quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:14 schreef Sai het volgende:
[..]
Je bent pissig omdat je de Aranofsky-aflevering wilt zien maar geen zin hebt je door 40 afleveringen te worstelen.
Ik heb iets van Freud gelezen. Ooit.
De serie wordt woensdagavond in de US uitgezonden. Dat betekent dat ze meestal pas donderdag ochtend hier online staan.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef gekjongk het volgende:
En waneer komt aflevering 6 van seizoen 2? Ik dacht vandaag maar kan um nog nergens vinden...
deze wordt pas morgen uitgezonden in de USA....quote:Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef gekjongk het volgende:
En waneer komt aflevering 6 van seizoen 2? Ik dacht vandaag maar kan um nog nergens vinden...
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 9 november 2005 21:48 schreef FOKke-H het volgende:
nee hoor, vanavond uitgezonden (woensdag 9-11 bron: ABC.com) dus morgenochtend online
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Skwish het volgende:
Ik heb er zin an.![]()
Morgeochtend Lost en South Park![]()
En Narutoquote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef Skwish het volgende:
Ik heb er zin an.![]()
Morgeochtend Lost en South Park![]()
Waarom??quote:Op donderdag 10 november 2005 07:10 schreef BoomSmurf het volgende:
Anders zet je het even tussen spoiler tags of zo
Wat hij zegt. En we gaan er ook niet naar vragen.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:19 schreef tonks het volgende:
En laten we hier elkaar niet voorzien van warez mensen.
Ik ben niet "we" natuurlijk...quote:Op donderdag 10 november 2005 10:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat hij zegt. En we gaan er ook niet naar vragen.
In het ziekenhuis waar Shannon's vader overlijdt.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:16 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik ben niet "we" natuurlijk...
Jack heb ik gemist, waar liep hij precies? Het einde was weer erg vreemd, waarschijnlijk gaat de volgende episode over een redelijk not amused Sayid.
Wat is er dan gebeurd, op het einde na? Alleen Sawyer, Michael en Jin met hun nieuwe vriendjes die door de jungle trekken en dat gezwam met Sayid en Shannon. Voor de rest niks!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:08 schreef tonks het volgende:
Helemaal niet saaiheb je met je ogen dicht gekeken?
Waarom bedank je hem? Omdat hij dingen verklapt die in de nieuwe aflevering zitten? Poepoe, wat raar, aangezien we in het Lost USA topic zitten, en als het daar uitgezonden is mogen de spoilertjes gewoon weg.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef FOKke-H het volgende:
hey bedankt he telamomtepoepn
maar ik zet 6 aan en ik citeer: "lo-lo-lo-lost"
Shannon gaat natuurlijk dood, niet Sawyer. Duh.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:22 schreef Wally__ het volgende:
Hopelijk gaan Shannon dood en niet Sawyer! Sawyer is veruit het leukste personage
Dat is het meest waarschijnlijk, maar ze laten het wel een beetje in het midden.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Shannon gaat natuurlijk dood, niet Sawyer. Duh.![]()
NEEHEE.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:07 schreef Virus3000 het volgende:
GEBRUIK da [ spoiler] TAG dan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |