Kan je nagaan he, dat doe je toch niet, je weet toch dat je vanaf dag 1 tot dag 100 haar voorkeurspositie moet behouden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:37 schreef doka het volgende:
[..]
hij heeft haar genomineerd, en dat weet ze
[/quote]quote:[quote]Op maandag 24 oktober 2005 21:35 schreef Lkw het volgende:
Waarom is Tanja zo boos op Joost? Kan iemand me dat onthullen?
Thnx.
EGWELLLLLquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Is fok nou sneller of lijkt dat maar zo?
sstttt niet zeggen dan is het meteen overquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Is fok nou sneller of lijkt dat maar zo?
Dat heb ik gezien in de gewone uitzending van vandaag.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:40 schreef style het volgende:
Tanja geeft nu toe dat ze dichtklapt in situaties zoals met Ingrid. Heb ik vroeger ook gehad, is heel lastig.
Hee! Het zijn gele BONEN hoor!quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
hahaha das waar de mais vergeten stom![]()
Dat heb ik dus niet gezienquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien in de gewone uitzending van vandaag.
Wijf ratelde aan 1 stuk door hoe erg ze Ingrid niet meer mocht.
Please zeg, dichtklappenmy ass ja.
zeker weten!!! en net chantal ook over die weegschaal!! nee hoor hij doet het wel, ze hebben het gewoon verkeerd gedaan" bleghquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Hè hè, eindelijk weer een beetje normale snelheid....
Ik wordt niet goed van die tweede groep hoor.... Zeker weten dat ZIJ het ook fout hadden gedaan...
Moet je meisjes van 15 eens zien, die ongewenst zwanger zijn geworden en zijn bevallen, die gaan door alsof hun leven ervan afhangt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:42 schreef Djoj het volgende:
Je kunt het met niets vergelijken, oke Tanja, eens, de wereld staat even stil en draait alleen om jou en je kindje, but...live goes one dear, get ready to it!!!!
echt wel anders hadden ze toch meteen gezegd heey die gele is mais en die moeten dus nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Hè hè, eindelijk weer een beetje normale snelheid....
Ik wordt niet goed van die tweede groep hoor.... Zeker weten dat ZIJ het ook fout hadden gedaan...
Omdat koningin Tanja in haar kraamtijd zit en oh god, daar kun je niet tegenin gaan hoor, dat is heiligquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
Als Tanja begrijpt dat mensen haar nomineren omdat ze vinden dat die baby niet op zo'n kamertje hoort, waarom is Tanja dan bij voorbaat boos op Joost? Dat was namelijk precies zijn reden.
dat stond er niet in?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:44 schreef frizti het volgende:
De opdracht is mislukt, wat ze ook nog proberen. Er stond duidelijk in de opdracht niet eten !!!!!
Tanja weet Joosts reden niet, want hij heeft niemand verteld dat hij haar genomineerd heeft. Ze heeft alleen het (juiste) vermoeden dat hij haar genomineerd heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
Als Tanja begrijpt dat mensen haar nomineren omdat ze vinden dat die baby niet op zo'n kamertje hoort, waarom is Tanja dan bij voorbaat boos op Joost? Dat was namelijk precies zijn reden.
ok gele bonenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Hee! Het zijn gele BONEN hoor!
Ik heb trouwens nu wel even respect voor Lieske. Ze is heel eerlijk en dat blijkt ook wel uit de manier waarop Tanja reageert.
Denk dat we een misverstandje hebben Delta, Tanja sprak en ik tikte...quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Moet je meisjes van 15 eens zien, die ongewenst zwanger zijn geworden en zijn bevallen, die gaan door alsof hun leven ervan afhangt.
Tanja is 27, maar loopt zich aan te stellen alsof ze 12 is en haar zin niet krijgt.
DUS moet ze niet boos zijn, maar eerst eens naar zijn reden vragen en dan heel vriendelijk zeggen dat ze zijn reden begrijptquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Tanja weet Joosts reden niet, want hij heeft niemand verteld dat hij haar genomineerd heeft. Ze heeft alleen het (juiste) vermoeden dat hij haar genomineerd heeft.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef -Delta- het volgende
Jammer he dat niet iedereen naar jouw poppen danst![]()
van de talpa site over de opdrachtquote:
Elke normale zwangere vrouw overweegt niet eens om mee te doen met BB.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:48 schreef Djoj het volgende:
[..]
Denk dat we een misverstandje hebben Delta, Tanja sprak en ik tikte...
Zij gaf aan dat een kindje krijgen en alles wat daarbij komt kijken, met niets kunt vergelijken, hier geef ik haar gelijk in, maar daar houdt het dan ook op...
het is al mislukt ze lopen te snoepen van de bonenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Nu kan die tweede groep bezig blijven dat ZIJ het wel ineens goed hadden gedaan, maar ik geloof er geen hol van... Zelfs hier in het topic hadden we het niet opgemerkt, terwijl we meestal de eersten zijn die het doorhebben als een opdracht misloopt....
misschien hadden ze dat bordje moeten bewaren: 'kunnen jullie lezen?'quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
het is al mislukt ze lopen te snoepen van de bonen
rob en joost ook inmiddelsquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:52 schreef Utwodublin het volgende:
Wie zit er te eten?
Ja, de manier van benaderen scheelt veel idd. Helemaal kun je Tanja toch niet volgen (ik niet iig), maar ze klinkt nu toch een stuk redelijker dan in zo'n confrontatie als met Ingrid.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef Michelle-74 het volgende:
Voordeel van de eerlijke benadering van Lieske is weer dat Tanja nu ook genuanceerd vertelt over haar eigen ervaringen. Ook dat ze het zelf niets vind om uiteindelijk in een kamertje van 4 bij 5 te zitten met de kleine.
geweldig dit ze werken zich dan dus weer een slag in de rondte en weer voor nietsquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt iets om trots op te zijnquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Zelfs hier in het topic hadden we het niet opgemerkt, terwijl we meestal de eersten zijn die het doorhebben als een opdracht misloopt....
Nu mislukt het idd op het eten...quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik vind het ook leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Maar wel harstikke gaaf dat er weer een 24 uur opdracht is![]()
![]()
Ben ik ook niet hoor, maar het geeft aan dat ze weer eens uit hun nek aan het lullen zijn....quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:55 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt iets om trots op te zijn![]()
Ja, dat wordt weer lachen donderdagquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:55 schreef Knurkie het volgende:
geweldig dit ze werken zich dan dus weer een slag in de rondte en weer voor niets![]()
![]()
Same herequote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu mislukt het idd op het eten...
Maar ik wordt een beetjevan dat arrogante gejank van die anderen....
Sorry hoor maar volgens mij doen ze het erom. Als ik Hummie was zou ik nu zo pissed zijn dat er ik er gewoon 1 bewoner nu zo uit zou kicken !quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:52 schreef Darklight het volgende:
Ze eten de hele tijd van die bonen, ze mochten toch niet eten in die 2uur?
Volgende week weer noodrantsoen
in het vorige deel staat een Rob die een handje bonen naar binnen gooitquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer lachen donderdag![]()
Trouwens echt erg DOM van ze (en ik ben zelden veroordelend dankzij mijn invoelingsvermogen), ze hebben gisteren nog besproken dat ze de nieuwe weekopdracht eerst goed zouden lezen en dan pas zouden handelen.
Heb overigens nog niet live een booneetmoment gezien
Iemand een cap?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
(en ik ben zelden veroordelend dankzij mijn invoelingsvermogen...)
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat BB het bonen-eet gedoe wel door de vingers ziet ivm het loeiharde rantsoen
t gajank zal ze snel vergaan ben benieuwd voor t volgende randsoenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu mislukt het idd op het eten...
Maar ik wordt een beetjevan dat arrogante gejank van die anderen....
Zou dus niet geloofwaardig zijn en dit was volgens mij nu wel de bedoeling van BB..quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat BB het bonen-eet gedoe wel door de vingers ziet ivm het loeiharde rantsoen
Nou echt eerlijk is Lieske niet hoor, ik vind het wel heel tof dat ze Tanja heeft aangesproken, maar ze was nu heel meegaand naar Tanja toe, dit in tegenstelling wat ze eerder aangaf in de groep dat ze haar manier van doen niks vond en de desinterresse Focking storend vond.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Hee! Het zijn gele BONEN hoor!
Ik heb trouwens nu wel even respect voor Lieske. Ze is heel eerlijk en dat blijkt ook wel uit de manier waarop Tanja reageert.
Om de boel een beetje op tequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom zou BB er anders knalhard inzetten dat er in die tijd niet gegeten mag worden?
ik denk het niet omdat ze al een bordje kunnen jullie lezen gekregen hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
ze hebben totaal schijt aan de regels en zijn te lui en dom om uit hun ogen te kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ja, heb ik dus ook, eerder gehad met haar hoor...alleen heb ik nu een bepaalde reserve ingebouwd, zo van "ik kan wachten op de volgende keer dat ze weer die andere kant laat zien"...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef Jane het volgende:
Tanja tegen Lieske: Lief dat je die babyfoon voorstelde
Zie je, Tanja is een raar wijf met een mega-gebruiksaanwijzing, maar als je haar op een normale manier benadert, doet ze ook gewoon aardig.
Is wel herkenbaar hoor, eerst klagen maar dan besluiten er iets aan te doen door iemand ermee te confronteren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou echt eerlijk is Lieske niet hoor, ik vind het wel heel tof dat ze Tanja heeft aangesproken, maar ze was nu heel meegaand naar Tanja toe, dit in tegenstelling wat ze eerder aangaf in de groep dat ze haar manier van doen niks vond en de desinterresse Focking storend vond.
Over +- 30min niet meer denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef Rica het volgende:
Huh?
Fok! doet het weer? Wie belt de krant!
Gooi het in de nieuwssubmitquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef Rica het volgende:
Huh?
Fok! doet het weer? Wie belt de krant!
Ik heb met verbazing zitten luisteren. Dit was wel heel mooi. Vooral dat ze ook eerlijk toegeeft dat ze in de groep ook kwade dingen over Tanja heeft gezegd, gewoon puur omdat ze het verhaal van Tanja niet heeft gehoord. En ook dat ze zelfs er aan denkt om Tanja te nomineren. Klasse.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:44 schreef Michelle-74 het volgende:
Heel goed van Lieske om zo eerlijk te zijn. Tien extra punten voor die meid!
Straks de herhaling van de uitzending bekijken en dan nog een keer dit zeggenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef Jane het volgende:
Tanja tegen Lieske: Lief dat je die babyfoon voorstelde
Zie je, Tanja is een raar wijf met een mega-gebruiksaanwijzing, maar als je haar op een normale manier benadert, doet ze ook gewoon aardig.
Oh laat maar! Ik ben dom!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:04 schreef Jane het volgende:
Hee! Hebben Chantal en Joost de misser ineens door??! Zonder dat Roel en/of Ingrid wat gezegd hebben?
Tja, soms werkt een aardige manier nu eenmaal beter als een verwijtende toon. Hoe moeilijk het bij bepaalde personen ook is. Dus ik geef haar maar het voordeel van de twijfel, dat ze het inzicht heeft Tanja beter op die manier aan te pakken, dan op andere manier. Het is iig de enige die Tanja erop heeft aangesproken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou echt eerlijk is Lieske niet hoor, ik vind het wel heel tof dat ze Tanja heeft aangesproken, maar ze was nu heel meegaand naar Tanja toe, dit in tegenstelling wat ze eerder aangaf in de groep dat ze haar manier van doen niks vond en de desinterresse Focking storend vond.
Ze mogen niet op de vloer werkenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef Timon223 het volgende:
ik zou die opdracht anders aanpakken.... laat 2 personen de bonen scheiden op de vloer, en dezelfde bonen in een hoek gooien, dan kunnen de anderen gewoon handen vol pakken afwegen en klaar
Omdat deze mensen niet naar anderen kunnen luisteren, zijn ze gewoon niet toe in staat.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar...zo'n simpele opdracht en het gewoon wéér niet halen
Mag volgens mij niet, er mag alleen aan tafel gewerkt worden...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef Timon223 het volgende:
ik zou die opdracht anders aanpakken.... laat 2 personen de bonen scheiden op de vloer, en dezelfde bonen in een hoek gooien, dan kunnen de anderen gewoon handen vol pakken afwegen en klaar
goed idee alleen mogen ze niet op de grond werken maar moeten ze op de tafel werkenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef Timon223 het volgende:
Dat zou idd een goeie optie zijn... Ware het niet dat het sorteren persé op de tafel moet gebeurenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef Timon223 het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Straks de herhaling van de uitzending bekijken en dan nog een keer dit zeggen![]()
rode, zwarte, gespikkelde en gele.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef BONG4002 het volgende:
Wat voor bonen zijn het eigenlijk if i mag vragen?
Ja maar dat is dus Lieske: stoer doen om bij de groep te horen. Ik denk dat ze het wel meende wat ze zei, maar dat het er heel ongenuanceerd uitkwam. Tel daarbij de frustraties op, omdat ze niet bij de baby mag (wat ze heel graag wil) en de fuckings etc. vliegen je om de oren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Moet je luisteren, ik moet er ook niet aan denken om met Tanja in dat huis opgesloten te zitten. Ben ook geen fan van haar. Maar ik vind ook niet dat ze altijd redelijk en 'normaal' wordt behandeld door de anderen. Serieus niet. En ik vond Ingrid redelijk agressief in haar benadering. Sorry, maar dat vind ik echt. En dan kun je nog zo'n hekel hebben aan Tanja...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Straks de herhaling van de uitzending bekijken en dan nog een keer dit zeggen![]()
Ze hebben allemaal een gemiddelde tot boven gemiddelde intelligentie. Ik ben echt stomverbaasd.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:07 schreef Rica het volgende:
Omdat deze mensen niet naar anderen kunnen luisteren, zijn ze gewoon niet toe in staat.
Zij vinden dat ze overal recht op hebben en zijn hoogst verontwaardigd als er eisen aan hun gesteld worden.
Korte versie: strontverwend.
terwijl de eerste group (menno rob nathalie dido) bezig waren met de verkeerde bonen in te pakken ( de gele) kreeg de 2de groep in de dagboekkamer te horen dat hun verkeerd ebzig waren en ze het niet tegen hun mochten zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Mogen de groepen niet met elkaar communiceren ofzo![]()
Hoor ze af en toe praten in de trend van: misschien hebben ze dat gedaan omdat/ als wij nu dit doen denken zij dat ... etc
Ja kunst Tanja is nauwelijks meer aanwezig, nogal onbenaderbaar, dus dan is het niet makkelik om het juiste moment te vinden om zo'n onmogelijk mens te benaderenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tja, soms werkt een aardige manier nu eenmaal beter als een verwijtende toon. Hoe moeilijk het bij bepaalde personen ook is. Dus ik geef haar maar het voordeel van de twijfel, dat ze het inzicht heeft Tanja beter op die manier aan te pakken, dan op andere manier. Het is iig de enige die Tanja erop heeft aangesproken.
Idd, ik word hier ook echt pissed om. Die andere groep gaat gewoon GELE MAIS sorteren terwijl ze 3 soorten BONEN moeten sorteren.. Zoooo dom.. En dan gaan ze dus ook nog eens eten. Geen wonder dat die gele "bonen" het lekkerst warenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze hebben totaal schijt aan de regels en zijn te lui en dom om uit hun ogen te kijken.
Ik meen het echt, eerst was het vermakelijk de laatste opdrachten irritant maar nu begin ik gewoon zelfs boos te worden ...
Hoe kunnen ze nou bonen gaan vreten terwijl er gewoon keihard in de envelop stond dat er niet gegeten, gedronken of gerookt mag worden ???/
DEBIELEN ZIJN HET!
Hmmm waar concludeer je dat uit?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een gemiddelde tot boven gemiddelde intelligentie.
Ik ben het bijna helemaal met je eens, maar ik begrijp Ingrid's reactie heel goed. Ik denk dat haar frustratieniveau he-le-maal overschreden is en dan vind ik nog dat het lang geduurd heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Jane het volgende:
Moet je luisteren, ik moet er ook niet aan denken om met Tanja in dat huis opgesloten te zitten. Ben ook geen fan van haar. Maar ik vind ook niet dat ze altijd redelijk en 'normaal' wordt behandeld door de anderen. Serieus niet. En ik vond Ingrid redelijk agressief in haar benadering. Sorry, maar dat vind ik echt. En dan kun je nog zo'n hekel hebben aan Tanja...
Lieske heeft Tanja anders twee dagen lang zweerbepalend genoemd en vond dat ze uit dat kamertje getrokken moest worden en nog wat stoere woorden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus Lieske: stoer doen om bij de groep te horen. Ik denk dat ze het wel meende wat ze zei, maar dat het er heel ongenuanceerd uitkwam. Tel daarbij de frustraties op, omdat ze niet bij de baby mag (wat ze heel graag wil) en de fuckings etc. vliegen je om de oren.
Maar Lieske mag Tanja wel (en dat is wederzijds) en nu ze dus haar frustraties om normale manier uit, krijgt ze dus ook antwoorden op de vragen die ze had en dan is het voor haar ook goed.
vind ik ook maar sommige kunnen alleen maar boos en agresief overkomenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Moet je luisteren, ik moet er ook niet aan denken om met Tanja in dat huis opgesloten te zitten. Ben ook geen fan van haar. Maar ik vind ook niet dat ze altijd redelijk en 'normaal' wordt behandeld door de anderen. Serieus niet. En ik vond Ingrid redelijk agressief in haar benadering. Sorry, maar dat vind ik echt. En dan kun je nog zo'n hekel hebben aan Tanja...
Erg komisch vind ik ditquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Ferdii het volgende:
terwijl de eerste group (menno rob nathalie dido) bezig waren met de verkeerde bonen in te pakken ( de gele) kreeg de 2de groep in de dagboekkamer te horen dat hun verkeerd ebzig waren en ze het niet tegen hun mochten zeggen.
De manier waarop je iemand benadert, heeft toch niks te maken met hoe vaak iemand aanwezig is?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja kunst Tanja is nauwelijks meer aanwezig, nogal onbenaderbaar, dus dan ik het niet makkelik om het juiste moment te vinden om zo'n onmogelijk mens te benaderen
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moest vanavond weg (een hond verzorgen), en wilde snel ff BB programmeren op de video.
Bleek dat ik Talpa nog niet eens had voorgeprogrammeerd
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:13 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Lieske heeft Tanja anders twee dagen lang zweersfeerbepalend genoemd en vond dat ze uit dat kamertje getrokken moest worden en nog wat stoere woorden.
Okk erg waar ja. Snel sigaretje... en *ZOEF* weer verdwenen. Vraagt je zelfs bij de streams wel eens af, huh, Tanja was toch net naar buiten gelopen waar hang ze nu uit dan. Is ze allang weer terug naar de babykamer. Over obsessie gesproken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja kunst Tanja is nauwelijks meer aanwezig, nogal onbenaderbaar, dus dan ik het niet makkelik om het juiste moment te vinden om zo'n onmogelijk mens te benaderen
Met uitzondering van BB heb je die zender ook helemaal niet nodigquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moest vanavond weg (een hond verzorgen), en wilde snel ff BB programmeren op de video.
Tnx, hopelijk blijft fok het ook doen nuquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:15 schreef Michelle-74 het volgende:
Met uitzondering van BB heb je die zender ook helemaal niet nodig
Welkom terug trouwens.
Nee, maar het valt voor de bewoners dus ook niet mee om haar op een rustige manier te benaderen. Zo is ze d'r ff en zo is ze weer weg.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
De manier waarop je iemand benadert, heeft toch niks te maken met hoe vaak iemand aanwezig is?
Ach kom nou, tanja liep zowat voor de vierde keer te blerren "ik wil naar huis". vervolgens wordt ze door Ingrid en Joost genomineerd en begint te blerren "hoe durven jullie me te nomineren zo vlak na me zwangerschap ..ik wil jullie na BB nooit meer zien".... hoe bedoel je haatdragend.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Jane het volgende:
[..]
En Rob, en Dido en Joost....quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Begreep ik nou goed van Menno dat ie die bonen al op had lopen vreten?.
Plus Rob en Joost en Dido en Nathalie.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Menno weet ik niet, maar Rob iig wel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef k_i_m het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:18 schreef Dynabite het volgende:
Ach kom nou, tanja liep zowat voor de vierde keer te blerren "ik wil naar huis". vervolgens wordt ze door Ingrid en Joost genomineerd en begint te blerren "hoe durven jullie me te nomineren zo vlak na me zwangerschap ..ik wil jullie na BB nooit meer zien".... hoe bedoel je haatdragend.
Nou, dan kunnen ze wel weer ophoudenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Plus Rob en Joost en Dido en Nathalie.
Ja Tanja is iet makkelijk in de omgang en dan is het nog belangrijker om het juiste moment te kiezen om iets te bespreken, zeker als het wat delicaat is. De mogelijkheid is nu eigenlijk nauwelijks meer aanwezig en kun je bijna alleen maar bot iets neerdroppen en zo zit die groep niet in elkaar.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, maar het valt voor de bewoners dus ook niet mee om haar op een rustige manier te benaderen. Zo is ze d'r ff en zo is ze weer weg.
Dat betekent dat de opdracht als is misluktquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En Rob, en Dido en Joost....
Kortom, vrijwel iedereen....
hormonenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:18 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ach kom nou, tanja liep zowat voor de vierde keer te blerren "ik wil naar huis". vervolgens wordt ze door Ingrid en Joost genomineerd en begint te blerren "hoe durven jullie me te nomineren zo vlak na me zwangerschap ..ik wil jullie na BB nooit meer zien".... hoe bedoel je haatdragend.
Laat ze nou vlak na de bevalling tegen Ingrid hebben gezegd dat door de baby alles anders was geworden en ze nu wel graag wilde blijven. In ieder geval de eerste weken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:18 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dat kwam ook ZO duidelijk in de uitzending naar voren!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, Tanja wil de hele tijd al naar huis en denkt zeker dat BB op een gegeven moment zegt dat ze maar moet gaan. Die is gek zeg. Om naar huis te kunnen gaan moet ze wel door haar huisgenoten worden genomineerd. Ze zou ze dankbaar moeten zijn. Achterlijk mens.
Ja, knap hè.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:21 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan kunnen ze wel weer ophouden.
Ik vond het al lang duren deze keer.
Ja thuis is er geen telefoon waar ze even allemaal lekkers kan bestellen... Dan moet zij op pindakaas en uien leven emt dr uitkeringquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:22 schreef Snaptnix het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe stresskip Tanja zich straks gaat houden als ze werkelijk alleen met de kleine thuis is. Straks nomineert ze d'r kind nog als ze ziek of lastig is, want dat past natuurlijk helemaal niet in haar plannen.
Achdan kan altijd nog in een internaat worden gestopt niet waar, hebben d'r eigen ouders tenslotte ook gedaan. Vage familie.
Tis te triest voor woorden, het lijkt verdomme de bigbrohterjostiband wel!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat je geïnteresseerd bent in de vraag hoe snel ze een opdracht kunnen verknallen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:23 schreef ernie09 het volgende:
Mij lijkt het wel als er een weekopdracht komt waarbij ze tijdens het uitvoeren daarvan niet mogen praten.
Tja, maar dat wisten dan ook pas nádat BB dit hen verteld had...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, knap hè.
Net zo knap als het feit dat tenminste één van de twee groepen doorheeft dat die gele dingetjes mais zijn en geen bonen.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:22 schreef Snaptnix het volgende:
Straks nomineert ze d'r kind nog als ze ziek of lastig is, want dat past natuurlijk helemaal niet in haar plannen.
Dagquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis te triest voor woorden, het lijkt verdomme de bigbrohterjostiband wel!
goedenavond trouwens, cyberende collega
Ja ik houd mijn hart vast hoor, ik heb eigenlijk best wel een beetje medelijden met de babyquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:22 schreef Snaptnix het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe stresskip Tanja zich straks gaat houden als ze werkelijk alleen met de kleine thuis is. Straks nomineert ze d'r kind nog als ze ziek of lastig is, want dat past natuurlijk helemaal niet in haar plannen.
Achdan kan altijd nog in een internaat worden gestopt niet waar, hebben d'r eigen ouders tenslotte ook gedaan. Vage familie.
Roel begon door te zeggen dat hij een vrouw was, daarna zei Ingrid dat ze een vent was en daarna zei Chantal dat ze omgebouwd was. Tsja.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:24 schreef BaasKlus het volgende:
Ingrid bekent net man te zijn aan Joost
zie je niet dat ie gewoon moet hoesten?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
opdracht mislukt, wat een sukkels.![]()
Je weet toch helemaal waarom Tanja in een internaat heeft gezeten? Voor hetzelfde geld hebben haar ouders een tijdje gevaren en dan heb je als ouder geen keus, hoor! Of was ze thuis niet te handelen en konden haar ouders niet anders.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:22 schreef Snaptnix het volgende:
Het was eigenlijk al mislukt toen ze de gele boontjes (maisquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee deze groep zit vol met mensen die zo met hun eigen ego's bezig zijn, dat ze wel erg conflictvermijdend gedrag vertonen, stel je voor zeg, dat je als "slechterik" wordt weggezet op tv. Of met opmerkingen mensen tegen je in het harnas jaagt waardoor je gegarandeerd genomineerd gaat worden. Sukkels zijn het.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Tanja is iet makkelijk in de omgang en dan is het nog belangrijker om het juiste moment te kiezen om iets te bespreken, zeker als het wat delicaat is. De mogelijkheid is nu eigenlijk nauwelijks meer aanwezig en kun je bijna alleen maar bot iets neerdroppen en zo zit die groep niet in elkaar.
Dat hebben ze dan snel voor elkaar na een paar uur.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef Ferdii het volgende:
oftewel de opdracht is al mislukt
trouwes er staat niks in die opdracht over bonen meenemen naar de andere delen van het huis.
oftewel allemaal meenemen en daar koken die zooi
Zie het positief: ze begrepen hetquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, maar dat wisten dan ook pas nádat BB dit hen verteld had...![]()
Eensch.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal waarom Tanja in een internaat heeft gezeten? Voor hetzelfde geld hebben haar ouders een tijdje gevaren en dan heb je als ouder geen keus, hoor! Of was ze thuis niet te handelen en konden haar ouders niet anders.
Jemig, er worden hier echt allerlei conclusies getrokken zonder dat men iets van de achtergronden of redenen weet.
Neuh, veel sneller dan dat ze het nu verklooien kan toch niet. Ben wel benieuwd WIE het dan als eerste verknalt. Ze zijn allemaal geen uitblinkers in 'even hun bek houden'.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef Isabeau het volgende:
Omdat je geïnteresseerd bent in de vraag hoe snel ze een opdracht kunnen verknallen?
in een sociale werkplaats wordt beter gewerkt dan hier.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef FuTilE het volgende:
Goed om te zien dat ze alvast klaargestoomd worden voor werk in een sociale werkplaats. Thumbs up Hummie, dat is vooruitzien O^
dit staat er op Talpaquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef cuall het volgende:
Staat ergens hoe de opdracht precies luidt, ik kan het zo niet direct vinden en heb het zelf gemist
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Goed gezegd Dayquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal waarom Tanja in een internaat heeft gezeten? Voor hetzelfde geld hebben haar ouders een tijdje gevaren en dan heb je als ouder geen keus, hoor! Of was ze thuis niet te handelen en konden haar ouders niet anders.
Jemig, er worden hier echt allerlei conclusies getrokken zonder dat men iets van de achtergronden of redenen weet.
Hebben de bewoners onderling gedaanquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef Michelle-74 het volgende:
Hoe zit het trouwens met het samenstellen van de groepen... hebben ze dat zelf mogen doen of heeft BB dat voor ze gedaan? ( Dat stukje had ik gemist.)
Vraag me af of hij dat op zijn werk ook doet. Dingen mee naar huis nemen die wel handig zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
Joost gaat zakjes meenemen uit de bonenkamer. Vraag me af of dat niet tegen de regels is. Ik zou maar een beetje oppassen als ik hun was.
Maar ja, wat boeit het. Volgende week toch alweer rantsoen.
Roel moet inwendig koken zo langzamerhand.quote:
Talpa:quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef cuall het volgende:
Staat ergens hoe de opdracht precies luidt, ik kan het zo niet direct vinden en heb het zelf gemist
wel alles volgen danquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef BaasKlus het volgende:
Hallooooo, Ingris bekent net een man te zijn. Het was in een flits en niemand reageert erop zelfs dit forum reageert nauwelijks
Idd Jane, who cares. Mislukt is het toch alquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
Joost gaat zakjes meenemen uit de bonenkamer. Vraag me af of dat niet tegen de regels is. Ik zou maar een beetje oppassen als ik hun was.
Maar het kan ook weer een straf rantsoen zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
Tanja's vader heeft zijn hele werkzame leven bij een electriciteitscentrale of zo iets gewerkt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
dat is dan weer wel leuk, Roel die opgesloten zit in een kamer met een psychotische shemale, een kraai die het te hoog in de bol heeft en een doorratelende dramaqueen...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel moet inwendig koken zo langzamerhand.
Nog maar een paar uurtjes Roel.![]()
Ja, en de mensen die ruzie met elkaar maken zitten niet in dezelfde ploegen, dus dat gaat weer lekker boring worden de komende dagenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Het was eigenlijk al mislukt toen ze de gele boontjes (mais) ook gingen sorteren.
Nou, kunnen we drie dagen genieten van mensen die zinloos werk doen.
Volgens mij is Tanja er nog niet uitgekomen.quote:
En er staat ook nog wel kleuren gesorteerd en in zakjes gedaan moeten worden en hun sorteren ook nog gewoon 'gele bonen'. Ongeloofelijkquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Talpa:
"Dus: de rode bonen, de gespikkelde bonen en de zwarte bonen moeten op kleur gesorteerd verpakt worden in afzonderlijke zakjes die na vulling 350 gram bonen bevatten.
dat lijkt me juist een hilarische situatiequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:32 schreef Jane het volgende:
Als wij die gele zakken leeggooien, dan worden ze toch kei-kwaad? Dan zeggen ze "Waar zijn onze fucking gele zakken???!!!"
Aldus Joost.
volgens mij gaat lieske in d'r uppie? (tzijn er 9 die kunnen werken) dus dan hebben ze die 2 uur dat lieske werkt om bonje met elkaar te maken ...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en de mensen die ruzie met elkaar maken zitten niet in dezelfde ploegen, dus dat gaat weer lekker boring worden de komende dagen.
Hij heeft ze ook al in zijn neus gestoptquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Knurkie het volgende:
doe Joost spoort echt niet rollen in bonen....mag hopen dat het niet voor consumptie is
Ja deze bewoners kunnen echt helemaal niks.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef style het volgende:
[..]
En er staat ook nog wel kleuren gesorteerd en in zakjes gedaan moeten worden en hun sorteren ook nog gewoon 'gele bonen'. Ongeloofelijk![]()
Dat zeg ik, boringquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij gaat lieske in d'r uppie? (tzijn er 9 die kunnen werken) dus dan hebben ze die 2 uur dat lieske werkt om bonje met elkaar te maken ...
moet er niet aan denken neequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Knurkie het volgende:
doe Joost spoort echt niet rollen in bonen....mag hopen dat het niet voor consumptie is
Dat eerste denk ik dus absoluut niet. Ken aardig wat schipperskinderen, maar praten allemaal steevast over schippersinternaat, en had het in de diverse gesprekken allang een keer naar voren gekomen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
ach die ruzies in het huis hebben nog niet langer dan 5 minuten geduurt dus tijd zat in die twee uur ...quote:
Nee, Lieske zal na 2 uur ook aan het werk gaan en ruilen met 1 van de 4 die nu werken. Lieske werkt dit keer dus maar twee uur en'één van de anderen dus ook. De volgende ronde zullen dat twee anderen uit de groep zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij gaat lieske in d'r uppie? (tzijn er 9 die kunnen werken) dus dan hebben ze die 2 uur dat lieske werkt om bonje met elkaar te maken ...
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat is dan weer wel leuk, Roel die opgesloten zit in een kamer met een psychotische shemale, een kraai die het te hoog in de bol heeft en een doorratelende dramaqueen...
Yoopdiedoo!
Jamaicaans of zo?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Rianne84 het volgende:
wat voor accent probeert ingrid na te doen?
idd, ik vinnet erg laag hoe die knul met voedsel omgaat. En maar janken dat hij honger heeft ...dikke mislukkeling!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef style het volgende:
[..]
Hij heeft ze ook al in zijn neus gestopt![]()
Van mij mag BB een sanctie geven hiervoor, zo ga je niet met etenswaar om.![]()
nee dat heeft deze groep besloten omdat zij te horen hebben gekregen dat de gele bonen geen bonen zijn maar dat het mais is en ze mogen de andere niets zeggen daarom moeten zij wel samen blijven werkenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Als ik die opdracht lees dan zie ik nergens dat de groepen exact hetzelfde moeten blijven....maar goed. Vaag hoor.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Ingrid die een Surinaams accent nadoet helemaal niet nooit komisch
Ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Snaptnix het volgende:
En niet handelbaar, tja daar stel ik dus mijn twijfels bij. Wie heeft bepaald dat ze niet handelbaar was. Waardoor kwam dat dan? Was er met de juiste begeleiding thuis niet iets mee te doen? etc etc
Ben het ermee eens dat ik de achterliggende situatie niet ken, dus echt oordelen kan idd niet.
Bij vorige BB's gingen de dingen nog wel eens naar een goed doel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Knurkie het volgende:
Lijkt me ook wel kikkuhh hoor..quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Knurkie het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef Rianne84 het volgende:
over shurendy:
roel: het enige wat ie heeft gezegd is dat ie geen relatie met tanja wil
joost: ja daar kan ik inkomen, dan heb je gewoon geen leven meer
Wie was het nou?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Joost: Shurendy heeft schijnbaar gezegd dat hij geen relatie met haar wil
Roel: Daar kan ik enigszins inkomen
Dit is sowieso bezigheidstherapie.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij vorige BB's gingen de dingen nog wel eens naar een goed doel.
Dat kan met deze mensen echt niet.
wie weet waar ze met die handen hebben gezetenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze zitten met hun handen aan die bonen.![]()
![]()
ingrid is zo wie zo niet komischquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Ingrid die een Surinaams accent nadoet helemaal niet komisch
Volgens mij heeft BB dat gezegd hoor, nadat groep 2 uitleg had gehad. Dat de groepen niet (meer) mochten mengen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:39 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee dat heeft deze groep besloten omdat zij te horen hebben gekregen dat de gele bonen geen bonen zijn maar dat het mais is en ze mogen de andere niets zeggen daarom moeten zij wel samen blijven werken
Inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is sowieso bezigheidstherapie.
Jij bent gek...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Ingrid denkt dat er bedrijven zijn die straks haar boodschappen willen sponsoren, omdat ze in BB heeft gezeten.
Ben ik nou gek of kan ze dat wel vergeten?
ach, linda doet toch niet meer meequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
wie weet waar ze met die handen hebben gezeten![]()
![]()
nee idd echt sneu volk deze mensenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij vorige BB's gingen de dingen nog wel eens naar een goed doel.
Dat kan met deze mensen echt niet.
Never change a boring team...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en de mensen die ruzie met elkaar maken zitten niet in dezelfde ploegen, dus dat gaat weer lekker boring worden de komende dagen.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ach, linda doet toch niet meer mee
Omdat ze doodsbang zijn dat Tanja gaat winnen ipv een van hun.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Waarom hebben ze toch zo'n selectief gehoor?
Er wordt van alles over die schutting geroepen, maar héél toevallig horen ze alleen de uitspraken over Tanja....
Ik zag het ja...quote:
Hoezo?quote:
Heb een sterk vermoeden dat ze dit wel kan vergetenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Ingrid denkt dat er bedrijven zijn die straks haar boodschappen willen sponsoren, omdat ze in BB heeft gezeten.
Ben ik nou gek of kan ze dat wel vergeten?
Hebben ze zelf gedaanquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
Zijn de groepen zelf samengesteld of heetf bb dit gedaan?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ach, linda doet toch niet meer mee
ze hebben nog gelijk ookquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Rica het volgende:
En weer met zijn allen Tanja bashen.
Leuke mensen zijn het, echt.
Zelf samengesteldquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
Zijn de groepen zelf samengesteld of heetf bb dit gedaan?
Nog een?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef MissX het volgende:
Zouden ze straks weer een bordje krijgen "Kunnen jullie lezen"
o sorry, ik dacht dat ze dat zelf besloten haddenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BB dat gezegd hoor, nadat groep 2 uitleg had gehad. Dat de groepen niet (meer) mochten mengen.
Ze hebben erom geloot en toen kwam Lieske eruit om als eerste niet mee te doenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef Ferdii het volgende:
wel zielig dat het weer lieske is die als laatste komt
is overal mee geloof ik, terwijl lieske juist de meest toffe bewoner is
Het is nu echt te hopen dat tanja snel vertrekt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Rica het volgende:
En wat gebeurd er op dit forum dan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Rica het volgende:
Ik herinner me van een BB (weet niet welke het was) dat ze iets voor het aids-fonds hebben gemaakt, tasjes en dingetjes met die rode (strikjes) lintjes die je op kunt spelden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee idd echt sneu volk deze mensen
Huh?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Er wordt van alles over die schutting geroepen, maar héél toevallig horen ze alleen de uitspraken over Tanja....
Omdat er in de opdracht staat dat ze niet mogen roken, drinken en eten tijdens het werk en minstens 4 mensen hebben al bonen gegeten. ze vonden overigens de gele "bonen" (lees: mais) het lekkerstquote:
OK, dan moet ik maar geloven dat jij Joost en Roel inmiddels uit elkaar weet te houden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag het ja...Zoals ik het schreef, klopt het. Zeker weten
Mijn antwoord sloeg op 'vage familie'. Hoezo is die familie vaag? Omdat Tanja in een internaat heeft gezeten? Weten wij waarom: nee. Dus je kan er niks over zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja's vader heeft zijn hele werkzame leven bij een electriciteitscentrale of zo iets gewerkt.
Er werden helemaal geen conclusies getrokken hoor, maar inmiddels is er al wel heel wat informatie bekend hoor en één en één is nog steeds twee.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en voor wie het wil weten: sowieso schrijf je dus met twee keer een s
ja maar dat is andersquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
En wat gebeurd er op dit forum dan?![]()
gewoon selectief lezen en je hebt nergens last vanquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
En wat gebeurd er op dit forum dan?![]()
Chantal denkt ook elke keer dat er mensen voor haar bij het hek staan, terwijl de rest zegt dat dat nog nooit is gebeurd. Alleen zeggen ze dat niet tegen haarquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef flugeltje het volgende:
deze groep zou het verpesten dus werk voor niets daarom zullen ze zo iets niet krijgen denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik herinner me van een BB (weet niet welke het was) dat ze iets voor het aids-fonds hebben gemaakt, tasjes en dingetjes met die rode (strikjes) lintjes die je op kunt spelden.
Tja dat soort dingen krijgt deze groep niet, dus ook minder aantrekkelijk ws om hard voor te werken.
Ik heb het ook geleerd op fokquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
Weer wat geleerd.
Weer een leerzaam momentje op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |