Je begrijpt het nog steeds niet hè?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan vind jij dus ook dat inzoomen en baarmoederachtige opnames maken moet kunnen?
ze mogen er toch een week niet inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:31 schreef Blue Thunder het volgende:
hoe schoon moet die jakoeoeoezie worden eigenlijk?
Doet me idd denken aan situatie op het werk alweer jaren geleden. Nieuwe directeur, die allerlei nieuwe mensen mee nam en de oude garde eigenlijk weg aan het pesten was. Werd algehele vergadering belegd en werd besloten met z'n allen naar voren te stappen om ons ongenoegen kenbaar te maken. Toen puntje bij paaltje kwam was ik enige die daadwerkelijk opstond, rest bleef als lamzakken voor zich uit zitten staren. Grootste kankeraars, waren ineens een stel makke schapen. Zal dus idd de aard van de meeste mensen zijn. ONBEGRIJPELIJKquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:26 schreef riri het volgende:
ze moesten eens weten dat als ze met z'n allen de schutting over gingen dat dan alle kranten er vol mee zouden staan de volgende dag en dat het hotnews zou zijn
maar het dringt niet tot ze door dat ze in dit alles zelf zo mak als makke schapen zijn
Zo zijn mensen dus als het er op aan komt,gewoon alles opvolgen,kankeren maar NIETS DOEN
Precies. En persoonlijke spullen doorzoeken en door vuile was neuzen ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog steeds niet hè?
Het gaat mij om de psychologie van het hebben van geen privacy, bij de uitwerking mag je best ethische normen hanteren. Dus inzoomen op geslachtsdelen is helemaal niet nodig.
biefstukje erbijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:35 schreef schatje het volgende:
BB, geef Menno een beloning. Dat ie wat voor zichzelf bij de locale frietboer mag bestellen![]()
![]()
.
Prima natuurlijk, als ze BB onder druk gaan zetten met sabotage-acties. Dat zou ik toejuichen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
het huis uit lopen is NIET de enige uitweg....ik herrinner me daar nog ene ED ...."Nee beau...ik ga het huis niet uit!"![]()
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:36 schreef markna het volgende:
rob komt met een plan B kom we houden onze mond voor vandaag
hij houd het zelf niet eens 5 minuten vol
Het grote probleem van zelf uit het programma stappen is dat het ze een smak geld kost. Logisch dat dat bijna niet wordt gedaan. Maar je hebt gelijk dat ze in principe die mogelijkheid wel hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima natuurlijk, als ze BB onder druk gaan zetten met sabotage-acties. Dat zou ik toejuichen.
Dat staat verder los van de individuele mogelijkheid die ieder heeft om 1) überhaupt niet mee te doen, of 2) medewerking aan het programma te allen tijde te beëindigen, en waardoor het hebben van geen privacy wat mij betreft door de beugel kan.
Jammer dat je de kern van mijn betoog niet begrijpt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En persoonlijke spullen doorzoeken en door vuile was neuzen ook niet.
Rob is dankzij deze situatie weer onderdeel van de groep geworden. Met z'n allen tegen bb..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:35 schreef avonne het volgende:
Ik heb toch het idee dat Rob de hele tijd zit te genieten van de situatie.
Pffffff...één van jullie doet heel moeilijk....je mag zelf invullen wie...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer dat je de kern van mijn betoog niet begrijpt.
Aan wie dat ligt, doet er verder niet toe.
Zal wel aan mij liggen danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb mijn geluid volluit staan, en nog steeds hoor ik alles zachtjesquote:
ehhhh...je haar hangt voor je oren?quote:
quote:
BB wordt hier echt niet warm of koud van hoor , dit kan een groep mensen toch niet volhouden , ze zetten zichzelf alleen maar voor lul zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:40 schreef scanman01 het volgende:
Chantal, Dido, Rob en Joost liggen allemaal plat. Hou dit een poosje vol en BB wordt helemaal gek.
Alleen moeten ze het niet in het weekend doen, als er toch geen uitzending is
Tijd voor Marilyn Manson.. op standje gehoordbeschadigingquote:
de regie moet even een soundcheck doen of zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef 19butterfly82 het volgende:
[..]
Ik heb mijn geluid volluit staan, en nog steeds hoor ik alles zachtjesJe bent dus niet de enige met het probleem
![]()
nou bb als het zo doorgaat haak ik af hoor!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef Gert het volgende:
NEWSFLASH!!!!
Nederland in rep en roer: Big Brother-bewoners zwijgen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verzin ff wat anders jongens!
We snappen de kern wel, maar het snijd geen hout...er is een zekere fatsoensgrens die niets te maken heeft met het "privacyloosbeginsel" welke BB heet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, zie jij dit deze soepkippen een weekend lang volhouden? Hebben de aflevering van maandag toch al wel ver gevuld als het moet, met de irritaties en acties van gisteren, voorlopig is er voor BB dus geen vuiltje aan de lucht. Die lachen d'r eigen dood daar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
Hou dit nog even vol en BB komt vanzelf in actie. Anders hebben ze geen programma meer
[afbeelding]
Ik vind het een hele strakke actie. Het is beroerd voor ons, maar het is DE manier om BB in de stress te krijgen. Alleen nu niet, aangezien het weekend is en toch geen uitzendingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef Gert het volgende:
NEWSFLASH!!!!
Nederland in rep en roer: Big Brother-bewoners zwijgen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verzin ff wat anders jongens!
eensch dit doet bb echt niks hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, zie jij dit deze soepkippen een weekend lang volhouden? Hebben de aflevering van maandag toch al wel ver gevuld als het moet, met de irritaties en acties van gisteren, voorlopig is er voor BB dus geen vuiltje aan de lucht. Die lachen d'r eigen dood daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |