Wat is die Johnny Footballhero toch lelijk zegquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef Megumi het volgende:
Wie is Choumacher??
Ik ken hem gelukkig niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:33 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Wat is die Johnny Footballhero toch lelijk zeg
Choumacher. Wie denkt hij wel niet dat hij is?
http://forum.fok.nl/user/history/114800
Vind je het gek, hij heeft net genoeg hersencellen om te ademen, schijten, en eens op de drie minuten een toets op zijn toetsenbord in te drukken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:35 schreef T1andonly het volgende:
Hij kan helemaal niet rellen trouwens...
Hoi,quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:36 schreef Laton het volgende:
Bloody_Hell; middels deze draad en andere aan choumacher aandacht gevende posts..begin je verdacht veel eigenschappen van hem over te nemen.
Bezint eer ge begint. Een dwaas als choumachter dient genegeerd te worden daar hij geilt op alle aandacht die hij met zijn bullshit krijgt.
Sterf kneus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:47 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Hoi,
Hier op Fok! hebben we geen draadjes. Draadjes maken doe je maar ergens anders. Hier op Fok! hebben we topics.
Doei.
Oei... nu ben ik in het diepste van mijn tere ziel geraaktquote:
Niet dusdanig dat het een farce wordt. Mijn opmerking daar was terecht; to the point en gepast.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:13 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Whehehe en dan zeg je dat ik niet moet schelden![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef Laton het volgende:
[..]
Niet dusdanig dat het een farce wordt. Mijn opmerking daar was terecht; to the point en gepast.![]()
Post onder je echte nick en we praten verder.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef TiepJoop het volgende:
HuHu moet dood
Ja jij 'Bupatih_is_stom'
Dat doe ik ... en nu ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Post onder je echte nick en we praten verder.
Je gaat me toch niet vertellen dat je in meer dan 2 jaar niet verder bent gekomen dan 87 niets toevoegende posts?quote:
Ga jij maar lekker vriendjes worden met choumacher. Qua geestelijk niveau zullen jullie het goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:20 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor zo'n kutnewbie als jij weet je aardig van wanten. Gezien je "gehele ouvre" kan ik niet anders concluderen dat jij weet zo'n 13-in-een-dozijn baggeruser bent die niet verder komt dan de woorden "sterf kneus".
Is dat een flame?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:29 schreef TiepJoop het volgende:
Mijn 87 posts zijn van hogere kwaliteit dan die 5350 posts van jou.
Btw, zeg dat je moeder zich de volgende keer scheert anders gaat 't feest niet meer door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |