als de eigenaar net zo veel drinktquote:
ach.. ik heb ze gelijk allemaal maar gepakt, lijken toch teveel op elkaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:25 schreef lipje het volgende:
Die Flying Spur had ik net ook te pakken..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je een woord niet begrijpt is het ook mogelijk niet te reageren.
Joh...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:28 schreef lipje het volgende:
[..]
![]()
Obesitas is een vreetziekte, eigenlijk beter bekend vanwege het (grote) overgewicht.
Lul je er maar weer uitquote:Maar gezien het grote gewicht en de royale cilinderinhoud, zal deze auto toch wel een aardig slokje lusten. Dus 2 stapjes verder denken![]()
Hugo is offline nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:34 schreef BoJo het volgende:
Gefeliciteerd ijsmeis![]()
Hugo, sorry werd ineens druk
Heb je me nog nodig?![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben msn nog aan het downloaden met 13 kb/s![]()
die word gebruikt voor intern lullenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen windows messenger dan?
Goed idee! Wie weet hoe lang het nog duurt voordat het weer plenst!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:47 schreef M5 het volgende:
zo.. gewoon strak blauwe lucht hier
* ff naar buiten gaat.
de storm is er hier wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:01 schreef BoJo het volgende:
Ik dacht vanochtend van er komt storm en regen enzo, dus neem de Jeep (zit liever in 1700 kilo staal dan 700 kilo blik) schijnt de zon nu gewoon![]()
die bal gaat vanzelf wel ergens naartoequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:37 schreef Fugie het volgende:
hallo
ik ga even met windkracht 12 voetballen zometeen
En wéér een bal 't bos inquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:37 schreef Fugie het volgende:
hallo
ik ga even met windkracht 12 voetballen zometeen
denk dat we vooral gaan lopen, die bal waait gewoon voor je voeten weg met deze wind. En ons complex is net een paar jaar oud en ligt tussen allemaal weilanden in, is dus helemaal open nix geen boompje of bos die de wind tegenhoudenquote:
pagina 9 vorige deel, mist 25 posts per pagina ingesteld... of ergens daar in de buurtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:07 schreef BoJo het volgende:
volgens mij mis ik de posts van sjoewe want Mukie bedankte hem gisteren met iets maar kon niet terug vinden met wat en nu jij met hetzelfde probleem, doe jij ook een paper over pim ?![]()
![]()
![]()
zeg dat dan, dat je ouwe koeien uit de sloot aan het schoppen bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pagina 9 vorige deel, mist 25 posts per pagina ingesteld... of ergens daar in de buurt
Daar vetreld hij dat hij bijna 21 word, maar nog geen meter in een auto heeft gereden.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:24 schreef PeuRac het volgende:
Kan Herm je misschien nog wat roddels vertellen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:24 schreef PeuRac het volgende:
Kan Herm je misschien nog wat roddels vertellen
toch welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:54 schreef Hugster het volgende:
bossen hebben ze toch heul niet in zeeland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |