Nee kijk ikzelf ben lelijk zoals mijn ondertitel al doet vermoeden, maar ik zal ook van een ander nooit zeggen dat die lelijk is. Deze lelijkerd doet dat wel en ik reageer daar op.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:18 schreef buitenbeentje het volgende:
Jij durft zelf niet eens een fotoboek te maken, dus moet je ook geen opmerkingen over anderen hebben die dat wel durven.![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:46 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee kijk ikzelf ben lelijk zoals mijn ondertitel al doet vermoeden, maar ik zal ook van een ander nooit zeggen dat die lelijk is.
Mooie poging jezelf te redden jongen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waarom bin al die vrouwen van het dorp dan zo wild als ik de kroeg binnenstap.
die verzoeken en masse zo snel mogelijk die kroeg te verlatenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waarom bin al die vrouwen van het dorp dan zo wild als ik de kroeg binnenstap.
Hee meen je dat nou serieus he??? You must be Focking kiddin me men. FF recapituleren, je vraagt mij of JIJ lelijk bent??? Hee heb je te veel amoniakdampen gesnoven ofzo?? Hebben ze in dat achterlijk dorpje van jou nog geen spiegels uitgevonden ofzo??Hee je neemt me toch niet in de maling he??Of jij lelijk bent???quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ben ik lelijk dan?
hehe jij was me net voor met naar ze foto kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef djenneke het volgende:
ghehe
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
hehe jij was me net voor met naar ze foto kijken
Door te zeggen dat hij lelijk is, terwijl je eerder beweerde dit nooit te doen? Consequentie is niet je sterkste kant he? En je bent ook nog eens lelijk. Het zit je allemaal niet meequote:Op zondag 23 oktober 2005 19:46 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee kijk ikzelf ben lelijk zoals mijn ondertitel al doet vermoeden, maar ik zal ook van een ander nooit zeggen dat die lelijk is. Deze lelijkerd doet dat wel en ik reageer daar op.
Jij zou hem nog in een dood, rottend paard hangen dat is doodgegaan aan builenpest...quote:Op maandag 24 oktober 2005 00:39 schreef kastanova het volgende:
Ik zou hem er wel inhangen.
Niets fijner dan gepijpt worden door een nuchtere fries.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zou hem nog in een dood, rottend paard hangen dat is doodgegaan aan builenpest...
Zijn patroon wordt wel voorspelbaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Choumacher is bang en afgehaakt.
Mwoah, ik ben ietwat voorzichtiger geworden...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zou hem nog in een dood, rottend paard hangen dat is doodgegaan aan builenpest...
hehequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben ietwat voorzichtiger geworden...
Je snapt het niet he. Kijk ik zal nog het nog eens uitleggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:36 schreef Chahid het volgende:
Zoals je zelf al zei, schoonheid is een relatief begrip. Echter, Rob Oudkerk is een hoerenloper, dat is een feit. Je redenering klopt dus niet.
Hee het maakt toch niet uit dat het uren gaat duren? Het is toch gezellig??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:28 schreef yvonne het volgende:
Godsamme, kunnen jullie beide niet op dezelfde tijdstippen wakker zijn?
Dit gaat uren duren zeker
Ik noem jou toch ook niet lelijk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:36 schreef Chahid het volgende:
Zoals je zelf al zei, schoonheid is een relatief begrip. Echter, Rob Oudkerk is een hoerenloper, dat is een feit. Je redenering klopt dus niet.
Lief van je dat je het nog eens uitlegt, maar ik snapte het al, en ik ben nog niet van mening verandert!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:54 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Je snapt het niet he. Kijk ik zal nog het nog eens uitleggen.
Onze Sjonny Footballhero beweerde dat Chinezen lelijk zijn, terwijl hij zelf oerlelijk is. Daarom refereerde ik naar Rob Oudkerk dat hij geen mensen uitscheld voor hoerenloper omdat hij dat zelf ook is.
Dus Sjonnie moet niet iemand anders lelijk noemen want hij heeft zelf een kop van een freggel.
Snap je het nou?
En terecht!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet lelijk!
Niet sinds je kaal bentquote:
Er is vast een dimensie waarin je opmerkingen grappig zijn Choumachter; maar deze is het niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:16 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee je hobby is koken?? Verbaast me niks bolle![]()
Dijenkletserquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:16 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee je hobby is koken?? Verbaast me niks bolle![]()
welk dorpquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
na 20 biertjes ben ik nog nuchter. doe dat maar na. Vraag de kastelein maar van de kroeg, die weet het. Of mn broer.
Ik heb het geprobeerd, maar ik kreeg er een lamme arm vanquote:
Altijd.. anders kom ik de dag niet door, jij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:29 schreef Choumacher het volgende:
Hee Bolle heb je wat te knabbelen bij ??
Je moet ook afwisselen, gast, anders gaat het niet!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:28 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik kreeg er een lamme arm vanwhe he he
Friezen en Moslims zijn beide minderheden he...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:31 schreef Pool het volgende:
Ik ben blij dat TS eindelijk eens inziet dat er meer te bashen valt dan alleen moslims.
Hulde.
Moslims, eer, eerwraak?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:34 schreef D1 het volgende:
[..]
Friezen en Moslims zijn beide minderheden he...
Laten we niet teveel eer geven
Niets mis met een slowmotion bitchfight.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:28 schreef yvonne het volgende:
Godsamme, kunnen jullie beide niet op dezelfde tijdstippen wakker zijn?
Dit gaat uren duren zeker
Tuurlijk, op z'n kop laten uitbloeden terwijl we het zegenenquote:
Akkoord!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:57 schreef D1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, op z'n kop laten uitbloeden terwijl we het zegenen![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:04 schreef Choumacher het volgende:
Het verbaast me wel dat jullie in het dorp niet allemaal evenveel kunnen drinken, aangezien jullie allemaal genetisch hetzelfde zijn.
Tsja, als je stamboom een cirkel is zou ik het ook willen wegzuipenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
na 20 biertjes ben ik nog nuchter. doe dat maar na. Vraag de kastelein maar van de kroeg, die weet het. Of mn broer.
Ja het wordt tijd dat iemand het uitgebreid voor me op gaat nemen hier.quote:
Stel je nou eens voor dat het verhaaltje in het fotoboek verzonnen is en de foto willekeurig google.images materiaal is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:51 schreef Choumacher het volgende:
Heee alles kits??
Shit man ben ik nou gek geworden?? Ik dacht dat hier een slotje op was gezet. Maar goed het is dus nog open. Dan gaan we verder.
Waar het om gaat is dat ik oerlelijk ben. Daar ben ik heel blij om, ik ben uitverkoren om met een lelijke kop geboren te worden. Daar bestaat geen twijfel over.
Maar waar het om gaat is dat iemand die eruit ziet als Chuck Norris on Crack met een MegaMatje en een T-shirt die zelfs door derde wereld landen zou worden geweigerd even van andere mensen gaat zeggen dat zij lelijk en niet goed gekleed zijn. Daar maakte ik me kwaad om en daarom heb ik mr Chuck Norris even de waarheid verteld.
Komop kijk zijn foto eens. Lets get real he. Dat is hetzelfde als Kate Moss iemand gaat uitschelden voor vieze junk. Dat kun je je toch niet voorstellen?? Of dat Rob Oudkerk iemand uitscheld voor hoerenloper? Kijk dat is toch niet normaal??
Het is betreurenswaardig dat TS niet hetzelfde over zijn hoofd kan zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Stel je nou eens voor dat het verhaaltje in het fotoboek verzonnen is en de foto willekeurig google.images materiaal is.
Exact.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is betreurenswaardig dat TS niet hetzelfde over zijn hoofd kan zeggen![]()
Het achterlijkste is inderdaad dat hij dat blijkbaar niet door had heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Stel je nou eens voor dat het verhaaltje in het fotoboek verzonnen is en de foto willekeurig google.images materiaal is.
Begin je dan niet gigantisch hard voor lul te staan?![]()
Ha ha ha ja droom maar lekker verder je bent gewoon die inteelt-boer op de foto ha ha ha. En ook al is het theoretisch zo, hoezo sta ik voor lul?Je kent me niet man CHuck-Norris-on-Crack. Je weet geeneens waar ik woon man. Je mocht willen dat je een darmbacterie was van mij man. Sukkel. Je weet helemaal niks van mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Begin je dan niet gigantisch hard voor lul te staan?![]()
Waarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:18 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ha ha ha ja droom maar lekker verder je bent gewoon die inteelt-boer op de foto ha ha ha. En ook al is het theoretisch zo, hoezo sta ik voor lul?Je kent me niet man CHuck-Norris-on-Crack. Je weet geeneens waar ik woon man. Je mocht willen dat je een darmbacterie was van mij man. Sukkel. Je weet helemaal niks van mij.
Wat nou man IK voor lul staan ha ha ha Je moest eens weten wie ik ben loser. Voor lul HA
Gerard Joling?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:18 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ha ha ha ja droom maar lekker verder je bent gewoon die inteelt-boer op de foto ha ha ha. En ook al is het theoretisch zo, hoezo sta ik voor lul?Je kent me niet man CHuck-Norris-on-Crack. Je weet geeneens waar ik woon man. Je mocht willen dat je een darmbacterie was van mij man. Sukkel. Je weet helemaal niks van mij.
Wat nou man IK voor lul staan ha ha ha Je moest eens weten wie ik ben loser. Voor lul HA
Je wint in ieder geval de award voor achterlijkste user van het jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:18 schreef Choumacher het volgende:
[..]
* D1 krijgt het misselijkmakende gevoel dat deze post nog sarcastisch nog plagend bedoelt was, maar geschreven met de overtuiging dat dit de gemiddelde FOK!ker zou overtuigen van zijn superioriteitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:18 schreef Choumacher het volgende:
[..]
noch, nochquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef D1 het volgende:
[..]
* D1 krijgt het misselijkmakende gevoel dat deze post nog sarcastisch nog plagend bedoelt was, maar geschreven met de overtuiging dat dit de gemiddelde FOK!ker zou overtuigen van zijn superioriteit
1 x noch is voldoende.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:47 schreef Xennia het volgende:
noch, noch
Waarom drink je dan nog? Je drinkt toch om dronken te worden? Of drink je om je debiele neefje te overbluffen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:28 schreef wonko het volgende:
[..]
Waarom drink je dan nog? Je drinkt toch om dronken te worden? Of drink je om je debiele neefje te overbluffen?
Van lelijkste fokker naar hunk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
J_F was toch die ene fok-hunk?
Of lult skaai en consorten maar uit hun nek?
Wie het ook was Choumacher, zeker is dat ze jou niet zagen staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef Choumacher het volgende:
Hee Sjonnie ik heb laatst je nichtje nog gezien.
Oh nee dat was je zusje
Oh nee dat was je moeder
Of was dat toch je vriendin...
ik heb in ieder geval iemand gezien![]()
Hee hoe wist je dat ik op een stoel zatquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:47 schreef Laton het volgende:
[..]
Wie het ook was Choumacher, zeker is dat ze jou niet zagen staan.![]()
Een man die wel 12!! biertjes op kan is sowieso een hunk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
J_F was toch die ene fok-hunk?
Of lult skaai en consorten maar uit hun nek?
Waar dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:53 schreef AnthonyZeus het volgende:
Prachtige shizzl...De serieusheid dat J_F zich serieus liep te verdedigen schoof mij van m'n stoel af van het lachen!
Ik laat het daar anders wel toe, net zoals ik dit topic toelaat. Daaruit kan je opmaken dat ik er geen seconde mee kan zitten en me op geen enkel vlak verdedig. Ik vind alleen ook, dat hij het lef moet hebben een foto van zichzelf te posten, als ie ook 't lef heeft een ander zo te veroordelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:21 schreef AnthonyZeus het volgende:
"Choumacher, je hebt wel 't lef om mij te veroordelen. Maar heb je 't lef ook om een foto te posten? Ik ben namelijk benieuwd wie lelijker is. "
Vergelijking opvragen...is toch een duidelijk voorbeeld van zelfverdediging...
Oke omdat je het zo lief vraagt wil je een foto van mij, ga naarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:21 schreef AnthonyZeus het volgende:
"Choumacher, je hebt wel 't lef om mij te veroordelen. Maar heb je 't lef ook om een foto te posten? Ik ben namelijk benieuwd wie lelijker is. "
Vergelijking opvragen...is toch een duidelijk voorbeeld van zelfverdediging...
Ha ha ha ha ha ha hee Boer-zoekt-vrouw jij laat dit topic toe? ha ha ha hee heb je een andere keus dan Chuck-Norris-On-Crack ? Lelijke hangzwijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik laat het daar anders wel toe, net zoals ik dit topic toelaat. Daaruit kan je opmaken dat ik er geen seconde mee kan zitten en me op geen enkel vlak verdedig. Ik vind alleen ook, dat hij het lef moet hebben een foto van zichzelf te posten, als ie ook 't lef heeft een ander zo te veroordelen.
Je bent in ieder geval erg dom. Daarnaast zeg je vaak van jezelf dat je lelijk bent, naar grote waarschijnlijkheid nog lelijker dan het heerschap in mijn fotoboek. Dan hoop ik maar van je dat je veel poen of een toplul hebt, want waarmee vallen deze handicaps in godsnaam nog te compenseren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:34 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oke omdat je het zo lief vraagt wil je een foto van mij, ga naar
www.uglypeople.com
Next stop: Rocket Science!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:19 schreef Bopmorn het volgende:
Maar John die foto in je profiel dat is toch gewoon google-image spul?
Dus je bent lelijk EN het ontbreekt je aan iedere vorm van humorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef Choumacher het volgende:
Hee Sjonnie ik heb laatst je nichtje nog gezien.
Oh nee dat was je zusje
Oh nee dat was je moeder
Of was dat toch je vriendin...
ik heb in ieder geval iemand gezien![]()
Hee ben ik soms familie van jouquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus je bent lelijk EN het ontbreekt je aan iedere vorm van humor![]()
Waarom zijn die hagenezen allemaal zo agressief?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:08 schreef MUUS het volgende:
Iemand vraagt hier om klapjes.
Haha, nou doe je het weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:05 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee ben ik soms familie van jou![]()
Dan is hij wel een inteelt-boer met veel geld. Ik zou geen geld hebben om dag en nacht een penningmeester in te huren als vertalerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:18 schreef Choumacher het volgende:
Ha ha ha ja droom maar lekker verder je bent gewoon die inteelt-boer op de foto ha ha ha.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Je staat voor lul ja, je loopt een niet bestaand persoon de grond in te boren.quote:Wat nou man IK voor lul staan ha ha ha Je moest eens weten wie ik ben loser. Voor lul HA
Dude, je fokt met het matje van Sjonnie en laat Den Haag nou net de stad van de matjes zijn. Als je aan Sjon komt, kom je aan mij. Gevaarlijke gek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:56 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Waarom zijn die hagenezen allemaal zo agressief?
Oh ja ? Wist je dat hagenezen behalve matjes ook platjes hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dude, je fokt met het matje van Sjonnie en laat Den Haag nou net de stad van de matjes zijn. Als je aan Sjon komt, kom je aan mij. Gevaarlijke gek.
Hoi Xen..
Beantwoord mijn vragen eens even, sukkel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:25 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oh ja ? Wist je dat hagenezen behalve matjes ook platjes hebben![]()
quote:
Ha ha ha debiel autistisch kind. Intelligentie heeft niks te maken met je schedelinhoud maar met het aantal verbindingen tussen je hersencellen. Je moet nergens over praten waar je geen VERSTAND van hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
![]()
Hangzwijnen bestaan niet. En ook al bestonden ze, dan was het "lelijk hangzwijn". JF had in ieder geval gelijk wat je schedelinhoud betreft![]()
Als er geen hersencellin in je hoofd zitten lijkt het me logisch dat er een geen verbindingen tussen zittenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ha ha ha debiel autistisch kind. Intelligentie heeft niks te maken met je schedelinhoud maar met het aantal verbindingen tussen je hersencellen. Je moet nergens over praten waar je geen VERSTAND van hebt![]()
Het feit dat jij niet eens fatsoenlijk Nederlands kan zegt genoeg over de rest lijkt mequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ha ha ha debiel autistisch kind. Intelligentie heeft niks te maken met je schedelinhoud maar met het aantal verbindingen tussen je hersencellen. Je moet nergens over praten waar je geen VERSTAND van hebt![]()
Voor platjes moet je toch schaamhaar hebben?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:25 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oh ja ? Wist je dat hagenezen behalve matjes ook platjes hebben![]()
Ja, en hebben die hagenezen dat dan niet? Of hebben ze dat geschoren om hun matje aan te vullen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Voor platjes moet je toch schaamhaar hebben?.
"Kadett 2.1 8v GSI met BITURBO, dikke intercooler, waterinjectie en lachgas: 433pk, 386Nm. Volle Gaas Sinterklaas!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:46 schreef DHuuf het volgende:
Ik nomineer Choumacher voor de meest domme user op heel FoK.
wat is die gast lomp
![]()
Ken je -Angel- nog nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:46 schreef DHuuf het volgende:
Ik nomineer Choumacher voor de meest domme user op heel FoK.
wat is die gast lomp
![]()
Ja, dus? Oh, je bent jaloers, zeg dat dan meteen, je hoeft er niet omheen te draaien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:44 schreef Choumacher het volgende:
[..]
"Kadett 2.1 8v GSI met BITURBO, dikke intercooler, waterinjectie en lachgas: 433pk, 386Nm. Volle Gaas Sinterklaas!!
Corvette 5,7V8 supercharged 860pk 930Nm"
Hee alles goed in Urk![]()
Ha ha ha ha haquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:09 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Ja, dus? Oh, je bent jaloers, zeg dat dan meteen, je hoeft er niet omheen te draaien.
Hou je bek maar want je bent sowieso eigenlijk al te dom om een recht tot leven te hebben.
je kent hem wel heel goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:33 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha![]()
Jaloers op een cocaine snuivende inteelt-hangjongere met zn rotte opel kadett met een gsi-sticker ha ha ha. Hee waar heb je trouwens dat lachgas voor nodig?? Zeker de enige manier om nog een beetje lol in je trieste leven te brengen![]()
ooohquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:08 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee, ik heb op de lagere school geleerd om te lezen![]()
Je vergeet je stopwoordje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:27 schreef Choumacher het volgende:
Hee kontlikker ik ga niet toegeven dat ik mezelf voor lul heb gezet puur omdat het niet zo is. Het is gewoon niet mogelijk dat ik voor lul sta. De wetten van de quantumfysica laten dit simpel niet toe. Als er iemand iets toe moet geven ben jij dat, nl dat je vroeger als kind door je ouder (lees degenen die jou uit het weeshuis hebben gehaald) flink verwaarloosd bent waardoor je enigszins sociaalgestoord bent.
Je weet dat 'eindeloos blijven schelden' en 'verwensen' niet als argument gezien worden he?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:27 schreef Choumacher het volgende:
Hee kontlikker ik ga niet toegeven dat ik mezelf voor lul heb gezet puur omdat het niet zo is. Het is gewoon niet mogelijk dat ik voor lul sta. De wetten van de quantumfysica laten dit simpel niet toe. Als er iemand iets toe moet geven ben jij dat, nl dat je vroeger als kind door je ouder (lees degenen die jou uit het weeshuis hebben gehaald) flink verwaarloosd bent waardoor je enigszins sociaalgestoord bent.
Ha Ha Ha Idd Ha Ha.quote:
Wat? Zie jij je vader niet zo vaak dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Laton het volgende:
Zelden zo;n sneue mongool als die choumacher tegengekomen zeg.
Quote "Mocht ik aan de wiet bezwijken... of aan de hasj vergaan! laat dan op mijn grafsteen schrijven ik ben te stoned om op te staan!"quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef Sammy1805 het volgende:
Choumacher begon best redelijk, maar hoe verder hij ging hoe zieliger hij werd! Z`n argumenten blijven zwakker worden, en hij is by far the treurigste kerel die ik op dit forum heb gezien!
Ho ho ho door 5 cliniclows doodgeschopt worden.. zo das een goeie zeg (kietel kietel) hi hi hi.quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:58 schreef kastanova het volgende:
Mên choumacher, jij bent nog niet grappig als je door 5 cliniclowns doodgeschopt wordt.
Ik denk toch echt dat ik dan een kleine glimlach niet kan onderdrukkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:58 schreef kastanova het volgende:
Mên choumacher, jij bent nog niet grappig als je door 5 cliniclowns doodgeschopt wordt.
Ja, dat blijkt wel uit dit topicquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:08 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee, ik heb op de lagere school geleerd om te lezen![]()
Jij was alleen bij @home grappig.............quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:58 schreef kastanova het volgende:
En jij alleen toen je Kasta erbij naaide.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:14 schreef danaantje het volgende:
[..]
Jij was alleen bij @home grappig.............
Was leuk he ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:33 schreef Pool het volgende:
[..]
En jij alleen toen je Kasta erbij naaide.![]()
Kerel beter compleet stoned naar de klote gaan dan zonder vrienden!quote:Quote "Mocht ik aan de wiet bezwijken... of aan de hasj vergaan! laat dan op mijn grafsteen schrijven ik ben te stoned om op te staan!"![]()
Weet je wat ook nog een goeie is?
"Mocht ik aan meeeters bezwijken....of van de puisten vergaan! Laat dan op mijn grafsteen
schrijven "Clearasil heeft het gedaan"
Dan moet jij wel blij zijn he want jij gaat beide meemakenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:08 schreef Sammy1805 het volgende:
[..]
Kerel beter compleet stoned naar de klote gaan dan zonder vrienden!
Eerst foto posten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee ik ken dat verhaal niet. Kun je op de hoogte brengen![]()
Foto posten lafbek.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:25 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dan moet jij wel blij zijn he want jij gaat beide meemaken![]()
Oh ik vertel je het graag nog een keer hoor:quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee ik ken dat verhaal niet. Kun je op de hoogte brengen![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:49 schreef danaantje het volgende:
[..]
Oh ik vertel je het graag nog een keer hoor:
http://forum.fok.nl/topic/664141
Foto posten?? Analfabetische inteelt-lijdende-agrarier. Lezen man. Ik heb eerder al gemeld dat je voor een foto moet gaan naar www.uglypeople.com en de grootste lelijkerd ben ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Foto posten lafbek.
Het wordt tijd voor de ontknoping.
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe jas en nieuwe schoenen. Staan in m'n fotoboek.![]()
Oh dat verklaart veel. En heb je je broer nog aangegevenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:56 schreef DHuuf het volgende:
Tja dat krijg je als je jaren als anusastronaut te werk bent gesteld door je broer. Dan verander je langzaam maar zeker in een onderontwikkelde zeekomkommer.
Ah, je komt nog even bewijzen dat je absoluut geen idee hebt hoe je moet reageren?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oh dat verklaart veel. En heb je je broer nog aangegeven![]()
Jezus wat een slappe kut comeback zeg... Patheticquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oh dat verklaart veel. En heb je je broer nog aangegeven![]()
Wat nou comeback man, ik ben nooit weggeweest sukkel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jezus wat een slappe kut comeback zeg... Pathetic![]()
Ga je nog een foto plaatsen? En nee, uglypeople.com is geen uitweg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:00 schreef Choumacher het volgende:
Wat nou comeback man, ik ben nooit weggeweest sukkel.
Ga nog maar terug aan je jointje lurken want er komt niks zinnigs uit![]()
Je snapt ècht niks hèquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:00 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Wat nou comeback man, ik ben nooit weggeweest sukkel.
Ga nog maar terug aan je jointje lurken want er komt niks zinnigs uit![]()
Ik heb het hem eerlijk verteld toen hij vroeg wie er gemaild had.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:57 schreef Choumacher het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh my god.
![]()
![]()
![]()
Men dit is het beste topic dat ik ooit heb gelezen
![]()
Maar danaantje hoe is men er achter gekomen dat jij degene geweest bent die hem heeft verlinkt, want dat heb ik nergens kunnen lezen. Of ben je er zelf mee gekomen?
Voor de rest...Jij bent met stip mijn favoriete Fokker![]()
Ja precies man die MEGA-Loser, die callcenter-smurf die denkt dat ie het is. Nou werk...bij dierproeven willen ze hem misschien hebben met zn apekop. En zn moeder is zo dik dat haar gewicht wordt gemeten op de schaal van Richter.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:08 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ik heb het hem eerlijk verteld toen hij vroeg wie er gemaild had.
Ik had er ZELFS spijt van dat ik het gedaan had........TOTDAT kastaNOWAYva
me uit begon te maken voor nsb'er...
Nu vinnik het TOF dat 'ie ontslagen isEIGEN SCHULD DIKKE BULT
Wat mij betreft krijgt 'ie nergens werk meer
Nee met jou zit het mee he jij bent zo lelijk dat het verboden is met je te trouwen lelijke schijtbak.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:51 schreef Laton het volgende:
Choumacher zit het niet mee zeg. Zelfs zijn innerlijk is lelijk.
Als ik die nicht zijn vader was wilde ik ook nix met mijn 'zoon' te maken hebben !!quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:25 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ja precies man die MEGA-Loser, die callcenter-smurf die denkt dat ie het is. Nou werk...bij dierproeven willen ze hem misschien hebben met zn apekop. En zn moeder is zo dik dat haar gewicht wordt gemeten op de schaal van Richter.
Hee Kwastanoza hoor je me Jij bent de grootste loser op FOK en omstreken en je vader ja je weet geeneens wie je vader is man![]()
Wonderlijk...wederom heb je het voor elkaar gekregen nog dieper te zinken in de beerput die jouw brein is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee met jou zit het mee he jij bent zo lelijk dat het verboden is met je te trouwen lelijke schijtbak.
En oh oh oh mijn innerlijk is lelijk moet ik nou gaan huilen stinkende paardereet. Ik heb tenminste nog een innerlijk. Jij bent zo'n wandelende lijk he vieze homofiele reetkever. Ga je moeder nog eens een beurt geven man die vieze stoephoer![]()
Jij had in 1945 al op het executieplatform moeten staan, lekker bij je andere vriendjes van de NSB.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:48 schreef danaantje het volgende:
[..]
Als ik die nicht zijn vader was wilde ik ook nix met mijn 'zoon' te maken hebben !!
En jij bent ???? het billenlikkertje van kastaNOWAYva???quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij had in 1945 al op het executieplatform moeten staan, lekker bij je andere vriendjes van de NSB.
Jouw moeder had in 1945 al preventief geaborteerd moeten worden jij lelijke nageboorte.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij had in 1945 al op het executieplatform moeten staan, lekker bij je andere vriendjes van de NSB.
Volgens mij is hij de persoonlijke pijpslet van die kwastanoza, die callcenter-smurf.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef danaantje het volgende:
[..]
En jij bent ???? het billenlikkertje van kastaNOWAYva???
Of weer de zoveelste kloon ??
Oh ok jij wint, zulke argumenten zijn gewoon niet te weerleggen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:09 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Jouw moeder had in 1945 al preventief geaborteerd moeten worden jij lelijke nageboorte.
Jij Marlon-Brando-On-Crack-aftreksel. Denk je dat je stoer bent ofzo met je 2e Wereldoorlog vergelijkingen. Ben je zo'n linkse geitewollesok ofzo afgebeten steenpuist. Durf je ook in zijn gezicht zo'n grote bek te hebben debiele aambei.
Ja en ga nu weer die borden afwassen in die snackbar want verder ben je nergens goed voor vuile zaadslikker![]()
Ja doei, ga maar weer terug in je trappelzakquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef danaantje het volgende:
[..]
En jij bent ???? het billenlikkertje van kastaNOWAYva???
Of weer de zoveelste kloon ??
echt hoor, kan je niet met iets beters komen, dan een beetje schelden of iets zeggen als "wat je zegt ben je zelf"...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:25 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dan moet jij wel blij zijn he want jij gaat beide meemaken![]()
Ga jij nou maar lekker voor een tientje per uur achter jequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja doei, ga maar weer terug in je trappelzak![]()
Impliceer je nou dat ik in een callcenter werk of werkte? Man, ik heb helegaar geen werkquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:25 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker voor een tientje per uur achter je
headsetje zitten........OH NEE....je werkt niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerel, ga een zak wiet kopen, de bijstand is als het goed is weer gestort en ga een potje dammenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef Sammy1805 het volgende:
[..]
echt hoor, kan je niet met iets beters komen, dan een beetje schelden of iets zeggen als "wat je zegt ben je zelf"...
er word nu wel lekker gescholden, maar ja.. je bent na je Openings Post met geen 1 zinnig iets meer gekomen... ik denk dat je maar gewoon lekker moet gaan zitten nadenken tot je iets leuks heb verzonnen en niet elke 5 minuten iets belachelijks posten waarmee je jezelf nog belachelijker maakt dan je al bent!
Nee en zeker niet door zo'n JOSTI als jij jij achterlijke bloedprop met je lelijke pasta-smoel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oh ok jij wint, zulke argumenten zijn gewoon niet te weerleggen.![]()
![]()
Je kon toch lezen had je gezegd? ik zei dat je met iets nieuws moest komen!! niet weer over blowen ofzo beginnen! echt ga anders niet proberen iemand anders af te zeiken als je alleen maar jezelf steeds zieliger afschilderd!! echt wat een ongelofelijke rand debiel ben jij!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Kerel, ga een zak wiet kopen, de bijstand is als het goed is weer gestort en ga een potje dammen![]()
Hij heeft al wel een eigen topic. Choumacher. Wie denkt hij wel niet dat hij is?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Nog steeds geen foto, Choumacher?
Wat zeg je?? Hoor ik daar een schaap schijten??quote:Op woensdag 2 november 2005 12:48 schreef jimjim1983 het volgende:![]()
![]()
wat is die Choumacher een zielig mannetje
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:13 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Wat zeg je?? Hoor ik daar een schaap schijten??
Wat je noemt mij zielig, jij in je nichterige balletpak. Shit man hee is het leuk op balletles he homofiele holracer. Godverdomme zelfs Joop Braakhekke zou het schaamrood op de kaken staan als hij jou zag. En je durft mij zielig te noemen. Je noemt jezelf koning van een Aziatisch land??
Wat?? Koning van een Aziatisch land?? Ja van MONGOLIE zeker he. He vergeet je handtasje niet als je weer naar balletles gaat.
Nee dat zie je toch hondekop. Ben je zo debiel dat je scheel kijkt he. Ik heb nog maar 3 keer verteld waar je mijn foto kunt vinden lelijk hoop stront. Shit man vergeleken met je moeder is ma Tokkie een lekker wijf man. Hee en hoe is het wonen op een woonwagenkamp??quote:Op woensdag 2 november 2005 18:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Nog steeds geen foto, Choumacher?
Gewoon een domme kloon dus.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:19 schreef Choumacher het volgende:
Nee dat zie je toch hondekop. Ben je zo debiel dat je scheel kijkt he. Ik heb nog maar 3 keer verteld waar je mijn foto kunt vinden lelijk hoop stront. Shit man vergeleken met je moeder is ma Tokkie een lekker wijf man. Hee en hoe is het wonen op een woonwagenkamp??
Wat zeg je Hoofdmongool ?? Met mij als inwoner?? Als holbewoner bedoel je zeker. Dat zou je wel willen he PISnicht. En in wat voor outfit ik naar balletles ga?? Ben je te vaak in je hol genomen ofzo?? Is je kringspier om je nek gaan hangen he lelijke stronthopper?? Ik naar balletles?? Volgens mij is bij jou bij de geboorte de navelstreng iets te strak om je nek getrokken of nie?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]hahahaha jij bent zwakzinnig
of een gare kloon
en ik ben koning van Mongolie ja, met jou als inwoner![]()
![]()
![]()
in wat voor outfit ga jij trouwens naar balletles?
Je kan wel doen alsof je neus bloed maar je bent gewoonquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik in een callcenter werk of werkte? Man, ik heb helegaar geen werk![]()
kasta zet punten achter zijn smilies.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:31 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
[..]
Je kan wel doen alsof je neus bloed maar je bent gewoon
een kastanovakloon !!!
Het enige waar kwastanoza een punt achter zet is zijn carriere bij @homequote:Op woensdag 2 november 2005 22:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
kasta zet punten achter zijn smilies.
Moet je niet even in je eigen topic reageren?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Het enige waar kwastanoza een punt achter zet is zijn carriere bij @home![]()
![]()
Ha daar is onze lelijke nagebooorte weer. Wat nou reageren? Denk je nou echt dat ik in dat achterlijke topic ga reageren? Dat zou je wel willen he Chuckie on Crack. Ach man jij bent de lucht die je inademt niet eens waard man zwakzinnig zwijn. En maar ontkennen dat je dat lelijk gezwel in je fotoboek bent he. Denk je dat ik daar intrap ouwe Pislikker?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Moet je niet even in je eigen topic reageren?
Jij bent niet alleen heel dom, je bent geestelijk niet in orde vriend. Chromosoompje teveel denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:05 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ha daar is onze lelijke nagebooorte weer. Wat nou reageren? Denk je nou echt dat ik in dat achterlijke topic ga reageren? Dat zou je wel willen he Chuckie on Crack. Ach man jij bent de lucht die je inademt niet eens waard man zwakzinnig zwijn. En maar ontkennen dat je dat lelijk gezwel in je fotoboek bent he. Denk je dat ik daar intrap ouwe Pislikker?
Hee heb je geen stal om uit te mesten ofzo want je bent te lelijk![]()
Oh choumacher wat ben je toch een ongelofelijke mongoolquote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef Laton het volgende:
Wat ben je toch een ongelooflijke mongool choumacher.
quote:Oh choumacher wat ben je toch een ongelofelijke mongool
Oh choumacher wat ben je toch lelijk
Oh choumacher wat is je innerlijk toch lelijk
Oh choumacher wat ben je toch zielig
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:19 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee dat zie je toch hondekop. Ben je zo debiel dat je scheel kijkt he. Ik heb nog maar 3 keer verteld waar je mijn foto kunt vinden lelijk hoop stront. Shit man vergeleken met je moeder is ma Tokkie een lekker wijf man. Hee en hoe is het wonen op een woonwagenkamp??
Inderdaad kansloos kereltje dat het is!!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:18 schreef Bloody_Hell het volgende:
Volgens mij heeft hij eindelijk zelf doorgekregen hoe achterlijk hij is en durft hij uit schaamte niet meer te reageren![]()
Hee lelijke schaamluis wat bedoel je met zelf doorkrijgen dat ik achterlijk ben man?? Het enige dat achterlijk is, is dat gezwel tussen je moeders benen omhooggevallen hoop stront. En wat zeg je heb je mijn IP-adres?? Nou waar blijf je dan vies ruikende steenpuist. Ik geef je zo op je kloten dat je meteen terugkruipt in de reet van je moeder laffe stinkbek. Ik durf uit schaamte niet meer te reageren?? Shit man, als er iemand zich moet schamen ben jij het wel achterlijke pisnicht. Zo'n lelijke bek hebben en dan nog achter de computer durven te kruipen. De elektrische circuits springen spontaan op tilt als jouw computer die afgelebberde rotsmoel van jou ziet kaalgerukt stuk herpes.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:18 schreef Bloody_Hell het volgende:
Volgens mij heeft hij eindelijk zelf doorgekregen hoe achterlijk hij is en durft hij uit schaamte niet meer te reageren![]()
Hee als dat onze blowkikker niet is. Hee heb je die zak wiet nou al opgelurkt he. Shit man jij moet wel een treurig leven hebben jij wandelende THC-walm. Tis toch balen dat je maar van een bijstanduitkering leeft he, kun je maar 3 keer per week om wiet. Hoe is het nou om elke dag om 13:00 uit je bed te rollen en je de hele dag scheel te blowen?? Lekker leven is dat he. En heb je al een Anita uit de goot geplukt waar je kinderen mee kunt gaan maken? Lekker gezinnetje zal dat worden zeg. Shit man zelfs de Tokkies draaien hun kop weg van schaamte als die jullie zou zien.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:29 schreef Sammy1805 het volgende:
[..]
Inderdaad kansloos kereltje dat het is!!
Gezellig he. Maar kijk uit dat je vooral niets tegen hem zegd want hij heeft een namelijk een dwangneurose: hij moet nutteloze en/of beledigende reply's geven op posts die aan hem gericht zijn, ongeacht wat de inhoud ervan is. Dat komt omdat zijn moeder de zus van zijn pa is. En zijn opa en oma zijn ook al zoiets, neef en nicht. Ach ja in die familie is dat normaal, wist je dat hij al een zoontje heeft bij zijn moeder sinds zijn twaalfde?quote:
Dat is nieuw. Er stond wel iets van een hondekut en een muppetlolly gezicht dat het niet haalt bij een veendijk uit 1850. De rest mag je opnieuw verzinnen en graag zonder doodsverwensingen, bedreigingen en geweldsverheerlijking a.u.b.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:14 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hey pool, wil je dan wel alleen het bedreigende gedeelte weghalen en het gescheld laten staan? Anders moet ik weer helemaal opnieuw typen dat Choumacher een kaalgeschoren hondelul tussen zijn lipjes krijgt geduwd door zijn moeder/tante iedere morgen.
Mwoah dat is wel goed zo. Het ging me er om dat de strekking van het bericht bewaard bleef.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is nieuw. Er stond wel iets van een hondekut en een muppetlolly gezicht dat het niet haalt bij een veendijk uit 1850. De rest mag je opnieuw verzinnen en graag zonder doodsverwensingen, bedreigingen en geweldsverheerlijking a.u.b.![]()
Jongen.. ik ga het je nog 1 keer vertellen.. ik zei dus al in mijn vorige post dat ik wou dat je stopte met je gezeik over dat blowen en iets nieuws verzint en niet alleen scheld maar een keer wat zinnigs zegt.. maar het lukt je echt niet he!! jonge echt.. ik denk dat als jij nog een keer alleen scheld dat ik dan maar stop want als er niemand meer is om op te schelden dan moet jij maar in een afkick centrum gaan omdat je er echt verslaafd aan bent he!!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee als dat onze blowkikker niet is. Hee heb je die zak wiet nou al opgelurkt he. Shit man jij moet wel een treurig leven hebben jij wandelende THC-walm. Tis toch balen dat je maar van een bijstanduitkering leeft he, kun je maar 3 keer per week om wiet. Hoe is het nou om elke dag om 13:00 uit je bed te rollen en je de hele dag scheel te blowen?? Lekker leven is dat he. En heb je al een Anita uit de goot geplukt waar je kinderen mee kunt gaan maken? Lekker gezinnetje zal dat worden zeg. Shit man zelfs de Tokkies draaien hun kop weg van schaamte als die jullie zou zien.
Maare er is 1 troost over 3 weken is de bijstand weer binnen en kun je weer om wiet jij smerig stuk vreten.
Wees nou maar aardig voor elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef Sammy1805 het volgende:
[..]
Jongen.. ik ga het je nog 1 keer vertellen.. ik zei dus al in mijn vorige post dat ik wou dat je stopte met je gezeik over dat blowen en iets nieuws verzint en niet alleen scheld maar een keer wat zinnigs zegt.. maar het lukt je echt niet he!! jonge echt.. ik denk dat als jij nog een keer alleen scheld dat ik dan maar stop want als er niemand meer is om op te schelden dan moet jij maar in een afkick centrum gaan omdat je er echt verslaafd aan bent he!!
Reageer anders eens op Choumacher, die maakt het bonter dan wij met zijn allen bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:13 schreef Pool het volgende:
Wees nou maar aardig voor elkaar.
Wie weet moeten jullie nog ooit dezelfde kamer delen in de kliniek.
Wat?? Ga je het nog 1 keer vertellen?? Hoe kom jij aan de hallucinatie dat ik het niet goed heb begrepen jij bijstand trekkende THC-zuiger. Wat?? Heb je in je vorige post al gezegd dat je wilde dat ik zou stoppen over dat blowen?? Hee Life Sucks. Toen je klein was wilde je ook dat je vader stopte met zijn plasser in je holletje te stoppen, maar dat is toch ook niet gebeurd?? En als ik nog 1 keer scheld stop je dan om hier te reageren?? Wat?? Wat lees ik het goed?? Je gaat stoppen met ruimte te verneuken van mijn topic en het enige dat ik moet doen is jou uit te schelden jij driedubbel in je aars gedraaide reetkever?? Is het zo makkelijk jou uit mijn topic te weren jij uit de boom gevallen zweetscheur. Nou bij deze dan uitgedroogd stuk kots.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef Sammy1805 het volgende:
[..]
Jongen.. ik ga het je nog 1 keer vertellen.. ik zei dus al in mijn vorige post dat ik wou dat je stopte met je gezeik over dat blowen en iets nieuws verzint en niet alleen scheld maar een keer wat zinnigs zegt.. maar het lukt je echt niet he!! jonge echt.. ik denk dat als jij nog een keer alleen scheld dat ik dan maar stop want als er niemand meer is om op te schelden dan moet jij maar in een afkick centrum gaan omdat je er echt verslaafd aan bent he!!
Ja ik zie inderdaad wat jij bedoeld ja jij laagbegaafd stukstront. Het enige waar jij over kunt zeiken is over ma/ma/familie en over dildo's in je reet duwen. Je weet toch wat ze zeggen over waar het hart van vol is of nie?? Of zijn het gewoon jeugdtrauma's die je op deze manier wilt verwerken. Je kunt het me wel vertellen want ik wil je wel helpen. Echt waar. Als je mijn topic's over de Jostiband leest zul je zien dat ik me het lot van minderbedeelde/begaafde medemensen erg aantrekquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
Kijk je ziet wat ik bedoel. Hij heeft gewoon een complex met zijn pa en ma. Niet zo vreemd natuurlijk als je al je hele leven in je reet wordt geneukt door je pa/ma met voorbinddildo.
Jongen wie is hier de hele tijd over vader/moeder bezig? JIJ, niet ik. Ik reageer alleen maar erop omdat het duidelijk is dat jij niet zonder kunt. Net zoals iedereen wel duidelijk is dat je niet normaal kunt posten. En ja ik heb eens in je postgeschiedenis gekeken, daaruit blijkt alleen maar meer hoe achterlijk en debiel jij bent. En dan ook nog over laagbegaafd durven te pratenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:19 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ja ik zie inderdaad wat jij bedoeld ja jij laagbegaafd stukstront. Het enige waar jij over kunt zeiken is over ma/ma/familie en over dildo's in je reet duwen. Je weet toch wat ze zeggen over waar het hart van vol is of nie?? Of zijn het gewoon jeugdtrauma's die je op deze manier wilt verwerken. Je kunt het me wel vertellen want ik wil je wel helpen. Echt waar. Als je mijn topic's over de Jostiband leest zul je zien dat ik me het lot van minderbedeelde/begaafde medemensen erg aantrek![]()
Hee zo te horen roept je moeder jequote:Op zaterdag 5 november 2005 12:17 schreef Bloody_Hell het volgende:
Die gore achterlijke anuskanaalninja. Die langs het asfalt geschuurde avocadoneuker. Die albinoreetkever. Die GORE galgrafkankerdebiel.
Echt jongen jouw gezicht ziet er uit als een granenkut met weerhaken. En van de zijkant als een platgeneukte tramrails. Bahbah ik heb nog nooit zo'n sorofiele springgeit als jij gezien.
Wat lees ik nou?? Heb jij een relatie met abdhul C. Is dat de opvolger van Mohammed B?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef Skaai het volgende:
Freggles zijn haske schattig hoor!
[afbeelding]
Wat origineel weer, Choumacher. Dat had ik nou echt niet verwachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:26 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee zo te horen roept je moeder je
Nou sorry ik bedoelde geen moeder. Ik bedoelde dat vadsig wijf dat jou vroeger uit de vuilnisbak heeft geplukt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Wat origineel weer, Choumacher. Dat had ik nou echt niet verwacht![]()
Hier kunnen we verder als dit topic vol is.
Ps. zie je nou? je begint alweer over moedersga vooral door met mijn stelling bewijzen, afgebefte kanaalschuurder!
Beetje jammer, ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik val wel uit m'n rol he.![]()
Ghehehe, dan moet je jezelf uitloggen, dan ben je een anonieme fokker!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik haat die gestapo functie "laatste bezoeker".
Dat is dan weer nieuw voor mij....quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef k_i_m het volgende:
Ach, het was toch al algemeen bekend dat ik een n3rd ben.
Ik vind het toch een beetje jammer...quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar goedgekeurd?
Is er iets mis mee dat ik suwwaaaaaaart ben?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het toch een beetje jammer...
Hee daar is onze lelijke-inteelt-wannabe-agrarier weer. Shit man je hebt een nieuwe foto geplaatst zie ik. Ik ben blij dat je er zelf nog om kan lachen man lelijk stuk schimmel. Wat denk je nou loser dat nou knap bent ofzo. Ja je hebt je matje geknipt en je elvis-zonnebril weggedaan en denk je nou dat je je kunt vertonen ofzo. Wat ben je nu dan met je jaren-80-beschimmelde-gangsta-wannabe-look.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Fotoboek even "serieus" ingevuld.![]()
Ik moest echt hardop lachenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is er iets mis mee dat ik suwwaaaaaaart ben?![]()
Tijd voor deel IIquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:29 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee daar is onze lelijke-inteelt-wannabe-agrarier weer. Shit man je hebt een nieuwe foto geplaatst zie ik. Ik ben blij dat je er zelf nog om kan lachen man lelijk stuk schimmel. Wat denk je nou loser dat nou knap bent ofzo. Ja je hebt je matje geknipt en je elvis-zonnebril weggedaan en denk je nou dat je je kunt vertonen ofzo. Wat ben je nu dan met je jaren-80-beschimmelde-gangsta-wannabe-look.
Durf je geen hele foto te posten van die scheve paardebek van je. Shit man, had je net een trip genomen toen ze die foto namen ofzo met je rotte smoel.
Je zegt dat je werkt in de projectontwikkeling?? Wat zeker de hele dag met bakstenen sjouwen zeker. Half studerend/halfwerkend?? Dat verbaast me ook niks want je bent gewoon een halve gare. Wat?? Zet je nog een LP'tje op?? Je bent zeker in de jaren 80 blijven hangen. Ga je ook nog in je huifkar naar je werk ofzo. En ben je nog ook met je auto bezig?? Ja lekker knutselen aan je Opel Manta he bij elkaar geraapt stuk stront. Je eet graag lekker?? Zo jij bent zeker een intellectueel. Ik ken niet zoveel mensen die graag lekker eten. Jij bent echt uniek man. Mediterraan he, ik wed dat jij op zolder genoeg tasjes van ouwe dametjes heb liggen of nie?
JIJ bent nog een grotere loser dan ik eerst dacht, en geloof me dat is moeilijk te overtreffen. In dat opzicht heb je nog iets bereikt. Ga nu maar lekker verder aan je huifkar knutselen
Vergeet niet het overmatige zonnebank-gebruikquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:29 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee daar is onze lelijke-inteelt-wannabe-agrarier weer. Shit man je hebt een nieuwe foto geplaatst zie ik. Ik ben blij dat je er zelf nog om kan lachen man lelijk stuk schimmel. Wat denk je nou loser dat nou knap bent ofzo. Ja je hebt je matje geknipt en je elvis-zonnebril weggedaan en denk je nou dat je je kunt vertonen ofzo. Wat ben je nu dan met je jaren-80-beschimmelde-gangsta-wannabe-look.
Durf je geen hele foto te posten van die scheve paardebek van je. Shit man, had je net een trip genomen toen ze die foto namen ofzo met je rotte smoel.
Je zegt dat je werkt in de projectontwikkeling?? Wat zeker de hele dag met bakstenen sjouwen zeker. Half studerend/halfwerkend?? Dat verbaast me ook niks want je bent gewoon een halve gare. Wat?? Zet je nog een LP'tje op?? Je bent zeker in de jaren 80 blijven hangen. Ga je ook nog in je huifkar naar je werk ofzo. En ben je nog ook met je auto bezig?? Ja lekker knutselen aan je Opel Manta he bij elkaar geraapt stuk stront. Je eet graag lekker?? Zo jij bent zeker een intellectueel. Ik ken niet zoveel mensen die graag lekker eten. Jij bent echt uniek man. Mediterraan he, ik wed dat jij op zolder genoeg tasjes van ouwe dametjes heb liggen of nie?
JIJ bent nog een grotere loser dan ik eerst dacht, en geloof me dat is moeilijk te overtreffen. In dat opzicht heb je nog iets bereikt. Ga nu maar lekker verder aan je huifkar knutselen
"Spendeert z'n tijd "nuttig", tegenwoordig. "quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Vraag dat de TS maar.
Hier is iemand met een goed geheugen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
"Spendeert z'n tijd "nuttig", tegenwoordig. "
Uhuh.
Eindelijk. Iemand.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik heb een berichtje voor je achtergelaten
Dat vies roest-bruin bek van hem komt echt niet door de zonnebank. Daar heeft die bakstenensjouwer helemaal geen geld voor. Dat vies-strontbruine-kleur komt omdat hij in een achterlijk dorpje woont waar ze nog geen warm water hebben. Ze douchen daar nog door in het plaatselijk vijvertje te duiken, waar overigens ook het riool op uitkomt. Vandaar dat vieze bruine kleurtje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vergeet niet het overmatige zonnebank-gebruik
Ja, of geen levenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hier is iemand met een goed geheugen?![]()
Dat is toch geen roest-bruin? Je moet je kleurenkennis hoognodig eens opschroeven. Niet mis hoor Johnny met een chocolade-bruin-huidje... (Ik krijg er lekkere trek van)quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dat vies roest-bruin bek van hem komt echt niet door de zonnebank. Daar heeft die bakstenensjouwer helemaal geen geld voor. Dat vies-strontbruine-kleur komt omdat hij in een achterlijk dorpje woont waar ze nog geen warm water hebben. Ze douchen daar nog door in het plaatselijk vijvertje te duiken, waar overigens ook het riool op uitkomt. Vandaar dat vieze bruine kleurtje.
Niet de goede pluginsquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:01 schreef Bloody_Hell het volgende:
Een filmpje van Choumacher (links) in zijn jonge jaren. Hij schijnt nu trouwens blank, of liever gezegd lichtgrijs te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |