in een sociale werkplaats wordt beter gewerkt dan hier.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef FuTilE het volgende:
Goed om te zien dat ze alvast klaargestoomd worden voor werk in een sociale werkplaats. Thumbs up Hummie, dat is vooruitzien O^
dit staat er op Talpaquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef cuall het volgende:
Staat ergens hoe de opdracht precies luidt, ik kan het zo niet direct vinden en heb het zelf gemist
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moest vanavond weg (een hond verzorgen), en wilde snel ff BB programmeren op de video.
Bleek dat ik Talpa nog niet eens had voorgeprogrammeerd
Goed gezegd Dayquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal waarom Tanja in een internaat heeft gezeten? Voor hetzelfde geld hebben haar ouders een tijdje gevaren en dan heb je als ouder geen keus, hoor! Of was ze thuis niet te handelen en konden haar ouders niet anders.
Jemig, er worden hier echt allerlei conclusies getrokken zonder dat men iets van de achtergronden of redenen weet.
Hebben de bewoners onderling gedaanquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef Michelle-74 het volgende:
Hoe zit het trouwens met het samenstellen van de groepen... hebben ze dat zelf mogen doen of heeft BB dat voor ze gedaan? ( Dat stukje had ik gemist.)
Vraag me af of hij dat op zijn werk ook doet. Dingen mee naar huis nemen die wel handig zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
Joost gaat zakjes meenemen uit de bonenkamer. Vraag me af of dat niet tegen de regels is. Ik zou maar een beetje oppassen als ik hun was.
Maar ja, wat boeit het. Volgende week toch alweer rantsoen.
Roel moet inwendig koken zo langzamerhand.quote:
Talpa:quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef cuall het volgende:
Staat ergens hoe de opdracht precies luidt, ik kan het zo niet direct vinden en heb het zelf gemist
wel alles volgen danquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef BaasKlus het volgende:
Hallooooo, Ingris bekent net een man te zijn. Het was in een flits en niemand reageert erop zelfs dit forum reageert nauwelijks
Idd Jane, who cares. Mislukt is het toch alquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
Joost gaat zakjes meenemen uit de bonenkamer. Vraag me af of dat niet tegen de regels is. Ik zou maar een beetje oppassen als ik hun was.
Maar het kan ook weer een straf rantsoen zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
Tanja's vader heeft zijn hele werkzame leven bij een electriciteitscentrale of zo iets gewerkt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal waarom Tanja in een internaat heeft gezeten? Voor hetzelfde geld hebben haar ouders een tijdje gevaren en dan heb je als ouder geen keus, hoor! Of was ze thuis niet te handelen en konden haar ouders niet anders.
Jemig, er worden hier echt allerlei conclusies getrokken zonder dat men iets van de achtergronden of redenen weet.
dat is dan weer wel leuk, Roel die opgesloten zit in een kamer met een psychotische shemale, een kraai die het te hoog in de bol heeft en een doorratelende dramaqueen...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel moet inwendig koken zo langzamerhand.
Nog maar een paar uurtjes Roel.![]()
Ja, en de mensen die ruzie met elkaar maken zitten niet in dezelfde ploegen, dus dat gaat weer lekker boring worden de komende dagenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Het was eigenlijk al mislukt toen ze de gele boontjes (mais) ook gingen sorteren.
Nou, kunnen we drie dagen genieten van mensen die zinloos werk doen.
Volgens mij is Tanja er nog niet uitgekomen.quote:
En er staat ook nog wel kleuren gesorteerd en in zakjes gedaan moeten worden en hun sorteren ook nog gewoon 'gele bonen'. Ongeloofelijkquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Talpa:
"Dus: de rode bonen, de gespikkelde bonen en de zwarte bonen moeten op kleur gesorteerd verpakt worden in afzonderlijke zakjes die na vulling 350 gram bonen bevatten.
dat lijkt me juist een hilarische situatiequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:32 schreef Jane het volgende:
Als wij die gele zakken leeggooien, dan worden ze toch kei-kwaad? Dan zeggen ze "Waar zijn onze fucking gele zakken???!!!"
Aldus Joost.
volgens mij gaat lieske in d'r uppie? (tzijn er 9 die kunnen werken) dus dan hebben ze die 2 uur dat lieske werkt om bonje met elkaar te maken ...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en de mensen die ruzie met elkaar maken zitten niet in dezelfde ploegen, dus dat gaat weer lekker boring worden de komende dagen.
Hij heeft ze ook al in zijn neus gestoptquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Knurkie het volgende:
doe Joost spoort echt niet rollen in bonen....mag hopen dat het niet voor consumptie is
Ja deze bewoners kunnen echt helemaal niks.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef style het volgende:
[..]
En er staat ook nog wel kleuren gesorteerd en in zakjes gedaan moeten worden en hun sorteren ook nog gewoon 'gele bonen'. Ongeloofelijk![]()
Dat zeg ik, boringquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij gaat lieske in d'r uppie? (tzijn er 9 die kunnen werken) dus dan hebben ze die 2 uur dat lieske werkt om bonje met elkaar te maken ...
moet er niet aan denken neequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Knurkie het volgende:
doe Joost spoort echt niet rollen in bonen....mag hopen dat het niet voor consumptie is
Dat eerste denk ik dus absoluut niet. Ken aardig wat schipperskinderen, maar praten allemaal steevast over schippersinternaat, en had het in de diverse gesprekken allang een keer naar voren gekomen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
ach die ruzies in het huis hebben nog niet langer dan 5 minuten geduurt dus tijd zat in die twee uur ...quote:
Nee, Lieske zal na 2 uur ook aan het werk gaan en ruilen met 1 van de 4 die nu werken. Lieske werkt dit keer dus maar twee uur en'één van de anderen dus ook. De volgende ronde zullen dat twee anderen uit de groep zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij gaat lieske in d'r uppie? (tzijn er 9 die kunnen werken) dus dan hebben ze die 2 uur dat lieske werkt om bonje met elkaar te maken ...
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat is dan weer wel leuk, Roel die opgesloten zit in een kamer met een psychotische shemale, een kraai die het te hoog in de bol heeft en een doorratelende dramaqueen...
Yoopdiedoo!
Jamaicaans of zo?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Rianne84 het volgende:
wat voor accent probeert ingrid na te doen?
idd, ik vinnet erg laag hoe die knul met voedsel omgaat. En maar janken dat hij honger heeft ...dikke mislukkeling!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef style het volgende:
[..]
Hij heeft ze ook al in zijn neus gestopt![]()
Van mij mag BB een sanctie geven hiervoor, zo ga je niet met etenswaar om.![]()
nee dat heeft deze groep besloten omdat zij te horen hebben gekregen dat de gele bonen geen bonen zijn maar dat het mais is en ze mogen de andere niets zeggen daarom moeten zij wel samen blijven werkenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Als ik die opdracht lees dan zie ik nergens dat de groepen exact hetzelfde moeten blijven....maar goed. Vaag hoor.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Ingrid die een Surinaams accent nadoet helemaal niet nooit komisch
Ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Snaptnix het volgende:
En niet handelbaar, tja daar stel ik dus mijn twijfels bij. Wie heeft bepaald dat ze niet handelbaar was. Waardoor kwam dat dan? Was er met de juiste begeleiding thuis niet iets mee te doen? etc etc
Ben het ermee eens dat ik de achterliggende situatie niet ken, dus echt oordelen kan idd niet.
Bij vorige BB's gingen de dingen nog wel eens naar een goed doel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Knurkie het volgende:
Lijkt me ook wel kikkuhh hoor..quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Knurkie het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef Rianne84 het volgende:
over shurendy:
roel: het enige wat ie heeft gezegd is dat ie geen relatie met tanja wil
joost: ja daar kan ik inkomen, dan heb je gewoon geen leven meer
Wie was het nou?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Joost: Shurendy heeft schijnbaar gezegd dat hij geen relatie met haar wil
Roel: Daar kan ik enigszins inkomen
Dit is sowieso bezigheidstherapie.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij vorige BB's gingen de dingen nog wel eens naar een goed doel.
Dat kan met deze mensen echt niet.
wie weet waar ze met die handen hebben gezetenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze zitten met hun handen aan die bonen.![]()
![]()
ingrid is zo wie zo niet komischquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Ingrid die een Surinaams accent nadoet helemaal niet komisch
Volgens mij heeft BB dat gezegd hoor, nadat groep 2 uitleg had gehad. Dat de groepen niet (meer) mochten mengen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:39 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee dat heeft deze groep besloten omdat zij te horen hebben gekregen dat de gele bonen geen bonen zijn maar dat het mais is en ze mogen de andere niets zeggen daarom moeten zij wel samen blijven werken
Inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is sowieso bezigheidstherapie.
Jij bent gek...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Ingrid denkt dat er bedrijven zijn die straks haar boodschappen willen sponsoren, omdat ze in BB heeft gezeten.
Ben ik nou gek of kan ze dat wel vergeten?
ach, linda doet toch niet meer meequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
wie weet waar ze met die handen hebben gezeten![]()
![]()
nee idd echt sneu volk deze mensenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij vorige BB's gingen de dingen nog wel eens naar een goed doel.
Dat kan met deze mensen echt niet.
Never change a boring team...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en de mensen die ruzie met elkaar maken zitten niet in dezelfde ploegen, dus dat gaat weer lekker boring worden de komende dagen.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ach, linda doet toch niet meer mee
Omdat ze doodsbang zijn dat Tanja gaat winnen ipv een van hun.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Waarom hebben ze toch zo'n selectief gehoor?
Er wordt van alles over die schutting geroepen, maar héél toevallig horen ze alleen de uitspraken over Tanja....
Ik zag het ja...quote:
Hoezo?quote:
Heb een sterk vermoeden dat ze dit wel kan vergetenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Ingrid denkt dat er bedrijven zijn die straks haar boodschappen willen sponsoren, omdat ze in BB heeft gezeten.
Ben ik nou gek of kan ze dat wel vergeten?
Hebben ze zelf gedaanquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
Zijn de groepen zelf samengesteld of heetf bb dit gedaan?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ach, linda doet toch niet meer mee
ze hebben nog gelijk ookquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Rica het volgende:
En weer met zijn allen Tanja bashen.
Leuke mensen zijn het, echt.
Zelf samengesteldquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
Zijn de groepen zelf samengesteld of heetf bb dit gedaan?
Nog een?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef MissX het volgende:
Zouden ze straks weer een bordje krijgen "Kunnen jullie lezen"
o sorry, ik dacht dat ze dat zelf besloten haddenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BB dat gezegd hoor, nadat groep 2 uitleg had gehad. Dat de groepen niet (meer) mochten mengen.
Ze hebben erom geloot en toen kwam Lieske eruit om als eerste niet mee te doenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef Ferdii het volgende:
wel zielig dat het weer lieske is die als laatste komt
is overal mee geloof ik, terwijl lieske juist de meest toffe bewoner is
Het is nu echt te hopen dat tanja snel vertrekt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Rica het volgende:
En wat gebeurd er op dit forum dan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Rica het volgende:
Ik herinner me van een BB (weet niet welke het was) dat ze iets voor het aids-fonds hebben gemaakt, tasjes en dingetjes met die rode (strikjes) lintjes die je op kunt spelden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee idd echt sneu volk deze mensen
Huh?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Er wordt van alles over die schutting geroepen, maar héél toevallig horen ze alleen de uitspraken over Tanja....
Omdat er in de opdracht staat dat ze niet mogen roken, drinken en eten tijdens het werk en minstens 4 mensen hebben al bonen gegeten. ze vonden overigens de gele "bonen" (lees: mais) het lekkerstquote:
OK, dan moet ik maar geloven dat jij Joost en Roel inmiddels uit elkaar weet te houden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag het ja...Zoals ik het schreef, klopt het. Zeker weten
Mijn antwoord sloeg op 'vage familie'. Hoezo is die familie vaag? Omdat Tanja in een internaat heeft gezeten? Weten wij waarom: nee. Dus je kan er niks over zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja's vader heeft zijn hele werkzame leven bij een electriciteitscentrale of zo iets gewerkt.
Er werden helemaal geen conclusies getrokken hoor, maar inmiddels is er al wel heel wat informatie bekend hoor en één en één is nog steeds twee.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en voor wie het wil weten: sowieso schrijf je dus met twee keer een s
ja maar dat is andersquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
En wat gebeurd er op dit forum dan?![]()
gewoon selectief lezen en je hebt nergens last vanquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
En wat gebeurd er op dit forum dan?![]()
Chantal denkt ook elke keer dat er mensen voor haar bij het hek staan, terwijl de rest zegt dat dat nog nooit is gebeurd. Alleen zeggen ze dat niet tegen haarquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |