Dat zeg ik, boringquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij gaat lieske in d'r uppie? (tzijn er 9 die kunnen werken) dus dan hebben ze die 2 uur dat lieske werkt om bonje met elkaar te maken ...
moet er niet aan denken neequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Knurkie het volgende:
doe Joost spoort echt niet rollen in bonen....mag hopen dat het niet voor consumptie is
Dat eerste denk ik dus absoluut niet. Ken aardig wat schipperskinderen, maar praten allemaal steevast over schippersinternaat, en had het in de diverse gesprekken allang een keer naar voren gekomen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal waarom Tanja in een internaat heeft gezeten? Voor hetzelfde geld hebben haar ouders een tijdje gevaren en dan heb je als ouder geen keus, hoor! Of was ze thuis niet te handelen en konden haar ouders niet anders.
Jemig, er worden hier echt allerlei conclusies getrokken zonder dat men iets van de achtergronden of redenen weet.
ach die ruzies in het huis hebben nog niet langer dan 5 minuten geduurt dus tijd zat in die twee uur ...quote:
Nee, Lieske zal na 2 uur ook aan het werk gaan en ruilen met 1 van de 4 die nu werken. Lieske werkt dit keer dus maar twee uur en'één van de anderen dus ook. De volgende ronde zullen dat twee anderen uit de groep zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij gaat lieske in d'r uppie? (tzijn er 9 die kunnen werken) dus dan hebben ze die 2 uur dat lieske werkt om bonje met elkaar te maken ...
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat is dan weer wel leuk, Roel die opgesloten zit in een kamer met een psychotische shemale, een kraai die het te hoog in de bol heeft en een doorratelende dramaqueen...
Yoopdiedoo!
Jamaicaans of zo?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Rianne84 het volgende:
wat voor accent probeert ingrid na te doen?
idd, ik vinnet erg laag hoe die knul met voedsel omgaat. En maar janken dat hij honger heeft ...dikke mislukkeling!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef style het volgende:
[..]
Hij heeft ze ook al in zijn neus gestopt![]()
Van mij mag BB een sanctie geven hiervoor, zo ga je niet met etenswaar om.![]()
nee dat heeft deze groep besloten omdat zij te horen hebben gekregen dat de gele bonen geen bonen zijn maar dat het mais is en ze mogen de andere niets zeggen daarom moeten zij wel samen blijven werkenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Als ik die opdracht lees dan zie ik nergens dat de groepen exact hetzelfde moeten blijven....maar goed. Vaag hoor.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Ingrid die een Surinaams accent nadoet helemaal niet nooit komisch
Ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Snaptnix het volgende:
En niet handelbaar, tja daar stel ik dus mijn twijfels bij. Wie heeft bepaald dat ze niet handelbaar was. Waardoor kwam dat dan? Was er met de juiste begeleiding thuis niet iets mee te doen? etc etc
Ben het ermee eens dat ik de achterliggende situatie niet ken, dus echt oordelen kan idd niet.
Bij vorige BB's gingen de dingen nog wel eens naar een goed doel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Knurkie het volgende:
doe Joost spoort echt niet rollen in bonen....mag hopen dat het niet voor consumptie is
Lijkt me ook wel kikkuhh hoor..quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Knurkie het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef Rianne84 het volgende:
over shurendy:
roel: het enige wat ie heeft gezegd is dat ie geen relatie met tanja wil
joost: ja daar kan ik inkomen, dan heb je gewoon geen leven meer
Wie was het nou?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Joost: Shurendy heeft schijnbaar gezegd dat hij geen relatie met haar wil
Roel: Daar kan ik enigszins inkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |