Ze zat met Rob in het washok, er werd niks gezegd...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Ze mogen niet meer met de kraamverzorgster praten....
Nog nooit van interpunctie gehoord?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:05 schreef Inca het volgende:
[..]
wat doet dat mens daar dan kan tanja dat niet meer zelf doen waar is die eigenlijk
Positief? Dat is niet waar. Ze wilden 'm niet helemaal afbranden, dat was duidelijk, maar ze vonden het absoluut niet kunnen wat-ie gedaan had. Die tweede zus was daar heel duidelijk over. Roels' vader vond het nog nodig om het daarna op te nemen voor zijn zoon: "Ach, dat zijn toch incidentjes."quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:59 schreef farceman het volgende:
[..]
De zussen van Dido stonden gisterenavond ook positief tegenover Roel
Het is logisch dat ze een soort rust in het huis proberen te bereiken dmv een status quo. Dat doet elke groep. Daarom zijn die nominaties ook zo belangrijk. En daarom is een onvoorspelbaar element zoals Tanja ook belangrijk. Jammer dat die baby er is, anders had Tanja van mij nog wel even mogen blijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik wordtmisselijk van dat vriendelijke, lieve, aardige gedoe van deze bewoners. Alleen Tanja zorgt zo af en toe eens voor wat ruzie....
Ik vind Joost ook dikke nep hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost is nét als de rest voortdurend op zijn hoede.... Ze proberen zo min mogelijk provocerend over te komen...
Ja er zijn echt mensen die zo'n karakter hebben, heel gelijkmatig en vrolijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:04 schreef MissX het volgende:
[..]
mja ik weet het niet als ik hem zo zie, heb ik echt het gevoel dat hij echt zo is.
Hij doet me ontzettend aan mijn broertje denken. Die is ook altijd vrolijk, houdt er niet van dat andere ruzie hebben. Zal alles doen om dat te voorkomen. En dat er mensen zich onhappy voelen, wil ze dan opvrolijken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:15 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij willen ze de bewoners gaan fucken. (Langzaam gek maken!)
Vertel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:14 schreef flugeltje het volgende:
BB gaat eindelijk doen wat we al tijden roepen!!!
YES
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:15 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij willen ze de bewoners gaan fucken. (Langzaam gek maken!)
Anders krijg je het nooit gaar natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:11 schreef Bocaj het volgende:
Waarom moet dat water voor dat kind kokend zijn.... (beetje overdreven....)
Ingrijpen Bocaj... Duidelijk maken dat ze niet op vakantie zijn....quote:
Nou, dat ze niet de hele dag in badjas rond mogen lopen, daar kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:13 schreef CartWOman het volgende:
Dit gaat toch helemaal nergens over?![]()
Ja, ik denk dat Big Brother daar héél boos en teleurgesteld over is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:16 schreef style het volgende:
Ik denk dat ze een hoop verpest hebben door te weigeren de weekopdracht af te maken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, dat ze niet de hele dag in badjas rond mogen lopen, daar kan ik me wel in vinden.
Het lijkt toch onderhand gewoon één grote vakantie?
En terecht! Die gasten daar denken alles cadeau te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Big Brother daar héél boos en teleurgesteld over is.
Misschien zelfs een beetje verdrietig.
Alles wordt doorgegeven in 48Kb, terwijl ik hier zit te vrijmibo-en achter een 8Mb draad, kerel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:04 schreef Gert het volgende:
Wat is er mis met Floris, pik?
Via serverkeuze rechtsboven kun je toch kiezen welke provider je wilt? Dus als je floris kut vindt, vind je alles kut.
Jezus, dat lijkt mij vermoeiend. Waarom koop je niet gewoon een videokaart met 4 uitgangen en 4 extra TFT-jesquote:Maar ik kijk eigenlijk nauwelijks met zo'n overzichtsscherm. Ik heb die urls van de garnier-streams in de library van mediaplayer gezet, en kijk steeds fullscreen naar één stream, en zap dan een beetje rond. Gaat snel en makkelijk, in MP.
Hoe vaak gebeurt het niet dat ze tot 5 uur 's middags in badjas lopen? Daar zal dit wel mee te maken hebben; ze zeggen het alleen op een idioot moment.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zegt nu ook "Wie zijn hun om te bepalen dat ik niet bv in badjas mag rondlopen"
Gelijk heeft ze. Dat bepalen ze toch lekker even zelf.
BB is gewoon overduidelijk ergens pissed over.... En eindelijk hebben ze door dat ze dan in moeten grijpen. Ze zorgen nu voor opschudding... Ik ben benieuwd hoeveel bommetjes ze moeten laten vallen voordat er écht collectieve verontwaardiging heerst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zegt nu ook "Wie zijn hun om te bepalen dat ik niet bv in badjas mag rondlopen"
Gelijk heeft ze. Dat bepalen ze toch lekker even zelf.
Ja Hummie is ontroostbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Big Brother daar héél boos en teleurgesteld over is.
Misschien zelfs een beetje verdrietig.
Hoofdletters hoeven nog niet eens, maar kun je misschien wat punten en komma's gaan gebruiken? Je posts lezen kut, en ik neem aan dat je hier post omdat je wilt dat anderen ze (blijven) lezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Inca het volgende:
chantal is wanhopig verstopt het spermapotje voor menno stille hint dus
Ik was nu ook zwaar pissed geweest. Je bepaalt toch lekker zelf wat voor kleren je aantrekt. Kom op zeg. En helaas volgen de 'slecht gekleden' weer als makke lammetjes. Doodsbang allemaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Het belachelijke vind ik dat de bewoners géén idee hebben wat ze verkeerd doen.
Het is toch zeker BB zèlf die de bewoners met de buitenwereld in contact brengt?
Willen de bewoners uit de jacuzi komen, het is hier geen vakantieparkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef MissX het volgende:
kan BB ook niet gelijk wat van de bubbels zeggen, uit die dingen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
Alles wordt doorgegeven in 48Kb, terwijl ik hier zit te vrijmibo-en achter een 8Mb draad, kerel.
[..]
Jezus, dat lijkt mij vermoeiend. Waarom koop je niet gewoon een videokaart met 4 uitgangen en 4 extra TFT-jes
Het is nu tijd dat er één of meerdere bewoners op staan en zegt "FUCK IT" .... Ze hoeven toch niet alles te pikken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB is gewoon overduidelijk ergens pissed over.... En eindelijk hebben ze door dat ze dan in moeten grijpen. Ze zorgen nu voor opschudding... Ik ben benieuwd hoeveel bommetjes ze moeten laten vallen voordat er écht collectieve verontwaardiging heerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |