Kan je nagaan he, dat doe je toch niet, je weet toch dat je vanaf dag 1 tot dag 100 haar voorkeurspositie moet behouden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:37 schreef doka het volgende:
[..]
hij heeft haar genomineerd, en dat weet ze
[/quote]quote:[quote]Op maandag 24 oktober 2005 21:35 schreef Lkw het volgende:
Waarom is Tanja zo boos op Joost? Kan iemand me dat onthullen?
Thnx.
EGWELLLLLquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Is fok nou sneller of lijkt dat maar zo?
sstttt niet zeggen dan is het meteen overquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Is fok nou sneller of lijkt dat maar zo?
Dat heb ik gezien in de gewone uitzending van vandaag.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:40 schreef style het volgende:
Tanja geeft nu toe dat ze dichtklapt in situaties zoals met Ingrid. Heb ik vroeger ook gehad, is heel lastig.
Hee! Het zijn gele BONEN hoor!quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
hahaha das waar de mais vergeten stom![]()
Dat heb ik dus niet gezienquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien in de gewone uitzending van vandaag.
Wijf ratelde aan 1 stuk door hoe erg ze Ingrid niet meer mocht.
Please zeg, dichtklappenmy ass ja.
zeker weten!!! en net chantal ook over die weegschaal!! nee hoor hij doet het wel, ze hebben het gewoon verkeerd gedaan" bleghquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Hè hè, eindelijk weer een beetje normale snelheid....
Ik wordt niet goed van die tweede groep hoor.... Zeker weten dat ZIJ het ook fout hadden gedaan...
Moet je meisjes van 15 eens zien, die ongewenst zwanger zijn geworden en zijn bevallen, die gaan door alsof hun leven ervan afhangt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:42 schreef Djoj het volgende:
Je kunt het met niets vergelijken, oke Tanja, eens, de wereld staat even stil en draait alleen om jou en je kindje, but...live goes one dear, get ready to it!!!!
echt wel anders hadden ze toch meteen gezegd heey die gele is mais en die moeten dus nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Hè hè, eindelijk weer een beetje normale snelheid....
Ik wordt niet goed van die tweede groep hoor.... Zeker weten dat ZIJ het ook fout hadden gedaan...
Omdat koningin Tanja in haar kraamtijd zit en oh god, daar kun je niet tegenin gaan hoor, dat is heiligquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
Als Tanja begrijpt dat mensen haar nomineren omdat ze vinden dat die baby niet op zo'n kamertje hoort, waarom is Tanja dan bij voorbaat boos op Joost? Dat was namelijk precies zijn reden.
dat stond er niet in?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:44 schreef frizti het volgende:
De opdracht is mislukt, wat ze ook nog proberen. Er stond duidelijk in de opdracht niet eten !!!!!
Tanja weet Joosts reden niet, want hij heeft niemand verteld dat hij haar genomineerd heeft. Ze heeft alleen het (juiste) vermoeden dat hij haar genomineerd heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
Als Tanja begrijpt dat mensen haar nomineren omdat ze vinden dat die baby niet op zo'n kamertje hoort, waarom is Tanja dan bij voorbaat boos op Joost? Dat was namelijk precies zijn reden.
ok gele bonenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Hee! Het zijn gele BONEN hoor!
Ik heb trouwens nu wel even respect voor Lieske. Ze is heel eerlijk en dat blijkt ook wel uit de manier waarop Tanja reageert.
Denk dat we een misverstandje hebben Delta, Tanja sprak en ik tikte...quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Moet je meisjes van 15 eens zien, die ongewenst zwanger zijn geworden en zijn bevallen, die gaan door alsof hun leven ervan afhangt.
Tanja is 27, maar loopt zich aan te stellen alsof ze 12 is en haar zin niet krijgt.
DUS moet ze niet boos zijn, maar eerst eens naar zijn reden vragen en dan heel vriendelijk zeggen dat ze zijn reden begrijptquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Tanja weet Joosts reden niet, want hij heeft niemand verteld dat hij haar genomineerd heeft. Ze heeft alleen het (juiste) vermoeden dat hij haar genomineerd heeft.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef -Delta- het volgende
Jammer he dat niet iedereen naar jouw poppen danst![]()
van de talpa site over de opdrachtquote:
Elke normale zwangere vrouw overweegt niet eens om mee te doen met BB.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:48 schreef Djoj het volgende:
[..]
Denk dat we een misverstandje hebben Delta, Tanja sprak en ik tikte...
Zij gaf aan dat een kindje krijgen en alles wat daarbij komt kijken, met niets kunt vergelijken, hier geef ik haar gelijk in, maar daar houdt het dan ook op...
het is al mislukt ze lopen te snoepen van de bonenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Nu kan die tweede groep bezig blijven dat ZIJ het wel ineens goed hadden gedaan, maar ik geloof er geen hol van... Zelfs hier in het topic hadden we het niet opgemerkt, terwijl we meestal de eersten zijn die het doorhebben als een opdracht misloopt....
misschien hadden ze dat bordje moeten bewaren: 'kunnen jullie lezen?'quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
het is al mislukt ze lopen te snoepen van de bonen
rob en joost ook inmiddelsquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:52 schreef Utwodublin het volgende:
Wie zit er te eten?
Ja, de manier van benaderen scheelt veel idd. Helemaal kun je Tanja toch niet volgen (ik niet iig), maar ze klinkt nu toch een stuk redelijker dan in zo'n confrontatie als met Ingrid.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef Michelle-74 het volgende:
Voordeel van de eerlijke benadering van Lieske is weer dat Tanja nu ook genuanceerd vertelt over haar eigen ervaringen. Ook dat ze het zelf niets vind om uiteindelijk in een kamertje van 4 bij 5 te zitten met de kleine.
geweldig dit ze werken zich dan dus weer een slag in de rondte en weer voor nietsquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt iets om trots op te zijnquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Zelfs hier in het topic hadden we het niet opgemerkt, terwijl we meestal de eersten zijn die het doorhebben als een opdracht misloopt....
Nu mislukt het idd op het eten...quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |