Tnx, hopelijk blijft fok het ook doen nuquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:15 schreef Michelle-74 het volgende:
Met uitzondering van BB heb je die zender ook helemaal niet nodig
Welkom terug trouwens.
Nee, maar het valt voor de bewoners dus ook niet mee om haar op een rustige manier te benaderen. Zo is ze d'r ff en zo is ze weer weg.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
De manier waarop je iemand benadert, heeft toch niks te maken met hoe vaak iemand aanwezig is?
Ach kom nou, tanja liep zowat voor de vierde keer te blerren "ik wil naar huis". vervolgens wordt ze door Ingrid en Joost genomineerd en begint te blerren "hoe durven jullie me te nomineren zo vlak na me zwangerschap ..ik wil jullie na BB nooit meer zien".... hoe bedoel je haatdragend.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Moet je luisteren, ik moet er ook niet aan denken om met Tanja in dat huis opgesloten te zitten. Ben ook geen fan van haar. Maar ik vind ook niet dat ze altijd redelijk en 'normaal' wordt behandeld door de anderen. Serieus niet. En ik vond Ingrid redelijk agressief in haar benadering. Sorry, maar dat vind ik echt. En dan kun je nog zo'n hekel hebben aan Tanja...
En Rob, en Dido en Joost....quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Begreep ik nou goed van Menno dat ie die bonen al op had lopen vreten?.
Plus Rob en Joost en Dido en Nathalie.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Menno weet ik niet, maar Rob iig wel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef k_i_m het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:18 schreef Dynabite het volgende:
Ach kom nou, tanja liep zowat voor de vierde keer te blerren "ik wil naar huis". vervolgens wordt ze door Ingrid en Joost genomineerd en begint te blerren "hoe durven jullie me te nomineren zo vlak na me zwangerschap ..ik wil jullie na BB nooit meer zien".... hoe bedoel je haatdragend.
Nou, dan kunnen ze wel weer ophoudenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Plus Rob en Joost en Dido en Nathalie.
Ja Tanja is iet makkelijk in de omgang en dan is het nog belangrijker om het juiste moment te kiezen om iets te bespreken, zeker als het wat delicaat is. De mogelijkheid is nu eigenlijk nauwelijks meer aanwezig en kun je bijna alleen maar bot iets neerdroppen en zo zit die groep niet in elkaar.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, maar het valt voor de bewoners dus ook niet mee om haar op een rustige manier te benaderen. Zo is ze d'r ff en zo is ze weer weg.
Dat betekent dat de opdracht als is misluktquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En Rob, en Dido en Joost....
Kortom, vrijwel iedereen....
hormonenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:18 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ach kom nou, tanja liep zowat voor de vierde keer te blerren "ik wil naar huis". vervolgens wordt ze door Ingrid en Joost genomineerd en begint te blerren "hoe durven jullie me te nomineren zo vlak na me zwangerschap ..ik wil jullie na BB nooit meer zien".... hoe bedoel je haatdragend.
Laat ze nou vlak na de bevalling tegen Ingrid hebben gezegd dat door de baby alles anders was geworden en ze nu wel graag wilde blijven. In ieder geval de eerste weken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:18 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dat kwam ook ZO duidelijk in de uitzending naar voren!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, Tanja wil de hele tijd al naar huis en denkt zeker dat BB op een gegeven moment zegt dat ze maar moet gaan. Die is gek zeg. Om naar huis te kunnen gaan moet ze wel door haar huisgenoten worden genomineerd. Ze zou ze dankbaar moeten zijn. Achterlijk mens.
Ja, knap hè.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:21 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan kunnen ze wel weer ophouden.
Ik vond het al lang duren deze keer.
Ja thuis is er geen telefoon waar ze even allemaal lekkers kan bestellen... Dan moet zij op pindakaas en uien leven emt dr uitkeringquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:22 schreef Snaptnix het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe stresskip Tanja zich straks gaat houden als ze werkelijk alleen met de kleine thuis is. Straks nomineert ze d'r kind nog als ze ziek of lastig is, want dat past natuurlijk helemaal niet in haar plannen.
Achdan kan altijd nog in een internaat worden gestopt niet waar, hebben d'r eigen ouders tenslotte ook gedaan. Vage familie.
Tis te triest voor woorden, het lijkt verdomme de bigbrohterjostiband wel!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen ze wel weer ophouden.
Ik vond het al lang duren deze keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |