Oh en ik moet me maar uit laten schelden?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:36 schreef djenneke het volgende:
Beetje jammer dit topic.
Ik voel me anders als foklurker niet serieus genomen nu door jou ja!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Oh en ik moet me maar uit laten schelden?![]()
Ik ben wel vaker niet serieus geweest geloof ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik voel me anders als foklurker niet serieus genomen nu door jou ja!![]()
Ja, maar jij onderschat mijn intelligentie door het openen van dit topic. Ik voel mij hierdoor persoonlijk zeer aangevallen. So you better watch your back, boy!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker niet serieus geweest geloof ik.![]()
Dat zeiden er wel meer. Het lijkt ook zo dom, dat het in scene gezet moet zijn. Nee dus. En dat moet te controleren zijn ergens.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:41 schreef cerror het volgende:
Een kloon van jezelf?
proxyquote:Op woensdag 2 november 2005 00:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat zeiden er wel meer. Het lijkt ook zo dom, dat het in scene gezet moet zijn. Nee dus. En dat moet te controleren zijn ergens.
Neen, ik denk dat ik het op juiste waarde schat.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar jij onderschat mijn intelligentie door het openen van dit topic. Ik voel mij hierdoor persoonlijk zeer aangevallen. So you better watch your back, boy!
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Neen, ik denk dat ik het op juiste waarde schat.![]()
Jij daalt zojuist in de mijnequote:Op woensdag 2 november 2005 00:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Oeh, je stijgt in mijn achtiNg.![]()
Gelukkig doet dat er verder niet toe.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
[..]
Jij daalt zojuist in de mijne![]()
Ik dacht al wel dat Johnny jouw type zou zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:47 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind je er wel leuk uitzien. nu blij?
meen je dat nou? had jij dat ook gedacht als ik hier niet zou posten?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat Johnny jouw type zou zijn.
Djenneke is duidelijk hoogbegaafd, dus hoogstwaarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meen je dat nou? had jij dat ook gedacht als ik hier niet zou posten?
Nee, dan zou ik daar niet bij stil hebben gestaan. Maar... hier is duidelijk ware liefde in het spel. Dat voel ik gewoon.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meen je dat nou? had jij dat ook gedacht als ik hier niet zou posten?
hoogbegaafdquote:Op woensdag 2 november 2005 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Djenneke is duidelijk hoogbegaafd, dus hoogstwaarschijnlijk wel.
lol. je voelt maar. voel maar goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik daar niet bij stil hebben gestaan. Maar... hier is duidelijk ware liefde in het spel. Dat voel ik gewoon.![]()
Ach, er zullen vast ook mensen bestaan die jou leuk vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik daar niet bij stil hebben gestaan. Maar... hier is duidelijk ware liefde in het spel. Dat voel ik gewoon.![]()
Nou zei je net dat ik in je achtig (het goede woord is achting, maar ach) gestegen was, maar je hoeft het niet te overdrijven hoor. Al begrijp ik dat mensen vanuit jouw perspectief gezien, snel hoogbegaafd lijken...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Djenneke is duidelijk hoogbegaafd, dus hoogstwaarschijnlijk wel.
Sterker nog: dat is een feit!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ach, er zullen vast ook mensen bestaan die jou leuk vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |