F5 F5 F5quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:22 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij weet heel goed de weg hier op het forum
![]()
Ik ben het he-le-maal met je eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:27 schreef stil het volgende:
Ikvind het sneu dat BB niets geregeld heeft voor Menno zijn verjaardag, maar zal wel komen omdat Menno hun pispaaltje is.
Voor Tanja gisteren gebak, slingers, terwijl het kind al een paar dagen oud is. Verwendag, waar Tanja zelfs trouwens geen behoefte aan had.
Menno jarig, op het lang zal ie leven na niets.
Volgens mij is de boodschap niet door gekomen bij Roel en de anderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef Foreverblue het volgende:
Iedereen de Jaccusie uit... en mogens ze tijdens rantsoen niet meer in![]()
BB is boos
Ik ging even uit van m'n eigen gevoel, zoals ik net omschreef. Tuurlijk loop ik ook wel 'es lang in badjas thuis, maar heb ik me eenmaal gedouchet en aangekleed voel ik me direct lekkerder. ')quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en? Misschien loopt ze thuis ook wel het liefste de hele dag zo rond. Vind wel dat BB strenger mag worden, maar vind dit nogal een trieste manier om ze aan te pakken. Als je al niet meer zelf uit mag maken hoe je erbij loopt, what's next...
Je zou denken dat ze hier meelezen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Die jacuzi moet leeg ZIJN over een half uur..... Begin maar te scheppen dus....
Dat was Flugel's voorstel nummer 1...
Ben dus benieuwd of ze mijn 'alleen brood' voorstel ook over gaan nemen.
Had je ze een mailtje gestuurd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Die jacuzi moet leeg ZIJN over een half uur..... Begin maar te scheppen dus....
Dat was Flugel's voorstel nummer 1...
Ben dus benieuwd of ze mijn 'alleen brood' voorstel ook over gaan nemen.
Ze kunnen toch rustig aan doen, ze zitten toch al op rantsoen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is de boodschap niet door gekomen bij Roel en de anderen.
Inmiddels wel dus.
Wordt hard werken om hem leeg te halen en schoon te krijgen![]()
10 nieuwe bewonersquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
En wat nu als ze niet doen wat BB zegt?
Tja....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |