Je weet dat 'eindeloos blijven schelden' en 'verwensen' niet als argument gezien worden he?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:27 schreef Choumacher het volgende:
Hee kontlikker ik ga niet toegeven dat ik mezelf voor lul heb gezet puur omdat het niet zo is. Het is gewoon niet mogelijk dat ik voor lul sta. De wetten van de quantumfysica laten dit simpel niet toe. Als er iemand iets toe moet geven ben jij dat, nl dat je vroeger als kind door je ouder (lees degenen die jou uit het weeshuis hebben gehaald) flink verwaarloosd bent waardoor je enigszins sociaalgestoord bent.
Ha Ha Ha Idd Ha Ha.quote:
Wat? Zie jij je vader niet zo vaak dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Laton het volgende:
Zelden zo;n sneue mongool als die choumacher tegengekomen zeg.
Quote "Mocht ik aan de wiet bezwijken... of aan de hasj vergaan! laat dan op mijn grafsteen schrijven ik ben te stoned om op te staan!"quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef Sammy1805 het volgende:
Choumacher begon best redelijk, maar hoe verder hij ging hoe zieliger hij werd! Z`n argumenten blijven zwakker worden, en hij is by far the treurigste kerel die ik op dit forum heb gezien!
Ho ho ho door 5 cliniclows doodgeschopt worden.. zo das een goeie zeg (kietel kietel) hi hi hi.quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:58 schreef kastanova het volgende:
Mên choumacher, jij bent nog niet grappig als je door 5 cliniclowns doodgeschopt wordt.
Ik denk toch echt dat ik dan een kleine glimlach niet kan onderdrukkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:58 schreef kastanova het volgende:
Mên choumacher, jij bent nog niet grappig als je door 5 cliniclowns doodgeschopt wordt.
Ja, dat blijkt wel uit dit topicquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:08 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee, ik heb op de lagere school geleerd om te lezen![]()
Jij was alleen bij @home grappig.............quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:58 schreef kastanova het volgende:
En jij alleen toen je Kasta erbij naaide.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:14 schreef danaantje het volgende:
[..]
Jij was alleen bij @home grappig.............
Was leuk he ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:33 schreef Pool het volgende:
[..]
En jij alleen toen je Kasta erbij naaide.![]()
Kerel beter compleet stoned naar de klote gaan dan zonder vrienden!quote:Quote "Mocht ik aan de wiet bezwijken... of aan de hasj vergaan! laat dan op mijn grafsteen schrijven ik ben te stoned om op te staan!"![]()
Weet je wat ook nog een goeie is?
"Mocht ik aan meeeters bezwijken....of van de puisten vergaan! Laat dan op mijn grafsteen
schrijven "Clearasil heeft het gedaan"
Dan moet jij wel blij zijn he want jij gaat beide meemakenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:08 schreef Sammy1805 het volgende:
[..]
Kerel beter compleet stoned naar de klote gaan dan zonder vrienden!
Eerst foto posten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee ik ken dat verhaal niet. Kun je op de hoogte brengen![]()
Foto posten lafbek.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:25 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dan moet jij wel blij zijn he want jij gaat beide meemaken![]()
Oh ik vertel je het graag nog een keer hoor:quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee ik ken dat verhaal niet. Kun je op de hoogte brengen![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:49 schreef danaantje het volgende:
[..]
Oh ik vertel je het graag nog een keer hoor:
http://forum.fok.nl/topic/664141
Foto posten?? Analfabetische inteelt-lijdende-agrarier. Lezen man. Ik heb eerder al gemeld dat je voor een foto moet gaan naar www.uglypeople.com en de grootste lelijkerd ben ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Foto posten lafbek.
Het wordt tijd voor de ontknoping.
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe jas en nieuwe schoenen. Staan in m'n fotoboek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |