abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31953565
Gaat dit een reeks worden?
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:08:54 #243
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31954113
Willen jullie het a.u.b. bij schelden houden en elkaar niet gaan oproepen tot of bedreigen met geweld?
Die zooi willen we niet op fok!, word maar lekker lid van een hooliganvereniging ofzo.

Paupervolk.
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:09:28 #244
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31954127
paupers toch nie toch
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:12:54 #245
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_31954230
aal tuig
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_31956022
Hey pool, wil je dan wel alleen het bedreigende gedeelte weghalen en het gescheld laten staan? Anders moet ik weer helemaal opnieuw typen dat Choumacher een kaalgeschoren hondelul tussen zijn lipjes krijgt geduwd door zijn moeder/tante iedere morgen.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:14:59 #247
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31960021
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:14 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hey pool, wil je dan wel alleen het bedreigende gedeelte weghalen en het gescheld laten staan? Anders moet ik weer helemaal opnieuw typen dat Choumacher een kaalgeschoren hondelul tussen zijn lipjes krijgt geduwd door zijn moeder/tante iedere morgen.
Dat is nieuw. Er stond wel iets van een hondekut en een muppetlolly gezicht dat het niet haalt bij een veendijk uit 1850. De rest mag je opnieuw verzinnen en graag zonder doodsverwensingen, bedreigingen en geweldsverheerlijking a.u.b.
pi_31961812
hhaahaha te erg gelachen om dat gescheld van choumacher. lig nog te janken
Facts don't care about your feelings
pi_31965395
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat is nieuw. Er stond wel iets van een hondekut en een muppetlolly gezicht dat het niet haalt bij een veendijk uit 1850. De rest mag je opnieuw verzinnen en graag zonder doodsverwensingen, bedreigingen en geweldsverheerlijking a.u.b.
Mwoah dat is wel goed zo. Het ging me er om dat de strekking van het bericht bewaard bleef.
pi_31972052
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Hee als dat onze blowkikker niet is. Hee heb je die zak wiet nou al opgelurkt he. Shit man jij moet wel een treurig leven hebben jij wandelende THC-walm. Tis toch balen dat je maar van een bijstanduitkering leeft he, kun je maar 3 keer per week om wiet. Hoe is het nou om elke dag om 13:00 uit je bed te rollen en je de hele dag scheel te blowen?? Lekker leven is dat he. En heb je al een Anita uit de goot geplukt waar je kinderen mee kunt gaan maken? Lekker gezinnetje zal dat worden zeg. Shit man zelfs de Tokkies draaien hun kop weg van schaamte als die jullie zou zien.

Maare er is 1 troost over 3 weken is de bijstand weer binnen en kun je weer om wiet jij smerig stuk vreten.
Jongen.. ik ga het je nog 1 keer vertellen.. ik zei dus al in mijn vorige post dat ik wou dat je stopte met je gezeik over dat blowen en iets nieuws verzint en niet alleen scheld maar een keer wat zinnigs zegt.. maar het lukt je echt niet he!! jonge echt.. ik denk dat als jij nog een keer alleen scheld dat ik dan maar stop want als er niemand meer is om op te schelden dan moet jij maar in een afkick centrum gaan omdat je er echt verslaafd aan bent he!!
Mocht ik aan de wiet bezwijken... of aan de hasj vergaan! laat dan op mijn grafsteen schrijven ik ben te stoned om op te staan!
  zaterdag 5 november 2005 @ 02:13:03 #251
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31981582
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef Sammy1805 het volgende:

[..]

Jongen.. ik ga het je nog 1 keer vertellen.. ik zei dus al in mijn vorige post dat ik wou dat je stopte met je gezeik over dat blowen en iets nieuws verzint en niet alleen scheld maar een keer wat zinnigs zegt.. maar het lukt je echt niet he!! jonge echt.. ik denk dat als jij nog een keer alleen scheld dat ik dan maar stop want als er niemand meer is om op te schelden dan moet jij maar in een afkick centrum gaan omdat je er echt verslaafd aan bent he!!
Wees nou maar aardig voor elkaar.
Wie weet moeten jullie nog ooit dezelfde kamer delen in de kliniek.
pi_31984379
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 02:13 schreef Pool het volgende:
Wees nou maar aardig voor elkaar.
Wie weet moeten jullie nog ooit dezelfde kamer delen in de kliniek.
Reageer anders eens op Choumacher, die maakt het bonter dan wij met zijn allen bij elkaar.
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:09:27 #253
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31986738
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef Sammy1805 het volgende:

[..]

Wat?? Ga je het nog 1 keer vertellen?? Hoe kom jij aan de hallucinatie dat ik het niet goed heb begrepen jij bijstand trekkende THC-zuiger. Wat?? Heb je in je vorige post al gezegd dat je wilde dat ik zou stoppen over dat blowen?? Hee Life Sucks. Toen je klein was wilde je ook dat je vader stopte met zijn plasser in je holletje te stoppen, maar dat is toch ook niet gebeurd?? En als ik nog 1 keer scheld stop je dan om hier te reageren?? Wat?? Wat lees ik het goed?? Je gaat stoppen met ruimte te verneuken van mijn topic en het enige dat ik moet doen is jou uit te schelden jij driedubbel in je aars gedraaide reetkever?? Is het zo makkelijk jou uit mijn topic te weren jij uit de boom gevallen zweetscheur. Nou bij deze dan uitgedroogd stuk kots.

En lees ik het verder goed?? IK moet naar een afkickcentrum jij scheelkijkend stuk verdriet?? Ik ben verslaafd?? Ach man, zelfs een scheet van jou bevat genoeg THC om een volwassen olifant te vellen man. Wie is her nou verslaafs man jij uitgehongerd-reetlikkende-shoarmahapper
pi_31986809
Kijk je ziet wat ik bedoel. Hij heeft gewoon een complex met zijn pa en ma. Niet zo vreemd natuurlijk als je al je hele leven in je reet wordt geneukt door je pa/ma met voorbinddildo.
pi_31986950
Die gore achterlijke anuskanaalninja. Die langs het asfalt geschuurde avocadoneuker. Die albinoreetkever. Die GORE galgrafkankerdebiel.
Echt jongen jouw gezicht ziet er uit als een granenkut met weerhaken. En van de zijkant als een platgeneukte tramrails. Bahbah ik heb nog nooit zo'n sorofiele springgeit als jij gezien.
JA JIJ CHOUMACHER!!
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:19:51 #256
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31987020
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
Kijk je ziet wat ik bedoel. Hij heeft gewoon een complex met zijn pa en ma. Niet zo vreemd natuurlijk als je al je hele leven in je reet wordt geneukt door je pa/ma met voorbinddildo.
Ja ik zie inderdaad wat jij bedoeld ja jij laagbegaafd stukstront. Het enige waar jij over kunt zeiken is over ma/ma/familie en over dildo's in je reet duwen. Je weet toch wat ze zeggen over waar het hart van vol is of nie?? Of zijn het gewoon jeugdtrauma's die je op deze manier wilt verwerken. Je kunt het me wel vertellen want ik wil je wel helpen. Echt waar. Als je mijn topic's over de Jostiband leest zul je zien dat ik me het lot van minderbedeelde/begaafde medemensen erg aantrek
pi_31987103
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:19 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Ja ik zie inderdaad wat jij bedoeld ja jij laagbegaafd stukstront. Het enige waar jij over kunt zeiken is over ma/ma/familie en over dildo's in je reet duwen. Je weet toch wat ze zeggen over waar het hart van vol is of nie?? Of zijn het gewoon jeugdtrauma's die je op deze manier wilt verwerken. Je kunt het me wel vertellen want ik wil je wel helpen. Echt waar. Als je mijn topic's over de Jostiband leest zul je zien dat ik me het lot van minderbedeelde/begaafde medemensen erg aantrek
Jongen wie is hier de hele tijd over vader/moeder bezig? JIJ, niet ik. Ik reageer alleen maar erop omdat het duidelijk is dat jij niet zonder kunt. Net zoals iedereen wel duidelijk is dat je niet normaal kunt posten. En ja ik heb eens in je postgeschiedenis gekeken, daaruit blijkt alleen maar meer hoe achterlijk en debiel jij bent. En dan ook nog over laagbegaafd durven te praten
pi_31987118
Jongen, of liever gezegd kindje, jij bent de definitie van laagbegaafd.
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 12:25:39 #259
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31987180
Freggles zijn haske schattig hoor!

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:26:45 #260
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31987213
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:17 schreef Bloody_Hell het volgende:
Die gore achterlijke anuskanaalninja. Die langs het asfalt geschuurde avocadoneuker. Die albinoreetkever. Die GORE galgrafkankerdebiel.
Echt jongen jouw gezicht ziet er uit als een granenkut met weerhaken. En van de zijkant als een platgeneukte tramrails. Bahbah ik heb nog nooit zo'n sorofiele springgeit als jij gezien.
Hee zo te horen roept je moeder je
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:28:57 #261
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31987272
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef Skaai het volgende:
Freggles zijn haske schattig hoor!

[afbeelding]
Wat lees ik nou?? Heb jij een relatie met abdhul C. Is dat de opvolger van Mohammed B?

Wel een alfabetisch gezelschap.

Samir A, Mohammed B en Abdhul C
Nu is het nog wachten op een ALi D
pi_31987296
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:26 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Hee zo te horen roept je moeder je
Wat origineel weer, Choumacher. Dat had ik nou echt niet verwacht

Hier kunnen we verder als dit topic vol is.

Ps. zie je nou? je begint alweer over moeders ga vooral door met mijn stelling bewijzen, afgebefte kanaalschuurder!
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:34:02 #263
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31987395
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef Bloody_Hell het volgende:

[..]

Wat origineel weer, Choumacher. Dat had ik nou echt niet verwacht

Hier kunnen we verder als dit topic vol is.

Ps. zie je nou? je begint alweer over moeders ga vooral door met mijn stelling bewijzen, afgebefte kanaalschuurder!
Nou sorry ik bedoelde geen moeder. Ik bedoelde dat vadsig wijf dat jou vroeger uit de vuilnisbak heeft geplukt.
pi_31987493
Whahaha jongen jij bent echt zo zielig he. Bedenk nou eens een originele man, inplaats van altijd maar hetzelfde. Ik weet dat je vroeger een keer of 80 uit je wiegje bent gevallen op je dikke puskop maar dat hoef je niet steeds opnieuw duidelijk te maken.
pi_31994234
Fotoboek even "serieus" ingevuld.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31994459
Johnny, wat een zwaktebod!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_31994493
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:07 schreef djenneke het volgende:
Johnny, wat een zwaktebod!
Ik val wel uit m'n rol he.
pi_31994541
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik val wel uit m'n rol he.
Beetje jammer, ja.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:11:47 #269
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_31994622
Ik heb gekeken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_31994647
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gekeken .
Ik ook hoor... (troost enzo)
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:13:44 #271
14746 k_i_m
pi_31994679
Ik haat die gestapo functie "laatste bezoeker" .
In my life
Why do I smile
pi_31994704
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik haat die gestapo functie "laatste bezoeker" .
Ghehehe, dan moet je jezelf uitloggen, dan ben je een anonieme fokker!
Niet dat ik dat wel eens doe hoor...
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:17:44 #273
14746 k_i_m
pi_31994803
Dat wilde ik dus expres niet zeggen .
In my life
Why do I smile
pi_31994897
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef k_i_m het volgende:
Dat wilde ik dus expres niet zeggen .
nou heb je het toch al toegegeven
pi_31994959
Maar goedgekeurd?
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:22:47 #276
14746 k_i_m
pi_31994973
Ach, het was toch al algemeen bekend dat ik een n3rd ben .
In my life
Why do I smile
pi_31995066
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef k_i_m het volgende:
Ach, het was toch al algemeen bekend dat ik een n3rd ben .
Dat is dan weer nieuw voor mij....
pi_31995084
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar goedgekeurd?
Ik vind het toch een beetje jammer...
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:27:19 #279
14746 k_i_m
pi_31995144
Wat stond er daarvoor dan?? .
In my life
Why do I smile
pi_31995187
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik vind het toch een beetje jammer...
Is er iets mis mee dat ik suwwaaaaaaart ben?
pi_31995202
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:27 schreef k_i_m het volgende:
Wat stond er daarvoor dan?? .
Vraag dat de TS maar.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:29:03 #282
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31995205
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Fotoboek even "serieus" ingevuld.
Hee daar is onze lelijke-inteelt-wannabe-agrarier weer. Shit man je hebt een nieuwe foto geplaatst zie ik. Ik ben blij dat je er zelf nog om kan lachen man lelijk stuk schimmel. Wat denk je nou loser dat nou knap bent ofzo. Ja je hebt je matje geknipt en je elvis-zonnebril weggedaan en denk je nou dat je je kunt vertonen ofzo. Wat ben je nu dan met je jaren-80-beschimmelde-gangsta-wannabe-look.
Durf je geen hele foto te posten van die scheve paardebek van je. Shit man, had je net een trip genomen toen ze die foto namen ofzo met je rotte smoel.

Je zegt dat je werkt in de projectontwikkeling?? Wat zeker de hele dag met bakstenen sjouwen zeker. Half studerend/halfwerkend?? Dat verbaast me ook niks want je bent gewoon een halve gare. Wat?? Zet je nog een LP'tje op?? Je bent zeker in de jaren 80 blijven hangen. Ga je ook nog in je huifkar naar je werk ofzo. En ben je nog ook met je auto bezig?? Ja lekker knutselen aan je Opel Manta he bij elkaar geraapt stuk stront. Je eet graag lekker?? Zo jij bent zeker een intellectueel. Ik ken niet zoveel mensen die graag lekker eten. Jij bent echt uniek man. Mediterraan he, ik wed dat jij op zolder genoeg tasjes van ouwe dametjes heb liggen of nie?

JIJ bent nog een grotere loser dan ik eerst dacht, en geloof me dat is moeilijk te overtreffen. In dat opzicht heb je nog iets bereikt. Ga nu maar lekker verder aan je huifkar knutselen
pi_31995226
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Is er iets mis mee dat ik suwwaaaaaaart ben?
Ik moest echt hardop lachen
pi_31995273
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:29 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Hee daar is onze lelijke-inteelt-wannabe-agrarier weer. Shit man je hebt een nieuwe foto geplaatst zie ik. Ik ben blij dat je er zelf nog om kan lachen man lelijk stuk schimmel. Wat denk je nou loser dat nou knap bent ofzo. Ja je hebt je matje geknipt en je elvis-zonnebril weggedaan en denk je nou dat je je kunt vertonen ofzo. Wat ben je nu dan met je jaren-80-beschimmelde-gangsta-wannabe-look.
Durf je geen hele foto te posten van die scheve paardebek van je. Shit man, had je net een trip genomen toen ze die foto namen ofzo met je rotte smoel.

Je zegt dat je werkt in de projectontwikkeling?? Wat zeker de hele dag met bakstenen sjouwen zeker. Half studerend/halfwerkend?? Dat verbaast me ook niks want je bent gewoon een halve gare. Wat?? Zet je nog een LP'tje op?? Je bent zeker in de jaren 80 blijven hangen. Ga je ook nog in je huifkar naar je werk ofzo. En ben je nog ook met je auto bezig?? Ja lekker knutselen aan je Opel Manta he bij elkaar geraapt stuk stront. Je eet graag lekker?? Zo jij bent zeker een intellectueel. Ik ken niet zoveel mensen die graag lekker eten. Jij bent echt uniek man. Mediterraan he, ik wed dat jij op zolder genoeg tasjes van ouwe dametjes heb liggen of nie?

JIJ bent nog een grotere loser dan ik eerst dacht, en geloof me dat is moeilijk te overtreffen. In dat opzicht heb je nog iets bereikt. Ga nu maar lekker verder aan je huifkar knutselen
Tijd voor deel II

En ik weet nieeeet waar je 't over hebt met je projectontwikkeling.
pi_31995293
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:29 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik moest echt hardop lachen
pi_31995295
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:29 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Vergeet niet het overmatige zonnebank-gebruik
pi_31995323
Je deugt trouwens ECHT niet Choumacher. Ik weet elke keer niet wat ik lees.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:34:12 #288
14746 k_i_m
pi_31995355
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Vraag dat de TS maar.
"Spendeert z'n tijd "nuttig", tegenwoordig. "

Uhuh .
In my life
Why do I smile
pi_31995402
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:34 schreef k_i_m het volgende:

[..]

"Spendeert z'n tijd "nuttig", tegenwoordig. "

Uhuh .
Hier is iemand met een goed geheugen?
pi_31995437
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

ik heb een berichtje voor je achtergelaten
pi_31995461
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef djenneke het volgende:

[..]

ik heb een berichtje voor je achtergelaten
Eindelijk. Iemand.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:38:50 #292
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31995502
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:31 schreef djenneke het volgende:

[..]

Vergeet niet het overmatige zonnebank-gebruik
Dat vies roest-bruin bek van hem komt echt niet door de zonnebank. Daar heeft die bakstenensjouwer helemaal geen geld voor. Dat vies-strontbruine-kleur komt omdat hij in een achterlijk dorpje woont waar ze nog geen warm water hebben. Ze douchen daar nog door in het plaatselijk vijvertje te duiken, waar overigens ook het riool op uitkomt. Vandaar dat vieze bruine kleurtje.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:40:39 #293
14746 k_i_m
pi_31995566
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Hier is iemand met een goed geheugen?
Ja, of geen leven .
In my life
Why do I smile
pi_31995583
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Dat vies roest-bruin bek van hem komt echt niet door de zonnebank. Daar heeft die bakstenensjouwer helemaal geen geld voor. Dat vies-strontbruine-kleur komt omdat hij in een achterlijk dorpje woont waar ze nog geen warm water hebben. Ze douchen daar nog door in het plaatselijk vijvertje te duiken, waar overigens ook het riool op uitkomt. Vandaar dat vieze bruine kleurtje.
Dat is toch geen roest-bruin? Je moet je kleurenkennis hoognodig eens opschroeven. Niet mis hoor Johnny met een chocolade-bruin-huidje... (Ik krijg er lekkere trek van)
pi_32000285
Choumacher komt weer ff bewijzen hoe lomp hij is
pi_32000332
Trouwens mooie foto Johnny
pi_32000431
En Choumacher, je kan niet eens je ondertitel schrijven zonder spelfouten
pi_32000607
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef Bloody_Hell het volgende:
Trouwens mooie foto Johnny
Dat is m'n ware identiteit.
pi_32000704
En Choumacher maar denken....

Oh nee dat kan hij helemaal niet

En wie maakt een nieuwe
pi_32002755
Een filmpje van Choumacher (links) in zijn jonge jaren. Hij schijnt nu trouwens blank, of liever gezegd lichtgrijs te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')