Dit is het USA topic hè, hier staat alles t/m S02.05 zoner spoilertags.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef Virus3000 het volgende:
Lost, echt zalige serie. Heb nu in 3 dagen 15 afleveringen gezien ofzo
Hij is aan het inlopen denk ik, om dalijk hier alles te kunnen volgen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is het USA topic hè, hier staat alles t/m S02.05 zoner spoilertags.
Wat voor mensen valt dit nou op? Ik ben echt nieuwsgierig naar degene die bovenstaande heeft ontdekt. Ik zou hem/haar graag ontmoeten. Om te kijken of hij ook zonder toetsenbord met anderen kan communiceren. Misschien is hij ook wel degene die het gezicht van de duivel zag in de WTC crash.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:45 schreef Symer het volgende:
Het schijnt dat Jin op de een of andere manier verbonden is met de tijd 11:15.
Sun zou Jin verlaten op het vliegveld om 11:15
[[url=http://img413.imageshack.us/img413/3449/111521lw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Toen Sun afscheid nam van Jin was het 11:15
[[url=http://img413.imageshack.us/img413/8373/111517wj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Toen Sun haar tuin vernielde omdat ze verdriet had om haar trouwring was het ook 11:15
[[url=http://img413.imageshack.us/img413/5549/111532ts.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heeft Sun misschien ooit gezegd dat haar horloge stilstaat o.i.d?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop smokin da crack!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't really come from outer space || Last.fm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:18 schreef Retuobak het volgende:als ik t me goed herinner staat daar niet degene die jij nu noemt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doe ik dit eigenlijk in spoilertags?![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef robertvt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat we al verwachtte dus..wel tof dat ze er nu ook daadwerkelijk iets over gaan vertellen ipv die hele vage hints tot nu toe.
-
Zoiets had ik ook gehoord. Ik zelf denk gewoon Shannon. Over niets toevoegend gesproken. Daarnaast ook dat visioen van Walt enzo, keigek. Zal wel Shannon zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:46 schreef Bleet het volgende:
Het gerucht ging toch dat een van de acteurs ruzie had met de makers, omdat hij/zijeen loonsverhoging wilde, maar deze niet kreeg en daarom uit de serie word geschreven?
P.s. Ik denk dat het charlie of claire gaat worden. die hebben verder niet veel toe te voegen aan de serie vind ik.
En dan staat hij ook nog eens stijf van de stress door die stomme nummers die overal weer opduiken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:27 schreef Nuna het volgende:
Misschien had de acteur die Hurley speelt wel ruzie met de makers, omdat hij af moet vallen?Ik bedoel, het lijkt me sterk dat je na 40 dagen weinig gegeten te hebben nog zo dik bent.
Klopt idd ja, daarom zie je ook alle TV series in hiatus gaan tot novemberquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:15 schreef Symer het volgende:
Ik las dat ze de volgende afl. voor de november sweeps bewaren omdat die veel kijkers gaat trekken.
(geen idee wat sweeps inhoudt, dus even opgezocht:)
Sweeps is een periode waarin kijkcijfers gemeten worden
waarop een deel van de verkoopprijzen van reclameblokken gebasseerd wordt.
Dus hoe meer kijkers tijdens 'sweeps', des te meer inkomsten de rest van het jaar.
Ik zou het echt stom vinden als dat het geval zou zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hmmm.. erg interessante theorie hier
http://forums.go.com/abc/oceanic/thread?threadID=635548
Dood aan de sweeps.
Is het toch niet, dan zou direct 95% van de kijkers balen en zeggen 'Was dit het nou?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou het echt stom vinden als dat het geval zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja kut van die sweep, maar als het betekend dat ze nog meer geld in de serie kunnen steken vind ik het wel best"Veni, vidi, vici."
Omdat we 3 weken moeten wachten, misschien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Hey, waarom staat eigenlijk het [afbeelding] plaatje voor de topictitel... waarom niet [afbeelding]![]()
Ik zou het geniaal vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 06:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is het toch niet, dan zou direct 95% van de kijkers balen en zeggen 'Was dit het nou?'
''This is all speculation, and I hope it isn't true, but it seems to fit. We need to remember that this is a Disney show. Even the boy with special powers is named after Disney creator, Walt Disney. Too much similarity for me.''quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:52 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik zou het geniaal vinden.Ik geloof er niks van, maar sowieso vind ik het briljant bedacht van die poster.
Kwam al in het vorige topic en ook het begin van dit topic ter sprake. Lijkt mij wat vergezocht...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hmmm.. erg interessante theorie hier
http://forums.go.com/abc/oceanic/thread?threadID=635548
Dood aan de sweeps.
Neuh, geloof er niets van, maar ik vind het gewoon ontzettend leuk bedacht van die persoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Nuna het volgende:
[..]
''This is all speculation, and I hope it isn't true, but it seems to fit. We need to remember that this is a Disney show. Even the boy with special powers is named after Disney creator, Walt Disney. Too much similarity for me.''
Geniaal, inderdaad. Maar of het waar is?
Dat hebben ze nooit beweerd. Ze weten wel het antwoord op 'de grote vragen' enzo, maar niet hoe elke aflevering precies loopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Darren Aronofsky zou een aflevering gaan verfilmen. De schrijvers zouden een aflevering gaan schrijven die gepast is voor de kwaliteiten van Aronofsky.
Wel opvallend dat ze die aflevering nog moeten schrijven, terwijl ik toch heb gelezen dat ze beweerden dat ze helemaal geen dingen meer uit hun duim aan het zuigen waren om hun pointe uit te stellen om zo de hype wat verder uit te melken.
Ja, dat zeg ik toch. Ze zitten nu te rekken om hun antwoord op hun grote vraag uit stellen. Ze zitten irrelevante kleine vraagjes bij te bedenken om het succes te exploiteren. Maar als je zoiets zegt, krijgen een hoop fanboys een crisis. Want het is de briljantste, best uitgedachte serie ooit en zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat hebben ze nooit beweerd. Ze weten wel het antwoord op 'de grote vragen' enzo, maar niet hoe elke aflevering precies loopt.
Wat een negativiteit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch. Ze zitten nu te rekken om hun antwoord op hun grote vraag uit stellen. Ze zitten irrelevante kleine vraagjes bij te bedenken om het succes te exploiteren. Maar als je zoiets zegt, krijgen een hoop fanboys een crisis. Want het is de briljantste, best uitgedachte serie ooit en zo.
Het heet dan ook "Lost (USA) deel 11"quote:
Ik zou er niet op rekenen. Ze moeten eerst nog wat met die heroine doen met charlie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:48 schreef Retuobak het volgende:
Maar goed, ik duim nog steeds dat het Charlie is, wat een kutpersonage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |