Is Ed bevallen???quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:08 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
heb ik dus ook, heb de hele week maar weinig kunnen kijken, bevalling ed gemist
Welnee, die jongen gaat gewoon zn eigen gang , is niet zo debiele meeloper als de restquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zit zich ook enorm uit te sloven om die jacuzzi blinkend schoon te krijgen. Hummie moet er straks van kunnen eten lijkt het wel. Menno komt nu bijna over als die ene werknemer die weigert om te staken terwijl de rest van zijn collega's dat wel doet.
Lijkt meer dat hij gewoon zelf nadenkt wat hij kan doen om het voor hem nog een beetje leuk te houden, terwijl de rest zich wentelt in collectief zelfmedelijdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zit zich ook enorm uit te sloven om die jacuzzi blinkend schoon te krijgen. Hummie moet er straks van kunnen eten lijkt het wel. Menno komt nu bijna over als die ene werknemer die weigert om te staken terwijl de rest van zijn collega's dat wel doet.
Die gezamenlijke boycot-actie lijkt er voorlopig ook niet te komen getuige Menn's reactie en het feit dat Tanja daar naar alle waarschijnlijkheid toch echt niet aan mee gaat doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hahaha, je kunt er lullig over doen maar een gezamelijke boycot-actie komt zeer zelden voor binnen BB.
quote:..Nee hoor...daar heb ik geen zin in
Als hij dat schrobben van die jacuzzi leuk vindt, zou dat kunnen ja. Opvallend is het wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:14 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Lijkt meer dat hij gewoon zelf nadenkt wat hij kan doen om het voor hem nog een beetje leuk te houden, terwijl de rest zich wentelt in collectief zelfmedelijden
wil BB de streamers dan ook irriterenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moeten nu juist voortdúrend die camera's laten kraken en piepen.
Volgens mij is hij gewoon bang voor Hummie en slooft zich daarom zo enorm uit. Vissend naar een complimentje ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:14 schreef Bep het volgende:
[..]
Welnee, die jongen gaat gewoon zn eigen gang , is niet zo debiele meeloper als de rest
Het gaat erom dat íets doen leuker is dan een beetje verveeld rondhangen. Dan maar de jaccuzi schrobben..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij dat schrobben van die jacuzzi leuk vindt, zou dat kunnen ja. Opvallend is het wel.
Denk je? Ik weet hoe ongelooflijk Menno op zijn kloten heeft gekregen en ik weet ik hoe sommige mensen op zoiets kunnen reageren. En ik denk dat nu in Menno terug te zien. Dat is een observatie en heeft niets te maken met veel of weinig kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:16 schreef Bep het volgende:
scanman ik denk dat je eens een par dagen geen bb moet kijken , je ziet werkelijk overal wat achter
Misschien is hij BB wel beu en is dit een poging om ala Ralph het huis uit gekicked te worden door de kijkers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon bang voor Hummie en slooft zich daarom zo enorm uit. Vissend naar een complimentje ofzo.
Ja jij wel dat scheeltquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hebben sommigen niet helemaal door blijkbaar.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:40 schreef scanman01 het volgende:
Chantal, Dido, Rob en Joost liggen allemaal plat. Hou dit een poosje vol en BB wordt helemaal gek.
Alleen moeten ze het niet in het weekend doen, als er toch geen uitzending is
Maar er was toch nog helemaal geen sprake van een actie Scan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
Hou dit nog even vol en BB komt vanzelf in actie. Anders hebben ze geen programma meer
De mensen kunnen zelf heus wel inschatten of iets werkt of niet. Als het dagenlang enorm saai is in het huis, zit BB met de handen in het haar. Daar kun je gif op innemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:18 schreef ChantalC het volgende:
Het zou wel een strakke actie van BB zijn als ze nu iemand naar de DBK roepen en vertellen dat ze totaal niet onder de indruk zijn vasn hun actie en dat ze dat toch een beetje beter moeten organiseren om enig effect te bereiken (wat ze toch nooit zal lukken)...
als de rest maar duf ligt te slapen, kan je natuurlijk ook gewoon iets gaan doen om maar wat om handen te hebben. Hoeft niet perse te maken te hebben met slijmen bij BB IMHO.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij dat schrobben van die jacuzzi leuk vindt, zou dat kunnen ja. Opvallend is het wel.
nah, nu weet ik het zeker, het is een immens grote kleuter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme... wat zit dat wijf weer asociaal te smakken zeg
Gisteren de kleinzieligheid gemist van Chantal, omdat Dido een pakje sigaretten kreeg en zij alleen nog maar shag-pulp had? En de reactie van Ingrid dat "zij dat pakje niet had aangenomen?"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die gezamenlijke boycot-actie lijkt er voorlopig ook niet te komen getuige Menn's reactie en het feit dat Tanja daar naar alle waarschijnlijkheid toch echt niet aan mee gaat doen
[..]
![]()
Het enige wat daarbinnen is uitgebroken is de verveling...overigens is het een vaststaand gegeven dat hoe minder mensen te eten krijgen hoe minder ze ook zullen gaan doen....goeie actie van Pearl![]()
Er is ook helemaal geen actie. Sommige mensen meenden echter van wel... en riepen ook dat Joost het zwijgen dus als eerste verbrak. Maar áls er al een actie was, dan wist Joost daar niets van. Die kón dus het zwijgen niet doorbreken, aangezien hij er niets van wist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja jij wel dat scheelt![]()
[..]
[..]
Maar er was toch nog helemaal geen sprake van een actie Scan?
En ingrid krijgt een speen op haar verjaardagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:21 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
nah, nu weet ik het zeker, het is een immens grote kleuter.![]()
"hihihKirr, Jah ik wordt helemaal vrolijk van mn roze en paarse kleren, kirrkir"
Klopt. Dat hóeft idd niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
als de rest maar duf ligt te slapen, kan je natuurlijk ook gewoon iets gaan doen om maar wat om handen te hebben. Hoeft niet perse te maken te hebben met slijmen bij BB IMHO.
Yepp...gemist....waar was dat allemaal goed voor danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:23 schreef Gert het volgende:
Gisteren de kleinzieligheid gemist van Chantal, omdat Dido een pakje sigaretten kreeg en zij alleen nog maar shag-pulp had? En de reactie van Ingrid dat "zij dat pakje niet had aangenomen?"
De woede-uitbarsting van kakkertje Dido, die huilend woorden in de mond nam als "schijt" en "tering" (en daar nog steeds trots op is)?
Jaja, je kan mooi lullen Scanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is ook helemaal geen actie. Sommige mensen meenden echter van wel... en riepen ook dat Joost het zwijgen dus als eerste verbrak. Maar áls er al een actie was, dan wist Joost daar niets van. Die kón dus het zwijgen niet doorbreken, aangezien hij er niets van wist.
Snap je het zo beter, oh u snaptniks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |