Ik weet wel wat vrienden zijn ja. Maak je absoluut geen zorgen. Ik hoef ze niet te ontmoeten in een raar kroegje met heksenmuziek echter. En dat bier komt wel goed... Maar je daar ook vooral geen zorgen om.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik zelf welAangezine buzzybee is begonnen als vriendenforum
de meeste van die 23 zijn dus ook irl vrienden. je weet wel, van die menen waar je zo nu en dan bij op bezoek gaat, en waarvoor je bier in de kelder hebt staan
naar bed, ik woue anderhalf uur gelden al liggen
truste kinders
En dan weggooienquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
Mark: is dit misschien wat voor je?
quote:
heb ik m'n speakers ook gekochtquote:
Handigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:34 schreef lipje het volgende:
DelftHet ironische is dat ik na mijn studie pas in Delft ben gaan wonen
Leuke stad ookquote:
ik kreeg een mooi huisje aangebodenquote:
Zo van, hier aub, heb je een mooie crib....?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:41 schreef lipje het volgende:
[..]
ik kreeg een mooi huisje aangeboden![]()
ja zo van we geven m liever aan jou dan aan dat gespuisquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo van, hier aub, heb je een mooie crib....?
Ze kenden je niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:49 schreef lipje het volgende:
[..]
ja zo van we geven m liever aan jou dan aan dat gespuis![]()
![]()
![]()
Jha dat is hem ja. Staat weer geen prijs bij en ze versturen niet onder remboursquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
Mark: is dit misschien wat voor je?
Je kunt ook gewoon langsgaan bij de Correct natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jha dat is hem ja. Staat weer geen prijs bij en ze versturen niet onder rembours
Nou ja dan ga ik maar donderdag naar een B&O dealer
Bedankt
Nou hij is al van mij, ik heb hem alleen nog nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
Goede shit Tjab!
Jij pimpt tenminste met spullen die van jezelf zijn of binnenkort van jou zijn.
!
Nah deze ga ik alleen schoonmaken denk ik.quote:
Peu heeft ook iets dan van hem is en binnenkort komtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
Goede shit Tjab!
Jij pimpt tenminste met spullen die van jezelf zijn of binnenkort van jou zijn.
!
En daar pimpt hij dan net weer niet meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Peu heeft ook iets dan van hem is en binnenkort komt
zijn eigen wiener.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Te ver wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon langsgaan bij de Correct natuurlijk.
Geen idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
Goed dingtje dus Tjab!
En wat moet jij met AMD in je lijst![]()
![]()
?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daar pimpt hij dan net weer niet mee![]()
!
Rotterdam te ver weg?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:12 schreef ook_gek het volgende:
ik wil ook ondeugend in mijn msn lijst
Ballebek heb ik natuurlijk ook
[..]
Te ver weg
iets heeft gemistquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:21 schreef Tjabbo het volgende:
ah ik hoor net dat peu hem de eerste tijd in een knoop heeft zitten![]()
![]()
![]()
ik kom niet meer bij man
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |