quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg dat dan, dat je ouwe koeien uit de sloot aan het schoppen bent![]()
Mijn probleem is wat minder tijdelijk, helaasquote:
Hoe kan een probleem nu vervelend zijn maar uiteindelijk weer leuk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn probleem is wat minder tijdelijk, helaasmaar dat wordt ook wel weer opgelost
en erg leuk uiteindelijk
![]()
en zodra het probleem gaat puberen dan is het weer vervelend als watquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kan een probleem nu vervelend zijn maar uiteindelijk weer leuk?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
en zodra het probleem gaat puberen dan is het weer vervelend als wat![]()
Peu's chick zwanger?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Das best kut ja, maar eerst lekker strond scheppenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij is aan het fietsen, je kunt lang wachten op antwoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar sloeg die opmerking dan op?
slaan mijn opmerkingen weleens ergens op dan ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar sloeg die opmerking dan op?
en toch een antwoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
slaan mijn opmerkingen weleens ergens op dan ?![]()
Is je vriendin echt zwanger dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Das best kut ja, maar eerst lekker strond scheppen![]()
ik heb nog geen zinquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hij is aan het fietsen, je kunt lang wachten op antwoord
Meestal niet neequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
slaan mijn opmerkingen weleens ergens op dan ?![]()
tsja best kut als je hond puppies krijgtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Das best kut ja, maar eerst lekker strond scheppen![]()
hermiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid!!
Goedenavond kleintje!
Je hebt nog geen half jaar een relatie manquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
we gaan samen wonen en krijgen een huisdiertje
gefeliciteertquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hermie
soms heb je van die dagen he![]()
sinds wanneer noem je een baby een huisdierquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, helaas allemaal NVT.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
dan heb ik nu de volgedne opties:
* Peu zn vriendin is zwanger
* het meisje dat peu 'er bij had' is zwanger
* Peu zn zus is zwanger
*Peu zn moeder is zwanger
* Peu is heel gaan man, en is zelf zwanger (maar hij heeft een mannenkop)
* ijsmeis is zwanger, al dan niet van Peu
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sinds wanneer noem je een baby een huisdier![]()
rug gaat helemaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt!
Ik alleen vandaag niet, heb morgen een tentamen en daar gaat op zeker niets van terechtkomen.
Hoe is het met je rucke?
M'n pa behandeld mij ook met meer respect dan dat iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sinds wanneer noem je een baby een huisdier![]()
Wat een levenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rug gaat helemaal, donderdag een leuke date
, + optie op beter werk/meer verdienen
![]()
Zitten andere redenen achter, ik leg t allemaal nog wel uit maar we moeten eerst alles regelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt nog geen half jaar een relatie man.
Ga je Alexxxxx achterna?.
foto.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rug gaat helemaal, donderdag een leuke date
, + optie op beter werk/meer verdienen
![]()
Ben je een baby dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
M'n pa behandeld mij ook met meer respect dan dat idd![]()
Ze is toch zwanger ehquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zitten andere redenen achter, ik leg t allemaal nog wel uit maar we moeten eerst alles regelen![]()
GRISTENHONDENquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zitten andere redenen achter, ik leg t allemaal nog wel uit maar we moeten eerst alles regelen![]()
half bij dezelfde werkgever....flink stuk hoger op de ladder dan iigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een leven!
Wel blij dezelfde werkgever of niet?
En heb je feuteux van die chick?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |