Om dezelfde reden als die gast in dat dimmu borgir shirt; het is geen idols maar zoals de jury al zegt; het is "Pop-Idols". Wat raar is want bijna alle grote Nederlandse acts zijn/waren geen pure popmuzikanten. Sowieso zijn de echte idolen meestal geen pop. (Met als enorm grote uitzonderingen Jackson en Madonna...)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn er nooit moslima's in Idols? Die kunnen altijd zo mooi zingen, met hun hand op en neer op hun mond enzo.
Wat is het maximale?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:13 schreef tonks het volgende:
Mijn gothic rating staat nu op 921
haat punten dus.
Maar wel goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
En die ene afro! ik dacht dat hij oud was ofzo.. 16! WTF!
Ik heb die rockgast wel zien zingen en hij is nog door ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef Sonja27 het volgende:
Maar waar was nou die gast die in een rock groep zat? In het begin werd hij gevolgd, maar hebben we zijn "optreden" wel op tv gezien?
Eigenlijk het enige talent wat ik vanavond gezien heb.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef Luli het volgende:
Helemaal mee eens, ik heb zelfs lopen janken bij die neger dat ie door was
mijne 178 maar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:13 schreef tonks het volgende:
Mijn gothic rating staat nu op 921
haat punten dus.
Ze zijn helaas onuitbanbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef tonks het volgende:
[..]
als alle gothics dood zijn dan stop ik met tellen.
Had je iets beter moeten opletten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef Luli het volgende:
[..]
Ik heb die rockgast wel zien zingen en hij is nog door ook!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
Make it 75%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef Ivatje het volgende:
My God, ongeveer de helf van de deelnemers is debiel, mafkees of verstandelijke handicap!!![]()
Maar het was erg grappig!!![]()
Die was briljantquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:
Ik lig echt nog steeds in een deuk om die smurf![]()
inderdaad, gaan ze een beetje bij mensen thuis. of bij die aprés ski gast kijken hoe hij optreed. is wel leuk af en toe maar niet meer dan 1 á 2 keer per aflevering.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef ThE_ED het volgende:
Overigens zeke raan het begin echt weinig audities, en dat is toch wel waarvoor je kijkt. ik wil gewoon superpositieve ouders zien en een dochter die door de jury om een afgrijselijk nummer wordt afgezeken, niet allerlei gare shit ertussendoor.
toen ik hem zag wíst ik gewoon dat hij door zou gaan, de auditie was niet eens zo geweldig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:17 schreef rena het volgende:
[..]
Inderdaad, 16Ik dacht echt dat hij 30 was of zo
Ze maken mij echt niet wijs dat er zó weinig animo was voor die audities.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
inderdaad, gaan ze een beetje bij mensen thuis. of bij die aprés ski gast kijken hoe hij optreed. is wel leuk af en toe maar niet meer dan 1 á 2 keer per aflevering.
En toen dat smurfenliedje terugkwam bij die gothicquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:
Ik lig echt nog steeds in een deuk om die smurf![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
Mwah.. Martijn is wel leuk in voice-overen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Tooske en Reinout het beter zouden doen.
Ik mis ze ook. Ik vind Chantal leuk om te zien en haar stem is om aan te horen, maar Toose was veel leuker en echt meer intensiever en actiever met de mensen. Martijn is helemaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Tooske en Reinout het beter zouden doen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
Die lekkere anouk indo mocht van mij wel door.
Die ene waar ze thuis bij zijn geweest en dat altijd zong en zo... dat die niet doorging...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
Die lekkere anouk indo mocht van mij wel door.
Lag het nou aan mij of is martijn véél vaker in beeld geweest dan chantal..?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik mis ze ook. Ik vind Chantal leuk om te zien en haar stem is om aan te horen, maar Toose was veel leuker en echt meer intensiever en actiever met de mensen. Martijn is helemaal![]()
11.000 mensen. 6000 minder dan de vorige keer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet er iemand trouwens wat de opkomst is van dit jaar? vorig jaar was het echt super veel!
Die was gewoon fucking zenuwachtig. Het leek alsof ze totaal geen gevoel voor ritme had, maar dat heeft ze volgens mij écht wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die ene waar ze thuis bij zijn geweest en dat altijd zong en zo... dat die niet doorging...Alleen dat getap met der schoenen was irritant, maar der stem was goed
Lag niet aan jou. Jammer... Chantal is leuker om te zien :'0quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef ckyerwin het volgende:
[..]
Lag het nou aan mij of is martijn véél vaker in beeld geweest dan chantal..?
Ik heb het idee dat Martijn het hele programma deed (voor zover hij iets deed) en zij alleen aan het begin en eind erbij stond..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef ckyerwin het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef Dead-Doll het volgende:
Ohja! Ik doe volgend jaar ook mee!.
Tsja, ze stond nu meer heen en weer te stappen dan te zingen, ik kan me voorstellen dat de jury daar nu niet op zit te wachten. misschien bij idols 4 dan...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:25 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Die was gewoon fucking zenuwachtig. Het leek alsof ze totaal geen gevoel voor ritme had, maar dat heeft ze volgens mij écht wel.
Ja, dat dacht ik dus ook..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Martijn het hele programma deed (voor zover hij iets deed) en zij alleen aan het begin en eind erbij stond..
Oh dat vond ik nou echt niet erg ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef ckyerwin het volgende:
[..]
Wat waren die Matrix-effecten dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook!
En dan kom ik als knuffelallochtoon in de finalerondes, jaja, ik zie het al helemaal voor me.
God wat heb ik gelachen. Dat smurfenlied
.
De montages vielen mij inderdaad ook mee trouwens, bij 'matrix-achtige effecten' zag ik ze eerder kogels ontwijken ofzo.
Die vond ik juist tof, wel erg fout gay, ok, maar hij bracht het wel leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef Dizer het volgende:
Ik vond die Homo-Italian wel erg zwaar irritantKon wel goed zingen, maar dat janken en rennen en springen als een meisje...
plus zijn vriendje er ook nog bij.. echt triest
Hij was wel goed... alleen dat huilen en zo.. en dat foute gay.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Die vond ik juist tof, wel erg fout gay, ok, maar hij bracht het wel leuk.
Die heb ik net gemist, ik zag alleen het eind toen ze hem beoordeelden. De verwarmingsmonteur kwam er tussenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef Dizer het volgende:
Ik vond die Homo-Italian wel erg zwaar irritantKon wel goed zingen, maar dat janken en rennen en springen als een meisje...
plus zijn vriendje er ook nog bij.. echt triest
Je moet bij een auditie zonder muziek sowieso geen rustige nummers met veel pauzes zingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, ze stond nu meer heen en weer te stappen dan te zingen, ik kan me voorstellen dat de jury daar nu niet op zit te wachten. misschien bij idols 4 dan...
Hij zong wel (erg) goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die heb ik net gemist, ik zag alleen het eind toen ze hem beoordeelden. De verwarmingsmonteur kwam er tussen
Mwah, beetje saaiig.quote:
Nog geen Irma, Ron of Hind goed iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, beetje saaiig.
Sowieso nog geen échte toppers gezien.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond het bij Nikki wel lullig. Doe je voor de derde keer mee en zing je echt goed, en dan word je wéér afgewezen. Ze had denk ik het nadeel dat haar uiterlijk er niet op vooruit is gegaan door haar zwangerschap. Kan ze zelf ook niet helpen, maar zo werkt het bij Idols.
Zij was in Idols 2 dat meisje dat zo bij haar moeder stond te huilen en 'stelletje kelerelijers' riep. Ik herinner me haar nog goed.
Ja, de meeste nummers zijn allemaal van die random auditienummers. Van die nummers die makkelijk te zingen zijn. Of juist niet, als in Angels van Robbie Williams.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
Lag het nou aan mij, of waren al die nummers een beetje IDO live nummers..
Isn't She Lovely
Jesse
noem maar op..
Angelsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, de meeste nummers zijn allemaal van die random auditienummers. Van die nummers die makkelijk te zingen zijn. Of juist niet, als in Angels van Robbie Williams..
En dan met zo een Nederlands-Engels accentquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef sbientje het volgende:
everytime you get back on my fieeehieeeets...![]()
![]()
Ik zou sowieso érg verrast zijn als die er uberhaupt zijn dit jaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, beetje saaiig.
Sowieso nog geen échte toppers gezien.
Nee, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Enneh, ben ik de enige die denkt dat er iets serieus mis was met die pokerface-dude?
Die smurf met z'n eigen liedje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou sowieso érg verrast zijn als die er uberhaupt zijn dit jaar.
De matrix-effecten werden aangekondigd maar vielen me alles mee, tenzij we het nog krijgen natuurlijk. Enneh, ben ik de enige die denkt dat er iets serieus mis was met die pokerface-dude?
Wil je nou echt zo'n dik tienermoedertje als popidool?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]Zij zong fucking goed
![]()
Echt jammer dat ze niet door ging
Ja maar wat willen ze nou? Mooi of goed zingen? Laten we eerlijk zijn, niet iedereen is een Hind. Irma was ook wel leuk, maar niet knap. En de rest van de vrouwen konden niet zingen of zagen er niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef apestaartje het volgende:
Valt het trouwens meer mensen op dat er opvallend weinig 'standaard-mooie' mensen zijn doorgelaten?
Zouden ze geleerd hebben van Idols 2? Het Alice-syndroom (mooie mensen met matige stemmen die heel ver komen)?
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou sowieso érg verrast zijn als die er uberhaupt zijn dit jaar.
Die kleine kale met z'n eigen nummer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:36 schreef tonks het volgende:
Wie was dat?
Of zo een Italiaanse homo dan? Wéér een...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Wil je nou echt zo'n dik tienermoedertje als popidool?
Ik heb sowieso weinig standaard-mooie mensen gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef apestaartje het volgende:
Valt het trouwens meer mensen op dat er opvallend weinig 'standaard-mooie' mensen zijn doorgelaten?
Zouden ze geleerd hebben van Idols 2? Het Alice-syndroom (mooie mensen met matige stemmen die heel ver komen)?
Die van 35? Daar snap ik echt de ballen van dat 'ie door ging.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Net als die skihutgozer, als die op Armand had geleken was 'ie heus niet doorgegaan.
Die gast met dat lange haar komt niet ver hoor. Kan misschien aardig zingen, maar als de jury zijn instelling door heeft, dan ligt ie er snel uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Die van 35? Daar snap ik echt de ballen van dat 'ie door ging.
Die met dat lange haar was ook maar zozo.
Ik ben gewoon Martijn-fan, hoeveel mensen hem ook uitkotsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef Dizer het volgende:
Ik lag in een deuk om Martijn met die baby die over hem heen kotste:
Martijn: Armani....![]()
![]()
Wil je echt dat dat meisje beroemd word, geen aandacht meer heeft voor het kind, kind krijgt verkeerde vriendjes word crimineel, sluit zich aan bij een bende, vermoord een paar mensen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of zo een Italiaanse homo dan? Wéér een...
Het gaat mij niet om het uiterlijk, als een persoon leuk, spontaan en goed kan zingen, dan mij hij of zij van mij door. Enkele voorbeelden:
Irma
Ron
Elisar
Ja, inderdaad! Ik dacht eerst dat dat gewoon een vertiefte alcoholist was die dacht dat 'ie goed kon zingen. Maar hij was echt goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef tonks het volgende:
Die met dat lange haar die vond ik best goed (niet die tyfusgothic) die gozer met zn port
Snap niet dat zijn ouders hem niet tegenhouden, hij was al niet erg zelfverzekerd maar dat word alleen maar erger zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
En dan laten ze Armand, roodharig supertalent! niet eens door..
Aber natuurlichquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Wil je echt dat dat meisje beroemd word, geen aandacht meer heeft voor het kind, kind krijgt verkeerde vriendjes word crimineel, sluit zich aan bij een bende, vermoord een paar mensen.
WIL JE DAT?! WIL JE DAT ECHT?!
Die stemmen sowieso massaal op de Italiaan, want naast het feit dat hij zwoel Italiaans is, is dat nichterige gedoe toch eigenlijk kei-schattig en hij toch best wel lekker en kan toch best goed zingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:41 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Ik dacht eerst dat dat gewoon een vertiefte alcoholist was die dacht dat 'ie goed kon zingen. Maar hij was echt goed..
Vraag me alleen af of mensen ook daadwerkelijk op hem zouden stemmen. Of in ieder geval, het Idols-publiek.
Die was toen behoorlijk door de mand gevallen. Ja, ze heeft de looks, maar er moet meer zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
Krystle (workshops Idols 2) was niet door..
De enige homo die van mij stemmen had verdiend, was toch wel Ronquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die stemmen sowieso massaal op de Italiaan, want naast het feit dat hij zwoel Italiaans is, is dat nichterige gedoe toch eigenlijk kei-schattig en hij toch best wel lekker en kan toch best goed zingen.
Tegen de tijd dat de finalerondes beginnen hebben ze er vast ook wel voor gezorgd dat er een 17-jarig Jim-persoon mee doet hoor. Ik denk dat breezersletjes die boven de Italiaan verkiezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die stemmen sowieso massaal op de Italiaan, want naast het feit dat hij zwoel Italiaans is, is dat nichterige gedoe toch eigenlijk kei-schattig en hij toch best wel lekker en kan toch best goed zingen.
Ron was echt veel te vroeg weg gestemd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
De enige homo die van mij stemmen had verdiend, was toch wel Ron
Schiet opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:48 schreef PeRi het volgende:
Ik had hem net gevonden Béév. Ik kijk het even en dan ik ook meepraten
En zo is dat. Ron had echt een finale plek verdiend samen met Irmaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ron was echt veel te vroeg weg gestemd!
Oh god ja, das waar ook. Maar! Dan gaan de breezerhoertjes dus voor de nieuwe Jim en de huisvrouwen voor de Italiaan. Er is geen ontkomen aan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de finalerondes beginnen hebben ze er vast ook wel voor gezorgd dat er een 17-jarig Jim-persoon mee doet hoor. Ik denk dat breezersletjes die boven de Italiaan verkiezen.
"Daar was ik al bang voor."quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god ja, das waar ook. Maar! Dan gaan we breezerhoertjes dus voor de nieuwe Jim en de huisvrouwen voor de Italiaan. Er is geen ontkomen aan!
Doet me denken. Die gozer die Jesse ging zingen. 'Van wie?' 'Jim'
.
Oh dus dát zei hij. Dat verstond ik niet meer omdat ik stikte in m'n thee toen ik Jim hoorde.quote:
Ja maar dat heb jij snel met homo'squote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zn stem vind ik nog niet echt verbluffend. Maar hij is wel erg schattig
So truequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat heb jij snel met homo's![]()
![]()
Ik ben blij dat ie naar de theater ronde is, ik ben benieuwdquote:Maar ik vond zijn stem juist ok
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet betalen om de audities te kunnen bekijken op internet..
Alle overige audities?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vrees dat ie door de mand valt als hij Engels moet gaan zingen. Italianen hebben namelijk altijd een extreme (en foute) accent in het Engelsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:57 schreef PeRi het volgende:
Ik ben blij dat ie naar de theater ronde is, ik ben benieuwd
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:58 schreef PeRi het volgende:
Alle overige audities?
Dan ken jij de Italianen niet die ik ken, męn wat zijn die sexy als ze Engels spreken. Goed Engels met een sexy Italiaans accentquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie door de mand valt als hij Engels moet gaan zingen. Italianen hebben namelijk altijd een extreme (en foute) accent in het Engels
Die verlegen jongen die goed kon zingen was ook door en zijn Engels was ook om te huilen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat ie door de mand valt als hij Engels moet gaan zingen. Italianen hebben namelijk altijd een extreme (en foute) accent in het Engels
Ja maar dat sexy accent zal niet in zijn voordeel werken danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dan ken jij de Italianen niet die ik ken, męn wat zijn die sexy als ze Engels spreken. Goed Engels met een sexy Italiaans accent
Oh jah... das waar ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die verlegen jongen die goed kon zingen was ook door en zijn Engels was ook om te huilen.
Zijn stem was best okay wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die verlegen jongen die goed kon zingen was ook door en zijn Engels was ook om te huilen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar z'n uitspraak. Ik bedoel, dan zal 'ie toch echt Nederlandstalig moeten gaan zingen, mocht 'ie de theaterronde al overleven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
Zijn stem was best okay wat mij betreft.
Ik vind het vooral irritant.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dan ken jij de Italianen niet die ik ken, męn wat zijn die sexy als ze Engels spreken. Goed Engels met een sexy Italiaans accent
*bitchslap*quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:11 schreef tonks het volgende:
dat meisje wat ik net postte, lijkt een beetje op die uit mijn icoontje
linkjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:09 schreef Afunados het volgende:
Iemand met een foto/filmpje van die jongen die het MVV-clublied heeft gezongen?
Haha, vind 't wel lachen..quote:
Jij valt echt op breinloze voortplantingsbeestjes.. wat ik wel kan begrijpen, het heeft wel wat.quote:
Zij lijkt op Joss Stone. Qua uiterlijk dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Alice is een beetje aangekomen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:04 schreef i-spy24 het volgende:
En jullie zien we terug in het Theater
[[url=http://x10.putfile.com/10/29414521597-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
De van Helsings met hun 'grundge' roar
Tja, als het aan de styling lag dan zouden voor mij die Harmand met z'n plakhaar en enge kop en die glimmende donkere troll dollquote:Op zondag 23 oktober 2005 18:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:Die tienermoeder vond ik niet bijzonder, ze had een lelijk figuur, dat truitje kroop veel te ver omhoog, en dat haar zat voor helemaal niks, volgend jaar nog maar es een keer proberen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
Krystle (workshops Idols 2) was niet door..
La Solitudine van Laura Pausiniquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:59 schreef tonks het volgende:
Ik vond die stem van die davide zeer okee! en hij komt uit nijmegen
dat zal ie vast heel fijn vindenquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:56 schreef vonAirve het volgende:
ik weet dat het niet netjes is om over geestelijk minder-bedeelde personen te lachen..maar ik maak voor hem echt een uitzondering![]()
Die met die afro is geen neger maar een Molukker.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
en die twee negers, die ene met die afro (wáát.. 16)
Die geluids grapjes waren inderdaad leuk. Ook bij die ene meid, zie je eerst haar benen, dan langzaam omhoog, redelijk figuurtje, en dan opeens het gezicht vol in beeld met *aaaaaargh the horror!!* geluids effectquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef tonks het volgende:
En toen dat smurfenliedje terugkwam bij die gothic.
Weet iemand hoe het nummer heet dat hij zong ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef rashudo het volgende:
Ik vond die neger aan het begin met het leren petje het beste zingen. Alleen hij had wel een beetje last van een accent.
het viel me meer op hoer haar broek in dr kut zatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:49 schreef BdR het volgende:
[..]
Die geluids grapjes waren inderdaad leuk. Ook bij die ene meid, zie je eerst haar benen, dan langzaam omhoog, redelijk figuurtje, en dan opeens het gezicht vol in beeld met *aaaaaargh the horror!!* geluids effect![]()
de montage kamer zegt wat wij allemaal denken..
Shai - And if I ever fall in lovequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef MaTTeRs het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het nummer heet dat hij zong ?
Ja mooi.. camel-toe all over the placequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het viel me meer op hoer haar broek in dr kut zat![]()
Ja, die zou ''ik voel me zo verdomd alleen'' van Danny de MunNIK doen volgens hemzelfquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:40 schreef mark_03 het volgende:
Die eerste jongen hoefde niet eens te zingen.
Hij heette iets in de richting van Ray Mitchell ofzo, toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:10 schreef Takkembah het volgende:
Armand was inderdaad wel leuk
"Ik heb lekker een portje bij me, maar ik doe net of het roosvice is"![]()
En wie was die jongen die daar even super stond te zingen maar eigenlijk niet doorhad dat hij zo goed zong. Die neef nog van hem "[...] is wel erg zelfverzekerd ja" Weet iemand dit, kan hem nergens meer vinden.....![]()
Wat een toevalquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:32 schreef BVO het volgende:
Over een half uur weer he!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
En schop. [afbeelding]
Nog een half uur..
En dat alles binnen een minuutquote:
Jah klopt.... ken je hem?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:05 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Daniel Dubbink? zei hij dat nou?
mensenkennis heb je...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Die met die oorbellen kan vast wel zingen.
Dan wint ze hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd als ze nou ook nog eenskan zingen
Ja, echt, ik had iets heel anders verwacht. Ik had een Aretha verwacht, maar dit is echt slecht.quote:
Dat moet nog blijken.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken.
Oh, ik bedoel niet die donkere dus he!
Misschien kan ze geen Engels.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:09 schreef Patch het volgende:
Aan deze hoor je meteen dat andere muziekcategorieen moeilijker voor haar zijn....
Ik denk dat de kans wel heel erg groot is dat ze dat niet kanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:12 schreef Cee het volgende:
Ik hoop zo dat ze helemaal afgeslacht wordt.
Yuli kon wel zingen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Kunnen dikke mensen niet zingen ofzo? Waar ligt dat aan?
Daar ben ik ook bang voor. Ze maakt zich ook behoorlijk belachelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Mirjam zal wel flink op d'r bek gaan!
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:13 schreef Patch het volgende:
"sssttttt, niet zeggen dat ik niet kan zingen"
[afbeelding]
ze had inderdaad een boel kinnetjes ja...quote:
Nou zong ze ook niet fantastisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
Te jong, dat is best een kutreden eigenlijk...
Was die er vorig jaar niet ook al?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:14 schreef Adelante het volgende:
la isla bonita, met een bloem in je haar
Ze bedoelden op zich niet dat ze te jong was, maar dat ze nog aan haar ontwikkeling moet werken, en daardoor te groen was zeg maar. Als ze jaren eerder was begonnen met zingen ging ze wel door, ook met deze leeftijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
Te jong, dat is best een kutreden eigenlijk...
En iemand met 9 kinnen wil je ook niet op een cd-cover.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou zong ze ook niet fantastisch.
Dan krijg je ook meteen zo'n lang uitklapboekje dat niet in 't hoesje past als je 'm eenmaal uit hebt gehaald.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef tonks het volgende:
[..]
En iemand met 9 kinnen wil je ook niet op een cd-cover.
paalbaar team hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die hockeymuts met haar huppelkuttenteam.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef tonks het volgende:
IK BeN HeLLuMaaHL NiET GrOeN IK HeB 9 JonGunZZ GepakT±11!!!a1a
Geniaal, en pas commentaar als ze al buiten staat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die hockeymuts met haar huppelkuttenteam.
en natuurlijk absoluut geen commentaar zoals kinderen dat geven...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geniaal, en pas commentaar als ze al buiten staat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |