Nee kijk ikzelf ben lelijk zoals mijn ondertitel al doet vermoeden, maar ik zal ook van een ander nooit zeggen dat die lelijk is. Deze lelijkerd doet dat wel en ik reageer daar op.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:18 schreef buitenbeentje het volgende:
Jij durft zelf niet eens een fotoboek te maken, dus moet je ook geen opmerkingen over anderen hebben die dat wel durven.![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:46 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee kijk ikzelf ben lelijk zoals mijn ondertitel al doet vermoeden, maar ik zal ook van een ander nooit zeggen dat die lelijk is.
Mooie poging jezelf te redden jongen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waarom bin al die vrouwen van het dorp dan zo wild als ik de kroeg binnenstap.
die verzoeken en masse zo snel mogelijk die kroeg te verlatenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waarom bin al die vrouwen van het dorp dan zo wild als ik de kroeg binnenstap.
Hee meen je dat nou serieus he??? You must be Focking kiddin me men. FF recapituleren, je vraagt mij of JIJ lelijk bent??? Hee heb je te veel amoniakdampen gesnoven ofzo?? Hebben ze in dat achterlijk dorpje van jou nog geen spiegels uitgevonden ofzo??Hee je neemt me toch niet in de maling he??Of jij lelijk bent???quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ben ik lelijk dan?
hehe jij was me net voor met naar ze foto kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:50 schreef djenneke het volgende:
ghehe
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
hehe jij was me net voor met naar ze foto kijken
Door te zeggen dat hij lelijk is, terwijl je eerder beweerde dit nooit te doen? Consequentie is niet je sterkste kant he? En je bent ook nog eens lelijk. Het zit je allemaal niet meequote:Op zondag 23 oktober 2005 19:46 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee kijk ikzelf ben lelijk zoals mijn ondertitel al doet vermoeden, maar ik zal ook van een ander nooit zeggen dat die lelijk is. Deze lelijkerd doet dat wel en ik reageer daar op.
Jij zou hem nog in een dood, rottend paard hangen dat is doodgegaan aan builenpest...quote:Op maandag 24 oktober 2005 00:39 schreef kastanova het volgende:
Ik zou hem er wel inhangen.
Niets fijner dan gepijpt worden door een nuchtere fries.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zou hem nog in een dood, rottend paard hangen dat is doodgegaan aan builenpest...
Zijn patroon wordt wel voorspelbaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Choumacher is bang en afgehaakt.
Mwoah, ik ben ietwat voorzichtiger geworden...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zou hem nog in een dood, rottend paard hangen dat is doodgegaan aan builenpest...
hehequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben ietwat voorzichtiger geworden...
Je snapt het niet he. Kijk ik zal nog het nog eens uitleggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:36 schreef Chahid het volgende:
Zoals je zelf al zei, schoonheid is een relatief begrip. Echter, Rob Oudkerk is een hoerenloper, dat is een feit. Je redenering klopt dus niet.
Hee het maakt toch niet uit dat het uren gaat duren? Het is toch gezellig??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:28 schreef yvonne het volgende:
Godsamme, kunnen jullie beide niet op dezelfde tijdstippen wakker zijn?
Dit gaat uren duren zeker
Ik noem jou toch ook niet lelijk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:36 schreef Chahid het volgende:
Zoals je zelf al zei, schoonheid is een relatief begrip. Echter, Rob Oudkerk is een hoerenloper, dat is een feit. Je redenering klopt dus niet.
Lief van je dat je het nog eens uitlegt, maar ik snapte het al, en ik ben nog niet van mening verandert!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:54 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Je snapt het niet he. Kijk ik zal nog het nog eens uitleggen.
Onze Sjonny Footballhero beweerde dat Chinezen lelijk zijn, terwijl hij zelf oerlelijk is. Daarom refereerde ik naar Rob Oudkerk dat hij geen mensen uitscheld voor hoerenloper omdat hij dat zelf ook is.
Dus Sjonnie moet niet iemand anders lelijk noemen want hij heeft zelf een kop van een freggel.
Snap je het nou?
En terecht!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet lelijk!
Niet sinds je kaal bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |