Elke normale zwangere vrouw overweegt niet eens om mee te doen met BB.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:48 schreef Djoj het volgende:
[..]
Denk dat we een misverstandje hebben Delta, Tanja sprak en ik tikte...
Zij gaf aan dat een kindje krijgen en alles wat daarbij komt kijken, met niets kunt vergelijken, hier geef ik haar gelijk in, maar daar houdt het dan ook op...
het is al mislukt ze lopen te snoepen van de bonenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Nu kan die tweede groep bezig blijven dat ZIJ het wel ineens goed hadden gedaan, maar ik geloof er geen hol van... Zelfs hier in het topic hadden we het niet opgemerkt, terwijl we meestal de eersten zijn die het doorhebben als een opdracht misloopt....
misschien hadden ze dat bordje moeten bewaren: 'kunnen jullie lezen?'quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
het is al mislukt ze lopen te snoepen van de bonen
rob en joost ook inmiddelsquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:52 schreef Utwodublin het volgende:
Wie zit er te eten?
Ja, de manier van benaderen scheelt veel idd. Helemaal kun je Tanja toch niet volgen (ik niet iig), maar ze klinkt nu toch een stuk redelijker dan in zo'n confrontatie als met Ingrid.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef Michelle-74 het volgende:
Voordeel van de eerlijke benadering van Lieske is weer dat Tanja nu ook genuanceerd vertelt over haar eigen ervaringen. Ook dat ze het zelf niets vind om uiteindelijk in een kamertje van 4 bij 5 te zitten met de kleine.
geweldig dit ze werken zich dan dus weer een slag in de rondte en weer voor nietsquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt iets om trots op te zijnquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Zelfs hier in het topic hadden we het niet opgemerkt, terwijl we meestal de eersten zijn die het doorhebben als een opdracht misloopt....
Nu mislukt het idd op het eten...quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |