quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:12 schreef Cee het volgende:
Ik hoop zo dat ze helemaal afgeslacht wordt.
Yuli kon wel zingen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Kunnen dikke mensen niet zingen ofzo? Waar ligt dat aan?
Daar ben ik ook bang voor. Ze maakt zich ook behoorlijk belachelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Mirjam zal wel flink op d'r bek gaan!
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:13 schreef Patch het volgende:
"sssttttt, niet zeggen dat ik niet kan zingen"
[afbeelding]
ze had inderdaad een boel kinnetjes ja...quote:
Nou zong ze ook niet fantastisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
Te jong, dat is best een kutreden eigenlijk...
Was die er vorig jaar niet ook al?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:14 schreef Adelante het volgende:
la isla bonita, met een bloem in je haar
Ze bedoelden op zich niet dat ze te jong was, maar dat ze nog aan haar ontwikkeling moet werken, en daardoor te groen was zeg maar. Als ze jaren eerder was begonnen met zingen ging ze wel door, ook met deze leeftijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:14 schreef Svensational het volgende:
Te jong, dat is best een kutreden eigenlijk...
En iemand met 9 kinnen wil je ook niet op een cd-cover.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou zong ze ook niet fantastisch.
Dan krijg je ook meteen zo'n lang uitklapboekje dat niet in 't hoesje past als je 'm eenmaal uit hebt gehaald.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef tonks het volgende:
[..]
En iemand met 9 kinnen wil je ook niet op een cd-cover.
paalbaar team hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die hockeymuts met haar huppelkuttenteam.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef tonks het volgende:
IK BeN HeLLuMaaHL NiET GrOeN IK HeB 9 JonGunZZ GepakT±11!!!a1a
Geniaal, en pas commentaar als ze al buiten staat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die hockeymuts met haar huppelkuttenteam.
en natuurlijk absoluut geen commentaar zoals kinderen dat geven...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geniaal, en pas commentaar als ze al buiten staat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |