Ach als het de moeite waard is.. maar dan wil ik wel een reeks antwoorden waar je een witte onderboek van krijgt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ze moeten idd in de volgende aflevering gewoon alle antwoorden geven. Hoeven we die serie ook mooi niet meer te kijken....
![]()
Klopt, maar hey wie zegt dat de kijkcijfers 8 jaar lang zo bezeten hoog blijven, en dat de acteurs 8 jaar lang in deze serie willen blijven spelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:05 schreef Slayage het volgende:
Lees net op een andere forum, dat in de Empire heeft gestaan, dat de producers hebben gezegd, dat ze verhaallijnen hebben voor 8 seizoenen. Zou et waar zijn?
Wat de kijkcijfers betreft kan het natuurlijk ook midden in het huidige seizoen aflopen, maar laten we hopen, dat de verhaallijnen sterk blijven en dat de kijker blijft hangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klopt, maar hey wie zegt dat de kijkcijfers 8 jaar lang zo bezeten hoog blijven, en dat de acteurs 8 jaar lang in deze serie willen blijven spelen
Ik zou het niet zo erg vinden, zolang ze maar wel genoeg antwoorden geven en dan weer een nieuw mysterie creeeren ofzo. Dus 1 hoofdplot en dan meedere subplots uitwerkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:05 schreef Slayage het volgende:
Lees net op een andere forum, dat in de Empire heeft gestaan, dat de producers hebben gezegd, dat ze verhaallijnen hebben voor 8 seizoenen. Zou et waar zijn?
Dat is een herhaling van de uitzending van 5 oktober:quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:47 schreef DaOverclocker het volgende:
Ik zie op ABC.com staan dat er morgen weer een LOST aflevering komt, klopt dat? Orientation heet die.
dacht dat het nog langer zou duren?
Waaruit je kan afleiden dat Walt binnenkort het loodje legt... (?)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Lijkt me wel grappig, dan is de acteur van Walt 21 o.i.d..
Ik blijf kijken zolang ik het leuk vindquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waaruit je kan afleiden dat Walt binnenkort het loodje legt... (?)
Over die kijkcijers: als ze dit 8 jaar rekken, wordt het helemaal een soap! Ik heb steeds minder zin om elke keer weer weken op hun melkkoetje te wachten... Dat verpest de lol behoorlijk!
Dat zou kunnen, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef dapluiz het volgende:
ff iets anders tussendoor, ik ben benieuwd wanneer ze met Desmond terug komen, want die moet toch denken dat 1. de wereld niet vergaat als de knop niet ingedrukt word, want de computer was stuk of 2. de wereld vergaat niet omdat de computer weer gemaakt is, lijkt het me veilig om terug te komen toch ?
Ik heb gehoord dat desmond niet terug naar de hatch gaat omdat de overlevenden (jack en john enzo) zijn vervangers zijn, zo ziet hij dat. Maar ik hoop en denk dat we hem zeker wel terug gaan zien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef dapluiz het volgende:
ff iets anders tussendoor, ik ben benieuwd wanneer ze met Desmond terug komen, want die moet toch denken dat 1. de wereld niet vergaat als de knop niet ingedrukt word, want de computer was stuk of 2. de wereld vergaat niet omdat de computer weer gemaakt is, lijkt het me veilig om terug te komen toch ?
Ik wel. Hij is érgens op het eiland en moet dus haast wel of 1 van de 2 groepen overlevenden tegenkomen, of 'the others', of een way out gevonden hebben.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Desmond terug lijkt me cool, brother. Maar ik zie het niet gebeuren.
LIjkt mij ook. Waar kan die heen???quote:Op woensdag 2 november 2005 01:02 schreef TC03 het volgende:
Desmond zal vast nog wel opduiken.
Tenzij... het eigenlijk geen eiland IS natuurlijk...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wel. Hij is érgens op het eiland en moet dus haast wel of 1 van de 2 groepen overlevenden tegenkomen, of 'the others', of een way out gevonden hebben.
Wat is et dan wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tenzij... het eigenlijk geen eiland IS natuurlijk...
Tis toch jammer dat die verkenningstoer van Sayid werd onderbroken door Rousseau. Als hij dat had afgemaakt en ook nog heelhuids terug was gekomen hadden we een stuk meer gewetenquote:Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tenzij... het eigenlijk geen eiland IS natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
Niet vanddag neequote:Op woensdag 2 november 2005 13:51 schreef Molluck het volgende:
Is de nieuwe aflevering nou vanavond of volgende week? Volgende week zeker?
Waaruit maak je dat op?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Leuk, ze gaan de manier van vertellen dus een keer veranderen. Werd tijd
Zelfs hier weten ze je nieuwsgierig te maken zonder wat te zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:48 schreef Bonobo11 het volgende:
- Lange spoiler -
Grappig, ik vond onlangs nog hele andere titels:quote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Episode 2.06: Abandoned Airdate: November 9, 2005
Episode 2.07: The Other 48 Days Airdate: November 16, 2005
Episode 2.08: Collision Airdate: November 23, 2005
Episode 2.09: What Kate Did Airdate: November 30, 2005
en die waren dan ook grotendeels fake. IMDB, tv.com, epguides.com zijn niet reliable.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Grappig, ik vond onlangs nog hele andere titels:
(zie Lost (USA) deel 11 )
31: Abandoned (a.k.a. The Hunt) 11/9/2005 2.06
32: The Other 48 Days 11/16/2005 2.07
33: Old Habits 11/23/2005 2.08
34: The Real Mr. Sawyer 12/7/2005 2.09
35: Merged 12/14/2005 2.10
36: Early Bird 1/11/2006 2.11
37: Vindication 1/18/2006 2.12
Doet mij anders meteen aan The Libertines denkenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Molluck het volgende:
Episode 2.09: What Kate Did Airdate: November 30, 2005
Ja mij ookquote:Op donderdag 3 november 2005 00:45 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Doet mij anders meteen aan The Libertines denken
Zoals de laatste afleveringen ook: het verhaal vooraf beloofd meer dan ze waarmaken...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Zelfs hier weten ze je nieuwsgierig te maken zonder wat te zeggen.![]()
Tot zover de intens schokkende mededeling dat Lost een constructie is van een aantal schrijvers die voor een groot deel vanuit een commerciële instelling werken. Willen de mensen met een hartaanval zich svp naar de verlichtte uitgangen verplaatsen? Dank u voor uw aandacht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch. Ze zitten nu te rekken om hun antwoord op hun grote vraag uit stellen. Ze zitten irrelevante kleine vraagjes bij te bedenken om het succes te exploiteren.
Ik ga hier niet verder over doorzeuren, dat hele Lost boeit me te weinig om er nog meer woorden aan vuil te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:52 schreef Sai het volgende:
[..]
Tot zover de intens schokkende mededeling dat Lost een constructie is van een aantal schrijvers die voor een groot deel vanuit een commerciële instelling werken. Willen de mensen met een hartaanval zich svp naar de verlichtte uitgangen verplaatsen? Dank u voor uw aandacht.
Series zijn geen films. Films draaien meestal om het afhandelen van één plot, series gaan meestal om een serie verwikkelingen die is gebaseerd rond een bepaald uitgangspunt. In beide gevallen gaat het er vooral om of dat op een vermakelijke, goede manier wordt gedaan of niet. Ik vind dat dat in Lost het geval is, en zolang ik dat vind blijf ik kijken, al gaat het door tot seizoen 12.
Je bent pissig omdat je de Aranofsky-aflevering wilt zien maar geen zin hebt je door 40 afleveringen te worstelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder over doorzeuren, dat hele Lost boeit me te weinig om er nog meer woorden aan vuil te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |