Je begrijpt echt iets niet, maar dat maakt verder niets uit. Ik vind het ook een geweldige actie... ALS ze die gaan uitvoeren. Ik zei echter ook meteen dat ze dat nu nog NIET aan het doen zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, je kan mooi lullen Scan, maar feit blijft dat je een van de eersten was die lyrisch over deze actie begon te roepen. (Zie je gequote tekst).
Jajajajaja...eerst welles posten en dan vervolgens poster B niet de kans geven om nietus te laten posten..... ...zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
Maar genoeg over de welles / nietes bewoners actie, denk ik zo![]()
Gebitch om de rookwaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yepp...gemist....waar was dat allemaal goed voor dan![]()
Lijkt me lastig, want daar kunnen sancties op staan. Gewoon niets boeiends doen of zeggen kun je moeilijk gaan bestraffen met een sanctie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dat niets meer zeggen is toch iets wat niet vol te houden is (dat zou zelfs ik niet volhouden).
Maar genoeg andere akties te bedenken hoor, zoals het boycotten van de live-uitzending, weigeren het huis te verlaten, op de ramen gaan bonken etc etc.
Dus ik wacht in spanning af
Het eerste wat ze moeten doen, is het eten van onze Tan confisceren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dat niets meer zeggen is toch iets wat niet vol te houden is (dat zou zelfs ik niet volhouden).
Maar genoeg andere akties te bedenken hoor, zoals het boycotten van de live-uitzending, weigeren het huis te verlaten, op de ramen gaan bonken etc etc.
- 10 verkapt op de man spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
Tja, het is misschien niet fatsoenlijk om rookverslaafden te treiteren, maar leuk is het wel.
ff googlen wat confisceren is hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het eerste wat ze moeten doen, is het eten van onze Tan confisceren.
Maar "op de ramen bonken" is óók een strakke actie!![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het eerste wat ze moeten doen, is het eten van onze Tan confisceren.
Maar "op de ramen bonken" is óók een strakke actie!![]()
con·fis·ca·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ff googlen wat confisceren is hoor.
Hopelijk niets met landbouwgif ofzo
Met ze alle in de slaapkamer blijven liggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, want daar kunnen sancties op staan. Gewoon niets boeiends doen of zeggen kun je moeilijk gaan bestraffen met een sanctie.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Levert in ieder geval spannende beelden opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef Snaptnix het volgende:
Tegenactie: gewoon geen eten en drinken (en voor Chantal / Dido: geen rookwaar) meer naar binnen. Kijken hoe snel de betreffende persoon alsnog wil vertrekken of over de muur wordt gegooid.
Heb ik ook heel erg ja. Mijn vrouw zit wel eens op de achtergrond mee te luisteren en vraagt soms wat bv Nathalie nou precies zei. Dat antwoord moet ik haar dan vaak verschuldigd blijvenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
Het gebabbel van Rob, Joost en Nathalie gaat gewoon mijn ene oor in, en het andere oor uit.
Als een soort achtergrondgeluid
Geef nou maar gewoon toe dat je een man bent... Dat is maneigen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik ook heel erg ja. Mijn vrouw zit wel eens op de achtergrond mee te luisteren en vraagt soms wat bv Nathalie nou precies zei. Dat antwoord moet ik haar dan vaak verschuldigd blijven
Het is een soort Nathalie-filter.
Ik had meer het gevoel dat niet rokers elkaar opzoeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Genomineerden zoeken elkaar wel op.
[afbeelding]
Dit is wel heel erg confronterendquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je een man bent... Dat is maneigen...
"Schat wil je even koffie maken?"
"Huh wat zei je?"
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik ook heel erg ja. Mijn vrouw zit wel eens op de achtergrond mee te luisteren en vraagt soms wat bv Nathalie nou precies zei. Dat antwoord moet ik haar dan vaak verschuldigd blijven
En hij krijgt em nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Joost vroeg net trouwens zijn winterjas aan BB omdat hij veel is afgevallen en het dus heel koud heeft.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
[..]
weet ik gelijk hoe ik jou reacties moet beoordelen
![]()
Hier is de kleine de enige die helemaal weg is van Nathalie (het stemmetje ??),roept spontaan "bikke botter kijkuh" als Nathalie ergens te horen isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat BB dat best een beetje in die richting mag manipulerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toen ging iemand uit verveling spelen met die dop van die bloempot
Mijn man zegt altijd "ja"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je een man bent... Dat is maneigen...
"Schat wil je even koffie maken?"
"Huh wat zei je?"
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Het filter staat ingesteld op smak, lach en piepgeluiden van Nathalie. Werkt nog niet 100% goed, maar de update komt over een paardagen.
Ik stuur je over een paar dagen mijn nieuwe Nathalie-filter wel. Het is versie 4.7 .... Die schijnt vele malen beter te zijn dan 4.6quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier is de kleine de enige die helemaal weg is van Nathalie (het stemmetje ??),roept spontaan "bikke botter kijkuh" als Nathalie ergens te horen is![]()
maar goed het kind is anderhalf mag het haar niet kwalijk nemen, maar kan geluid niet meer uitzetten als ze Nathalie hoort.![]()
Als ie 100% werkt, waar is ie te verkrijgen? Wil hem ook...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Het filter staat ingesteld op smak, lach en piepgeluiden van Nathalie. Werkt nog niet 100% goed, maar de update komt over een paardagen.
Lievurt ...jij hier ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn man zegt altijd "ja"
Ook als ik vraag "sta ik tegen de muur aan te praten?"
Je gaat me toch niet vertellen dat je die nog niet hebt????quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:49 schreef cuall het volgende:
[..]
kun je er ook een gna,gna filter bij opzetten?
Dan lijkt jouw man wel veel op Nathaliequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier is de kleine de enige die helemaal weg is van Nathalie (het stemmetje ??),roept spontaan "bikke botter kijkuh" als Nathalie ergens te horen is![]()
maar goed het kind is anderhalf mag het haar niet kwalijk nemen, maar kan geluid niet meer uitzetten als ze Nathalie hoort.![]()
Inderdaad... Sta je al 10 min te vragen of hij even koffie wil zetten... Je geeft het op en hij springt overeind en vraagt "Zal ik even koffie zetten?". Dat sta ik je gvd al een kwartier te vragen... "Oh dat had ik niet gehoord!"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef avonne het volgende:
Genomineerde niet rokers danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had meer het gevoel dat niet rokers elkaar opzoeken.
Die wil ik ook wel. Maar dan zijn toch niet de geluiden van Lieske ineens 2x zo hard he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik stuur je over een paar dagen mijn nieuwe Nathalie-filter wel. Het is versie 4.7 .... Die schijnt vele malen beter te zijn dan 4.6
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Breng ze nou niet op ideëen. Want dan kun je er op wáchten dat je een "leuk" item in de uitzending krijgt van een tuinierende Joost&Nat, begeleid door het vrolijke Eigen Huis en Tuin-fluitmuziekje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:50 schreef regenworm het volgende:
Joost en Nath in: Eigen Huis Eigen tuin. [afbeelding]
Zodra het woord 'studenten' valt werkt het filter ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:51 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel. Maar dan zijn toch niet de geluiden van Lieske ineens 2x zo hard he?![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die nog niet hebt????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |