Nee, ik blijf het symptoombestrijding vinden. BB kan zelf niet met interessante opdrachten komen, dus gaan de bewonders zelf wel wat verzinnen om zichzelf bezig te houden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:24 schreef MissX het volgende:
Iedereen zit te zeiken dat BB niet hard genoeg is enz. En dan gaan jullie nu zeiken omdat ze is wat maatregelen treffen. Juist leuk dat ze het doen nadat ze 2m af had ipv gelijk zeggen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het juist heerlijk dat Lieske niet kruipt voor BB en gewoon zegt dat ze het een belachelijke actie vind
Sommigen zijn doodsbang voor sancties, maar hadden dit in het dagelijkse leven nooit gepikt. Het zal Lieske aan de reet roesten en ze laat voor de zoveelste keer gewoon weten wat ze ervan vindtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja kleine kinderen willen altijd hun zin hebben en blijven doordrammen.
Over het algemeen leren ze naarmate ze volwassen worden wanneer ze met drammen op moeten houden, sommige doen daar duidelijk wat langer over![]()
BB heeft haar toch precies waar ze haar hebben wil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het juist heerlijk dat Lieske niet kruipt voor BB en gewoon zegt dat ze het een belachelijke actie vind
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommigen zijn doodsbang voor sancties, maar hadden dit in het dagelijkse leven nooit gepikt. Het zal Lieske aan de reet roesten en ze laat voor de zoveelste keer gewoon weten wat ze ervan vindt
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:45 schreef flugeltje het volgende:
Als ze een échte sanctie hadden willen geven hadden ze beter het trictracbord kunnen verscheuren en de steentjes kapotmaken. Daarnaast de sjaal van Lieske verknippen...
Dan waren ze pas écht boos geweest.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:48 schreef Gert het volgende:
Rob is echt opgeknapt van zijn schoonheidsbehandeling:
[afbeelding]
Ze kan d'r beter omhoog laten hoor. Als ze het los doet krijgt ze écht een dikke kop...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
Roel is ook zeer enthousiast over de 'make over' van Lieske, net als alle meiden. Wat mij betreft mag ze haar haar wel weer los doen, maar dit staat ook prima .
[afbeelding]
...maar als BB met een grote opdracht komt (remember Winnie de Pooh of de Breiopdracht) dan gaan ze eerst lopen bakkeleien over hoe ze het moeten doen, daarna gaan ze bakkeleien over de vraag of de opdracht haalbaar is, daarna lopen ze één voor één naar de DBK om daar nog eens te zeuren en als puntje bij paaltje komt geven ze op. Dat ze even stoppen tijdens de bevalling met breien omdat het te spannend voor ze is kan ik nog begrijpen, maar met name Inkrid en Rob deden alsof er net iemand was overleden en dat het niet respectvol was om door te gaan met breien. Nog geen 24 uur later lopen ze voor zichzelf te breien en worden ze boos dat ze weer verder moeten met de opdracht.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
...................
En laten we eerlijk zijn, van de BB opdrachten tot nu toe hoef je dat ook niet te verwachten. Meestal komt het er op neer dat 1 of 2 man ergens mee bezig zijn, en de rest zit nog steeds uit zijn/haar neus te pulken.
BB moet gewoon met interessantere opdrachten komen, dan hoeven de bewoners ook geen alternatieve manieren te verzinnen om zich bezig te houden.
Als je daar nog op hoopt, kun je beter stoppen met kijken. Dat zit er echt niet meer in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:51 schreef farceman het volgende:
Lieske rot eens op ! Je volet dat er weer spanning is van Dido richting Roel..
Weer 10 punten gestegenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:53 schreef Gert het volgende:
Lieske: "Balkenende mag van mij op de brandstapel in principe."![]()
Maar dat waren ook kutopdrachten. Hoe leuk was het om daar naar te kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
...maar als BB met een grote opdracht komt (remember Winnie de Pooh of de Breiopdracht)
Hé pik, welk programma gebruik jij nu om de streams te kijken? Ik heb hier slechts die pauperstreams van Floris nogwat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:48 schreef Gert het volgende:
Rob is echt opgeknapt van zijn schoonheidsbehandeling:
[afbeelding]
Nee hoor... Ik kan het zeer waarderen dat iemand eens een keer NIET door het stof gaat voor BB. Ik denk en hoop dat ik hetzelfde had gedaan. Gewoon continu door blijven zeiken over die sjaal. Kwestie van principequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor Scan, jij weet duidelijk ook het verschil niet tussen iets zeggen en doordrammen
Om te zien inderdaad niet al te interessant maar als bewoner zou ik denk ik erg blij zijn met iets te doen, wat dan ook en niet zo gaan mutsen over dat het onhaalbaar is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:54 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar dat waren ook kutopdrachten. Hoe leuk was het om daar naar te kijken![]()
Als Naat er bij zit, gebeurt er toch niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:51 schreef farceman het volgende:
Lieske rot eens op ! Je volet dat er weer spanning is van Dido richting Roel..
En Dido wil ook al met Naat en Roel in bad en weer die die Muts Lieske ertussen ik ga wel mee hoor....Oprotten!!!!
Ik weet het niet hoor, ze trekt toch weer erg veel met hem op. Vraagt hem mee in bad.... Hij moet zaken beetje handig aanpakken...massage, beetje laten lachen...en geduld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je daar nog op hoopt, kun je beter stoppen met kijken. Dat zit er echt niet meer in.
24/7 acteren lijkt me een stuk moeilijker dan 24/7 vrolijk zijn as dat je aard gewoon is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:58 schreef flugeltje het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Joost acteert....
Iemand kan niet 2 maanden lang 24/7 vrolijk zijn. En Joost is dat dus wel, hij zal nooit eens uitvallen als iets hem niet zint. Hij is continu bezig met het vermaken van de andere bewoners. Zijn nominaties zijn politiek correct, hij nomineert niet vanuit zijn gevoel, maar vanuit de gevoelens van anderen. De Publieke opinie gebruikt hij als schild om zijn nominatie te verantwoorden. Zeer zwak van hem.
Hij wil graag bij de tv en zijn optreden in BB lijkt een hele lange auditie daarvoor te zijn.
...en sommige mensen leren het nooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik kan het zeer waarderen dat iemand eens een keer NIET door het stof gaat voor BB. Ik denk en hoop dat ik hetzelfde had gedaan. Gewoon dontinu door blijven zeiken over die sjaal. Kwestie van principe
Het was inderdaad slaapverwekkend om naar te kijken, voornamelijk omdat de bewoners sowieso geen zak uitvoeren (trictrac of schaken heeft hetzelfde effectquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:54 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar dat waren ook kutopdrachten. Hoe leuk was het om daar naar te kijken![]()
Ik heb ook een hele positieve en vrolijke inslag.... Maar het kán gewoon niet dat je 24/7 zo blijft. Ook een vrolijkert is wel eens sjagerijnig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:00 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
24/7 acteren lijkt me een stuk moeilijker dan 24/7 vrolijk zijn as dat je aard gewoon is.
Omdat ik het niet met je eens ben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:00 schreef cuall het volgende:
[..]
...en sommige mensen leren het nooit![]()
Tijd voor contact met de buitenwereld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:59 schreef farceman het volgende:
De zussen van Dido stonden gisterenavond ook positief tegenover Roel
En acteren kun je wel 2 maanden volhouden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:58 schreef flugeltje het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Joost acteert....
Iemand kan niet 2 maanden lang 24/7 vrolijk zijn. En Joost is dat dus wel, hij zal nooit eens uitvallen als iets hem niet zint.
mja ik weet het niet als ik hem zo zie, heb ik echt het gevoel dat hij echt zo is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:58 schreef flugeltje het volgende:
Iemand kan niet 2 maanden lang 24/7 vrolijk zijn. En Joost is dat dus wel, hij zal nooit eens uitvallen als iets hem niet zint. Hij is continu bezig met het vermaken van de andere bewoners. Zijn nominaties zijn politiek correct, hij nomineert niet vanuit zijn gevoel, maar vanuit de gevoelens van anderen. De Publieke opinie gebruikt hij als schild om zijn nominatie te verantwoorden. Zeer zwak van hem.
Hij wil graag bij de tv en zijn optreden in BB lijkt een hele lange auditie daarvoor te zijn.
Wat is er mis met Floris, pik?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:55 schreef APK het volgende:
[..]
Hé pik, welk programma gebruik jij nu om de streams te kijken? Ik heb hier slechts die pauperstreams van Floris nogwat.
wat doet dat mens daar dan kan tanja dat niet meer zelf doen waar is die eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Ze mogen niet meer met de kraamverzorgster praten....
Joost is nét als de rest voortdurend op zijn hoede.... Ze proberen zo min mogelijk provocerend over te komen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
En acteren kun je wel 2 maanden volhouden?
Ik denk dat joost dus wel echt een kerel is die altijd lekker vrolijk is
Ze zat met Rob in het washok, er werd niks gezegd...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Ze mogen niet meer met de kraamverzorgster praten....
Nog nooit van interpunctie gehoord?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:05 schreef Inca het volgende:
[..]
wat doet dat mens daar dan kan tanja dat niet meer zelf doen waar is die eigenlijk
Positief? Dat is niet waar. Ze wilden 'm niet helemaal afbranden, dat was duidelijk, maar ze vonden het absoluut niet kunnen wat-ie gedaan had. Die tweede zus was daar heel duidelijk over. Roels' vader vond het nog nodig om het daarna op te nemen voor zijn zoon: "Ach, dat zijn toch incidentjes."quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:59 schreef farceman het volgende:
[..]
De zussen van Dido stonden gisterenavond ook positief tegenover Roel
Het is logisch dat ze een soort rust in het huis proberen te bereiken dmv een status quo. Dat doet elke groep. Daarom zijn die nominaties ook zo belangrijk. En daarom is een onvoorspelbaar element zoals Tanja ook belangrijk. Jammer dat die baby er is, anders had Tanja van mij nog wel even mogen blijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik wordtmisselijk van dat vriendelijke, lieve, aardige gedoe van deze bewoners. Alleen Tanja zorgt zo af en toe eens voor wat ruzie....
Ik vind Joost ook dikke nep hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost is nét als de rest voortdurend op zijn hoede.... Ze proberen zo min mogelijk provocerend over te komen...
Ja er zijn echt mensen die zo'n karakter hebben, heel gelijkmatig en vrolijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:04 schreef MissX het volgende:
[..]
mja ik weet het niet als ik hem zo zie, heb ik echt het gevoel dat hij echt zo is.
Hij doet me ontzettend aan mijn broertje denken. Die is ook altijd vrolijk, houdt er niet van dat andere ruzie hebben. Zal alles doen om dat te voorkomen. En dat er mensen zich onhappy voelen, wil ze dan opvrolijken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:15 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij willen ze de bewoners gaan fucken. (Langzaam gek maken!)
Vertel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:14 schreef flugeltje het volgende:
BB gaat eindelijk doen wat we al tijden roepen!!!
YES
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:15 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij willen ze de bewoners gaan fucken. (Langzaam gek maken!)
Anders krijg je het nooit gaar natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:11 schreef Bocaj het volgende:
Waarom moet dat water voor dat kind kokend zijn.... (beetje overdreven....)
Ingrijpen Bocaj... Duidelijk maken dat ze niet op vakantie zijn....quote:
Nou, dat ze niet de hele dag in badjas rond mogen lopen, daar kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:13 schreef CartWOman het volgende:
Dit gaat toch helemaal nergens over?![]()
Ja, ik denk dat Big Brother daar héél boos en teleurgesteld over is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:16 schreef style het volgende:
Ik denk dat ze een hoop verpest hebben door te weigeren de weekopdracht af te maken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, dat ze niet de hele dag in badjas rond mogen lopen, daar kan ik me wel in vinden.
Het lijkt toch onderhand gewoon één grote vakantie?
En terecht! Die gasten daar denken alles cadeau te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Big Brother daar héél boos en teleurgesteld over is.
Misschien zelfs een beetje verdrietig.
Alles wordt doorgegeven in 48Kb, terwijl ik hier zit te vrijmibo-en achter een 8Mb draad, kerel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:04 schreef Gert het volgende:
Wat is er mis met Floris, pik?
Via serverkeuze rechtsboven kun je toch kiezen welke provider je wilt? Dus als je floris kut vindt, vind je alles kut.
Jezus, dat lijkt mij vermoeiend. Waarom koop je niet gewoon een videokaart met 4 uitgangen en 4 extra TFT-jesquote:Maar ik kijk eigenlijk nauwelijks met zo'n overzichtsscherm. Ik heb die urls van de garnier-streams in de library van mediaplayer gezet, en kijk steeds fullscreen naar één stream, en zap dan een beetje rond. Gaat snel en makkelijk, in MP.
Hoe vaak gebeurt het niet dat ze tot 5 uur 's middags in badjas lopen? Daar zal dit wel mee te maken hebben; ze zeggen het alleen op een idioot moment.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zegt nu ook "Wie zijn hun om te bepalen dat ik niet bv in badjas mag rondlopen"
Gelijk heeft ze. Dat bepalen ze toch lekker even zelf.
BB is gewoon overduidelijk ergens pissed over.... En eindelijk hebben ze door dat ze dan in moeten grijpen. Ze zorgen nu voor opschudding... Ik ben benieuwd hoeveel bommetjes ze moeten laten vallen voordat er écht collectieve verontwaardiging heerst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zegt nu ook "Wie zijn hun om te bepalen dat ik niet bv in badjas mag rondlopen"
Gelijk heeft ze. Dat bepalen ze toch lekker even zelf.
Ja Hummie is ontroostbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Big Brother daar héél boos en teleurgesteld over is.
Misschien zelfs een beetje verdrietig.
Hoofdletters hoeven nog niet eens, maar kun je misschien wat punten en komma's gaan gebruiken? Je posts lezen kut, en ik neem aan dat je hier post omdat je wilt dat anderen ze (blijven) lezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Inca het volgende:
chantal is wanhopig verstopt het spermapotje voor menno stille hint dus
Ik was nu ook zwaar pissed geweest. Je bepaalt toch lekker zelf wat voor kleren je aantrekt. Kom op zeg. En helaas volgen de 'slecht gekleden' weer als makke lammetjes. Doodsbang allemaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Het belachelijke vind ik dat de bewoners géén idee hebben wat ze verkeerd doen.
Het is toch zeker BB zèlf die de bewoners met de buitenwereld in contact brengt?
Willen de bewoners uit de jacuzi komen, het is hier geen vakantieparkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef MissX het volgende:
kan BB ook niet gelijk wat van de bubbels zeggen, uit die dingen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
Alles wordt doorgegeven in 48Kb, terwijl ik hier zit te vrijmibo-en achter een 8Mb draad, kerel.
[..]
Jezus, dat lijkt mij vermoeiend. Waarom koop je niet gewoon een videokaart met 4 uitgangen en 4 extra TFT-jes
Het is nu tijd dat er één of meerdere bewoners op staan en zegt "FUCK IT" .... Ze hoeven toch niet alles te pikken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB is gewoon overduidelijk ergens pissed over.... En eindelijk hebben ze door dat ze dan in moeten grijpen. Ze zorgen nu voor opschudding... Ik ben benieuwd hoeveel bommetjes ze moeten laten vallen voordat er écht collectieve verontwaardiging heerst.
Nee man, lekker zappen. Is leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef APK het volgende:
Jezus, dat lijkt mij vermoeiend. Waarom koop je niet gewoon een videokaart met 4 uitgangen en 4 extra TFT-jes
Wat ik hierboven al zeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, dat ze niet de hele dag in badjas rond mogen lopen, daar kan ik me wel in vinden.
Ja en? Misschien loopt ze thuis ook wel het liefste de hele dag zo rond. Vind wel dat BB strenger mag worden, maar vind dit nogal een trieste manier om ze aan te pakken. Als je al niet meer zelf uit mag maken hoe je erbij loopt, what's next...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt het niet dat ze tot 5 uur 's middags in badjas lopen? Daar zal dit wel mee te maken hebben; ze zeggen het alleen op een idioot moment.
So what? Dat moeten ze toch zelf weten. Sinds wanneer gelden er kledingsvoorschriften in het BB huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt het niet dat ze tot 5 uur 's middags in badjas lopen? Daar zal dit wel mee te maken hebben; ze zeggen het alleen op een idioot moment.
Precies Scan.... Daarom mag BB van mij nog wel wat verder gaan ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is nu tijd dat er één of meerdere bewoners op staan en zegt "FUCK IT" .... Ze hoeven toch niet alles te pikken.
Nee in BB1 gebeurde voortdúrend wat. Dát was zo spannend!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:27 schreef Sonique het volgende:
Zat ik in het gebin nog regelmatig achter de streams, nu kijk ik misschien een half uurtje en dan zet ik ze uit omdat er gewoon geen kont gebeurt..
Ik kan me niet herinneren dat er bijvoorbeeld in BB1 dat als de bewoners een waarschuwing kregen het zo een big-deal was...
F5 F5 F5quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:22 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij weet heel goed de weg hier op het forum
![]()
Ik ben het he-le-maal met je eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:27 schreef stil het volgende:
Ikvind het sneu dat BB niets geregeld heeft voor Menno zijn verjaardag, maar zal wel komen omdat Menno hun pispaaltje is.
Voor Tanja gisteren gebak, slingers, terwijl het kind al een paar dagen oud is. Verwendag, waar Tanja zelfs trouwens geen behoefte aan had.
Menno jarig, op het lang zal ie leven na niets.
Volgens mij is de boodschap niet door gekomen bij Roel en de anderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef Foreverblue het volgende:
Iedereen de Jaccusie uit... en mogens ze tijdens rantsoen niet meer in![]()
BB is boos
Ik ging even uit van m'n eigen gevoel, zoals ik net omschreef. Tuurlijk loop ik ook wel 'es lang in badjas thuis, maar heb ik me eenmaal gedouchet en aangekleed voel ik me direct lekkerder. ')quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en? Misschien loopt ze thuis ook wel het liefste de hele dag zo rond. Vind wel dat BB strenger mag worden, maar vind dit nogal een trieste manier om ze aan te pakken. Als je al niet meer zelf uit mag maken hoe je erbij loopt, what's next...
Je zou denken dat ze hier meelezen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Die jacuzi moet leeg ZIJN over een half uur..... Begin maar te scheppen dus....
Dat was Flugel's voorstel nummer 1...
Ben dus benieuwd of ze mijn 'alleen brood' voorstel ook over gaan nemen.
Had je ze een mailtje gestuurd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Die jacuzi moet leeg ZIJN over een half uur..... Begin maar te scheppen dus....
Dat was Flugel's voorstel nummer 1...
Ben dus benieuwd of ze mijn 'alleen brood' voorstel ook over gaan nemen.
Ze kunnen toch rustig aan doen, ze zitten toch al op rantsoen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is de boodschap niet door gekomen bij Roel en de anderen.
Inmiddels wel dus.
Wordt hard werken om hem leeg te halen en schoon te krijgen![]()
10 nieuwe bewonersquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
En wat nu als ze niet doen wat BB zegt?
Tja....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja BB is zwaaaaar pissed, echt mooi ditquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ging even uit van m'n eigen gevoel, zoals ik net omschreef. Tuurlijk loop ik ook wel 'es lang in badjas thuis, maar heb ik me eenmaal gedouchet en aangekleed voel ik me direct lekkerder. ')
Nu de jacuzzi ook direct leeg en schoon...
Ze mogen nog wel even doorgaan, dit is genieten.![]()
De bewoners in BB werden dan ook niet afgeleid door Bubbelbaden, luxe badkamers, schoonheidsspecialisten (Karin heeft geloof ik zelf een aantal bewoners geknipt). Ook was het menu kariger volgens mij, daarbij werkten de bewoners zoveel mogelijk aan de opdrachten, zelf het beroemde Storvat dat ze kregen moest met hout worden gestookt.....Daarbij houden de eerste BB'ers geen idee wat er buiten het huis allemaal gaande was, af en toe wel eens een hint, één keer de Telegraaf met advertenties en ze mochten wel een boek meenemen (oh wat was dat zaai)....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:27 schreef Sonique het volgende:
Weet je, ik begin steeds meer desinteresse te krijgen in de bewoners en dus ook BB...
.........Ik kan me niet herinneren dat er bijvoorbeeld in BB1 dat als de bewoners een waarschuwing kregen het zo een big-deal was...
...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:40 schreef golfer het volgende:
Hummie zal er alles aan doen om de verjaardag van Menno te verpesten.![]()
Uitéindelijk zijn de bewoners als blok het machtigste natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
En dat is de schuld van BB toch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
quote:
Helemaal niet. Je kunt op twee manieren reageren. Pissed worden en dat ook echtlaten merken... of gewoon doen alsof het je totaal niets doen. In het geval van het laatste heeft BB er helemaal geen plezier aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja BB is zwaaaaar pissed, echt mooi dit![]()
Ik ben het met je eens...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:43 schreef Sonique het volgende:
Nogmaals gateverdamme....
Direct wordt de afwas gedaan in die gootsteen waar dat badwater doorheen wordt geflikkerd....
Ben je een kop koffie aan het drinken, moet je de schaamharen uit je koffie vissen...
Misschien dat ik een overdreven reactie heb, maar als kok kan ik dit niet aanzien!!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik stem voor een rantsoen van alleen bruine bonen en brood..... Daarnaast een grote pot vitaminepillen. Krijgen ze tóch alles binnen....
Ik ben niet zo'n enorme fan van Menno, maar ik vind dit alles toch knap lullig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:40 schreef golfer het volgende:
Hummie zal er alles aan doen om de verjaardag van Menno te verpesten.![]()
Die hadden toch ook een moestuintje waar ze hun groenten enz vandaan moesten halen en eieren van de kippen die er liepen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:40 schreef CGJung het volgende:
[..]
De bewoners in BB werden dan ook niet afgeleid door Bubbelbaden, luxe badkamers, schoonheidsspecialisten (Karin heeft geloof ik zelf een aantal bewoners geknipt). Ook was het menu kariger volgens mij, daarbij werkten de bewoners zoveel mogelijk aan de opdrachten, zelf het beroemde Storvat dat ze kregen moest met hout worden gestookt.....Daarbij houden de eerste BB'ers geen idee wat er buiten het huis allemaal gaande was, af en toe wel eens een hint, één keer de Telegraaf met advertenties en ze mochten wel een boek meenemen (oh wat was dat zaai)....
Het merendeel van de bewoners zit nu in het huis omdat ze wat na BB kan gebeuren belangrijker vinden dan het deelnemen aan BB......![]()
Als 1 persoon begin je idd niets, maar gezamelijk zijn de bewoners de baas natuurlijk en niet BB.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Uitéindelijk zijn de bewoners als blok het machtigste natuurlijk.
In Denemarken is er een keer gestaakt, en zijn de bewoners met z'n allen naar buiten gelopen.
Dat is wel weer goedgekomen later, maar BB had daar de fout gemaakt om de groep te hecht. te laten worden.
Ik weet helaas niet waaróm er destijds door de bewoners daar gestaakt werd.
Ja ze luisteren naar Flugeltjequote:
Okay Isabeau, wat dát betreft heb je gelijk....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n enorme fan van Menno, maar ik vind dit alles toch knap lullig.
Die jongen heeft het momenteel al zo moeilijk.
1. Hij loopt voor lul
2. Ingrid negeert hem volledig
3. Hij is genomineerd
4. Ze zijn op rantsoen
5. Hij is jarig....
Scan, BB moet toch íets om de bewoners eens wakker te schudden. Je werd er zelf toch ook hartstikke moe van zoals het ging....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als 1 persoon begin je idd niets, maar gezamelijk zijn de bewoners de baas natuurlijk en niet BB.
..ze hadden een weekopdracht niet gehaald en gingen op rantsoen, tot overmaat van (hun) ramp moesten ze ook nog eens alle rookwaar inleveren. Toen besloten ze om met z'n allen er vandoor te gaan. Uiteindelijk zijn er maar een paar teruggekeerd naar het huis !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
In Denemarken is er een keer gestaakt, en zijn de bewoners met z'n allen naar buiten gelopen.
Dat is wel weer goedgekomen later, maar BB had daar de fout gemaakt om de groep te hecht. te laten worden.
ohhh laat dat gebeuren en dan de camera op Robquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay Isabeau, wat dát betreft heb je gelijk....
BB zou voor z'n verjaardag als kado en het feit dat de andere bewoners hem al de hele dag negeren z'n nominatie in moeten trekken eigenlijk...
Je hebt helemaal gelijk, maar daar hebben ze het lef niet voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als 1 persoon begin je idd niets, maar gezamelijk zijn de bewoners de baas natuurlijk en niet BB.
Moet je effe aan Menno vragen, die heeft een doctoraat in BB-winnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha ha, dit is echt fun, water mag dus NIET in de gootsteen en van Tanja mag het niet in de wc.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Minouishere het volgende:
BB leest echt mee hier !!! jippieeeeeeeeeeee
Die begrijp ik niet...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef golfer het volgende:
@Lieske: het is niet de bedoeling spontaan eten te maken.
Ze komt net onder de douche vandaan nadat ze in het jacuzziwater heeft gezeten. Niet gek dat je dan je haar borstelt. Je kan ook overal wat inzien hè.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:52 schreef Minouishere het volgende:
en wie staat er weer voor de spiegel ???
hahaha... voor hen toch 10 anderen? niet luisteren? Hup, dan opgeflikkerd... zo moeilijk is dat toch niet? DE STEM hoeft er maar één keer mee te dreigen en hup... ze staan weer in gareel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
daar zijn het allemaal veels te veel mietjes voor, ja zelfs jou lieve Lieskequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners moeten echt in actie komen nu. Gewoon lekker een dag niets zeggen ofzo.... Zorgen dat ze niets hebben voor het programma. Dat soort dingen. KOM OP NOU!!!
Snap ook niet dat ze als gekken met de emmertjes rond lopn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners moeten echt in actie komen nu. Gewoon lekker een dag niets zeggen ofzo.... Zorgen dat ze niets hebben voor het programma. Dat soort dingen. KOM OP NOU!!!
BB kunnen ze de make up spullen ook inleverenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:53 schreef Inca het volgende:
BB kunnen ze de make up spullen ook inleveren
Waarschijnlijk omdat ze dat gewoon aan zichzelf te danken hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:55 schreef stil het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze als gekken met de emmertjes rond lopn.
Moet je niet op rekenen. Deze groep is over de helft en kun je niet meer vervangen. Als de bewoners met z'n allen in actie komen, zoals in Denemarken, trekt BB altijd aan het kortste einde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:55 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hahaha... voor hen toch 10 anderen? niet luisteren? Hup, dan opgeflikkerd... zo moeilijk is dat toch niet? DE STEM hoeft er maar één keer mee te dreigen en hup... ze staan weer in gareel.
Die zijn veel te mieterig om wat te ondernemen, durven echt niks!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je niet op rekenen. Deze groep is over de helft en kun je niet meer vervangen. Als de bewoners met z'n allen in actie komen, zoals in Denemarken, trekt BB altijd aan het kortste einde.
Dat is natuurlijk ook DE manier. Gewoon lekker doen alsof er niets aan de hand is. BB hoopt natuurlijk dat ze kwaad worden en zitten flink te balen als ze NIETS laten merkenquote:
Hun houding. Ze zijn àltijd verontwaardigd. Zij hebben recht òp. etc.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat ze nu moeten 'leren'
Ze moesten zichzelf zijn en BB heeft gewoon een stel arrogante jonge mensen gekozen voor hun BB show. Vervolgens geeft BB ze een jacuzzi en een heel erg mooi huis en schoonheidsbehandelingen etc. Dus ik zie niet in wat de bewoners verkeerd doen.
+ Chantal verbieden te gna gna gna-enquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:57 schreef APK het volgende:
Ze zijn nog steeds veel te vrolijk.
Effe wachten tot iemand fluit of zingt: Beste bewoners, het is vanaf nu verboden te fluiten en te zingen, daar kunnen de zenders niet tegen.
Sanctie 250¤ per keer.![]()
Zouden ze écht vrolijk zijn? Ik geloof er niks van...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook DE manier. Gewoon lekker doen alsof er niets aan de hand is. BB hoopt natuurlijk dat ze kwaad worden en zitten flink te balen als ze NIETS laten merken
.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het schitterend dat ze er zo vrolijk onder blijven!!
We klagen hier steeds dat ze zo negatief zijn en nu zijn ze dat eens niet is het weer niet goed.
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Bigbrother is geen opvoedprogramma zoals we er tegenwoordig 100 hebben op tv. BB wilde graag dat de bewoners zichzelf zijn. En zo zijn ze.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59 schreef Rica het volgende:
Hun houding. Ze zijn àltijd verontwaardigd. Zij hebben recht òp. etc.
Dat maakt niet uit. Zolang je maar niet ziet dat ze balen. Dat is DE manier. Aanpakken die idioten van Bg Brother.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zouden ze écht vrolijk zijn? Ik geloof er niks van...
zo wordt het alleen maar leuker natuurliijk....Zou BB dit accepteren?.. doel is volgens mij de bewoners op de kast te jagen... maar de bewoners zijn niet echt onder de indruk nu.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook DE manier. Gewoon lekker doen alsof er niets aan de hand is. BB hoopt natuurlijk dat ze kwaad worden en zitten flink te balen als ze NIETS laten merken
Wat zit jij de bewoners allemaal opeens te verdedigen zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zolang je maar niet ziet dat ze balen. Dat is DE manier. Aanpakken die idioten van Bg Brother.
Het is idd geen opvoedprogramma, maar ze mogen wél wat opschudding veroorzaken wat mij betreft.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Bigbrother is geen opvoedprogramma zoals we er tegenwoordig 100 hebben op tv. BB wilde graag dat de bewoners zichzelf zijn. En zo zijn ze.
Helemaal mee eens. Menno mocht al niet meer zichzelf zijn ... en nu gaan ze zelf even lopen bepalen wat ze wel en niet aan mogen qua kleding. Het wordt steeds gekker. Helaas kun je weinig doen, of je moet het met de hele groep doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Bigbrother is geen opvoedprogramma zoals we er tegenwoordig 100 hebben op tv. BB wilde graag dat de bewoners zichzelf zijn. En zo zijn ze.
Als ik de bewoners was bleef ik de rest van de dag fluitenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef flugeltje het volgende:
En BB, laat dat gefluit en gezang AJB stoppen!!!!
Ach ze worden gewoon even gefucked.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is BB gewoon aan het testen hoe ver ze kunnen gaan....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Menno mocht al niet meer zichzelf zijn ... en nu gaan ze zelf even lopen bepalen wat ze wel en niet aan mogen qua kleding. Het wordt steeds gekker. Helaas kun je weinig doen, of je moet het met de hele groep doen.
Oh, ik vind de sancties/maatregelenopschudding prima hoor! Is weer eens wat anders en is goed voor het groepsgevoel tégen BB.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Het is idd geen opvoedprogramma, maar ze mogen wél wat opschudding veroorzaken wat mij betreft.....
Ik denk het wél.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zouden ze écht vrolijk zijn? Ik geloof er niks van...
Zeker weten. BB heeft zelf het programma verknald en nu proberen ze via deze trieste actie leven in het huis te krijgen. Ik hoop echt dat ze daar niet ingaan trappen... en als ze echt geen keuze meer hebben, moeten ze gewoon met z'n allen zorgen dat er niets interessants meer gebeurt wat ze kunnen uitzenden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:02 schreef MissX het volgende:
[..]
Wat zit jij de bewoners allemaal opeens te verdedigen zeg
Ze hebben Lieske haar sjaaltje afgepaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:02 schreef MissX het volgende:
[..]
Wat zit jij de bewoners allemaal opeens te verdedigen zeg
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je zo nodig Tanja nu weer hier bij moet betrekken, maar: ze zeuren dus ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Ach ze worden gewoon even gefucked.
En persoonlijk vind ik het wel leuk nadat de o zo sociale groep gister even collectief de kersverse moeder ging bashen. Doodsbang dat Tanja te populair is. Ze moest niet zeuren want dat hoorde bij het spel etc. Nou nu tijd voor hun om niet te zeuren want dit is het spel.![]()
Overigens Scan, hoop ik op dezelfde reactie waar jij op hoopt. Alle bewoners die zichzelf afzetten tegen BB.... Als één front....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. BB heeft zelf het programma verknald en nu proberen ze via deze trieste actie leven in het huis te krijgen. Ik hoop echt dat ze daar niet ingaan trappen... en als ze echt geen keuze meer hebben, moeten ze gewoon met z'n allen zorgen dat er niets interessants meer gebeurt wat ze kunnen uitzenden.
Klopt. Als ze maar IETS kunnen doen zijn ze al blij, en dat is logisch. Nu is BB gewoon niet slim bezig door die spelletjes ook nog eens weg te halen want dan gaat men helemaal vroeg naar bed. Ze zijn nu echtwel tegen elkaar uitgeluld hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het wél.
Ze hebben weer iets te doen. Dit helpt tegen de lamlendigheid.
Tevens vinden schaapjes het prettig, als de herder ze in het gareel houdt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben Lieske haar sjaaltje afgepakt
"En persoonlijk vind ik het wel leuk..."quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je zo nodig Tanja nu weer hier bij moet betrekken,
Wel. Plus ze zijn verontwaardigd.quote:maar: ze zeuren dus ook niet.
Schrijf jij nou maar lekker over bewoners ipv fokkers. Lijkt me veel beter voor je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben Lieske haar sjaaltje afgepakt
Nou ik heb Chantal nog niets horen zeggen? t Geheim van Tanja? Ik bedoel de baby was nou niet echt geheim? Lieske?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Isabeau het volgende:
arneaux...ik denk dat er geen echte geheimen meer zijnop Roel's geldpotje na
Nou vooruit, een beetje dan. Maar ik zie vooral voortdurend mensen in beeld lopen die keurig doen wat Big Brother hun heeft opgedragen.quote:
Dat was gewoon weer zo'n promotiemiddel van BB. Er is niets. En als er wel iets is dan is het vast iets als "Chantal is een tijdje pot geweest" of "Tanja had al een abortus achter de rug". Who cares.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou ik heb Chantal nog niets horen zeggen? t Geheim van Tanja? Ik bedoel de baby was nou niet echt geheim? Lieske?
Er moeten gewoon nog dingen zijn, alle gesprekken zijn tot noch toe ZO oppervlakkig geweest.
Waarom ga jij niet gewoon in Notepad postenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:03 schreef Inca het volgende:
dido gatver nu heb ik dat gore water in me laars
je zat er net met je kont in mutzzzzzzzz
Correctie: "hoffelijke Rob" zei diequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:15 schreef schatje het volgende:
Roel: "Waarom neemt Rob het niet van een van de dames over?".
wrom?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet gewoon in Notepad posten
Hoop ik ook ja. Tanja niet, want die staat er toch al buiten en die zie je iedere 4 uur maar 5 minuten, maar de rest van de bewoners die echt met BB meedoen wel. Onvoorstelbaar eigenlijk dat Tanja er nog in zit. Wanneer bonjouren ze die er gewoon even uit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Alle bewoners die zichzelf afzetten tegen BB.... Als één front....
Ik denk dat ik hem een SMS'je cadeau doe voor z'n verjaardagquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:13 schreef Kinga het volgende:
Wat een kut verjaardag heeft die jongen
Rob zijn houten poot gaat rotten van waterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:15 schreef schatje het volgende:
Roel: "Waarom neemt Rob het niet van een van de dames over?".
Ik vind Tanja sinds de geboorte geen echte BB bewoner meer. Dus het zou wel heel erg onterecht zijn als ze zou winnen. Ze ligt vast op bed gewoon lekker te lezen of te soezelen met de baby.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
Hoop ik ook ja. Tanja niet, want die staat er toch al buiten en die zie je iedere 4 uur maar 5 minuten, maar de rest van de bewoners die echt met BB meedoen wel. Onvoorstelbaar eigenlijk dat Tanja er nog in zit. Wanneer bonjouren ze die er gewoon even uit?
Volgens mij is het voor Roel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Heeft Menno nu een pizza en een fles cola voor zijn verjaardag gekregen? Poepoeh.
Waarom zit die er nog in eigenlijk? Ze duikt maar een paar minuten per dag op. Als ze op een gegeven moment niet meer komt, valt het niemand op. Ze is eigenlijk al weg, maar het moet alleen nog even officieel worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dus zo lopen weer te zeiken op Tanjaze is net bevallen hoor
Veel gezeik is goed gezeikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dus zo lopen weer te zeiken op Tanjaze is net bevallen hoor
Nee Roel, maar hij zou het aan Menno kunnen geven als kado.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Heeft Menno nu een pizza en een fles cola voor zijn verjaardag gekregen? Poepoeh.
3e dag Gert, dé zwaarste dag na de bevallingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Gert het volgende:
Ik heb Tanja zelfs de hele dag nog niet gezien.
Minstens een uur of twee gestreamd. plus nog enkele uren met het geluid op de achtergrond.
Met lekker eten enzo...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Tanja sinds de geboorte geen echte BB bewoner meer. Dus het zou wel heel erg onterecht zijn als ze zou winnen. Ze ligt vast op bed gewoon lekker te lezen of te soezelen met de baby.
Hij mocht 'gezellig' mee-eten met Tanja, remember?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
DAT IS TOCH GEEN RANTSOEN?! Waar is BB in godsnaam mee bezig...?
Ja je hebt gelijk, is eigenlijk de schuld van die pennenlikkers die de wet zo letterlijk mogelijk uitleggen. Het is een wet tegen kinderarbeid, dit kan je never nooit kinderarbeid noemen natuurlijk. Maar goed. Niet Tanja's schuld, die vindt het zelf ook zwaar kut.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat ligt niet aan Tanja maar aan de arbeidsinspectie Isa want als de mensen er op bezoek mochten hoorde ze wat meer bij de groep.
Roel mag al de hele week voorzichzelf bestellen, vandaag is het trouwens voor het laatst, morgen doetie gewoon weer mee met de anderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
DAT IS TOCH GEEN RANTSOEN?! Waar is BB in godsnaam mee bezig...?
Tanja hoort gewoon nu bij haar kind, simpel zatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zou dat kind ook niet de hele tijd alleen laten hooren als het te erg word zal BB wel ingrijpen denk ik?
Ja, ze duikt even op om te roken... kletsts dan wat (wat ook wel in de uitzending zal zitten) en gaat dan weer lekker naar haar kindje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Gert het volgende:
Ik heb Tanja zelfs de hele dag nog niet gezien.
Minstens een uur of twee gestreamd. plus nog enkele uren met het geluid op de achtergrond.
En meteen een batterijwissel... Hahaha...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Rob begon te fluisteren en het geluid ging weg....
Dat kind slaapt toch! Denk je dat alle moeders non stop naast hun kind blijven zitten ofzo???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Tanja hoort gewoon nu bij haar kind, simpel zat
Nou ja lekker naar haar kindje, ze zit wel hele dag opgesloten in dat kamertje. Echt vreselijk lijkt me dat voor moeder en kind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze duikt even op om te roken... kletsts dan wat (wat ook wel in de uitzending zal zitten) en gaat dan weer lekker naar haar kindje.
Ja wat een volgzaam groepje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou vooruit, een beetje dan. Maar ik zie vooral voortdurend mensen in beeld lopen die keurig doen wat Big Brother hun heeft opgedragen.
Klopt Scan..... Tanja kan gewoon in de huiskamer als Joss slaapt....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kind slaapt toch! Denk je dat alle moeders non stop naast haar kind blijven zitten ofzo???
Als ze slaapt kan ze toch gewoon naar de bewoners gaan? Wat een onzin allemaal.
Nou ja, je hoeft niet 24 uur per dag naast de baby te zitten natuurlijk. Baby's slapen ook wel eens. Best veel zelfs.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef just me het volgende:
Tanja hoort gewoon nu bij haar kind, simpel zat
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon een enkel treinkaartje en weg ermee.
Je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En meteen een batterijwissel... Hahaha...
BB vindt Flugel lief blijkbaar....![]()
Alleen zijn daar dus geen camera's .... en dat is dus de reden dat de bewoners er ook niet meer mogen komen. Maar Tanja mag er onbeperkt zijn blijkbaar, zonder camera's dus. Belachelijk. Ze doet echt helemaal niet meer mee met het programma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:25 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ja lekker naar haar kindje, ze zit wel hele dag opgesloten in dat kamertje. Echt vreselijk lijkt me dat voor moeder en kind.
Ach.. jij mag het onzin vinden hoor dat is jouw goed recht! Er zijn zat moeders die gewoon 8 dagen op bed blijven liggen met het kindje bij zich.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kind slaapt toch! Denk je dat alle moeders non stop naast hun kind blijven zitten ofzo???
Als ze slaapt kan ze toch gewoon naar de bewoners gaan? Wat een onzin allemaal.
Wat ook volkomen logisch is, ik neem haar niets kwalijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze duikt even op om te roken... kletsts dan wat (wat ook wel in de uitzending zal zitten) en gaat dan weer lekker naar haar kindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |