Nu herinner me ik het opeens weer allemaal heel duidelijk.quote:
Dat gaat me ook te ver trouwens. Ik heb beelden gezien in Hongarije en dat is behoorlijk schandalig. Gewoon mensen die bloot staan te douchen is niets mis mee inderdaad. Inzoomen en bijna baarmoederachtige shots in beeld nemen, kun je aardig vergelijken met het doorzoeken van prive spulletjes enzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo? Big Brother controleert ook hun koffers van tevoren hoor.
Ik snap niet dat je dit te ver vindt gaan, maar wél van mening bent dat de streams ongecensureerd de beelden zou moeten uitzenden van bewoonsters die hun doos aan het uitsoppen zijn.
Ik heb ook al hele leuke dromen gehad over Nathalie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:18 schreef Gert het volgende:
Soms denk ik dat het wel OK is om vrouwen heel hard te slaan.
klein beetje maar. Zij reageren zo overtrokken en verongelijkt, kan de titel ook wel overdreven. Het zijn de woorden van Joost.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:15 schreef Mike1964 het volgende:
beetje foute TT
Ik vind het wel schattig hoor, dat je het voor de bewoners opneemt tegen het onmenselijke BB, maar conceptueel slaat het nergens op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu herinner me ik het opeens weer allemaal heel duidelijk.
Ik vond je in 2002 ook al zo'n eendimensionale kijk op dingen hebben![]()
hier ook, je schrikt je af en toe te pletter van systeemgeluiden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
Hebben meer mensen er last van... dat het geluid zo heel zacht is... ik moet het geluid hier voluit zetten en schrik me dan wild van een windowsgeluid als van msn.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:22 schreef Kokstra het volgende:
Chantal: "Het irriteert me dat er niet iemand in actie komt"
DOE HET DAN ZELF DOOS
yup oplossing de rest van je geluid uitzettenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
Hebben meer mensen er last van... dat het geluid zo heel zacht is... ik moet het geluid hier voluit zetten en schrik me dan wild van een windowsgeluid als van msn.
Ja inderdaad.... dat is eigelijk sinds gisteravond al.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
hier ook, je schrikt je af en toe te pletter van systeemgeluiden.
Whehehe, die gast balen natuurlijk omdat hij vroeg uit bed moest, whehehe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Shurrendy komt langst vanmiddag
Dan vind jij dus ook dat inzoomen en baarmoederachtige opnames maken moet kunnen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
Het is júist de bedoeling dat bewoners niet kunnen vluchten in privacy. Er bestaat simpelweg geen privacy binnen de muren van het huis. Niet onder de douche, niet in je nachtkastjes, en al helemaal niet in een eigen luxueus ingerichte kamer.
Jammer hoor dit....errug jammerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig hoor, dat je het voor de bewoners opneemt tegen het onmenselijke BB, maar conceptueel slaat het nergens op.
Het is júist de bedoeling dat bewoners niet kunnen vluchten in privacy. Er bestaat simpelweg geen privacy binnen de muren van het huis. Niet onder de douche, niet in je nachtkastjes, en al helemaal niet in een eigen luxueus ingerichte kamer.
Hardvochtig? Ten eerste hoef je niet mee te doen aan het programma en ten tweede kun je zo naar buiten lopen als je het niet meer trekt.
Ze is dan ook een Manager of iets dergelijks....delegeren zit haar in het bloedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Chantal klaagt steen en been tegen iedereen... en vindt zelfs dat iemand in actie moet komen. Toch komt het blijkbaar niet in haar op om dat zelf te doen als het haar zo enorm dwars zit.
Je begrijpt het nog steeds niet hè?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan vind jij dus ook dat inzoomen en baarmoederachtige opnames maken moet kunnen?
ze mogen er toch een week niet inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:31 schreef Blue Thunder het volgende:
hoe schoon moet die jakoeoeoezie worden eigenlijk?
Doet me idd denken aan situatie op het werk alweer jaren geleden. Nieuwe directeur, die allerlei nieuwe mensen mee nam en de oude garde eigenlijk weg aan het pesten was. Werd algehele vergadering belegd en werd besloten met z'n allen naar voren te stappen om ons ongenoegen kenbaar te maken. Toen puntje bij paaltje kwam was ik enige die daadwerkelijk opstond, rest bleef als lamzakken voor zich uit zitten staren. Grootste kankeraars, waren ineens een stel makke schapen. Zal dus idd de aard van de meeste mensen zijn. ONBEGRIJPELIJKquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:26 schreef riri het volgende:
ze moesten eens weten dat als ze met z'n allen de schutting over gingen dat dan alle kranten er vol mee zouden staan de volgende dag en dat het hotnews zou zijn
maar het dringt niet tot ze door dat ze in dit alles zelf zo mak als makke schapen zijn
Zo zijn mensen dus als het er op aan komt,gewoon alles opvolgen,kankeren maar NIETS DOEN
Precies. En persoonlijke spullen doorzoeken en door vuile was neuzen ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog steeds niet hè?
Het gaat mij om de psychologie van het hebben van geen privacy, bij de uitwerking mag je best ethische normen hanteren. Dus inzoomen op geslachtsdelen is helemaal niet nodig.
biefstukje erbijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:35 schreef schatje het volgende:
BB, geef Menno een beloning. Dat ie wat voor zichzelf bij de locale frietboer mag bestellen![]()
![]()
.
Prima natuurlijk, als ze BB onder druk gaan zetten met sabotage-acties. Dat zou ik toejuichen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
het huis uit lopen is NIET de enige uitweg....ik herrinner me daar nog ene ED ...."Nee beau...ik ga het huis niet uit!"![]()
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:36 schreef markna het volgende:
rob komt met een plan B kom we houden onze mond voor vandaag
hij houd het zelf niet eens 5 minuten vol
Het grote probleem van zelf uit het programma stappen is dat het ze een smak geld kost. Logisch dat dat bijna niet wordt gedaan. Maar je hebt gelijk dat ze in principe die mogelijkheid wel hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima natuurlijk, als ze BB onder druk gaan zetten met sabotage-acties. Dat zou ik toejuichen.
Dat staat verder los van de individuele mogelijkheid die ieder heeft om 1) überhaupt niet mee te doen, of 2) medewerking aan het programma te allen tijde te beëindigen, en waardoor het hebben van geen privacy wat mij betreft door de beugel kan.
Jammer dat je de kern van mijn betoog niet begrijpt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En persoonlijke spullen doorzoeken en door vuile was neuzen ook niet.
Rob is dankzij deze situatie weer onderdeel van de groep geworden. Met z'n allen tegen bb..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:35 schreef avonne het volgende:
Ik heb toch het idee dat Rob de hele tijd zit te genieten van de situatie.
Pffffff...één van jullie doet heel moeilijk....je mag zelf invullen wie...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer dat je de kern van mijn betoog niet begrijpt.
Aan wie dat ligt, doet er verder niet toe.
Zal wel aan mij liggen danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb mijn geluid volluit staan, en nog steeds hoor ik alles zachtjesquote:
ehhhh...je haar hangt voor je oren?quote:
BB wordt hier echt niet warm of koud van hoor , dit kan een groep mensen toch niet volhouden , ze zetten zichzelf alleen maar voor lul zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:40 schreef scanman01 het volgende:
Chantal, Dido, Rob en Joost liggen allemaal plat. Hou dit een poosje vol en BB wordt helemaal gek.
Alleen moeten ze het niet in het weekend doen, als er toch geen uitzending is
Tijd voor Marilyn Manson.. op standje gehoordbeschadigingquote:
de regie moet even een soundcheck doen of zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef 19butterfly82 het volgende:
[..]
Ik heb mijn geluid volluit staan, en nog steeds hoor ik alles zachtjesJe bent dus niet de enige met het probleem
![]()
nou bb als het zo doorgaat haak ik af hoor!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef Gert het volgende:
NEWSFLASH!!!!
Nederland in rep en roer: Big Brother-bewoners zwijgen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verzin ff wat anders jongens!
We snappen de kern wel, maar het snijd geen hout...er is een zekere fatsoensgrens die niets te maken heeft met het "privacyloosbeginsel" welke BB heet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, zie jij dit deze soepkippen een weekend lang volhouden? Hebben de aflevering van maandag toch al wel ver gevuld als het moet, met de irritaties en acties van gisteren, voorlopig is er voor BB dus geen vuiltje aan de lucht. Die lachen d'r eigen dood daar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
Hou dit nog even vol en BB komt vanzelf in actie. Anders hebben ze geen programma meer
[afbeelding]
Ik vind het een hele strakke actie. Het is beroerd voor ons, maar het is DE manier om BB in de stress te krijgen. Alleen nu niet, aangezien het weekend is en toch geen uitzendingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef Gert het volgende:
NEWSFLASH!!!!
Nederland in rep en roer: Big Brother-bewoners zwijgen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verzin ff wat anders jongens!
eensch dit doet bb echt niks hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, zie jij dit deze soepkippen een weekend lang volhouden? Hebben de aflevering van maandag toch al wel ver gevuld als het moet, met de irritaties en acties van gisteren, voorlopig is er voor BB dus geen vuiltje aan de lucht. Die lachen d'r eigen dood daar.
dat houden ze echt nog geen 2 uur vol, laat staan 2 dagen. ik gok dat chantal als eerste haar muil weer open trektquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, zie jij dit deze soepkippen een weekend lang volhouden? Hebben de aflevering van maandag toch al wel ver gevuld als het moet, met de irritaties en acties van gisteren, voorlopig is er voor BB dus geen vuiltje aan de lucht. Die lachen d'r eigen dood daar.
Nee hoor, valt reuze mee.quote:
Dat doet hij vast alleen om Rob te ergeren!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:49 schreef Jappie het volgende:
Mocht er al een collectieve actie zijn dan snapt Menno de actie iig niet...hij loopt te fluiten![]()
KRIBBET?! Rijden jongen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:50 schreef Blue Thunder het volgende:
Als je nu bij het hek gaat staan schreeuwen kunnen we het goed horen hoor
tis alleen te ver rijden voor mij
1 keer wel ja. Ze moeten het dan ook meerdere dagen volhouden. En niet in het weekendquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee hoor, valt reuze mee.
Ze snappen niet dat het totaal geen zin heeft, die bewoners. Er valt met een beetje grappig commentaar toch wel een leuke (nou ja, 'aardige') uitzending van te maken. BB wint dit altijd!
Bij de Engelse BB deden ze dat wel goed... als er mensen gingen slapen werden er keihard irritante geluiden afgespeeld (hele tijd huilende baby's, crazy frog) en als ze in de tuin gingen liggen te slapen werden ze besproeid met ijskoud waterquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:48 schreef riri het volgende:
BB moet ze geen gelegenheid geven te kunnen gaan liggen...vanaf 7 uur in de ochtend tot 12 uur 's
avonds bijvoorbeeld,geen dekens gebruiken ook
doen ze dat wel dan moeten ze hun daggeld inleveren voor die dag
kom op BB maak het ze het steeds zwaarder!!!!
Ehhh Bep ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:51 schreef Bep het volgende:
Van wie is dit initiatief gekomen , om niet te praten?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef Blue Thunder het volgende:
JOOST ZIJN HOOFD IS VERDWENEN
tot zover het nieuws vanuit het bb huis
Pussy-ass nederlandersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Bij de Engelse BB deden ze dat wel goed... als er mensen gingen slapen werden er keihard irritante geluiden afgespeeld (hele tijd huilende baby's, crazy frog) en als ze in de tuin gingen liggen te slapen werden ze besproeid met ijskoud waterDat zijn pas maatregelen.
Voor 5 uur staan ze weer met zijn allen in de voorraadkamer te springen "hummie, bedankt voor het eten". Appie is on his way.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:51 schreef rolfo het volgende:
Heel slim van Rob, maar houd dat maar eens vol met een joost ertussen... hahahahaha
Ze hebben van gisteravond + vanmorgen genoeg materiaal voor maandagavond en de bewoners houden dit toch niet lang vol. Zéker niet tot na maandagavond. Kansloze actie dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het een hele strakke actie. Het is beroerd voor ons, maar het is DE manier om BB in de stress te krijgen. Alleen nu niet, aangezien het weekend is en toch geen uitzending
Volgens mij is het niet eens 'officieel' een actie. Nu is het nog toeval dat iedereen ligt te slapen dacht ik. Maar het plan is wel al geopperd om het serieus te gaan doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:51 schreef Bep het volgende:
Van wie is dit initiatief gekomen , om niet te praten?
Ja ik vind ook dat BB er iets aan moet doen, ze zitten per slot van rekening in een programmaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Bij de Engelse BB deden ze dat wel goed... als er mensen gingen slapen werden er keihard irritante geluiden afgespeeld (hele tijd huilende baby's, crazy frog) en als ze in de tuin gingen liggen te slapen werden ze besproeid met ijskoud waterDat zijn pas maatregelen.
Dat zeg ik. Ze moeten er maandag mee beginnen, of dinsdag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben van gisteravond + vanmorgen genoeg materiaal voor maandagavond en de bewoners houden dit toch niet lang vol. Zéker niet tot na maandagavond. Kansloze actie dus.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar dat mochten ze proberenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik stel een rantsoen van koffie en Red Bull voor. Kijken of ze dan ook nog zoveel kunnen slapen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:56 schreef Bep het volgende:
Wat kunnen die gasten een hoop slapen zeg
ja als geheime missie zoek het geld en het is voor mennoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:56 schreef Bep het volgende:
Nu tegen menno zeggen dat er geld in de tuin ligt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Dat zeg ik. Ze moeten er maandag mee beginnen, of dinsdag.
nee beter, geef ze tv.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:58 schreef APK het volgende:
Knal de nominaties effe over de speakers.![]()
En koffie wil ook nog wel eens helpen om de spanning net iets meer op te voeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik stel een rantsoen van koffie en Red Bull voor. Kijken of ze dan ook nog zoveel kunnen slapen.
Mooi plan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:59 schreef Isabeau het volgende:
nee beter, geef ze tv.
Een mooie compilatie van persoon a die lief doet tegen b en over b roddelt tegen c (willekeurige namen in te vullen).
O, jullie hebben overlegd? Wat een eer.quote:
Ik ben blij dat de programmamakers daar anders over denken. De pleuris is aardig uitgebroken al, binnen een etmaal.quote:maar het snijd geen hout...er is een zekere fatsoensgrens die niets te maken heeft met het "privacyloosbeginsel" welke BB heet.
ja, die was leuk! en ik heb dubbel gelegen om het interview van de oudbewoners (met de foto's dus). Hulde! Hulde!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:00 schreef ChantalC het volgende:
Uit de oude doos (ja sorry ik ben af en toe niet zo snel):
Ik heb net even naar de internetuitzending zitten kijken. De tranen stonden in me ogen van het lachen om Roel met zijn voorlezen van "Kunnen jullie lezen?"... Helemaal gemist op de streams! Geweldig!
En het begint nog maar net dat ze liggen te pittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:01 schreef newsman het volgende:
Nou Hummie leuk deze BB
Menno en Naat hebben hem al doorbroken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:02 schreef Gert het volgende:
Wie zou de zwijgcode het eerst doorbreken: Chantal of Joost?![]()
Was dat niet omdat ze die breiopdracht totaal anders deden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Maar....waar was dat bord eigenlijk voor bedoeld?
-4 sielugquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
O, jullie hebben overlegd? Wat een eer.
quote:Ik ben blij dat de programmamakers daar anders over denken. De pleuris is aardig uitgebroken al, binnen een etmaal.
Foei!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb een week lang weinig tijd gehad voor BBG, heb een aantal dingetjes gewoon gemist (waaronder dus de bevallingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Was dat niet omdat ze die breiopdracht totaal anders deden?![]()
Omdat ze de brei-opdracht voor de verandering weer eens erg vrij interpreteerden. ipv losse lapjes breien, blokken aan elkaar doorbreien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ja, die was leuk! en ik heb dubbel gelegen om het interview van de oudbewoners (met de foto's dus). Hulde! Hulde!
Maar....waar was dat bord eigenlijk voor bedoeld?
Op welke stream zie je dat, want ik zie helemaal geen menno of nathaliequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:01 schreef Jane het volgende:
Menno en Nathalie praten met elkaar. Tot zover Robs Big Silence.
Ja dat is toch echt luxe, dus dat kunnen ze best mssenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:04 schreef MissX het volgende:
ik vind het echt jammer dat de make up niet is afgepakt
Dat zal toch wel meevallen hoor. Omdat hij niet met Robs Plan B meedoet? Zou ik ook niet doen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
Menno is echt doodsbang geworden van Hummie
Er is niog helemaal geen 'actie' van start gegaan. Ze gaan het misschien doen als er vanavond nog geen eten is. Dat ze nu allemaal slapen is omdat er verder toch niets is. Anders hadden ze ook wel iedereen ingelicht toch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:02 schreef Gert het volgende:
Wie zou de zwijgcode het eerst doorbreken: Chantal of Joost?![]()
Ik heb de badkamer op 3 en 4.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef 19butterfly82 het volgende:
[..]
Op welke stream zie je dat, want ik zie helemaal geen menno of nathalie![]()
Menno geeft BB anders wel gelijk en is behoorlijk aan het kruipen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen hoor. Omdat hij niet met Robs Plan B meedoet? Zou ik ook niet doen!
Ja hahaha, je kunt er lullig over doen maar een gezamelijke boycot-actie komt zeer zelden voor binnen BB.quote:
Herstel: ik HAD de badkamer op 3 en 4.quote:
Ik heb wel degelijk gehoord dat ze weleens voor "spannende TV" zouden gaan zorgen op deze manier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is niog helemaal geen 'actie' van start gegaan. Ze gaan het misschien doen als er vanavond nog geen eten is. Dat ze nu allemaal slapen is omdat er verder toch niets is. Anders hadden ze ook wel iedereen ingelicht toch.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is niog helemaal geen 'actie' van start gegaan. Ze gaan het misschien doen als er vanavond nog geen eten is. Dat ze nu allemaal slapen is omdat er verder toch niets is. Anders hadden ze ook wel iedereen ingelicht toch.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno geeft BB anders wel gelijk en is behoorlijk aan het kruipen.
heb ik dus ook, heb de hele week maar weinig kunnen kijken, bevalling ed gemist, live uitzending gemist. ben blij dat het nu zo spannend isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een week lang weinig tijd gehad voor BBG, heb een aantal dingetjes gewoon gemist (waaronder dus de bevalling)
Nog knap van 'm, dat ie het een half uur volgehouden heeft, die ziekelijke kwebbelkut.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
JOOST PRAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik wat gemist? Dat doet ie toch wel vaker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
JOOST PRAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan moeten ze wel iedereen er van op de hoogte brengen en dat is dus niet gebeurd. Vandaar dat het dus nog geen 'actie' zal zijn, want zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk gehoord dat ze weleens voor "spannende TV" zouden gaan zorgen op deze manier.
hij weet ook niet echt van de plan B van binnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog knap van 'm, dat ie het een half uur volgehouden heeft, die ziekelijke kwebbelkut.
Ze moeten nu juist voortdúrend die camera's laten kraken en piepen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:07 schreef MissX het volgende:
kunnen ze die camera's niet is olieen, tering wat een gekraak en piep
Ja laten we lekker gaan steggelen over de definitie van het woord "actie"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel iedereen er van op de hoogte brengen en dat is dus niet gebeurd. Vandaar dat het dus nog geen 'actie' zal zijn, want zo werkt het natuurlijk niet.
Hij zit zich ook enorm uit te sloven om die jacuzzi blinkend schoon te krijgen. Hummie moet er straks van kunnen eten lijkt het wel. Menno komt nu bijna over als die ene werknemer die weigert om te staken terwijl de rest van zijn collega's dat wel doet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:08 schreef cuall het volgende:
[..]
ja ik krijg ook de indruk dat hij echt bang is geworden en nu met de komende nominates HEEL erg zijn best aan het doen is
![]()
Mij ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:11 schreef Gert het volgende:
Of je dat een actie wil noemen of iets anders, boeit me niet zo.
Dat hebben sommigen niet helemaal door blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:09 schreef markna het volgende:
[..]
hij weet ook niet echt van de plan B van binnen
Is Ed bevallen???quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:08 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
heb ik dus ook, heb de hele week maar weinig kunnen kijken, bevalling ed gemist
Welnee, die jongen gaat gewoon zn eigen gang , is niet zo debiele meeloper als de restquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zit zich ook enorm uit te sloven om die jacuzzi blinkend schoon te krijgen. Hummie moet er straks van kunnen eten lijkt het wel. Menno komt nu bijna over als die ene werknemer die weigert om te staken terwijl de rest van zijn collega's dat wel doet.
Lijkt meer dat hij gewoon zelf nadenkt wat hij kan doen om het voor hem nog een beetje leuk te houden, terwijl de rest zich wentelt in collectief zelfmedelijdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zit zich ook enorm uit te sloven om die jacuzzi blinkend schoon te krijgen. Hummie moet er straks van kunnen eten lijkt het wel. Menno komt nu bijna over als die ene werknemer die weigert om te staken terwijl de rest van zijn collega's dat wel doet.
Die gezamenlijke boycot-actie lijkt er voorlopig ook niet te komen getuige Menn's reactie en het feit dat Tanja daar naar alle waarschijnlijkheid toch echt niet aan mee gaat doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hahaha, je kunt er lullig over doen maar een gezamelijke boycot-actie komt zeer zelden voor binnen BB.
quote:..Nee hoor...daar heb ik geen zin in
Als hij dat schrobben van die jacuzzi leuk vindt, zou dat kunnen ja. Opvallend is het wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:14 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Lijkt meer dat hij gewoon zelf nadenkt wat hij kan doen om het voor hem nog een beetje leuk te houden, terwijl de rest zich wentelt in collectief zelfmedelijden
wil BB de streamers dan ook irriterenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moeten nu juist voortdúrend die camera's laten kraken en piepen.
Volgens mij is hij gewoon bang voor Hummie en slooft zich daarom zo enorm uit. Vissend naar een complimentje ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:14 schreef Bep het volgende:
[..]
Welnee, die jongen gaat gewoon zn eigen gang , is niet zo debiele meeloper als de rest
Het gaat erom dat íets doen leuker is dan een beetje verveeld rondhangen. Dan maar de jaccuzi schrobben..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij dat schrobben van die jacuzzi leuk vindt, zou dat kunnen ja. Opvallend is het wel.
Denk je? Ik weet hoe ongelooflijk Menno op zijn kloten heeft gekregen en ik weet ik hoe sommige mensen op zoiets kunnen reageren. En ik denk dat nu in Menno terug te zien. Dat is een observatie en heeft niets te maken met veel of weinig kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:16 schreef Bep het volgende:
scanman ik denk dat je eens een par dagen geen bb moet kijken , je ziet werkelijk overal wat achter
Misschien is hij BB wel beu en is dit een poging om ala Ralph het huis uit gekicked te worden door de kijkers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon bang voor Hummie en slooft zich daarom zo enorm uit. Vissend naar een complimentje ofzo.
Ja jij wel dat scheeltquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hebben sommigen niet helemaal door blijkbaar.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:40 schreef scanman01 het volgende:
Chantal, Dido, Rob en Joost liggen allemaal plat. Hou dit een poosje vol en BB wordt helemaal gek.
Alleen moeten ze het niet in het weekend doen, als er toch geen uitzending is
Maar er was toch nog helemaal geen sprake van een actie Scan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
Hou dit nog even vol en BB komt vanzelf in actie. Anders hebben ze geen programma meer
De mensen kunnen zelf heus wel inschatten of iets werkt of niet. Als het dagenlang enorm saai is in het huis, zit BB met de handen in het haar. Daar kun je gif op innemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:18 schreef ChantalC het volgende:
Het zou wel een strakke actie van BB zijn als ze nu iemand naar de DBK roepen en vertellen dat ze totaal niet onder de indruk zijn vasn hun actie en dat ze dat toch een beetje beter moeten organiseren om enig effect te bereiken (wat ze toch nooit zal lukken)...
als de rest maar duf ligt te slapen, kan je natuurlijk ook gewoon iets gaan doen om maar wat om handen te hebben. Hoeft niet perse te maken te hebben met slijmen bij BB IMHO.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij dat schrobben van die jacuzzi leuk vindt, zou dat kunnen ja. Opvallend is het wel.
nah, nu weet ik het zeker, het is een immens grote kleuter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme... wat zit dat wijf weer asociaal te smakken zeg
Gisteren de kleinzieligheid gemist van Chantal, omdat Dido een pakje sigaretten kreeg en zij alleen nog maar shag-pulp had? En de reactie van Ingrid dat "zij dat pakje niet had aangenomen?"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die gezamenlijke boycot-actie lijkt er voorlopig ook niet te komen getuige Menn's reactie en het feit dat Tanja daar naar alle waarschijnlijkheid toch echt niet aan mee gaat doen
[..]
![]()
Het enige wat daarbinnen is uitgebroken is de verveling...overigens is het een vaststaand gegeven dat hoe minder mensen te eten krijgen hoe minder ze ook zullen gaan doen....goeie actie van Pearl![]()
Er is ook helemaal geen actie. Sommige mensen meenden echter van wel... en riepen ook dat Joost het zwijgen dus als eerste verbrak. Maar áls er al een actie was, dan wist Joost daar niets van. Die kón dus het zwijgen niet doorbreken, aangezien hij er niets van wist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja jij wel dat scheelt![]()
[..]
[..]
Maar er was toch nog helemaal geen sprake van een actie Scan?
En ingrid krijgt een speen op haar verjaardagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:21 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
nah, nu weet ik het zeker, het is een immens grote kleuter.![]()
"hihihKirr, Jah ik wordt helemaal vrolijk van mn roze en paarse kleren, kirrkir"
Klopt. Dat hóeft idd niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
als de rest maar duf ligt te slapen, kan je natuurlijk ook gewoon iets gaan doen om maar wat om handen te hebben. Hoeft niet perse te maken te hebben met slijmen bij BB IMHO.
Yepp...gemist....waar was dat allemaal goed voor danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:23 schreef Gert het volgende:
Gisteren de kleinzieligheid gemist van Chantal, omdat Dido een pakje sigaretten kreeg en zij alleen nog maar shag-pulp had? En de reactie van Ingrid dat "zij dat pakje niet had aangenomen?"
De woede-uitbarsting van kakkertje Dido, die huilend woorden in de mond nam als "schijt" en "tering" (en daar nog steeds trots op is)?
Jaja, je kan mooi lullen Scanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is ook helemaal geen actie. Sommige mensen meenden echter van wel... en riepen ook dat Joost het zwijgen dus als eerste verbrak. Maar áls er al een actie was, dan wist Joost daar niets van. Die kón dus het zwijgen niet doorbreken, aangezien hij er niets van wist.
Snap je het zo beter, oh u snaptniks?
Je begrijpt echt iets niet, maar dat maakt verder niets uit. Ik vind het ook een geweldige actie... ALS ze die gaan uitvoeren. Ik zei echter ook meteen dat ze dat nu nog NIET aan het doen zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, je kan mooi lullen Scan, maar feit blijft dat je een van de eersten was die lyrisch over deze actie begon te roepen. (Zie je gequote tekst).
Jajajajaja...eerst welles posten en dan vervolgens poster B niet de kans geven om nietus te laten posten..... ...zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
Maar genoeg over de welles / nietes bewoners actie, denk ik zo![]()
Gebitch om de rookwaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yepp...gemist....waar was dat allemaal goed voor dan![]()
Lijkt me lastig, want daar kunnen sancties op staan. Gewoon niets boeiends doen of zeggen kun je moeilijk gaan bestraffen met een sanctie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dat niets meer zeggen is toch iets wat niet vol te houden is (dat zou zelfs ik niet volhouden).
Maar genoeg andere akties te bedenken hoor, zoals het boycotten van de live-uitzending, weigeren het huis te verlaten, op de ramen gaan bonken etc etc.
Dus ik wacht in spanning af
Het eerste wat ze moeten doen, is het eten van onze Tan confisceren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dat niets meer zeggen is toch iets wat niet vol te houden is (dat zou zelfs ik niet volhouden).
Maar genoeg andere akties te bedenken hoor, zoals het boycotten van de live-uitzending, weigeren het huis te verlaten, op de ramen gaan bonken etc etc.
- 10 verkapt op de man spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
Tja, het is misschien niet fatsoenlijk om rookverslaafden te treiteren, maar leuk is het wel.
ff googlen wat confisceren is hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het eerste wat ze moeten doen, is het eten van onze Tan confisceren.
Maar "op de ramen bonken" is óók een strakke actie!![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het eerste wat ze moeten doen, is het eten van onze Tan confisceren.
Maar "op de ramen bonken" is óók een strakke actie!![]()
con·fis·ca·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ff googlen wat confisceren is hoor.
Hopelijk niets met landbouwgif ofzo
Met ze alle in de slaapkamer blijven liggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, want daar kunnen sancties op staan. Gewoon niets boeiends doen of zeggen kun je moeilijk gaan bestraffen met een sanctie.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Levert in ieder geval spannende beelden opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef Snaptnix het volgende:
Tegenactie: gewoon geen eten en drinken (en voor Chantal / Dido: geen rookwaar) meer naar binnen. Kijken hoe snel de betreffende persoon alsnog wil vertrekken of over de muur wordt gegooid.
Heb ik ook heel erg ja. Mijn vrouw zit wel eens op de achtergrond mee te luisteren en vraagt soms wat bv Nathalie nou precies zei. Dat antwoord moet ik haar dan vaak verschuldigd blijvenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
Het gebabbel van Rob, Joost en Nathalie gaat gewoon mijn ene oor in, en het andere oor uit.
Als een soort achtergrondgeluid
Geef nou maar gewoon toe dat je een man bent... Dat is maneigen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik ook heel erg ja. Mijn vrouw zit wel eens op de achtergrond mee te luisteren en vraagt soms wat bv Nathalie nou precies zei. Dat antwoord moet ik haar dan vaak verschuldigd blijven
Het is een soort Nathalie-filter.
Ik had meer het gevoel dat niet rokers elkaar opzoeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Genomineerden zoeken elkaar wel op.
[afbeelding]
Dit is wel heel erg confronterendquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je een man bent... Dat is maneigen...
"Schat wil je even koffie maken?"
"Huh wat zei je?"
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik ook heel erg ja. Mijn vrouw zit wel eens op de achtergrond mee te luisteren en vraagt soms wat bv Nathalie nou precies zei. Dat antwoord moet ik haar dan vaak verschuldigd blijven
En hij krijgt em nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Joost vroeg net trouwens zijn winterjas aan BB omdat hij veel is afgevallen en het dus heel koud heeft.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
[..]
weet ik gelijk hoe ik jou reacties moet beoordelen
![]()
Hier is de kleine de enige die helemaal weg is van Nathalie (het stemmetje ??),roept spontaan "bikke botter kijkuh" als Nathalie ergens te horen isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat BB dat best een beetje in die richting mag manipulerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toen ging iemand uit verveling spelen met die dop van die bloempot
Mijn man zegt altijd "ja"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je een man bent... Dat is maneigen...
"Schat wil je even koffie maken?"
"Huh wat zei je?"
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Het filter staat ingesteld op smak, lach en piepgeluiden van Nathalie. Werkt nog niet 100% goed, maar de update komt over een paardagen.
Ik stuur je over een paar dagen mijn nieuwe Nathalie-filter wel. Het is versie 4.7 .... Die schijnt vele malen beter te zijn dan 4.6quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier is de kleine de enige die helemaal weg is van Nathalie (het stemmetje ??),roept spontaan "bikke botter kijkuh" als Nathalie ergens te horen is![]()
maar goed het kind is anderhalf mag het haar niet kwalijk nemen, maar kan geluid niet meer uitzetten als ze Nathalie hoort.![]()
Als ie 100% werkt, waar is ie te verkrijgen? Wil hem ook...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Het filter staat ingesteld op smak, lach en piepgeluiden van Nathalie. Werkt nog niet 100% goed, maar de update komt over een paardagen.
Lievurt ...jij hier ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn man zegt altijd "ja"
Ook als ik vraag "sta ik tegen de muur aan te praten?"
Je gaat me toch niet vertellen dat je die nog niet hebt????quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:49 schreef cuall het volgende:
[..]
kun je er ook een gna,gna filter bij opzetten?
Dan lijkt jouw man wel veel op Nathaliequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier is de kleine de enige die helemaal weg is van Nathalie (het stemmetje ??),roept spontaan "bikke botter kijkuh" als Nathalie ergens te horen is![]()
maar goed het kind is anderhalf mag het haar niet kwalijk nemen, maar kan geluid niet meer uitzetten als ze Nathalie hoort.![]()
Inderdaad... Sta je al 10 min te vragen of hij even koffie wil zetten... Je geeft het op en hij springt overeind en vraagt "Zal ik even koffie zetten?". Dat sta ik je gvd al een kwartier te vragen... "Oh dat had ik niet gehoord!"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef avonne het volgende:
Genomineerde niet rokers danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had meer het gevoel dat niet rokers elkaar opzoeken.
Die wil ik ook wel. Maar dan zijn toch niet de geluiden van Lieske ineens 2x zo hard he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik stuur je over een paar dagen mijn nieuwe Nathalie-filter wel. Het is versie 4.7 .... Die schijnt vele malen beter te zijn dan 4.6
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Breng ze nou niet op ideëen. Want dan kun je er op wáchten dat je een "leuk" item in de uitzending krijgt van een tuinierende Joost&Nat, begeleid door het vrolijke Eigen Huis en Tuin-fluitmuziekje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:50 schreef regenworm het volgende:
Joost en Nath in: Eigen Huis Eigen tuin. [afbeelding]
Zodra het woord 'studenten' valt werkt het filter ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:51 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel. Maar dan zijn toch niet de geluiden van Lieske ineens 2x zo hard he?![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die nog niet hebt????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |