Nu herinner me ik het opeens weer allemaal heel duidelijk.quote:
Dat gaat me ook te ver trouwens. Ik heb beelden gezien in Hongarije en dat is behoorlijk schandalig. Gewoon mensen die bloot staan te douchen is niets mis mee inderdaad. Inzoomen en bijna baarmoederachtige shots in beeld nemen, kun je aardig vergelijken met het doorzoeken van prive spulletjes enzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo? Big Brother controleert ook hun koffers van tevoren hoor.
Ik snap niet dat je dit te ver vindt gaan, maar wél van mening bent dat de streams ongecensureerd de beelden zou moeten uitzenden van bewoonsters die hun doos aan het uitsoppen zijn.
Ik heb ook al hele leuke dromen gehad over Nathalie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:18 schreef Gert het volgende:
Soms denk ik dat het wel OK is om vrouwen heel hard te slaan.
klein beetje maar. Zij reageren zo overtrokken en verongelijkt, kan de titel ook wel overdreven. Het zijn de woorden van Joost.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:15 schreef Mike1964 het volgende:
beetje foute TT
Ik vind het wel schattig hoor, dat je het voor de bewoners opneemt tegen het onmenselijke BB, maar conceptueel slaat het nergens op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu herinner me ik het opeens weer allemaal heel duidelijk.
Ik vond je in 2002 ook al zo'n eendimensionale kijk op dingen hebben![]()
hier ook, je schrikt je af en toe te pletter van systeemgeluiden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
Hebben meer mensen er last van... dat het geluid zo heel zacht is... ik moet het geluid hier voluit zetten en schrik me dan wild van een windowsgeluid als van msn.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:22 schreef Kokstra het volgende:
Chantal: "Het irriteert me dat er niet iemand in actie komt"
DOE HET DAN ZELF DOOS
yup oplossing de rest van je geluid uitzettenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
Hebben meer mensen er last van... dat het geluid zo heel zacht is... ik moet het geluid hier voluit zetten en schrik me dan wild van een windowsgeluid als van msn.
Ja inderdaad.... dat is eigelijk sinds gisteravond al.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
hier ook, je schrikt je af en toe te pletter van systeemgeluiden.
Whehehe, die gast balen natuurlijk omdat hij vroeg uit bed moest, whehehe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Shurrendy komt langst vanmiddag
Dan vind jij dus ook dat inzoomen en baarmoederachtige opnames maken moet kunnen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
Het is júist de bedoeling dat bewoners niet kunnen vluchten in privacy. Er bestaat simpelweg geen privacy binnen de muren van het huis. Niet onder de douche, niet in je nachtkastjes, en al helemaal niet in een eigen luxueus ingerichte kamer.
Jammer hoor dit....errug jammerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig hoor, dat je het voor de bewoners opneemt tegen het onmenselijke BB, maar conceptueel slaat het nergens op.
Het is júist de bedoeling dat bewoners niet kunnen vluchten in privacy. Er bestaat simpelweg geen privacy binnen de muren van het huis. Niet onder de douche, niet in je nachtkastjes, en al helemaal niet in een eigen luxueus ingerichte kamer.
Hardvochtig? Ten eerste hoef je niet mee te doen aan het programma en ten tweede kun je zo naar buiten lopen als je het niet meer trekt.
Ze is dan ook een Manager of iets dergelijks....delegeren zit haar in het bloedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Chantal klaagt steen en been tegen iedereen... en vindt zelfs dat iemand in actie moet komen. Toch komt het blijkbaar niet in haar op om dat zelf te doen als het haar zo enorm dwars zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |