Mag ik nou meedoen met Dancing with the Stars?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:13 schreef SCH het volgende:
Ik ben Henk Jan SmitSCH, heb een talent met een rollator ontdekt
Je mag wel met SCH's ster dansen als je dat leuk vind!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
Mag ik nou meedoen met Dancing with the Stars?
Ik dacht meer aan Superseniorenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag ik nou meedoen met Dancing with the Stars?
Idd, ik word er slaperig van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
FOK! is ook niet vooruit te branden zeg....![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef pfaf het volgende:
Ook, maar ik ga vooral voor lepeltje-lepeltje met Clau.
Ik geloof dat ze met jou en bestekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:Hoolies. Druk hier!
Zeg, hoorde ik m'n naam?Pfafje!
Maarre...welterusten
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mijn baas is bij toeval erachter gekomen dat ons moederbedrijf de NL vestiging wou sluiten. Toen is ie gaan speuren in e-mails van de big boss, en erachtergekomen dat er vanaf eind september communicatie loopt om NL af te kappen. Ook vond hij vluchtinfo van 8 leden van de raad en staffuncties die dus donderdag naar NL komen.
Vanavond gaat de big boss mijn baas bellen (die weet dus niet dat mijn baas "het" al weet). Mijn baas gaat dan haarfijn vertellen dat ie op de hoogte is, en dat hij morgen (de big boss is al in NL) een gesprek wil. In dat gesprek stelt ie voor om hem eruit te gooien en een interim manager aan te stellen, maar onze vestiging te sparen. Als dat niet werkt vraagt hij of er geld is om de werknemers af te kopen (hij heeft zelf al 8 ton bevroren waar alleen hij aankan, als garantie voor ons). Tevens heeft ie vandaag iedereen vast contact gegeven om ons te 'redden', ik had gelukkig al een vast contract.
Als de gesprekken woensdag niet naar zijn tevredenheid zijn (dat er geen geld voor ons is), dan belt ie ons en hebben we donderdag allemaal vrij, staan die 8 gasten voor een gesloten kantoor.
Kan dus twee kanten op: the hard way, of the easy way.....
Maar ik kan straks wel op zoek naar een andere baan!
bestek?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze met jou en bestekin bed willen liggen
quote:
nee, ben naar een 2e handse aan het rondspeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]al een nieuwe monitor bestelt?
k heb nog wel een 2e handse staan, hij is alleen wel kleinquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, ben naar een 2e handse aan het rondspeuren
heb er wel een paar op het oog, zit alleen met de afstandquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb nog wel een 2e handse staan, hij is alleen wel klein
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb er wel een paar op het oog, zit alleen met de afstand
je hebt vast geen Eizo staan ?
wat zijn de specs?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit staat nog in de schuur
een houten pallet met eizo's in plastic gewikkeld!quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Half 7 getraind, nu pas terug. Knettertje lam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |