quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:58 schreef DIGGER het volgende:
Net telefoon vanuit het ziekenhuis gehad, Kady ‘zoeft’ nu over de A15
Welke ben je geweest?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:12 schreef DarkShine het volgende:
Enig +puntje van gisteren was de Griek in Deventer...
De wedstrijd en de sfeer (welke?) waren![]()
Alles is goed gegaan, ze ligt nu veilig in het Beatrixquote:
Is dat een Grieks restaurant in Deventerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Eagles - Roda voor de beker denk ik
Sirtaki. Naderhand zagen we Kreta pas liggen en die zag er eigenlijk gezelliger uit. Maar vond Sirtaki ook goed smaken.quote:
ja ken je die nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat een Grieks restaurant in Deventer![]()
Ik ben nog nooit in Deventer geweestquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ken je die niet![]()
dacht dat digger de wedstrijd bedoelde
Vond Deventer nou ook niet echt veel bezonders!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Deventer geweest
Tis op zich een mooie, oude binnenstad, met nog relatief veel aparte winkeltjes, daar waar tegenwoordig bijna elke binnenstad op elkaar lijkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vond Deventer nou ook niet echt veel bezonders!
Hoi Sientje, waar zit je nu?quote:
Dat verklaart alles. Met die winkeltjes ben ik volkomen met je eens, dat was opzich wel 's leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis op zich een mooie, oude binnenstad, met nog relatief veel aparte winkeltjes, daar waar tegenwoordig bijna elke binnenstad op elkaar lijkt.
Alleen is Deventer knalrood, Moskou aan de IJssel, vrij arm, met hele slechte wijken direct rond het centrum en veel buitelanders waarvan ook veel niet geintegreerd en werkloos.
De middenklasse en rijkeren wonen allemaal buiten (Diepenveen, Schalkaar, Colmschate, Bathmen).
eh jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Je dag begint nu pas Gollem?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moet ze maar geen fotoboek hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |