quote:
quote:
Dat moet nog beginnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Bluezz is dit nou wat je bedoelde met ik krijg jou nog wel eendje?
Ik lijk wel heel erg op mijn avaterquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had jou trouwens echt noooit zo voorgesteld, zoals jij op de foto's van de meet staat
Ze zaten weer fout he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat moet nog beginnen![]()
Ik luister/kijk de bonenopdracht.
My god zeg
k sta er bepaald niet flateus opquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Absoluut.
Ik had jou trouwens echt noooit zo voorgesteld, zoals jij op de foto's van de meet staat
iedereen slaapt al daarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat moet nog beginnen![]()
Ik luister/kijk de bonenopdracht.
My god zeg
meer aan t moment van afdrukkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie wel
En zeg niet dat het aan de fotografen lag![]()
Ze mogen kennelijk zoveelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik dacht eerst van wel, omdat Naat op de grond aan het afwegen zat.
Maar kennelijk mocht het.
Dit groepje heeft de geheime opdracht.
waar kijk ik naar![]()
Die is nog net zo groot als een boontje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze moeten iets met die baby doen.
Hmmmm.....waar zit u dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:42 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
Lekker weer hier. blauwe lucht.. 26 graden... ik denk dat het allemaal goed komt hier
Nee hoorquote:
u ??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:44 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Hmmmm.....waar zit u dan?
edit.....dat is iemand anders, hehe. sorryquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
u ??
Maar zie mijn sign.. ik zit in Syndey, Australië
jij bent vroeg....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook goeiemorgen!
lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:43 schreef DivineJester het volgende:
Goedemorgen, kutweer zeg...
koffie?
Ja wel hoor.. T is wel weer erg saai.. maar dat is normaal hier opschoolquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi terug!![]()
Kan je er na zo'n vakantie weer een beetje inkomen?
Doe Sjors de groeten van me!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:33 schreef DarkShine het volgende:
Mogge, zometeen naar Deventer!
Als ik nog in staat tot ben...quote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we je weer met ontbloot bovenlijf verwachten vanavond?
Wel om met de nodige alcoholische versnaperingen in de auto te zitten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is echt dramatisch buiten, helpt niet mee om je bed uit te komen.
Gisteravond laat en vanmorgen was ie snel, nu gaat het weer steeds trager. (edit: en nu weer even niet)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:06 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag,
nog steeds niet op snelheid dus/
Niet zo mooi, McG.
Blijft vaag, met die snelhedenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gisteravond laat en vanmorgen was ie snel, nu gaat het weer steeds trager. (edit: en nu weer even niet)
zie je wel Bluezz had er vanaf moeten blijven er klopte geen zak van deze hools, k ga het net als Sadam doen, ik erken deze hools nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:54 schreef Lionheaad het volgende:
Kun je hier gelijk topic 950 van maken, dan klopt het tenminste weer....
Kim isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:09 schreef DeTolk het volgende:
Als Kim zelf ook komt vind ik het goed, Eend.
Kom maar op met je tribuanaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
zie je wel Bluezz had er vanaf moeten blijven er klopte geen zak van deze hools, k ga het net als Sadam doen, ik erken deze hools niet
k heb geen tribunaal nodig k straf je zo welquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:11 schreef rubbereend het volgende:
Franky, heeft Popo dat bedacht ofzo?
[..]
Kim ishè
ze heeft ogen om verliefd op te wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze is niet superknap, maar heeft wel iets![]()
Laat mij er even buiten als ik lig te slapen ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:11 schreef rubbereend het volgende:
Franky, heeft Popo dat bedacht ofzo?
[..]
Pff, ze is ook zo slim he.... Mag ik afhaken...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze heeft ogen om verliefd op te worden
en dat lachje van haar
Precies mijn woorden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[afbeelding]
In beauty and the beast zou ze the beast spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
In beauty and the beast zou ze the beast spelen.
quote:
Dat las ik de eerste keerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
zie je wel Bluezz had er vanaf moeten blijven er klopte geen zak van deze hools, k ga het net als Sandman doen, ik erken deze hools niet
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat las ik de eerste keer
Zal wel door de wind komen
Mijn baas is bij toeval erachter gekomen dat ons moederbedrijf de NL vestiging wou sluiten. Toen is ie gaan speuren in e-mails van de big boss, en erachtergekomen dat er vanaf eind september communicatie loopt om NL af te kappen. Ook vond hij vluchtinfo van 8 leden van de raad en staffuncties die dus donderdag naar NL komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
En Franky, weet je al meer ofzo?
Echt niet.quote:
Mijn baas neem ik ook niks kwalijk, hij is ook slachtoffer van deze "achterbakse" daad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:57 schreef golfer het volgende:
Je baas speelt het netjes en komt probeert iig op te komen voor het personeel, i.p.v. alleen aan zichzelf te denken, Franky.
Text only browserquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die knipoog stond er niet voor niets!
Mag ik nou meedoen met Dancing with the Stars?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:13 schreef SCH het volgende:
Ik ben Henk Jan SmitSCH, heb een talent met een rollator ontdekt
Je mag wel met SCH's ster dansen als je dat leuk vind!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
Mag ik nou meedoen met Dancing with the Stars?
Ik dacht meer aan Superseniorenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag ik nou meedoen met Dancing with the Stars?
Idd, ik word er slaperig van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
FOK! is ook niet vooruit te branden zeg....![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef pfaf het volgende:
Ook, maar ik ga vooral voor lepeltje-lepeltje met Clau.
Ik geloof dat ze met jou en bestekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:Hoolies. Druk hier!
Zeg, hoorde ik m'n naam?Pfafje!
Maarre...welterusten
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mijn baas is bij toeval erachter gekomen dat ons moederbedrijf de NL vestiging wou sluiten. Toen is ie gaan speuren in e-mails van de big boss, en erachtergekomen dat er vanaf eind september communicatie loopt om NL af te kappen. Ook vond hij vluchtinfo van 8 leden van de raad en staffuncties die dus donderdag naar NL komen.
Vanavond gaat de big boss mijn baas bellen (die weet dus niet dat mijn baas "het" al weet). Mijn baas gaat dan haarfijn vertellen dat ie op de hoogte is, en dat hij morgen (de big boss is al in NL) een gesprek wil. In dat gesprek stelt ie voor om hem eruit te gooien en een interim manager aan te stellen, maar onze vestiging te sparen. Als dat niet werkt vraagt hij of er geld is om de werknemers af te kopen (hij heeft zelf al 8 ton bevroren waar alleen hij aankan, als garantie voor ons). Tevens heeft ie vandaag iedereen vast contact gegeven om ons te 'redden', ik had gelukkig al een vast contract.
Als de gesprekken woensdag niet naar zijn tevredenheid zijn (dat er geen geld voor ons is), dan belt ie ons en hebben we donderdag allemaal vrij, staan die 8 gasten voor een gesloten kantoor.
Kan dus twee kanten op: the hard way, of the easy way.....
Maar ik kan straks wel op zoek naar een andere baan!
bestek?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze met jou en bestekin bed willen liggen
quote:
nee, ben naar een 2e handse aan het rondspeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]al een nieuwe monitor bestelt?
k heb nog wel een 2e handse staan, hij is alleen wel kleinquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, ben naar een 2e handse aan het rondspeuren
heb er wel een paar op het oog, zit alleen met de afstandquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb nog wel een 2e handse staan, hij is alleen wel klein
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb er wel een paar op het oog, zit alleen met de afstand
je hebt vast geen Eizo staan ?
wat zijn de specs?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit staat nog in de schuur
een houten pallet met eizo's in plastic gewikkeld!quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Half 7 getraind, nu pas terug. Knettertje lam
en Wytske is er toch niet op, dus je kunt gerust gaan slapenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:58 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius valt ook nog even binnen..
Maar ben ook gelijk weer weg, al twee zware dagen gehad voor school, morgen nog één en dan even rustig.
van dat bakbeest zelfquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een houten pallet met eizo's in plastic gewikkeld!
specs genoeg?
quote:
Geen idquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe speelde Sjors?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geen id
Heb de wedstrijd half gevolgd aangezien het onderling wel gezellig was.
een jonge tang nog welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef Spideyman het volgende:
Over tangen gesproken
[afbeelding]
Felicia Tang
Wedstrijd was niet om aan te zien, sfeer was kut (was er eigenlijk wel sfeer?). Catering werd al afgebroken na 5 minuten (bij wie leg je de schuld...)...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Dan heb je gelukkig wat nuttigs met je tijd gedaan.
mooi die kan komen stofzuigen hier, dat moet nog gebeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef Spideyman het volgende:
Over tangen gesproken
[afbeelding]
Felicia Tang
Als ze ook onder de dekens zuigt is ze hier ook welkom!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi die kan komen stofzuigen hier, dat moet nog gebeuren
zo ziet ze er iig wel uitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als ze ook onder de dekens zuigt is ze hier ook welkom!![]()
track 12 van cd2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
zing je Pascal?
k ga maar slapen, het helpt toch niet meer tis mn dag niet![]()
quote:12 Spitfire (Live Pinkpop Festival, 15th May 2005)
die van robbie had ik al voor niksquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
* golfer heeft net, helemaal legaal betaald via Rusland de volgende CD's even gedownload:
Jamie Cullum en Robbie Williams hun laatste albums voor de somma van $2, 38.
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:13 schreef dndiek het volgende:
Ik zeg hooooooooooooooooooooooi!
is er nog iemand???
Moet ze maar geen fotoboek hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:30 schreef Eilanden het volgende:
Bloempie komt binnen en de rest van de bezoekers bestaat niet meer voor DeTolk![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:07 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen.
Kopje koffie van SCH allemaal.
ik heb vorige week al vakantie gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:15 schreef DeTolk het volgende:
en het is nog wel herfstvakantie ook.
Zuiden ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik heb vorige week al vakantie gehad
quote:
Doe dan maar een rondje van Nick inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik iets goed te maken ofzo?
Met appeltaart
nick is jarig
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:58 schreef DIGGER het volgende:
Net telefoon vanuit het ziekenhuis gehad, Kady ‘zoeft’ nu over de A15
Welke ben je geweest?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:12 schreef DarkShine het volgende:
Enig +puntje van gisteren was de Griek in Deventer...
De wedstrijd en de sfeer (welke?) waren![]()
Alles is goed gegaan, ze ligt nu veilig in het Beatrixquote:
Is dat een Grieks restaurant in Deventerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Eagles - Roda voor de beker denk ik
Sirtaki. Naderhand zagen we Kreta pas liggen en die zag er eigenlijk gezelliger uit. Maar vond Sirtaki ook goed smaken.quote:
ja ken je die nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat een Grieks restaurant in Deventer![]()
Ik ben nog nooit in Deventer geweestquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ken je die niet![]()
dacht dat digger de wedstrijd bedoelde
Vond Deventer nou ook niet echt veel bezonders!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Deventer geweest
Tis op zich een mooie, oude binnenstad, met nog relatief veel aparte winkeltjes, daar waar tegenwoordig bijna elke binnenstad op elkaar lijkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vond Deventer nou ook niet echt veel bezonders!
Hoi Sientje, waar zit je nu?quote:
Dat verklaart alles. Met die winkeltjes ben ik volkomen met je eens, dat was opzich wel 's leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis op zich een mooie, oude binnenstad, met nog relatief veel aparte winkeltjes, daar waar tegenwoordig bijna elke binnenstad op elkaar lijkt.
Alleen is Deventer knalrood, Moskou aan de IJssel, vrij arm, met hele slechte wijken direct rond het centrum en veel buitelanders waarvan ook veel niet geintegreerd en werkloos.
De middenklasse en rijkeren wonen allemaal buiten (Diepenveen, Schalkaar, Colmschate, Bathmen).
eh jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Je dag begint nu pas Gollem?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moet ze maar geen fotoboek hebben![]()
hoiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi
Gaat niet echt snel met deze hools
Veel tussenuren, of saaie lessen ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:50 schreef Blumchen het volgende:
[..]
hoi
Ik verveel me een beetje opschool
Sydney nog steedsquote:
Saaie lessenquote:
Hoi,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Tieme Klompe.
Vanavond weer downtime?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef Bluezz het volgende:
En weer een berichtje in Sientjes gastenboek
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Tieme Klompe.
En waar slaap je dan nu Mark?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:20 schreef appelsientje het volgende:bedankt ...
en tja van de server upgrade zal ik niet veel last hebbenik lig dan lekker te slapen
yup.. in het 'harbor city hostel'quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waar slaap je dan nu Mark?
In een hostel?
Ik heb een redelijke buffer gemaakt thuisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er goed uit...en dan nu maar gauw geld gaan verdienen voor het op is he
Ik word helemaal gek van de vliegen hierquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Goedze Sientje thats the spirit
Die skippy's zijn erg liev
Ik hoorde wel van Q. dat ze soms een echte plaag kunnen zijn in bepaalde gebieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |