Dit is sowieso bezigheidstherapie.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij vorige BB's gingen de dingen nog wel eens naar een goed doel.
Dat kan met deze mensen echt niet.
wie weet waar ze met die handen hebben gezetenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze zitten met hun handen aan die bonen.![]()
![]()
ingrid is zo wie zo niet komischquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Ingrid die een Surinaams accent nadoet helemaal niet komisch
Volgens mij heeft BB dat gezegd hoor, nadat groep 2 uitleg had gehad. Dat de groepen niet (meer) mochten mengen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:39 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee dat heeft deze groep besloten omdat zij te horen hebben gekregen dat de gele bonen geen bonen zijn maar dat het mais is en ze mogen de andere niets zeggen daarom moeten zij wel samen blijven werken
Inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is sowieso bezigheidstherapie.
Jij bent gek...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Ingrid denkt dat er bedrijven zijn die straks haar boodschappen willen sponsoren, omdat ze in BB heeft gezeten.
Ben ik nou gek of kan ze dat wel vergeten?
ach, linda doet toch niet meer meequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
wie weet waar ze met die handen hebben gezeten![]()
![]()
nee idd echt sneu volk deze mensenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij vorige BB's gingen de dingen nog wel eens naar een goed doel.
Dat kan met deze mensen echt niet.
Never change a boring team...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en de mensen die ruzie met elkaar maken zitten niet in dezelfde ploegen, dus dat gaat weer lekker boring worden de komende dagen.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ach, linda doet toch niet meer mee
Omdat ze doodsbang zijn dat Tanja gaat winnen ipv een van hun.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Waarom hebben ze toch zo'n selectief gehoor?
Er wordt van alles over die schutting geroepen, maar héél toevallig horen ze alleen de uitspraken over Tanja....
Ik zag het ja...quote:
Hoezo?quote:
Heb een sterk vermoeden dat ze dit wel kan vergetenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Ingrid denkt dat er bedrijven zijn die straks haar boodschappen willen sponsoren, omdat ze in BB heeft gezeten.
Ben ik nou gek of kan ze dat wel vergeten?
Hebben ze zelf gedaanquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
Zijn de groepen zelf samengesteld of heetf bb dit gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |