k heb geen tribunaal nodig k straf je zo welquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:11 schreef rubbereend het volgende:
Franky, heeft Popo dat bedacht ofzo?
[..]
Kim ishè
ze heeft ogen om verliefd op te wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze is niet superknap, maar heeft wel iets![]()
Laat mij er even buiten als ik lig te slapen ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:11 schreef rubbereend het volgende:
Franky, heeft Popo dat bedacht ofzo?
[..]
Pff, ze is ook zo slim he.... Mag ik afhaken...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze heeft ogen om verliefd op te worden
en dat lachje van haar
Precies mijn woorden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[afbeelding]
In beauty and the beast zou ze the beast spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
In beauty and the beast zou ze the beast spelen.
quote:
Dat las ik de eerste keerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
zie je wel Bluezz had er vanaf moeten blijven er klopte geen zak van deze hools, k ga het net als Sandman doen, ik erken deze hools niet
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat las ik de eerste keer
Zal wel door de wind komen
Mijn baas is bij toeval erachter gekomen dat ons moederbedrijf de NL vestiging wou sluiten. Toen is ie gaan speuren in e-mails van de big boss, en erachtergekomen dat er vanaf eind september communicatie loopt om NL af te kappen. Ook vond hij vluchtinfo van 8 leden van de raad en staffuncties die dus donderdag naar NL komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
En Franky, weet je al meer ofzo?
Echt niet.quote:
Mijn baas neem ik ook niks kwalijk, hij is ook slachtoffer van deze "achterbakse" daad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:57 schreef golfer het volgende:
Je baas speelt het netjes en komt probeert iig op te komen voor het personeel, i.p.v. alleen aan zichzelf te denken, Franky.
Text only browserquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die knipoog stond er niet voor niets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |