track 12 van cd2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
zing je Pascal?
k ga maar slapen, het helpt toch niet meer tis mn dag niet![]()
quote:12 Spitfire (Live Pinkpop Festival, 15th May 2005)
die van robbie had ik al voor niksquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
* golfer heeft net, helemaal legaal betaald via Rusland de volgende CD's even gedownload:
Jamie Cullum en Robbie Williams hun laatste albums voor de somma van $2, 38.
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:13 schreef dndiek het volgende:
Ik zeg hooooooooooooooooooooooi!
is er nog iemand???
Moet ze maar geen fotoboek hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:30 schreef Eilanden het volgende:
Bloempie komt binnen en de rest van de bezoekers bestaat niet meer voor DeTolk![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:07 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen.
Kopje koffie van SCH allemaal.
ik heb vorige week al vakantie gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:15 schreef DeTolk het volgende:
en het is nog wel herfstvakantie ook.
Zuiden ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik heb vorige week al vakantie gehad
quote:
Doe dan maar een rondje van Nick inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik iets goed te maken ofzo?
Met appeltaart
nick is jarig
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:58 schreef DIGGER het volgende:
Net telefoon vanuit het ziekenhuis gehad, Kady ‘zoeft’ nu over de A15
Welke ben je geweest?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:12 schreef DarkShine het volgende:
Enig +puntje van gisteren was de Griek in Deventer...
De wedstrijd en de sfeer (welke?) waren![]()
Alles is goed gegaan, ze ligt nu veilig in het Beatrixquote:
Is dat een Grieks restaurant in Deventerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Eagles - Roda voor de beker denk ik
Sirtaki. Naderhand zagen we Kreta pas liggen en die zag er eigenlijk gezelliger uit. Maar vond Sirtaki ook goed smaken.quote:
ja ken je die nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat een Grieks restaurant in Deventer![]()
Ik ben nog nooit in Deventer geweestquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ken je die niet![]()
dacht dat digger de wedstrijd bedoelde
Vond Deventer nou ook niet echt veel bezonders!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Deventer geweest
Tis op zich een mooie, oude binnenstad, met nog relatief veel aparte winkeltjes, daar waar tegenwoordig bijna elke binnenstad op elkaar lijkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vond Deventer nou ook niet echt veel bezonders!
Hoi Sientje, waar zit je nu?quote:
Dat verklaart alles. Met die winkeltjes ben ik volkomen met je eens, dat was opzich wel 's leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis op zich een mooie, oude binnenstad, met nog relatief veel aparte winkeltjes, daar waar tegenwoordig bijna elke binnenstad op elkaar lijkt.
Alleen is Deventer knalrood, Moskou aan de IJssel, vrij arm, met hele slechte wijken direct rond het centrum en veel buitelanders waarvan ook veel niet geintegreerd en werkloos.
De middenklasse en rijkeren wonen allemaal buiten (Diepenveen, Schalkaar, Colmschate, Bathmen).
eh jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Je dag begint nu pas Gollem?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moet ze maar geen fotoboek hebben![]()
hoiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi
Gaat niet echt snel met deze hools
Veel tussenuren, of saaie lessen ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:50 schreef Blumchen het volgende:
[..]
hoi
Ik verveel me een beetje opschool
Sydney nog steedsquote:
Saaie lessenquote:
Hoi,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Tieme Klompe.
Vanavond weer downtime?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef Bluezz het volgende:
En weer een berichtje in Sientjes gastenboek
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Tieme Klompe.
En waar slaap je dan nu Mark?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:20 schreef appelsientje het volgende:bedankt ...
en tja van de server upgrade zal ik niet veel last hebbenik lig dan lekker te slapen
yup.. in het 'harbor city hostel'quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waar slaap je dan nu Mark?
In een hostel?
Ik heb een redelijke buffer gemaakt thuisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er goed uit...en dan nu maar gauw geld gaan verdienen voor het op is he
Ik word helemaal gek van de vliegen hierquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Goedze Sientje thats the spirit
Die skippy's zijn erg liev
Ik hoorde wel van Q. dat ze soms een echte plaag kunnen zijn in bepaalde gebieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |