen wat je gaat doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:37 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb het te accepteren, en overleef het wel, t is alleen ff zwaar klote
Mn vriendin wil t niet laten weghalenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je gaat doen?
of ben je d'r nog niet uit?
Huh? Watskeburt?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vriendin wil t niet laten weghalenen ik kan haar niet dwingen.
weghalen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vriendin wil t niet laten weghalenen ik kan haar niet dwingen.
en wat is 't geworden?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:09 schreef Mukie het volgende:
ik heb misschien een tussentijdse auto gevonden
Dacht je dat het allemaal een grapje was? Dat hoop ik elke ochtend dat ik wakker wordt, ee van mn grootste nachtmerries is werkelijkheid gewordenquote:
ik heb iig geen zinquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:37 schreef lipje het volgende:
hey Mukie
gaat t een drukke dag worden vandaag?
erm ik ben bijna 2 dagen geheel tot niet aanwezig geweest ofzo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dacht je dat het allemaal een grapje was? Dat hoop ik elke ochtend dat ik wakker wordt, ee van mn grootste nachtmerries is werkelijkheid geworden![]()
Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dacht je dat het allemaal een grapje was? Dat hoop ik elke ochtend dat ik wakker wordt, ee van mn grootste nachtmerries is werkelijkheid geworden![]()
als het ok is, dan een 205 gti s6 van '87quote:
Te kort, ze heeft het al over trouwen, maar daar wil ik niks van weten. Ik weet zelfs niet eens of ik wel wil samenwoen, heb eerder zoiets van: ik betaal wel gewoon alimentatie en ben er dan vanaf. Maar dat is wel iets te makkelijk denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm ik ben bijna 2 dagen geheel tot niet aanwezig geweest ofzo?![]()
Maar ze is zwanger dus en wilt het niet laten weghalen.
Hoe lang zijn jullie samen?
19 jaarquote:
Me tooquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
als het ok is, dan een 205 gti s6 van '87
Beter dan mn kapotte auto wat ik nu heb iig
kan dan intussen verder rustig op zoek naar mn ideale autootje en verkoop dan deze als ik die gevonden heb
Beetje jong voor een beebie.quote:
205 GTI S6.. dat is een 1.6 toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Beter dan mn kapotte auto wat ik nu heb iig
kan dan intussen verder rustig op zoek naar mn ideale autootje en verkoop dan deze als ik die gevonden heb
Wat is tekort?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te kort, ze heeft het al over trouwen, maar daar wil ik niks van weten. Ik weet zelfs niet eens of ik wel wil samenwoen, heb eerder zoiets van: ik betaal wel gewoon alimentatie en ben er dan vanaf. Maar dat is wel iets te makkelijk denk ik.
juistquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Me too.
Mijn hondaatje startte trouwens meteen. Terwijl ie toch 3 á 4 maanden stil heeft gestaan
.
Balen Peuquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
meid die ik ken laatte zich zwanger maken terwijl zowel zij als haar vriend vreemdgaan bij het leven. Het kind is nu net een maand oud. Ik vind het niet kunnen, zo egocentrischquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Beetje jong voor een beebie.
Hier in de straat ook ene. Die zit nu de hele dag thuis. En is erg vaak sjago (geen wonder!) en heeft volgens mij ook redelijk vaak ruzie met haar vriend.
Leuk eh?.
scheurijzerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoe kapot is je auto nu?quote:Beter dan mn kapotte auto wat ik nu heb iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |