abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31881451
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:25 schreef danaantje het volgende:

[..]

Ga jij nou maar lekker voor een tientje per uur achter je
headsetje zitten........OH NEE....je werkt niet meer
Impliceer je nou dat ik in een callcenter werk of werkte? Man, ik heb helegaar geen werk
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:42:40 #202
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31881966
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef Sammy1805 het volgende:

[..]

echt hoor, kan je niet met iets beters komen, dan een beetje schelden of iets zeggen als "wat je zegt ben je zelf"...
er word nu wel lekker gescholden, maar ja.. je bent na je Openings Post met geen 1 zinnig iets meer gekomen... ik denk dat je maar gewoon lekker moet gaan zitten nadenken tot je iets leuks heb verzonnen en niet elke 5 minuten iets belachelijks posten waarmee je jezelf nog belachelijker maakt dan je al bent!
Kerel, ga een zak wiet kopen, de bijstand is als het goed is weer gestort en ga een potje dammen
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:46:08 #203
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31882094
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:15 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Oh ok jij wint, zulke argumenten zijn gewoon niet te weerleggen.
Nee en zeker niet door zo'n JOSTI als jij jij achterlijke bloedprop met je lelijke pasta-smoel.
pi_31893707
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Kerel, ga een zak wiet kopen, de bijstand is als het goed is weer gestort en ga een potje dammen
Je kon toch lezen had je gezegd? ik zei dat je met iets nieuws moest komen!! niet weer over blowen ofzo beginnen! echt ga anders niet proberen iemand anders af te zeiken als je alleen maar jezelf steeds zieliger afschilderd!! echt wat een ongelofelijke rand debiel ben jij!
Mocht ik aan de wiet bezwijken... of aan de hasj vergaan! laat dan op mijn grafsteen schrijven ik ben te stoned om op te staan!
pi_31893773
wat is die Choumacher een zielig mannetje
pi_31904264
Nog steeds geen foto, Choumacher?
pi_31904290
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hij heeft al wel een eigen topic. Choumacher. Wie denkt hij wel niet dat hij is?
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 2 november 2005 @ 19:13:36 #209
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31905237
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:48 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is die Choumacher een zielig mannetje
Wat zeg je?? Hoor ik daar een schaap schijten??
Wat je noemt mij zielig, jij in je nichterige balletpak. Shit man hee is het leuk op balletles he homofiele holracer. Godverdomme zelfs Joop Braakhekke zou het schaamrood op de kaken staan als hij jou zag. En je durft mij zielig te noemen. Je noemt jezelf koning van een Aziatisch land??
Wat?? Koning van een Aziatisch land?? Ja van MONGOLIE zeker he. He vergeet je handtasje niet als je weer naar balletles gaat.
pi_31905353
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:13 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Wat zeg je?? Hoor ik daar een schaap schijten??
Wat je noemt mij zielig, jij in je nichterige balletpak. Shit man hee is het leuk op balletles he homofiele holracer. Godverdomme zelfs Joop Braakhekke zou het schaamrood op de kaken staan als hij jou zag. En je durft mij zielig te noemen. Je noemt jezelf koning van een Aziatisch land??
Wat?? Koning van een Aziatisch land?? Ja van MONGOLIE zeker he. He vergeet je handtasje niet als je weer naar balletles gaat.
hahahaha jij bent zwakzinnig

of een gare kloon

en ik ben koning van Mongolie ja, met jou als inwoner

in wat voor outfit ga jij trouwens naar balletles?
  woensdag 2 november 2005 @ 19:19:33 #211
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31905439
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Nee dat zie je toch hondekop. Ben je zo debiel dat je scheel kijkt he. Ik heb nog maar 3 keer verteld waar je mijn foto kunt vinden lelijk hoop stront. Shit man vergeleken met je moeder is ma Tokkie een lekker wijf man. Hee en hoe is het wonen op een woonwagenkamp??
pi_31905600
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:19 schreef Choumacher het volgende:
Nee dat zie je toch hondekop. Ben je zo debiel dat je scheel kijkt he. Ik heb nog maar 3 keer verteld waar je mijn foto kunt vinden lelijk hoop stront. Shit man vergeleken met je moeder is ma Tokkie een lekker wijf man. Hee en hoe is het wonen op een woonwagenkamp??
Gewoon een domme kloon dus.

't Is een kwestie van geduld,
rustig wachten op de dag,
tot een moderator zijn taak vervult,
en Choumacher het forum niet meer opmag

woensdag 2 november 2005 @ 19:25:59 #213
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31905643
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hahahaha jij bent zwakzinnig

of een gare kloon

en ik ben koning van Mongolie ja, met jou als inwoner

in wat voor outfit ga jij trouwens naar balletles?
Wat zeg je Hoofdmongool ?? Met mij als inwoner?? Als holbewoner bedoel je zeker. Dat zou je wel willen he PISnicht. En in wat voor outfit ik naar balletles ga?? Ben je te vaak in je hol genomen ofzo?? Is je kringspier om je nek gaan hangen he lelijke stronthopper?? Ik naar balletles?? Volgens mij is bij jou bij de geboorte de navelstreng iets te strak om je nek getrokken of nie?
pi_31912610
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:30 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Impliceer je nou dat ik in een callcenter werk of werkte? Man, ik heb helegaar geen werk
Je kan wel doen alsof je neus bloed maar je bent gewoon
een kastanovakloon !!!
Some Scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that is the basic building block of the universe.
pi_31912748
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:31 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:

[..]

Je kan wel doen alsof je neus bloed maar je bent gewoon
een kastanovakloon !!!
kasta zet punten achter zijn smilies.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 2 november 2005 @ 23:37:45 #216
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31915181
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:34 schreef MUUS het volgende:

[..]

kasta zet punten achter zijn smilies.
Het enige waar kwastanoza een punt achter zet is zijn carriere bij @home
pi_31915662
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Het enige waar kwastanoza een punt achter zet is zijn carriere bij @home
Moet je niet even in je eigen topic reageren?
  donderdag 3 november 2005 @ 00:05:43 #218
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31916171
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Moet je niet even in je eigen topic reageren?
Ha daar is onze lelijke nagebooorte weer. Wat nou reageren? Denk je nou echt dat ik in dat achterlijke topic ga reageren? Dat zou je wel willen he Chuckie on Crack. Ach man jij bent de lucht die je inademt niet eens waard man zwakzinnig zwijn. En maar ontkennen dat je dat lelijk gezwel in je fotoboek bent he. Denk je dat ik daar intrap ouwe Pislikker?

Hee heb je geen stal om uit te mesten ofzo want je bent te lelijk
pi_31916245
quote:
Op donderdag 3 november 2005 00:05 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Ha daar is onze lelijke nagebooorte weer. Wat nou reageren? Denk je nou echt dat ik in dat achterlijke topic ga reageren? Dat zou je wel willen he Chuckie on Crack. Ach man jij bent de lucht die je inademt niet eens waard man zwakzinnig zwijn. En maar ontkennen dat je dat lelijk gezwel in je fotoboek bent he. Denk je dat ik daar intrap ouwe Pislikker?

Hee heb je geen stal om uit te mesten ofzo want je bent te lelijk
Jij bent niet alleen heel dom, je bent geestelijk niet in orde vriend. Chromosoompje teveel denk ik.
pi_31916570
Wat ben je toch een ongelooflijke mongool choumacher.
underground forever baby
  donderdag 3 november 2005 @ 08:09:41 #222
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31919439
quote:
Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef Laton het volgende:
Wat ben je toch een ongelooflijke mongool choumacher.
Oh choumacher wat ben je toch een ongelofelijke mongool
Oh choumacher wat ben je toch lelijk
Oh choumacher wat is je innerlijk toch lelijk
Oh choumacher wat ben je toch zielig

Huilie huilie boe hoe hoe. Shit man, jij hebt een indrukwekkend arsenaal aan scheldwoorden zeg smerig stuk endeldarm. Zit bij jou je creativiteit verstopt in je grote teen ofzo lelijke kankerbacil. Hee verzin eens iets nieuws man anders rot je maar op uit mijn topic smerig stuk vreten.
  donderdag 3 november 2005 @ 08:12:31 #223
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31919450
Dat dit topic nog open is
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 3 november 2005 @ 09:12:51 #224
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31920104
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:12 schreef Nembrionic het volgende:
Dat dit topic nog open is
Zie topic: Van die paupers die om een slotje vragen.
pi_31921322
quote:
Oh choumacher wat ben je toch een ongelofelijke mongool
Oh choumacher wat ben je toch lelijk
Oh choumacher wat is je innerlijk toch lelijk
Oh choumacher wat ben je toch zielig
underground forever baby
pi_31923058
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:19 schreef Choumacher het volgende:

[..]

[ Bericht 45% gewijzigd door Pool op 04-11-2005 11:05:25 ]
pi_31923129
Behaarde ADHD trekkende kut brintanicht
pi_31927054
nu is het alleen nog maar een matige grap
pi_31928458
Wat een super topic dit.. echt, iedereen gaat op choumacher in terwijl hij nog nergens op in is gegaan.. het enige wat hij doet is gewoon een nieuwe serie scheldwoorden plaatsen en niet reageren op wat mensen zeggen! Echt hoor wat een belachelijke kerel is het!! hij zegt dat wij dom zijn omdat we niks meer zeggen dan dat ie een mongool is. Maar ja we kunnen tenminste wat anders dan alleen schelden!! echt hoor wat een ongelofelijke mafkees is het toch! Als je nu weer hierop reageert door me te negeren of te gaan schelden bewijs je alleen mijn punt! dus zeg nou een keer wat zinnigs of ga lekker zitten trekken en hou je bek lekker dicht!
Mocht ik aan de wiet bezwijken... of aan de hasj vergaan! laat dan op mijn grafsteen schrijven ik ben te stoned om op te staan!
pi_31937745
Volgens mij heeft hij eindelijk zelf doorgekregen hoe achterlijk hij is en durft hij uit schaamte niet meer te reageren
pi_31937774
Choumacher heeft nog steeds geen foto geplaatst dus ben ik is gaan zoeken en vond het volgende filmpje van hem! bekijk hier choumacher met z`n vriendje...
pi_31937871
Whehe volgens mij is choumacher 10 keer zo erg. Maar het is in elk geval wel familie dat merk je meteen!
pi_31938091
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:18 schreef Bloody_Hell het volgende:
Volgens mij heeft hij eindelijk zelf doorgekregen hoe achterlijk hij is en durft hij uit schaamte niet meer te reageren
Inderdaad kansloos kereltje dat het is!!
  donderdag 3 november 2005 @ 22:23:07 #234
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31942153
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:18 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hee lelijke schaamluis wat bedoel je met zelf doorkrijgen dat ik achterlijk ben man?? Het enige dat achterlijk is, is dat gezwel tussen je moeders benen omhooggevallen hoop stront. En wat zeg je heb je mijn IP-adres?? Nou waar blijf je dan vies ruikende steenpuist. Ik geef je zo op je kloten dat je meteen terugkruipt in de reet van je moeder laffe stinkbek. Ik durf uit schaamte niet meer te reageren?? Shit man, als er iemand zich moet schamen ben jij het wel achterlijke pisnicht. Zo'n lelijke bek hebben en dan nog achter de computer durven te kruipen. De elektrische circuits springen spontaan op tilt als jouw computer die afgelebberde rotsmoel van jou ziet kaalgerukt stuk herpes.

[ Bericht 5% gewijzigd door Pool op 04-11-2005 11:06:27 ]
  donderdag 3 november 2005 @ 22:30:43 #235
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_31942417
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:29 schreef Sammy1805 het volgende:

[..]

Inderdaad kansloos kereltje dat het is!!
Hee als dat onze blowkikker niet is. Hee heb je die zak wiet nou al opgelurkt he. Shit man jij moet wel een treurig leven hebben jij wandelende THC-walm. Tis toch balen dat je maar van een bijstanduitkering leeft he, kun je maar 3 keer per week om wiet. Hoe is het nou om elke dag om 13:00 uit je bed te rollen en je de hele dag scheel te blowen?? Lekker leven is dat he. En heb je al een Anita uit de goot geplukt waar je kinderen mee kunt gaan maken? Lekker gezinnetje zal dat worden zeg. Shit man zelfs de Tokkies draaien hun kop weg van schaamte als die jullie zou zien.

Maare er is 1 troost over 3 weken is de bijstand weer binnen en kun je weer om wiet jij smerig stuk vreten.
pi_31942935
Reageer eens in je eigen topic, laffe dakhaas.
pi_31943568

[ Bericht 96% gewijzigd door Pool op 04-11-2005 11:06:02 ]
pi_31944876
Het wordt steeds erger. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_31949170
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:36 schreef MUUS het volgende:
Het wordt steeds erger. .
Gezellig he. Maar kijk uit dat je vooral niets tegen hem zegd want hij heeft een namelijk een dwangneurose: hij moet nutteloze en/of beledigende reply's geven op posts die aan hem gericht zijn, ongeacht wat de inhoud ervan is. Dat komt omdat zijn moeder de zus van zijn pa is. En zijn opa en oma zijn ook al zoiets, neef en nicht. Ach ja in die familie is dat normaal, wist je dat hij al een zoontje heeft bij zijn moeder sinds zijn twaalfde?
pi_31950430
Dit is vrij kansloos maar ontzettend vermakelijk
pi_31953565
Gaat dit een reeks worden?
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:08:54 #243
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31954113
Willen jullie het a.u.b. bij schelden houden en elkaar niet gaan oproepen tot of bedreigen met geweld?
Die zooi willen we niet op fok!, word maar lekker lid van een hooliganvereniging ofzo.

Paupervolk.
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:09:28 #244
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31954127
paupers toch nie toch
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:12:54 #245
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_31954230
aal tuig
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_31956022
Hey pool, wil je dan wel alleen het bedreigende gedeelte weghalen en het gescheld laten staan? Anders moet ik weer helemaal opnieuw typen dat Choumacher een kaalgeschoren hondelul tussen zijn lipjes krijgt geduwd door zijn moeder/tante iedere morgen.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:14:59 #247
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_31960021
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:14 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hey pool, wil je dan wel alleen het bedreigende gedeelte weghalen en het gescheld laten staan? Anders moet ik weer helemaal opnieuw typen dat Choumacher een kaalgeschoren hondelul tussen zijn lipjes krijgt geduwd door zijn moeder/tante iedere morgen.
Dat is nieuw. Er stond wel iets van een hondekut en een muppetlolly gezicht dat het niet haalt bij een veendijk uit 1850. De rest mag je opnieuw verzinnen en graag zonder doodsverwensingen, bedreigingen en geweldsverheerlijking a.u.b.
pi_31961812
hhaahaha te erg gelachen om dat gescheld van choumacher. lig nog te janken
Facts don't care about your feelings
pi_31965395
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat is nieuw. Er stond wel iets van een hondekut en een muppetlolly gezicht dat het niet haalt bij een veendijk uit 1850. De rest mag je opnieuw verzinnen en graag zonder doodsverwensingen, bedreigingen en geweldsverheerlijking a.u.b.
Mwoah dat is wel goed zo. Het ging me er om dat de strekking van het bericht bewaard bleef.
pi_31972052
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Hee als dat onze blowkikker niet is. Hee heb je die zak wiet nou al opgelurkt he. Shit man jij moet wel een treurig leven hebben jij wandelende THC-walm. Tis toch balen dat je maar van een bijstanduitkering leeft he, kun je maar 3 keer per week om wiet. Hoe is het nou om elke dag om 13:00 uit je bed te rollen en je de hele dag scheel te blowen?? Lekker leven is dat he. En heb je al een Anita uit de goot geplukt waar je kinderen mee kunt gaan maken? Lekker gezinnetje zal dat worden zeg. Shit man zelfs de Tokkies draaien hun kop weg van schaamte als die jullie zou zien.

Maare er is 1 troost over 3 weken is de bijstand weer binnen en kun je weer om wiet jij smerig stuk vreten.
Jongen.. ik ga het je nog 1 keer vertellen.. ik zei dus al in mijn vorige post dat ik wou dat je stopte met je gezeik over dat blowen en iets nieuws verzint en niet alleen scheld maar een keer wat zinnigs zegt.. maar het lukt je echt niet he!! jonge echt.. ik denk dat als jij nog een keer alleen scheld dat ik dan maar stop want als er niemand meer is om op te schelden dan moet jij maar in een afkick centrum gaan omdat je er echt verslaafd aan bent he!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')