En koffie wil ook nog wel eens helpen om de spanning net iets meer op te voeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik stel een rantsoen van koffie en Red Bull voor. Kijken of ze dan ook nog zoveel kunnen slapen.
Mooi plan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:59 schreef Isabeau het volgende:
nee beter, geef ze tv.
Een mooie compilatie van persoon a die lief doet tegen b en over b roddelt tegen c (willekeurige namen in te vullen).
O, jullie hebben overlegd? Wat een eer.quote:
Ik ben blij dat de programmamakers daar anders over denken. De pleuris is aardig uitgebroken al, binnen een etmaal.quote:maar het snijd geen hout...er is een zekere fatsoensgrens die niets te maken heeft met het "privacyloosbeginsel" welke BB heet.
ja, die was leuk! en ik heb dubbel gelegen om het interview van de oudbewoners (met de foto's dus). Hulde! Hulde!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:00 schreef ChantalC het volgende:
Uit de oude doos (ja sorry ik ben af en toe niet zo snel):
Ik heb net even naar de internetuitzending zitten kijken. De tranen stonden in me ogen van het lachen om Roel met zijn voorlezen van "Kunnen jullie lezen?"... Helemaal gemist op de streams! Geweldig!
En het begint nog maar net dat ze liggen te pittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:01 schreef newsman het volgende:
Nou Hummie leuk deze BB
Menno en Naat hebben hem al doorbroken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:02 schreef Gert het volgende:
Wie zou de zwijgcode het eerst doorbreken: Chantal of Joost?![]()
Was dat niet omdat ze die breiopdracht totaal anders deden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Maar....waar was dat bord eigenlijk voor bedoeld?
-4 sielugquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
O, jullie hebben overlegd? Wat een eer.
quote:Ik ben blij dat de programmamakers daar anders over denken. De pleuris is aardig uitgebroken al, binnen een etmaal.
Foei!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Bij de Engelse BB deden ze dat wel goed... als er mensen gingen slapen werden er keihard irritante geluiden afgespeeld (hele tijd huilende baby's, crazy frog) en als ze in de tuin gingen liggen te slapen werden ze besproeid met ijskoud waterDat zijn pas maatregelen.
Ik heb een week lang weinig tijd gehad voor BBG, heb een aantal dingetjes gewoon gemist (waaronder dus de bevallingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Was dat niet omdat ze die breiopdracht totaal anders deden?![]()
Omdat ze de brei-opdracht voor de verandering weer eens erg vrij interpreteerden. ipv losse lapjes breien, blokken aan elkaar doorbreien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ja, die was leuk! en ik heb dubbel gelegen om het interview van de oudbewoners (met de foto's dus). Hulde! Hulde!
Maar....waar was dat bord eigenlijk voor bedoeld?
Op welke stream zie je dat, want ik zie helemaal geen menno of nathaliequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:01 schreef Jane het volgende:
Menno en Nathalie praten met elkaar. Tot zover Robs Big Silence.
Ja dat is toch echt luxe, dus dat kunnen ze best mssenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:04 schreef MissX het volgende:
ik vind het echt jammer dat de make up niet is afgepakt
Dat zal toch wel meevallen hoor. Omdat hij niet met Robs Plan B meedoet? Zou ik ook niet doen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
Menno is echt doodsbang geworden van Hummie
Er is niog helemaal geen 'actie' van start gegaan. Ze gaan het misschien doen als er vanavond nog geen eten is. Dat ze nu allemaal slapen is omdat er verder toch niets is. Anders hadden ze ook wel iedereen ingelicht toch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:02 schreef Gert het volgende:
Wie zou de zwijgcode het eerst doorbreken: Chantal of Joost?![]()
Ik heb de badkamer op 3 en 4.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef 19butterfly82 het volgende:
[..]
Op welke stream zie je dat, want ik zie helemaal geen menno of nathalie![]()
Menno geeft BB anders wel gelijk en is behoorlijk aan het kruipen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen hoor. Omdat hij niet met Robs Plan B meedoet? Zou ik ook niet doen!
Ja hahaha, je kunt er lullig over doen maar een gezamelijke boycot-actie komt zeer zelden voor binnen BB.quote:
Herstel: ik HAD de badkamer op 3 en 4.quote:
Ik heb wel degelijk gehoord dat ze weleens voor "spannende TV" zouden gaan zorgen op deze manier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is niog helemaal geen 'actie' van start gegaan. Ze gaan het misschien doen als er vanavond nog geen eten is. Dat ze nu allemaal slapen is omdat er verder toch niets is. Anders hadden ze ook wel iedereen ingelicht toch.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is niog helemaal geen 'actie' van start gegaan. Ze gaan het misschien doen als er vanavond nog geen eten is. Dat ze nu allemaal slapen is omdat er verder toch niets is. Anders hadden ze ook wel iedereen ingelicht toch.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno geeft BB anders wel gelijk en is behoorlijk aan het kruipen.
heb ik dus ook, heb de hele week maar weinig kunnen kijken, bevalling ed gemist, live uitzending gemist. ben blij dat het nu zo spannend isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een week lang weinig tijd gehad voor BBG, heb een aantal dingetjes gewoon gemist (waaronder dus de bevalling)
Nog knap van 'm, dat ie het een half uur volgehouden heeft, die ziekelijke kwebbelkut.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
JOOST PRAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik wat gemist? Dat doet ie toch wel vaker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
JOOST PRAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan moeten ze wel iedereen er van op de hoogte brengen en dat is dus niet gebeurd. Vandaar dat het dus nog geen 'actie' zal zijn, want zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk gehoord dat ze weleens voor "spannende TV" zouden gaan zorgen op deze manier.
hij weet ook niet echt van de plan B van binnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog knap van 'm, dat ie het een half uur volgehouden heeft, die ziekelijke kwebbelkut.
Ze moeten nu juist voortdúrend die camera's laten kraken en piepen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:07 schreef MissX het volgende:
kunnen ze die camera's niet is olieen, tering wat een gekraak en piep
Ja laten we lekker gaan steggelen over de definitie van het woord "actie"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel iedereen er van op de hoogte brengen en dat is dus niet gebeurd. Vandaar dat het dus nog geen 'actie' zal zijn, want zo werkt het natuurlijk niet.
Hij zit zich ook enorm uit te sloven om die jacuzzi blinkend schoon te krijgen. Hummie moet er straks van kunnen eten lijkt het wel. Menno komt nu bijna over als die ene werknemer die weigert om te staken terwijl de rest van zijn collega's dat wel doet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:08 schreef cuall het volgende:
[..]
ja ik krijg ook de indruk dat hij echt bang is geworden en nu met de komende nominates HEEL erg zijn best aan het doen is
![]()
Mij ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:11 schreef Gert het volgende:
Of je dat een actie wil noemen of iets anders, boeit me niet zo.
Dat hebben sommigen niet helemaal door blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:09 schreef markna het volgende:
[..]
hij weet ook niet echt van de plan B van binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |