SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
al die sites in verband met Lostquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:24 schreef Symer het volgende:
Hier nog wat gerelateerde websites:
Mr. Clucks
Darma Industries
Mega Lotto Jackpot (zie ook de images)
Ik luister er nu naar, ze zeggen dat Desmond ook een teddybeer pakte in Orientation toen hij er vandoor ging. Dezelfde als diegene bij zich had die voorbij Jin en Eko liep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:01 schreef tonks het volgende:
Iemand die ook luisterd naar de Lost podcast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poe poe en er was ook al iets met Alice in Wonderland,
Las ook nog een theorie, dat alles een ode aan Walt Disney zou zijn.
De nrs. zouden naar Disneyfilms verwijzen,
Walt spreekt voor zich,
de serie is van Disney,
de makers zijn grote fans van de Disneykarakters en de manier waarop Disney, karakter aan stripfiguren gafFeyenoord!!! * Barça
Die hebben ze daar speciaal neergelegd om Charlie te pestenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:33 schreef yok het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat dat vliegtuig met die coke op dat eiland deed.
Ik moet zeggen dat ik met dat beertje ook wel ff aan de lost boys moest denken, maar ik vind alles wat hij verzonnen heeft een beetje vergezochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:18 schreef Merkie het volgende:
Poepoe, wat een speculaties allemaal. Die Peter Pan-theorie is wel grappig.
bij Amazon. Die dvd klinkt ook wel interesting... boek+dvd 19,95 bij American Bookstore aan de Kalverstraat.quote:Book Description
Book Description When Lost debuted on ABC last fall, viewers were immediately captivated. On a remote South Pacific Island, 48 plane crash survivors are forced to scavenge what they can and battle cruel weather and, at times, each other. Some panic. Others pin their hopes on rescue. And some find strength they never knew they had. But the island has many secrets-and hidden dangers-as more than 17 million viewers are discovering.The Lost Chronicles is the must-have guide for those fans. Filled with a detailed episode guide and a behind-the-scenes look at the making of the show, the fully illustrated book offers plot twists and backstories that will help fans uncover the mysteries of Lost. Also included are reflections and anecdotes from cast members, writers, and executive producer/ creator J. J. Abram that readers won+t find anywhere else. In addition, the book comes with a DVD containing unaired scenes from the show. Lost is known for compelling and mysterious story lines. Each episode features the backstory for one character, while new stories develop on the island. This companion serves as a resource for viewers and will take them through the trials and tribulations of the survivors on the island, as well as the histories of the characters.
wat er tussen die cijfers staat, "jack will di" stond later op die mr clucks site gepresenteerd als een anagram, met alle letter sid eer achter moesten eronder, door elkaar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:57 schreef dapluiz het volgende:
Ik ben zeker niet de eerste die dit ziet ?
Op die audio page staan podcasts over lost.
http://www.beetje-jammer.nl/images/clucks.jpg
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:27 schreef Meiske78 het volgende:
Tussen aflevering 8 (23 nov) en 9 (7 dec) zit ook weer 2 weken
Ze zullen vast niet willen concurreren met de Xbox 360.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:27 schreef Meiske78 het volgende:
Dat gezeur met die ring had van mij ook niet gehoeven nee. Absoluut geen topaflevering, maar wel interessant dat we iets van 'the others' gezien hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:39 schreef pfaf het volgende:
Slechte EP, ik denk zelfs de slechtste ooit. Bah wat saai.
Misschien vieren ze daar ook sinterklaas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze zullen vast niet willen concurreren met de Xbox 360.
Tsja, ik denk dat we anders teveel op de hielen zitten van de opnames van de seriequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:27 schreef Meiske78 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Had het al door, maar Fok kan soms traag zijnquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:10 schreef tonks het volgende:
sluit die spoiler ff af met een spoiler tagje
Dat kan haast geen toeval zijn, maar ik zie de reden er niet van inquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:45 schreef Symer het volgende:
Het schijnt dat Jin op de een of andere manier verbonden is met de tijd 11:15.
Sun zou Jin verlaten op het vliegveld om 11:15
[[url=http://img413.imageshack.us/img413/3449/111521lw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Toen Sun afscheid nam van Jin was het 11:15
[[url=http://img413.imageshack.us/img413/8373/111517wj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Toen Sun haar tuin vernielde omdat ze verdriet had om haar trouwring was het ook 11:15
[[url=http://img413.imageshack.us/img413/5549/111532ts.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heeft Sun misschien ooit gezegd dat haar horloge stilstaat o.i.d?
Dit is het USA topic hè, hier staat alles t/m S02.05 zoner spoilertags.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef Virus3000 het volgende:
Lost, echt zalige serie. Heb nu in 3 dagen 15 afleveringen gezien ofzo
Hij is aan het inlopen denk ik, om dalijk hier alles te kunnen volgen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is het USA topic hè, hier staat alles t/m S02.05 zoner spoilertags.
Wat voor mensen valt dit nou op? Ik ben echt nieuwsgierig naar degene die bovenstaande heeft ontdekt. Ik zou hem/haar graag ontmoeten. Om te kijken of hij ook zonder toetsenbord met anderen kan communiceren. Misschien is hij ook wel degene die het gezicht van de duivel zag in de WTC crash.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:45 schreef Symer het volgende:
Het schijnt dat Jin op de een of andere manier verbonden is met de tijd 11:15.
Sun zou Jin verlaten op het vliegveld om 11:15
[[url=http://img413.imageshack.us/img413/3449/111521lw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Toen Sun afscheid nam van Jin was het 11:15
[[url=http://img413.imageshack.us/img413/8373/111517wj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Toen Sun haar tuin vernielde omdat ze verdriet had om haar trouwring was het ook 11:15
[[url=http://img413.imageshack.us/img413/5549/111532ts.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heeft Sun misschien ooit gezegd dat haar horloge stilstaat o.i.d?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop smokin da crack!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't really come from outer space || Last.fm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:18 schreef Retuobak het volgende:als ik t me goed herinner staat daar niet degene die jij nu noemt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doe ik dit eigenlijk in spoilertags?![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef robertvt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat we al verwachtte dus..wel tof dat ze er nu ook daadwerkelijk iets over gaan vertellen ipv die hele vage hints tot nu toe.
-
Zoiets had ik ook gehoord. Ik zelf denk gewoon Shannon. Over niets toevoegend gesproken. Daarnaast ook dat visioen van Walt enzo, keigek. Zal wel Shannon zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:46 schreef Bleet het volgende:
Het gerucht ging toch dat een van de acteurs ruzie had met de makers, omdat hij/zijeen loonsverhoging wilde, maar deze niet kreeg en daarom uit de serie word geschreven?
P.s. Ik denk dat het charlie of claire gaat worden. die hebben verder niet veel toe te voegen aan de serie vind ik.
En dan staat hij ook nog eens stijf van de stress door die stomme nummers die overal weer opduiken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:27 schreef Nuna het volgende:
Misschien had de acteur die Hurley speelt wel ruzie met de makers, omdat hij af moet vallen?Ik bedoel, het lijkt me sterk dat je na 40 dagen weinig gegeten te hebben nog zo dik bent.
Klopt idd ja, daarom zie je ook alle TV series in hiatus gaan tot novemberquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:15 schreef Symer het volgende:
Ik las dat ze de volgende afl. voor de november sweeps bewaren omdat die veel kijkers gaat trekken.
(geen idee wat sweeps inhoudt, dus even opgezocht:)
Sweeps is een periode waarin kijkcijfers gemeten worden
waarop een deel van de verkoopprijzen van reclameblokken gebasseerd wordt.
Dus hoe meer kijkers tijdens 'sweeps', des te meer inkomsten de rest van het jaar.
Ik zou het echt stom vinden als dat het geval zou zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hmmm.. erg interessante theorie hier
http://forums.go.com/abc/oceanic/thread?threadID=635548
Dood aan de sweeps.
Is het toch niet, dan zou direct 95% van de kijkers balen en zeggen 'Was dit het nou?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou het echt stom vinden als dat het geval zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja kut van die sweep, maar als het betekend dat ze nog meer geld in de serie kunnen steken vind ik het wel best"Veni, vidi, vici."
Omdat we 3 weken moeten wachten, misschien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Hey, waarom staat eigenlijk het [afbeelding] plaatje voor de topictitel... waarom niet [afbeelding]![]()
Ik zou het geniaal vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 06:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is het toch niet, dan zou direct 95% van de kijkers balen en zeggen 'Was dit het nou?'
''This is all speculation, and I hope it isn't true, but it seems to fit. We need to remember that this is a Disney show. Even the boy with special powers is named after Disney creator, Walt Disney. Too much similarity for me.''quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:52 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik zou het geniaal vinden.Ik geloof er niks van, maar sowieso vind ik het briljant bedacht van die poster.
Kwam al in het vorige topic en ook het begin van dit topic ter sprake. Lijkt mij wat vergezocht...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hmmm.. erg interessante theorie hier
http://forums.go.com/abc/oceanic/thread?threadID=635548
Dood aan de sweeps.
Neuh, geloof er niets van, maar ik vind het gewoon ontzettend leuk bedacht van die persoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Nuna het volgende:
[..]
''This is all speculation, and I hope it isn't true, but it seems to fit. We need to remember that this is a Disney show. Even the boy with special powers is named after Disney creator, Walt Disney. Too much similarity for me.''
Geniaal, inderdaad. Maar of het waar is?
Dat hebben ze nooit beweerd. Ze weten wel het antwoord op 'de grote vragen' enzo, maar niet hoe elke aflevering precies loopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Darren Aronofsky zou een aflevering gaan verfilmen. De schrijvers zouden een aflevering gaan schrijven die gepast is voor de kwaliteiten van Aronofsky.
Wel opvallend dat ze die aflevering nog moeten schrijven, terwijl ik toch heb gelezen dat ze beweerden dat ze helemaal geen dingen meer uit hun duim aan het zuigen waren om hun pointe uit te stellen om zo de hype wat verder uit te melken.
Ja, dat zeg ik toch. Ze zitten nu te rekken om hun antwoord op hun grote vraag uit stellen. Ze zitten irrelevante kleine vraagjes bij te bedenken om het succes te exploiteren. Maar als je zoiets zegt, krijgen een hoop fanboys een crisis. Want het is de briljantste, best uitgedachte serie ooit en zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat hebben ze nooit beweerd. Ze weten wel het antwoord op 'de grote vragen' enzo, maar niet hoe elke aflevering precies loopt.
Wat een negativiteit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch. Ze zitten nu te rekken om hun antwoord op hun grote vraag uit stellen. Ze zitten irrelevante kleine vraagjes bij te bedenken om het succes te exploiteren. Maar als je zoiets zegt, krijgen een hoop fanboys een crisis. Want het is de briljantste, best uitgedachte serie ooit en zo.
Het heet dan ook "Lost (USA) deel 11"quote:
Ik zou er niet op rekenen. Ze moeten eerst nog wat met die heroine doen met charlie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:48 schreef Retuobak het volgende:
Maar goed, ik duim nog steeds dat het Charlie is, wat een kutpersonage
Ach als het de moeite waard is.. maar dan wil ik wel een reeks antwoorden waar je een witte onderboek van krijgt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ze moeten idd in de volgende aflevering gewoon alle antwoorden geven. Hoeven we die serie ook mooi niet meer te kijken....
![]()
Klopt, maar hey wie zegt dat de kijkcijfers 8 jaar lang zo bezeten hoog blijven, en dat de acteurs 8 jaar lang in deze serie willen blijven spelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:05 schreef Slayage het volgende:
Lees net op een andere forum, dat in de Empire heeft gestaan, dat de producers hebben gezegd, dat ze verhaallijnen hebben voor 8 seizoenen. Zou et waar zijn?
Wat de kijkcijfers betreft kan het natuurlijk ook midden in het huidige seizoen aflopen, maar laten we hopen, dat de verhaallijnen sterk blijven en dat de kijker blijft hangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klopt, maar hey wie zegt dat de kijkcijfers 8 jaar lang zo bezeten hoog blijven, en dat de acteurs 8 jaar lang in deze serie willen blijven spelen
Ik zou het niet zo erg vinden, zolang ze maar wel genoeg antwoorden geven en dan weer een nieuw mysterie creeeren ofzo. Dus 1 hoofdplot en dan meedere subplots uitwerkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:05 schreef Slayage het volgende:
Lees net op een andere forum, dat in de Empire heeft gestaan, dat de producers hebben gezegd, dat ze verhaallijnen hebben voor 8 seizoenen. Zou et waar zijn?
Dat is een herhaling van de uitzending van 5 oktober:quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:47 schreef DaOverclocker het volgende:
Ik zie op ABC.com staan dat er morgen weer een LOST aflevering komt, klopt dat? Orientation heet die.
dacht dat het nog langer zou duren?
Waaruit je kan afleiden dat Walt binnenkort het loodje legt... (?)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Lijkt me wel grappig, dan is de acteur van Walt 21 o.i.d..
Ik blijf kijken zolang ik het leuk vindquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waaruit je kan afleiden dat Walt binnenkort het loodje legt... (?)
Over die kijkcijers: als ze dit 8 jaar rekken, wordt het helemaal een soap! Ik heb steeds minder zin om elke keer weer weken op hun melkkoetje te wachten... Dat verpest de lol behoorlijk!
Dat zou kunnen, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef dapluiz het volgende:
ff iets anders tussendoor, ik ben benieuwd wanneer ze met Desmond terug komen, want die moet toch denken dat 1. de wereld niet vergaat als de knop niet ingedrukt word, want de computer was stuk of 2. de wereld vergaat niet omdat de computer weer gemaakt is, lijkt het me veilig om terug te komen toch ?
Ik heb gehoord dat desmond niet terug naar de hatch gaat omdat de overlevenden (jack en john enzo) zijn vervangers zijn, zo ziet hij dat. Maar ik hoop en denk dat we hem zeker wel terug gaan zien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef dapluiz het volgende:
ff iets anders tussendoor, ik ben benieuwd wanneer ze met Desmond terug komen, want die moet toch denken dat 1. de wereld niet vergaat als de knop niet ingedrukt word, want de computer was stuk of 2. de wereld vergaat niet omdat de computer weer gemaakt is, lijkt het me veilig om terug te komen toch ?
Ik wel. Hij is érgens op het eiland en moet dus haast wel of 1 van de 2 groepen overlevenden tegenkomen, of 'the others', of een way out gevonden hebben.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Desmond terug lijkt me cool, brother. Maar ik zie het niet gebeuren.
LIjkt mij ook. Waar kan die heen???quote:Op woensdag 2 november 2005 01:02 schreef TC03 het volgende:
Desmond zal vast nog wel opduiken.
Tenzij... het eigenlijk geen eiland IS natuurlijk...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wel. Hij is érgens op het eiland en moet dus haast wel of 1 van de 2 groepen overlevenden tegenkomen, of 'the others', of een way out gevonden hebben.
Wat is et dan wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tenzij... het eigenlijk geen eiland IS natuurlijk...
Tis toch jammer dat die verkenningstoer van Sayid werd onderbroken door Rousseau. Als hij dat had afgemaakt en ook nog heelhuids terug was gekomen hadden we een stuk meer gewetenquote:Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tenzij... het eigenlijk geen eiland IS natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
Niet vanddag neequote:Op woensdag 2 november 2005 13:51 schreef Molluck het volgende:
Is de nieuwe aflevering nou vanavond of volgende week? Volgende week zeker?
Waaruit maak je dat op?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Leuk, ze gaan de manier van vertellen dus een keer veranderen. Werd tijd
Zelfs hier weten ze je nieuwsgierig te maken zonder wat te zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:48 schreef Bonobo11 het volgende:
- Lange spoiler -
Grappig, ik vond onlangs nog hele andere titels:quote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Episode 2.06: Abandoned Airdate: November 9, 2005
Episode 2.07: The Other 48 Days Airdate: November 16, 2005
Episode 2.08: Collision Airdate: November 23, 2005
Episode 2.09: What Kate Did Airdate: November 30, 2005
en die waren dan ook grotendeels fake. IMDB, tv.com, epguides.com zijn niet reliable.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Grappig, ik vond onlangs nog hele andere titels:
(zie Lost (USA) deel 11 )
31: Abandoned (a.k.a. The Hunt) 11/9/2005 2.06
32: The Other 48 Days 11/16/2005 2.07
33: Old Habits 11/23/2005 2.08
34: The Real Mr. Sawyer 12/7/2005 2.09
35: Merged 12/14/2005 2.10
36: Early Bird 1/11/2006 2.11
37: Vindication 1/18/2006 2.12
Doet mij anders meteen aan The Libertines denkenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Molluck het volgende:
Episode 2.09: What Kate Did Airdate: November 30, 2005
Ja mij ookquote:Op donderdag 3 november 2005 00:45 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Doet mij anders meteen aan The Libertines denken
Zoals de laatste afleveringen ook: het verhaal vooraf beloofd meer dan ze waarmaken...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Zelfs hier weten ze je nieuwsgierig te maken zonder wat te zeggen.![]()
Tot zover de intens schokkende mededeling dat Lost een constructie is van een aantal schrijvers die voor een groot deel vanuit een commerciële instelling werken. Willen de mensen met een hartaanval zich svp naar de verlichtte uitgangen verplaatsen? Dank u voor uw aandacht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch. Ze zitten nu te rekken om hun antwoord op hun grote vraag uit stellen. Ze zitten irrelevante kleine vraagjes bij te bedenken om het succes te exploiteren.
Ik ga hier niet verder over doorzeuren, dat hele Lost boeit me te weinig om er nog meer woorden aan vuil te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:52 schreef Sai het volgende:
[..]
Tot zover de intens schokkende mededeling dat Lost een constructie is van een aantal schrijvers die voor een groot deel vanuit een commerciële instelling werken. Willen de mensen met een hartaanval zich svp naar de verlichtte uitgangen verplaatsen? Dank u voor uw aandacht.
Series zijn geen films. Films draaien meestal om het afhandelen van één plot, series gaan meestal om een serie verwikkelingen die is gebaseerd rond een bepaald uitgangspunt. In beide gevallen gaat het er vooral om of dat op een vermakelijke, goede manier wordt gedaan of niet. Ik vind dat dat in Lost het geval is, en zolang ik dat vind blijf ik kijken, al gaat het door tot seizoen 12.
Je bent pissig omdat je de Aranofsky-aflevering wilt zien maar geen zin hebt je door 40 afleveringen te worstelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder over doorzeuren, dat hele Lost boeit me te weinig om er nog meer woorden aan vuil te maken.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:14 schreef Sai het volgende:
[..]
Je bent pissig omdat je de Aranofsky-aflevering wilt zien maar geen zin hebt je door 40 afleveringen te worstelen.
Ik heb iets van Freud gelezen. Ooit.
De serie wordt woensdagavond in de US uitgezonden. Dat betekent dat ze meestal pas donderdag ochtend hier online staan.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef gekjongk het volgende:
En waneer komt aflevering 6 van seizoen 2? Ik dacht vandaag maar kan um nog nergens vinden...
deze wordt pas morgen uitgezonden in de USA....quote:Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef gekjongk het volgende:
En waneer komt aflevering 6 van seizoen 2? Ik dacht vandaag maar kan um nog nergens vinden...
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 9 november 2005 21:48 schreef FOKke-H het volgende:
nee hoor, vanavond uitgezonden (woensdag 9-11 bron: ABC.com) dus morgenochtend online
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Skwish het volgende:
Ik heb er zin an.![]()
Morgeochtend Lost en South Park![]()
En Narutoquote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Skwish het volgende:
Ik heb er zin an.![]()
Morgeochtend Lost en South Park![]()
Waarom??quote:Op donderdag 10 november 2005 07:10 schreef BoomSmurf het volgende:
Anders zet je het even tussen spoiler tags of zo
Wat hij zegt. En we gaan er ook niet naar vragen.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:19 schreef tonks het volgende:
En laten we hier elkaar niet voorzien van warez mensen.
Ik ben niet "we" natuurlijk...quote:Op donderdag 10 november 2005 10:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat hij zegt. En we gaan er ook niet naar vragen.
In het ziekenhuis waar Shannon's vader overlijdt.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:16 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik ben niet "we" natuurlijk...
Jack heb ik gemist, waar liep hij precies? Het einde was weer erg vreemd, waarschijnlijk gaat de volgende episode over een redelijk not amused Sayid.
Wat is er dan gebeurd, op het einde na? Alleen Sawyer, Michael en Jin met hun nieuwe vriendjes die door de jungle trekken en dat gezwam met Sayid en Shannon. Voor de rest niks!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:08 schreef tonks het volgende:
Helemaal niet saaiheb je met je ogen dicht gekeken?
Waarom bedank je hem? Omdat hij dingen verklapt die in de nieuwe aflevering zitten? Poepoe, wat raar, aangezien we in het Lost USA topic zitten, en als het daar uitgezonden is mogen de spoilertjes gewoon weg.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef FOKke-H het volgende:
hey bedankt he telamomtepoepn
maar ik zet 6 aan en ik citeer: "lo-lo-lo-lost"
Shannon gaat natuurlijk dood, niet Sawyer. Duh.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:22 schreef Wally__ het volgende:
Hopelijk gaan Shannon dood en niet Sawyer! Sawyer is veruit het leukste personage
Dat is het meest waarschijnlijk, maar ze laten het wel een beetje in het midden.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Shannon gaat natuurlijk dood, niet Sawyer. Duh.![]()
NEEHEE.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:07 schreef Virus3000 het volgende:
GEBRUIK da [ spoiler] TAG dan!!
Jouw domheid is amper met woorden te beschrijven, dus ik ga het niet eens proberenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef FOKke-H het volgende:iedereen die zeurt is gewoon te kritisch en heeft te hoge verwachtingen. ja als je 3 weken lang elke dag zit te wachten dan valt ie wel tegen ja.. neerddsss
Dat is inderdaad wel de meest vervelende conclusie die je kan trekken.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef kastanova het volgende:
je zou een aflevering over kunnen slaan zonder daadwerkelijk iets bijzonders te missen
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:10 schreef pfaf het volgende:
Niet echt verheffend deze. Ik schrok het meest toen die grote donkere met z'n kapmes voor de camera langs sloeg.
Viel me ook al op, jammer. Ze moeten dit seizoen gewoon het laatste seizoen maken, en dan met een spetterende finale.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef kastanova het volgende:
Het gaat steeds meer de doorsnee, slaapverwekkende Zuid-Amerikaanse soapserie kant op; geen boeiend plot, je zou een aflevering over kunnen slaan zonder daadwerkelijk iets bijzonders te missen en de aflevering wordt opgevuld met standaard liefde/drama perikeltjes...
Nee. wat ik wil zien zijn dingen zoals je in de eerste drie afleveringen had. Dat was typisch Lost en dat waren goede afleveringen!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik vond het anders een fantastische aflevering. Wilden jullie wat meer exploderende gebouwen zien?
Kan ook zo lijken omdat ze helemaal nat is?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is wel 's vaker voorgekomen dat iets niet was wat het leek. En als dat van dat laatste plaatje niet klopt zit je nog steeds met die wond. Je gaat niet zo'n snijwond maken voor een schotwond, ook al is het maar even in beeld.
Ik vraag me ook af of dat wel klopt.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:23 schreef Sturmvogel het volgende:
Nah, het is overduidelijk de wond die die vorm heeft en niet het bloed wat eraf druipt.
Dat van Sawyer was mij trouwens wel opgevallen in die aflevering(hij had de Minister van Buitenlandse zaken geslagen oid) maar dat van Rousseau wist ik niet helemaal. Enkele dingen wel vaag maar bijv. niet dat ze haar man en dat hele team vermoord heeft.
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Viel me ook al op, jammer. Ze moeten dit seizoen gewoon het laatste seizoen maken, en dan met een spetterende finale.
Ja ach, het is een tijdje geleden dat ie in het leger zat en hij was ook vooral technicus later.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat ik trouwens miste: een militaire reactie van Sahid! Hij hoort een schot, en als getraide militair zou zijn handelen toch eerst op de vijand gericht moeten zijn! Niet gaan zitten met Shannon, maar zorgen dat-ie niet zelf ook wordt neergeschoten!
Anne-mieppie staat zo'n 20 seconden na het schot nog steeds met haar lege pistool te richten... Ik zie daar wat continuiteits-errors!
volgens het persbericht van ABC van 9.00 tot 10.05, dus 5 minuten langer dan normaal (tenzij ze durven om van die 5 minuten ook nog wat reclametijd af te snoepen.)quote:Op donderdag 10 november 2005 13:12 schreef Merkie het volgende:
Net de trailer voor aflevering 7 gekeken, ze hebben het over een extended episode. Iemand die weet hoe lang die gaat duren?
Dat hoop ik ook heel erg ja. Ik erger me kapot aan de manier waarop ze iedereen denkt te kunnen commanderen. Jammer dat Sawyer nu kapot is, dat is het type die d'r wel op d'r plek zou zetten. Nu hopen dat Sayid dat doet. Irritant kutwijf dat het d'r is.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hopelijk slaat Sayid de volgende alfevering die Anna Lucia eerst goed op haar smoel. Wat een ontzettend irritant kutwijf is dat toch. en niet omdat ze (misschien) Shannon heeft vermoord), maar omdat ze constant loopt te zeiken
Dat van die wond is trouwens wel goed gevonden.![]()
All too truequote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De aflevering waar iedereen over zou praten![]()
We will change the way you watch Lost![]()
Wat een bagger aflevering. Er gebeurt geen reet. Jin, Micheal, Sawyer (wie weer één van de weinige pluspunten was)
Nouja, in zekere zin klopt dit wel! Alleen niet hoe ze het bedoeldenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De aflevering waar iedereen over zou praten![]()
We will change the way you watch Lost![]()
Yeah, en niet te vergeten: ik wil Kate zienquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:42 schreef dapluiz het volgende:
Ze mogen van mij ook wel weer eens verder gaan met die Dharma initiative en the hatch, het word nu maar als normaal aangenomen en ze gaan er verder helemaal niet meer op in terwijl ik nou wel wil weten wat ze daar nou deden, en wat "the incident" nou was
Anna Lucia Cortezquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:39 schreef DaafAzuil het volgende:
ik gok dat er een enorme rivaliteit gaat ontstaan tussen Jack en die opper-vrouw van die 2e groep (hoe heet die ook alweer?)
ze hebben wel samen aan de bar op 't vliegveld een drankje gedronkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anna Lucia Cortez
Of misschien kunnen ze het wel enorm goed vinden! ...
Haha jep, dr werd flink geflirt op dat vliegveldquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:48 schreef DaafAzuil het volgende:
[..]
ze hebben wel samen aan de bar op 't vliegveld een drankje gedronken![]()
krijg je d'r van als iedereen maar 'weggenomen' wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha jep, dr werd flink geflirt op dat vliegveldMaar ik vermoed dat ze op het moment niet zo romantisch is ingesteld
Ik heb het niet over dit topic, maar over de Metro (het krantje). Er stond iets van "Maggie Grace (Shannon Rutherford) komt niet meer terug in Lost. Wil je weten waarom? Blijf kijken!"quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:35 schreef dapluiz het volgende:
Tja als ik weet dat er een nieuwe lost uit is kom ik hier niet tot ik m zelf gezien heb, juist om spoilers te voorkomen
Dat moet haast wel met twee zulke verschillende stijlen van leidinggeven.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:39 schreef DaafAzuil het volgende:
ik gok dat er een enorme rivaliteit gaat ontstaan tussen Jack en die opper-vrouw van die 2e groep (hoe heet die ook alweer?)
Ik vraag me af of dat waar is... Des te frappanter dat haar karakter in de flashbacks ook om geld aan het zeuren wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wel raar eigelijk, dat net die actrice die Shannon speelt om meer geld gaat zeuren. Als ze enige realiteitszin had wist ze dat ze ten eerste een redelijk oninteressant personage was en ten tweede helemaal niet zo populair bij de kijkers. En daardoor dus heel makkelijk uit de serie te schrijven.
Dat wat waar isquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat waar is... Des te frappanter dat haar karakter in de flashbacks ook om geld aan het zeuren was
Dat ze meer geld wou voor d'r rol in de serie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat wat waar isDat ze om geld zeurde of dat ze daar geen reden voor had.
Het ging om het blaadje Metro, niet het topic.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef DaafAzuil het volgende:
jezus, kan niemand "USA" lezen in de topictitel?? wat nou spoilers?
Pff, gister drukste dag in maanden gehad, geen enkele mogelijkheid om Lost te kijken.. Maar vandaag welquote:Op donderdag 10 november 2005 13:06 schreef TC03 het volgende:
Saaie aflevering weer, op het einde na. Pfff...
Ah, dat las ik ff verkeerd, en idd stuf, aangezien het hier nog moet eindigenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dit topic, maar over de Metro (het krantje). Er stond iets van "Maggie Grace (Shannon Rutherford) komt niet meer terug in Lost. Wil je weten waarom? Blijf kijken!"
Duh ..je had die kontneukende drugssnuivende afrikaan in Oz is moeten zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:50 schreef kwakveense het volgende:over de dood van shannonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Duh ..je had die kontneukende drugssnuivende afrikaan in Oz is moeten zien
Ah, maar Sawyer vond ik vanaf het begin al geweldigquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Sawyer was in het begin ook gruwelijk irritant... Misschien is Anne Lucia dat straks ook nog wel
Wat bleef naar achteren staan??quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
want de slide bleef naar achteren staan)
ey dat teken heb ik ook gezien op de staart van die haai. Episode 1 of 2 van seizoen 2 volgens mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:21 schreef Symer het volgende:
Om nog even terug te komen op dit plaatje en de theorieën die ik daarop baseerde in het vorige topic,
1 van de schrijvers heeft gezegd dat het toeval is en dat vlucht 815 geen Dharma vlucht was...
Dacht ik eindelijk antwoorden te hebben..., niet dus.
'You're a shrink? Maybe you oughta talk to my shoulder'quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef Captain Pervert het volgende:
"I'm a clinic psychiatrist."
- "Great, you're gonna talk to my wound?"
En dit is al uitvoerig besprokenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:11 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ey dat teken heb ik ook gezien op de staart van die haai. Episode 1 of 2 van seizoen 2 volgens mij
wat ik trouwens ook wel raar vond was toen Jin en Ecko bij dat riviertje zaten. Die ecko kijkt opeens op alsof hij wat hoort, en zegt daarna iets wat ik niet goed heb verstaan en loopt vervolgens weg. Precies op dat moment komt Michael aan lopen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:33 schreef Molluck het volgende:
Goed gezien van die wond, ik had verwacht (gehoopt) dat Shannon dood zou gaan door the Others, dit lijkt er al wat meer op. Mr. Ecko liet Jin het lijkt van een van de survivors zien die door the Others was gedood en dat was ook behoorlijk bloederig...
Ik ben benieuwd wat die manier van vertellen wordt. De beachgroep zeg maar werd dus verteld door die flashbacks, op welke extreem boeiende manier kunnen ze het anders doen met die "tailies"?
Het bovenste deel van het pistool stond naar achteren. Als een pistool een kogel afschiet schiet de bovenkant heel snel naar achteren en weer terug, uit de opening die dan ontstaat wordt het omhulsel van de afgevuurde kogel geschoten. Als dat deel naar achteren blijft staan na het schieten betekent het dat er geen kogels meer in het magazijn zitten.quote:
Owh okéquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef Miguel het volgende:
Leuk dat er allemaal nieuwe mensen in het topic komen, maar al deze dingen zijn allemaal uitgebreid besproken direct nadat de episodes waarin het te zien was waren uitgezonden. Niks persoonlijks hoor, het is een leuke recap, maar het zou misschien wel aardig zijn als er wat oude topic werden doorgelezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |