quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Gert, wat eng!
Ik ben het helemaal eens met jouw lijstje!(behalve dat ik vind dat Tanja NOG NIET naar huis hoeft.
ze klinken wel erg moe. nog geen 1 uur..quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef ruby het volgende:
Nathalie begint weer te lullen. Misschien komen er toch nog roddels.
De nummer 1 en 2 zijn bij mij al heel lang hetzelfde: Roel en Lieske. Alleen twijfel ik wie op 1 en wie op 2. Lieske zeurt soms te veel in omwegen en dat is knap vermoeiend. Maar Roel heeft ook genoeg minpunten. Dus ik maak het een gedeelde eerste plaats. Dan wordt het zo:quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar jouw lijstje Scan.
"quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:53 schreef Day het volgende:
Mensen, het staat niet in de streamverslagen. Hoe zit het met het rantsoen van de bewoners? Hebben ze al eten gekregen van BB of moeten ze het nog steeds doen met Joostbrood?
Dat ga je toch niet allemaal lezen?!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef BaZzY het volgende:
ff offttopic maar waar vind ik [SC BB] 1 t/m [SC BB] 558 ?
ik vind nix
misschien wel als Natahalie eruit gaat. Dido en Naat hebben nu min of meer een onuitgesproken pact tegen de mannen, of tegen Roel, zoiets. Nathalie loopt ook voortdurend achter Dido aan. Als Naat zou eens weggaat, wordt het nog 's wat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:52 schreef kavu het volgende:
Nee dat wordt helemaal nietst tussen DIdo en Roel !!
Jammer dat Hummie er geen krat bruine bonen ingeflikkerd heeft. Ik had Flugel wel schoenen willen zien eten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"
Ze hebben eten gekregen. Wel allemaal blikvoer, maar beter dan niks natuurlijk
In de eerste post van dit topic staan heel veel links.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef BaZzY het volgende:
ik vind nix
En ze zijn ook gestopt met geheime missies.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:55 schreef regenworm het volgende:
Ze ziet maar weer dat de sancties van BB niet helpen om meer leven in de brouwerij te krijgen.
gebruik de zoek functiequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef BaZzY het volgende:
ik vind nix
heel lang scrollen enne tot volgend jaar dan maarquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef BaZzY het volgende:
ik vind nix
Misschien is Roel wel een echte man!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Dat Roel het niet koud heeft... zo in zijn ochtendjas.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:58 schreef cuall het volgende:
[..]
heel lang scrollen enne tot volgend jaar dan maar![]()
Moet ook wel want anders gaat het wel heel erg opvallen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ze zijn ook gestopt met geheime missies.
Heb hem gezien, thanks voor het opzoeken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De nummer 1 en 2 zijn bij mij al heel lang hetzelfde: Roel en Lieske. Alleen twijfel ik wie op 1 en wie op 2. Lieske zeurt soms te veel in omwegen en dat is knap vermoeiend. Maar Roel heeft ook genoeg minpunten. Dus ik maak het een gedeelde eerste plaats. Dan wordt het zo:
1 - Roel en Lieske (de enige twee die ik echt goed te pruimen vindt)
2 - Menno
3 - Dido (is weer wat gestegen de laatste tijd)
Verder kom ik echt niet. De rest is van walgelijk tot zeer walgelijk.
En ik denk er net zo over als Day: Tanja moet blijven. Als Tanja exit gaat, is de exit niet spectaculair. Als het Rob of Nathalie is wel
Had je de foto nou al gezien van Naat en Dido?
Koud? hij kooktquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Dat Roel het niet koud heeft... zo in zijn ochtendjas.
Nee joh. Dido heeft vast allang door dat Roel zo onbetrouwbaar is als de neten, en nog dominant ook met z'n 'mannenregeltjes'. Denk dat Dido toch echt te trots is om zich met zo'n ouderwets denkende figuur in te laten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:57 schreef fokje het volgende:
[..]
misschien wel als Natahalie eruit gaat. Dido en Naat hebben nu min of meer een onuitgesproken pact tegen de mannen, of tegen Roel, zoiets. Nathalie loopt ook voortdurend achter Dido aan. Als Naat zou eens weggaat, wordt het nog 's wat.
Zat ik ook aan te denken komt misschien nogquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:58 schreef wickie het volgende:
Moet Roel z'n geld niet weer eens gaan checken? Dat heb ik m nog niet zien doen, eigenlijk...
Duurt veel te lang. BB heeft echt geblunderd, ik begrijp best dat ze wilden uitpakken met die baby, maar de verveling slaat nu wel enorm toe. Het is zaterdagavond en iedereen ligt op één oor!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet ook wel want anders gaat het wel heel erg opvallen.
Over een paar weken komt er vast weer een geheime opdracht
hij kwam in de middag werdgezegdquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Geprobeerd bij te lezen![]()
Heeft Tanja de verwekker van haar kindje ontmoet? Niets over gelezen...
Voor de rest:![]()
Kunnen we niet controleren... er staan geen camera's in de babykamerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
oorzaak die sanctie van gisteren je zag het aankomen dat het niet zou werken om actie in de tent te krijgen. Er zijn de laatste twee weken er veel fouten gemaakt door hummie & Co.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt veel te lang. BB heeft echt geblunderd, ik begrijp best dat ze wilden uitpakken met die baby, maar de verveling slaat nu wel enorm toe. Het is zaterdagavond en iedereen ligt op één oor!
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Is er niets terug te lezen over die ruzie tussen Tanja en Ingrid, zoals op de talpa site staat?? Zo jaar waar dan??
[..]
"
Ze hebben eten gekregen. Wel allemaal blikvoer, maar beter dan niks natuurlijk
Was ze daarom een tikkende tijdbom die beetje ontplofte toen Ingrid d'r aansprak. Zou best kunnen natuurlijk. Het verklaard wel een hoop.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Heeft Tanja de verwekker van haar kindje ontmoet?
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar dit heeft niks met de baby te maken. Deze bewoners kunnen alleen uit hun dak gaan als ze drank ophebben. Aangezien ze weer eens een opdracht verknalt hebben, zouden ze sowieso geen drank gekregen hebben, dus was er dit weekend ook geen 'uit de dak gaan' bij.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt veel te lang. BB heeft echt geblunderd, ik begrijp best dat ze wilden uitpakken met die baby, maar de verveling slaat nu wel enorm toe. Het is zaterdagavond en iedereen ligt op één oor!
Heeft ze niks over gezegd en de verstandhouding met de groep is niet echt optimaal de meesten zeggen nauwelijks iets meer tegen haarquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Ik heb het zelf gemist, dus geen idee. Het schijnt dat er snoepjes op die manier werden doorgegeven ofzo. Later ook met Roel geloof ik.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Nog even puur uit nieuwsgierigheid hoor.
Drukten ze alleen hun lippen op elkaar, of tongden ze ook echt.![]()
![]()
Dat is ook wel weer zo. Maar als Hummie c.s. dat weten, zou ik er hoe dan ook ieder weekend een kratje bier tegenaan gooien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar dit heeft niks met de baby te maken. Deze bewoners kunnen alleen uit hun dak gaan als ze drank ophebben. Aangezien ze weer eens een opdracht verknalt hebben, zouden ze sowieso geen drank gekregen hebben, dus was er dit weekend ook geen 'uit de dak gaan' bij.
Ze gaven een snoepje over die Dido in haar mond hadquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Nog even puur uit nieuwsgierigheid hoor.
Drukten ze alleen hun lippen op elkaar, of tongden ze ook echt.![]()
![]()
och, zijn ze morgen vroeg wakkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:
Lekker op zaterdagavond liggen ze om 0:00 op bed.
En door de weeks pas om een uur of vier.
Lekker is dat
Dank u, dan kan ik nu rustig op 1 oorquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft ze niks over gezegd en de verstandhouding met de groep is niet echt optimaal de meesten zeggen nauwelijks iets meer tegen haar
Begrijp jij het? Begrijp ik het ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:
Lekker op zaterdagavond liggen ze om 0:00 op bed.
En door de weeks pas om een uur of vier.
Lekker is dat
Dat was te verwachten natuurlijk. Als je -tig keer zegt dat je wegwilt, maar als je genomineerd wordt uit je plaat gaat en boos wordt, omdat nu je kraamtijd vergalt is, als je wél chocola, stroopwafels en peuken krijgt (en dus niet mee moet doen aan een voor haar aangepaste vorm van rantsoen) en alleen je neus laat zien als je wilt roken of eten, dan krijg je natuurlijk dat na 50+ dagen mensen je niet meer hoog hebben zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft ze niks over gezegd en de verstandhouding met de groep is niet echt optimaal de meesten zeggen nauwelijks iets meer tegen haar
Ja het is echt dom dat ze niet op zaterdag en zondag uitzenden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Er is nou toch al weer het een en ander gebeurd trouwens. Er gaan leuke momenten sneuvelen in de maandagavond uitzending. Dat kan haast niet anders.
Vind ik nou ook al de hele tijd jammer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ja het is echt dom dat ze niet op zaterdag en zondag uitzenden.
Menno heeft alles opgedronkenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Dit wordt niks meer dus....
Er was dus wel wat drank vanavond, maar dat is nu al op? Anders waren er toch wel mensen doorgegaan neem ik aan....
jep blikvoerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef Timon223 het volgende:
misschien heb ik het even gemist, maar hebben ze nu al een nieuw rantsoen gehad?
feestje werd om 21:00 gestopt door BBquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Er was dus wel wat drank vanavond, maar dat is nu al op? Anders waren er toch wel mensen doorgegaan neem ik aan....
Dat gaat ze dus niet doen, want dan kost dat dubbelop geld. Als Tanja vrijwillig eruit gaat, betekent dat een donderdagavond exit minder de komende weken en dat scheelt veel inkomsten. Hummie is er dus alles aan gelegen dat Tanja niet vrijwillig opstapt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:09 schreef cevece het volgende:
Wat ik niet snap is dat Hummie niet ziet dat Tanja écht geen toegevoegde waarde meer heeft nu. Tanja wil weg, maar waarschijnlijk zonder dat het haar geld gaat kosten. Roep Tanja gewoon naar de dbk en zeg, Tan.... meid..... Je kan beter gaan. Geef haar dan een bedrag mee
ik denk dat het komt door te weinig eten en verder slaat de verveling toe nu de spelletjes zijn ingenomen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begrijp jij het? Begrijp ik het ook
Ik dacht nog: leuk feestje, ik moet 's nachts toch werken, kan ik lekker BB kijken. Ho maar
Eigenlijk jammer dat ze niet in de weekenden ook een halfuurtje BB uitzenden (zonder commericals 20 min) Dit gebeurde bij de vorige edities toch wel?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Er is nou toch al weer het een en ander gebeurd trouwens. Er gaan leuke momenten sneuvelen in de maandagavond uitzending. Dat kan haast niet anders.
Het feestje was in de speciale ruimte. Volgens mij moesten ze alles daar laten staan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Zaterdags wel ja. Op zondag kreeg je altijd een overzicht van de hele week.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat ze niet in de weekenden ook een halfuurtje BB uitzenden (zonder commericals 20 min) Dit gebeurde bij de vorige edities toch wel?
ingrid lijkt 'tquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef regenworm het volgende:
wie loopt te spoken in de slaapkamer
klopt helemaal maar het is alweer erg lang geleden dat feestjequote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het feestje was in de speciale ruimte. Volgens mij moesten ze alles daar laten staan.
Er was op zaterdag nooit iets en op zondag een compliatie van de afgelopen week.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze niet in de weekenden ook een halfuurtje BB uitzenden (zonder commericals 20 min) Dit gebeurde bij de vorige edities toch wel?
Het feest heeft 45 minuten geduurd en Menno heeft een hele fles Bacardi achterover geslagenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Maar bij een vrijwillige exit van Tanja hoeft Hummy toch niets te betalen? Scheelt ook weer een boel geldquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat ze dus niet doen, want dan kost dat dubbelop geld. Als Tanja vrijwillig eruit gaat, betekent dat een donderdagavond exit minder de komende weken en dat scheelt veel inkomsten. Hummie is er dus alles aan gelegen dat Tanja niet vrijwillig opstapt.
Ik heb trouwens alleen BB1 gekeken, maar kan me niet herinneren dat er zaterdag ook wat werd uitgezonden....kan het mis hebben hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zaterdags wel ja. Op zondag kreeg je altijd een overzicht van de hele week.
Die paar duizend euroquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar bij een vrijwillige exit van Tanja hoeft Hummy toch niets te betalen? Scheelt ook weer een boel geld![]()
nee ze heeft iets bijjzigquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:15 schreef AnTjUh het volgende:
Ingrid gaat roken
Als je erover nadenkt dan is dat dus zwaar belachelijk, maar goed. Een beetje sneu hoor: zoveel mogelijk drank in 3 kwartier opzuipen omdat je daarna niets meer krijgt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:15 schreef kissa het volgende:
Het feest heeft 45 minuten geduurd en Menno heeft een hele fles Bacardi achterover geslagen![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:14 schreef Timon223 het volgende:
rust en kalmte..
ik ga ook slapen, weltrusten iedereen![]()
Ik weet alleen zeker dat er ook met Kerst werd uitgezonden, met BB3 zat ik uuuuuuuuuren aan een kerstdiner en zat op hete kolen omdat ik zo dom was geweest de video niet in te stellen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb trouwens alleen BB1 gekeken, maar kan me niet herinneren dat er zaterdag ook wat werd uitgezonden....kan het mis hebben hoor.
Gevalletje stemfraude dan ???? Gewoon laatste "laten worden" in de polls. Ook een optie.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat ze dus niet doen, want dan kost dat dubbelop geld. Als Tanja vrijwillig eruit gaat, betekent dat een donderdagavond exit minder de komende weken en dat scheelt veel inkomsten. Hummie is er dus alles aan gelegen dat Tanja niet vrijwillig opstapt.
Vindt het juist positief dat de spelletjes zijn ingenomen. Hierdoor kunnen er eerder confrontaties met elkaar ontstaan, dat is toch wat we willen zien!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik denk dat het komt door te weinig eten en verder slaat de verveling toe nu de spelletjes zijn ingenomen.
Inderdaad, heel erg sneu....maar wel vermakelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt dan is dat dus zwaar belachelijk, maar goed. Een beetje sneu hoor: zoveel mogelijk drank in 3 kwartier opzuipen omdat je daarna niets meer krijgt.
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:18 schreef cevece het volgende:
[..]
Gevalletje stemfraude dan ???? Gewoon laatste "laten worden" in de polls. Ook een optie.
Hoezo wil ik Tanja graag zien gaan ??
Stond mij iets bij dat in BB1 er na een tijdje werdt besloten om ook op zaterdag en zondag uit te zenden, dat is wel al weer 6 jaar geleden! Maar we hebben wel de streams!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was op zaterdag nooit iets en op zondag een compliatie van de afgelopen week.
Confrontaties, dat geloof je toch zelf niet. Deze mensen roddelen liever achter elkaars rug om, dan maakt het geen bal uit of ze al dan niet spelletjes hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het juist positief dat de spelletjes zijn ingenomen. Hierdoor kunnen er eerder confrontaties met elkaar ontstaan, dat is toch wat we willen zien!Of kijk jij liever naar 2 trik-trakkende mensen
![]()
de kaarten die ze op het feestje heeft gekregen heeft ze og niet gelezen ook de kado's nog niet uitgepakt omdat ze nog niet echt jarig wasquote:
vandaag nog niks van gemerkt iedereen lag te hangen op bed of bankquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het juist positief dat de spelletjes zijn ingenomen. Hierdoor kunnen er eerder confrontaties met elkaar ontstaan, dat is toch wat we willen zien!Of kijk jij liever naar 2 trik-trakkende mensen
![]()
Mail ff met Sjonnie of Hummie.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:20 schreef weyden het volgende:
En waarom wordt er eigenlijk de weekenden niet uitgezonden???
Talpa start binnenkort met een weekend-uitzending.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja het is echt dom dat ze niet op zaterdag en zondag uitzenden.
Sééérieus???quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Talpa start binnenkort met een weekend-uitzending.
Ook worden de doordeweekse reguliere uitzendingen een kwartier langer.
en weer net zo hard uitgebarft!quote:
Paar duizend? Ik had begrepen dat ze de schuld van Tanja van zo'n 20.000 (!!) zouden betalen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die paar duizend euro.. Ik denk dat die telefoontjes en smsjes heel wat meer opbrengen.
Oh echt? Dat is goed nieuws.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Talpa start binnenkort met een weekend-uitzending.
Ook worden de doordeweekse reguliere uitzendingen een kwartier langer.
Niet omdat BB nou zó goed scoort qua kijkcijfers, maar het programma doet het toch heel aardig en vergeleken met de rest van de Talpa-programma's is het een van hun toppers.
Vandaar dat ze besloten hebben om meer BB uit te gaan zenden.
Een beetje?!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:25 schreef regenworm het volgende:
Ingrid is een beetje vreemd
volgens mij niet het wordt tijd voor een tempo zakdoekjequote:Op zondag 23 oktober 2005 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Huilt Ingrid?
Ja.quote:
Als het Nathalie was geweest, zou ik het zeker geloven (die probeerde dat vandaag trouwens ook toen ze in de slaapkamer in bed lag en zag dat de camera op haar stond gericht.).quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:24 schreef versabommie het volgende:
ingrid is een sentimenteel toneelstukje aan het opvoeren
Gatverdamme, ik zie die eikel Andries in dat linkje, mijn hele avond bedorvenquote:
kijk nooit naar de tv behalve de donderdag live uitzending.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Heb ook even wat voor jou opgezocht:
Big Brother in de media
Dat van die weekend-uitzending staat daar niet te lezen trouwens, maar dat heb ik ergens ander weer gelezen, weet even niet meer waar...
er is een steekje bij haar los.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Ja, daar gaat Ingrid. Ze praat nu zelfs hardop.
kan er niet tegen als mensen huilenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:30 schreef Gert het volgende:
Nee dit is wel echt hoor, de tranen van Ingrid.
Zielig klinkt het, krijg meteen medelijden met haar hoewel ik het een valse bitch vindt.
heeft ze van rob geleerd:)quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:30 schreef BBscanner het volgende:
Ach vindt dit wel schattig!![]()
Ingrid; Gefeliciteerd mam ik hou van jouw, snik, snik.
Van de Talpa sitequote:Op zondag 23 oktober 2005 01:27 schreef weyden het volgende:
voor de derde keer hoe zit dat nou met die ruzie tussen Tanja en Ingrid??
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ingrid *BREEKT*![]()
Grappig die stream van Menno er pal onder
misschien gaat ze straks ook nog kotsenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
kan er niet tegen als mensen huilen![]()
Nee dit zijn geen krokodillen tranenquote:
laat dr danmaar jankenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
misschien gaat ze straks ook nog kotsen
Had niks anders van tanja verwachtquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:31 schreef cuall het volgende:
[
![]()
Ingrid deed erg haar best om Tanja tot een gesprek te krijgen, maar werd door Tanja behoorlijk afgekat
mja, voor sommige mensen daar kan ik gewoon geen sympathie/medelijden opbrengen, Menno & Ingrid zijn er 2 vanquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:33 schreef BBscanner het volgende:
Nee dit zijn geen krokodillen tranen, imo Heb wel een idee dat dit oprecht is. Zij is jarig zonder familie. Rob zat te janken omdat hij genomineerd was en aandacht wilde trekken van de anderen.
Als het echt is krijg ik ook altijd een brok in mijn keelquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
kan er niet tegen als mensen huilen![]()
Wel grappig idd dat ze tegen die kaartjes zit te praten! Vindt het wel menselijk en normaal als je in zo'n positie zit en dan jarig bent.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:34 schreef Isabeau het volgende:
...eh, ik vind Ingrid wel leuk. Echt. Geen grapje.
raar is dat he als je ziet huilen doet huilenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Als het echt is krijg ik ook altijd een brok in mijn keel![]()
Dat is fijn Snaptnixquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
Hehe.. ben ik weer. Stuk rustiger nu. Kleine is ook uitgeput in slaap gevallen...
Hebben het ergste weggezogen en heeft een pufje met ventolin gehad.
Arts was flink boos trouwens dat ze, gezien haar achtergrond eerder op de avond niets met de melding wilden doen. Maandag wordt ze overigens nog op RS-virus getest.
ze heeft een beetje heimwee naar huis.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:34 schreef versabommie het volgende:
wat zit ze daar toch haar best te doen om traantjes te krijgen die blonde manipulerende stinktemeyer!
Gelukkig!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
Hehe.. ben ik weer. Stuk rustiger nu. Kleine is ook uitgeput in slaap gevallen...
Arts was flink boos trouwens dat ze, gezien haar achtergrond eerder op de avond niets met de melding wilden doen. Maandag wordt ze overigens nog op RS-virus getest.
Blij dat het alweer wat rustiger is !quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
top met zn artsquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
Nou echt goed dat je voet bij stuk hebt gehouden. Ik hoop dat ze nu lekker kan slapen (en jij ook)quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
gelukkig alles weer wel!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
Verjaardagspost. Maar ze doet wel een beetje gek, want ze lult ertegen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
uhm.. wat zit ingrid te janken? En wat heeft ze in d'r handen, foto ofzo?
Ze IS vreemd met met d'r duimquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verjaardagspost. Maar ze doet wel een beetje gek, want ze lult ertegen.
verjaardagkaarten van familie en kennissenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
uhm.. wat zit ingrid te janken? En wat heeft ze in d'r handen, foto ofzo?
Ik heb dat ook als mensen die ik sympathiek vind moeten geeuwen dat ik dan mee ga doen en als ik ze stom vind voel ik die neiging nietquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
raar is dat he als je ziet huilen doet huilen
niet nodig ik hoor luid en duidelijk janken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:40 schreef cevece het volgende:
** BIEP BIEP INGRID MOET HAAR ZENDER CHECKEN **
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verjaardagspost. Maar ze doet wel een beetje gek, want ze lult ertegen.
Owwww.....ik dacht dat haar jas over d'r zender aan het schuren was, maar het is huilenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet nodig ik hoor luid en duidelijk janken.
ja het zijn meestal die mensen waar je echt wat mee heb om wie je geeft je voelt dan erg mee lachen huilen geeuwen t steekt aanquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb dat ook als mensen die ik sympathiek vind moeten geeuwen dat ik dan mee ga doen en als ik ze stom vind voel ik die neiging niet![]()
iets van ma ik mis je of ik hou van jouwquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:42 schreef newsman het volgende:
Snif snif ik heb zon spijt dat ik in BB zit:Ingrid
Nééhquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hoort in je mandje te liggen, knul![]()
geloof het wel maar ze was even van de kaart.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:43 schreef cevece het volgende:
Staan daar geen sancties op, tegen de "buitenwereld" praten ??
Dankzij Ingrid volgende week wéér rantsoen
Ja best typisch idd.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja het zijn meestal die mensen waar je echt wat mee heb om wie je geeft je voelt dan erg mee lachen huilen geeuwen t steekt aan
Wat ben je strengquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga jij dan eens als de sodemieter je bed in
![]()
Volgens mij niet. Dit moest er even uit. Typisch zo'n huilbui die bevrijdend werkt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
Is Ingrid geknakt?
nog nooit zn test gedaan leuk johquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja best typisch idd.
Heb het trouwens ook wel eens experimenteel getest. In een gesprek met mensen, ja of nee gaan zitten schudden, aan je neus wrijven etc. Gaan ze (en dan vooral de mensen waar je een betere band mee hebt) dus werkelijk mee zitten doen. Komisch om te zien.
Krijg je dan meer bacteriën in je blaas of virussen/bacteriën in je longen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:46 schreef robster16 het volgende:
die krijgen nog eens allemaal een blaas of longontsteking van de hele tijd zowat nakend rondrennen in die vrieskou! LOL
Het testosterongehalte is hóógquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:47 schreef versabommie het volgende:
godver heb net die film greens street hooligans gezien en ben niet van plan me in te laten palmen door een huilende blonde duimende del!
Dat doen m'n ouders al, ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga jij dan eens als de sodemieter je bed in
![]()
dat kun je wel zeggen :-) deed me denken aan vroegere tijden en ik zat zo aan mijn testosteronmax hahahahaquote:
Hé Bong is vier!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:48 schreef weyden het volgende:
[..]
Jij bent nog jonger...gauw je wieg in
Weet je gelijk wie er een goede bad met je heeft / wilt hebben!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
nog nooit zn test gedaan leuk joh![]()
lijkt me echt lachen
Zie mijn profielquote:
dan heeft lieske met iedereen een goede band want die laat iedereen gapen tegen wie ze ook praatquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:50 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Weet je gelijk wie er een goede bad met je heeft / wilt hebben!
Gewoon ff checken *gaap*
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
idd gaat proberenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:50 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Weet je gelijk wie er een goede bad met je heeft / wilt hebben!
Gewoon ff checken *gaap*
En ji bent helemaal leeftijdsloosquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hé Bong is vier!
Knap dat je hier post
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan heeft lieske met iedereen een goede band want die laat iedereen gapen tegen wie ze ook praat
Je klinkt erg wijs en bijdehand, maar gezien de topics waar je post ben je zo'n leuk jong nerdje.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Zie mijn profiel
Waarom zou ik niet 14 zijn?
Als je denkt dat 14-jarigen niet zolang opblijven heb je 't mis btw![]()
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:48 schreef weyden het volgende:
[..]
Jij bent nog jonger...gauw je wieg in
Ja maar Lieske lukt dat zonder zelf ook maar een seconde te geeuwen. Daar zit nu net het verschilquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan heeft lieske met iedereen een goede band want die laat iedereen gapen tegen wie ze ook praat
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je klinkt erg wijs en bijdehand, maar gezien de topics waar je post ben je zo'n leuk jong nerdje.
Ik ben bijna door m'n drank heen!!!quote:
Kijk, jij hebt het doorquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef cuall het volgende:
[..]
hij luistert toch niet, op die leeftijd bepalen ze dat zelf, maar vond het leuk om ff te doen
![]()
checkt sta ook leeftijdloosquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja goed hè.
Jullie hoeven niet alles te weten![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:54 schreef cuall het volgende:
[..]
luister jij ook al aan de deur? soort Roel-typje
slaap lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar bed, nog veel plezier en tot later![]()
![]()
Gert, doe er wat ijs bijquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben bijna door m'n drank heen!!!
Heb nog wel een mooie bourgogne, maar om die nou half lam open te trekken...
Nee, dat wordt dus dadelijk de sterke drankenkast. Denk dat ik maar voor een ouzo ga met veel ijs.![]()
Of misschien ook wel naar bed, net als de rest van dat zooitje.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
![]()
Mee eens, dat is toch waarvoor je kijkt naar BB! Als iedereen daar emotieloos in dat huis zit is er niks meer aan!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:54 schreef Lamon het volgende:
Dat zijn toch voor mij de mooiste momenten van het hele BB gebeuren.
Die spaarzame momenten waarop iemand gewoon stiekem een beetje breekt en emoties laat lopen.
Ik vind zoiets best ontroerend. Ik vergeet dan meteen dat het eigenlijk nergens over gaat dat verdriet, en dat het iemand is die ik verder wel zou kunnen schieten.
Het zijn gewoon mooie ontroerende plaatjes, niets meer, niets minder.
Een hele dikke welterustenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
![]()
Als je leeftijd, hobby's,werk etc. invult, hebben mensen meteen al zo'n beeld van je. Is leuker als je ze gewoon beoordelen op wat je post.quote:
slaap lekker cuallquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
![]()
Zo is het beterquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef Dynabite het volgende:
Binnenkort zien we Tanja jankend in de tuin met 10 postzakken geboorte-felicitaties.![]()
Sweet dreams !quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
![]()
Maakt ook niet uit hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je leeftijd, hobby's,werk etc. invult, hebben mensen meteen al zo'n beeld van je. Is leuker als je ze gewoon beoordelen op wat je post.
* BONG4002 houd nog wel een dikke 2uur de wachtquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:59 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
iedereen slaapt dan ga ik ook slapen
Jullie? Was het maar waar, dit soort dingen gebeuren altijd als m'n ventje in het buitenland zit natuurlijk. Zit er mooi alleen mee nuquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig dat er een arts is geweest en ook nog is 1 die niet loopt te zeuren maar het echt goed meent!
Hoop dat jullie wat rustiger kunnen slapen en dat alles snel goed komt!![]()
(wat is RS ?)![]()
nou ja leeftijd boeit niet echtquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je leeftijd, hobby's,werk etc. invult, hebben mensen meteen al zo'n beeld van je. Is leuker als je ze gewoon beoordelen op wat je post.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:59 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Ze verwachten 10 postzakken (Hummie en consorten) maar ik denk dat het beperkt blijft tot 10 kaarten, meer niet. 8 van de familie, de rest van verdwaalde fansquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:51 schreef Dynabite het volgende:
Binnenkort zien we Tanja jankend in de tuin met 10 postzakken geboorte-felicitaties.![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:59 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Ik denk echt dat je je daarin vergist.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze verwachten 10 postzakken (Hummie en consorten) maar ik denk dat het beperkt blijft tot 10 kaarten, meer niet. 8 van de familie, de rest van verdwaalde fans![]()
Als je Engels goed is: http://www.emedicine.com/ped/topic2706.htmquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
Wilde zelf ook nog even gaan googlen wat het precies inhoudt![]()
![]()
Met "jullie" doelde ik op jou en je dochterquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jullie? Was het maar waar, dit soort dingen gebeuren altijd als m'n ventje in het buitenland zit natuurlijk. Zit er mooi alleen mee nu![]()
Arts was idd helemaal top, kan niet anders zeggen![]()
RS virus (zoals ik het net begrepen heb dan tenminste) openbaart zich bij volwassenen en oudere kinderen gewoon als een soort van verkoudheid, bij kleine kinderen kan het gevaarlijker zijn vanwege slijm in de longetjes, luchtwegen en neus. Vergeef me als ik het niet helemaal ok heb begrepen, maar dat was zo'n beetje de essentie van het verhaal. Wilde zelf ook nog even gaan googlen wat het precies inhoudt![]()
![]()
Ja..quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:54 schreef Lamon het volgende:
Dat zijn toch voor mij de mooiste momenten van het hele BB gebeuren.
Die spaarzame momenten waarop iemand gewoon stiekem een beetje breekt en emoties laat lopen.
Ik vind zoiets best ontroerend. Ik vergeet dan meteen dat het eigenlijk nergens over gaat dat verdriet, en dat het iemand is die ik verder wel zou kunnen schieten.
Het zijn gewoon mooie ontroerende plaatjes, niets meer, niets minder.
Dank jequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je Engels goed is: http://www.emedicine.com/ped/topic2706.htm
Ik weet het wel zeker, maar het is wel leuk om daarover te fantaserenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je je daarin vergist.
Nee hoor, hij zag Chantalquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:00 schreef newsman het volgende:
Wat nou Kribbet, ziet jou blauwe muis Tanja?
http://www.umcutrecht.nl/afdeling/overzicht/overzicht.asp?dep=127&mmid=819&oid=1503 voor de simpelere tekstquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:03 schreef Isabeau het volgende:
Als je Engels goed is: http://www.emedicine.com/ped/topic2706.htm
nee maar om dat nou op deze manier aan te wakkeren is juist niet leukquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:58 schreef BBscanner het volgende:
Mee eens, dat is toch waarvoor je kijkt naar BB! Als iedereen daar emotieloos in dat huis zit is er niks meer aan!
Okido.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:07 schreef lovebear het volgende:
heb er al 1 klaar staan
Arm muissiequote:Op zondag 23 oktober 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zag Chantal(Tanja zien we gelukkig nog maar heel weinig
)
Ik zal morgen een nieuwe plaatsenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Wordt tijd voor een nieuwe sig, Kribbet![]()
Beurt!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent aan de beurt om zo te openen, Gert![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal eerst even moeten nadenken maar dat lukt altijd het beste als ik net een Roeltje heb gerookt...
Heb jij een beter idee? Dit gebeuren met post van het thuisfront' gebeurde toch ook al in de vorige edities van BB?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:08 schreef Wup het volgende:
[..]
nee maar om dat nou op deze manier aan te wakkeren is juist niet leuk
ik heb echt een hekel aan dat gedoe met berichtjes van thuis
Ik zie 'm alleen nog niet. Druk maar op enter!quote:
Valt wel mee hoor, zijn hele familie is afgelopen week door verschillende slangen opgegeten, deze heeft nog geluk gehad (deze week)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |